BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - vrijdag 25 augustus 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 20:04 schreef MMM het volgende:
Geloof Slot wel dat er niks meer komt.

Alles wat 1908 nu nog brengt is, zoals de hele zomer al, clickbait.
toch meerdere geruchten over die Bitello , ik hoop erop , ik denk dat feyenoord hoopt dilrosen jahanbaks en kasanwirjo nog te kunnen slijten om ruimte in het salaris plafon te creëren , dan zie ik die Bitello zomaar komen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 augustus 2023 - 06:53   quote  deeplink  
Alle geruchten zijn voor mocht iemand gaan
MMM
 MMM - zaterdag 26 augustus 2023 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 23:00 schreef kenny het volgende:

[..]

toch meerdere geruchten over die Bitello , ik hoop erop , ik denk dat feyenoord hoopt dilrosen jahanbaks en kasanwirjo nog te kunnen slijten om ruimte in het salaris plafon te creëren , dan zie ik die Bitello zomaar komen
Ik vrees dat we die 3 niet kwijt raken
MMM
 MMM - zaterdag 26 augustus 2023 - 09:07   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt niet langer in de race te zijn om Bitello te strikken: de Rotterdamse club zou volgens Jeremias Wernek niet meer concreet zijn na een nieuw Braziliaans tegenvoorstel.
MMM
 MMM - zaterdag 26 augustus 2023 - 09:12   quote  deeplink  
Als het hier bij blijft is het middenveld echt niet in balans.

Wachten maar tm 01-09 met een eindoordeel maar daar zit t echt niet goed.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 26 augustus 2023 - 09:20   quote  deeplink  
Je kan het middenveld niet los zien van wat daar omheen gebeurt. Met spelers als Ueda, Ivanusec en Lingr ontstaat er wellicht meer dynamiek in de voorhoede en aan de zijkanten, waardoor bijvoorbeeld Wieffer ook meer opties heeft om het spel te versnellen. We gaan het zien. Belangrijk zal zijn of Trauner of Luts centraal gaat spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 augustus 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 09:07 schreef MMM het volgende:
Feyenoord lijkt niet langer in de race te zijn om Bitello te strikken: de Rotterdamse club zou volgens Jeremias Wernek niet meer concreet zijn na een nieuw Braziliaans tegenvoorstel.
Club heeft 30% van zijn rechten ..
Beetje vreemd maar had gehoopt dat hij ook nog zou komen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 augustus 2023 - 10:04   quote  deeplink  
Zat net met de buurman te praten, hij zou het erg vinden als alsnog Geertruida weg zou gaan.
Ten eerste ik gun het hem , en ten tweede volgens mij staat er met
Hartman,Hancko, Trauner,Nieuwkoop toch een goede verdediging of heb ik dat mis ?
En een bod van 35 + tja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 26 augustus 2023 - 10:44   quote  deeplink  
30M+ dikke strik er omheen..
kenny
 kenny - zaterdag 26 augustus 2023 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 09:12 schreef MMM het volgende:
Als het hier bij blijft is het middenveld echt niet in balans.

Wachten maar tm 01-09 met een eindoordeel maar daar zit t echt niet goed.
het gat dat kokcu heeft achtergelaten is niet opgevangen , en laat dat nou net de spil van het elftal geweest zijn , zerrouki en stengs vullen dat gat niet op
kenny
 kenny - zaterdag 26 augustus 2023 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 10:04 schreef piet de paler het volgende:
Zat net met de buurman te praten, hij zou het erg vinden als alsnog Geertruida weg zou gaan.
Ten eerste ik gun het hem , en ten tweede volgens mij staat er met
Hartman,Hancko, Trauner,Nieuwkoop toch een goede verdediging of heb ik dat mis ?
En een bod van 35 + tja
mits goed bod prima maar dan moet dit wel op zeer korte termijn gebeuren , je moet wel genoeg tijd overhouden om een vervanger aan te kunnen stellen , anders een no go
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 augustus 2023 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 09:20 schreef CobusIII het volgende:
Je kan het middenveld niet los zien van wat daar omheen gebeurt. Met spelers als Ueda, Ivanusec en Lingr ontstaat er wellicht meer dynamiek in de voorhoede en aan de zijkanten, waardoor bijvoorbeeld Wieffer ook meer opties heeft om het spel te versnellen. We gaan het zien. Belangrijk zal zijn of Trauner of Luts centraal gaat spelen.
De keuzes, de beschikbare ingrediënten, zijn legio.
Het gaat nu om het afstemmen en inrichten van die kwaliteiten. Snap dus niet dat al zo rap het oordeel geveld wordt, start van een…..proces.
We hebben een brede selectie. Wat een luxe!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 augustus 2023 - 13:55   quote  deeplink  
Idd Henk, en mooie strijd tussen Zerrouki en Wiefer en noem maar op. Worden zij en Feyenoor beter van denk ik
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 augustus 2023 - 14:01   quote  deeplink  
Tuurlijk Piet.
Neem analyse VI over Lingr. Hij is absoluut geen balkunstenaar, maar juist wel weer een aanjager, loper en slim in de 16 meter en behoorlijk scorend vermogen.
Dat is al 1 keuze, van meerdere bouwwerken.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 26 augustus 2023 - 14:18   quote  deeplink  
Denk dat er nu meer dan goed materiaal voor handen is om er wat prachtigs van te maken, elke trainer zou met wat er nu voor handen is tenminste echt meedoen voor titel lijkt me mits nietGeert hancko of nog belangrijke weggaan dan haal je niet gelijk betere of in de buurt komend voor terug en zeker niet die er gelijk staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 augustus 2023 - 14:40   quote  deeplink  
Feyenoord toont aan dat niemand voor appel en ei weg kan.

Maand geleden werd -ook hier- anders beweerd.
VVout
 VVout - zaterdag 26 augustus 2023 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 12:01 schreef kenny het volgende:

[..]

het gat dat kokcu heeft achtergelaten is niet opgevangen , en laat dat nou net de spil van het elftal geweest zijn , zerrouki en stengs vullen dat gat niet op
Dat gat is niet 1 op 1 opgevuld, maar met een fitte Timber, Zerrouki, Stengs, Milambo, Wieffer, vd Belt, Lingr en evt. Ivanušec snap ik het gemopper niet. Daar zie ik meer in als vorig jaar als er weer een team van gemaakt kan worden.

Ook voor en achter meer mogelijkheden. Heb toch ff wat geduld, zal niet gelijk allemaal gesmeerd lopen voordat de lijnen weer staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 augustus 2023 - 17:52   quote  deeplink  
Eerst maar eens afwachten. Niemand ooit gedacht dat Kökcü zo belangrijk zou worden
En nu was t de Messias
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 augustus 2023 - 18:28   quote  deeplink  
Matías Soulé 🇦🇷 staat op het punt een nieuwe speler van Feyenoord of Frosinone te worden

👉 Hij zou Juventus uitgeleend achterlaten met een aankoopoptie

Hm?
bijft007
 bijft007 - zaterdag 26 augustus 2023 - 18:48   quote  deeplink  
Het zou positioneel best kunnen als het klopt zn positie ook oa rechtsbuiten is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 augustus 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Ja RM en AM
MMM
 MMM - zaterdag 26 augustus 2023 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:
Matías Soulé 🇦🇷 staat op het punt een nieuwe speler van Feyenoord of Frosinone te worden

👉 Hij zou Juventus uitgeleend achterlaten met een aankoopoptie

Hm?
Lijkt Frosinone te zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 augustus 2023 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 20:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Lijkt Frosinone te zijn
Pasta hapt lekkerder weg dan stampot boerenkool .
Zo simpel kan het soms zijn 😂
bijft007
 bijft007 - zaterdag 26 augustus 2023 - 21:47   quote  deeplink  
Zou voor feyenoord prima zijn met verplichte koopoptie, voor volgend boekjaar die afschrijving evenals met lingr, met salaris wat denk ik wel overschreden is valt te schuiven, en als ze erin slagen wat nog te verhuren/ verkopen is dat ook weer wat beter op orde,, zou best goed kunnen het klopt omdat ik eerder nieuws dat ie op de radar was tegenkwam,,we gaan het wel zien en al wel paar keer ingevallen bij juve dus zal wel redelijk talent zijn dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 augustus 2023 - 11:33   quote  deeplink  
ben ooit in Frosinone geweest, het stadion lijkt op ( toen ) gemaakt uit bouwsteigers
De stad ligt tussen Rome en Napels en is eigenlijk niet veel aan.
Maar ja, worden het niet heel veel aanvallers ?

Hij heeft gekozen voor Frosinone jammer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2023 door piet de paler --
ar
 ar - zondag 27 augustus 2023 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 09:20 schreef CobusIII het volgende:
Je kan het middenveld niet los zien van wat daar omheen gebeurt. Met spelers als Ueda, Ivanusec en Lingr ontstaat er wellicht meer dynamiek in de voorhoede en aan de zijkanten, waardoor bijvoorbeeld Wieffer ook meer opties heeft om het spel te versnellen. We gaan het zien. Belangrijk zal zijn of Trauner of Luts centraal gaat spelen.
Wie het middenveld wint, heeft praktisch de wedstrijd gewonnen.
VVout
 VVout - zondag 27 augustus 2023 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 11:33 schreef piet de paler het volgende:
ben ooit in Frosinone geweest, het stadion lijkt op ( toen ) gemaakt uit bouwsteigers
De stad ligt tussen Rome en Napels en is eigenlijk niet veel aan.
Maar ja, worden het niet heel veel aanvallers ?
Het is een beste lijst aan het worden idd. waarbij je er ook al zeker 2 achter de spits zou kunnen plaatsen achter de spits. Misschien zou je zelfs Santi noch achter Ueda kunnen zetten. Vind het een beetje variabel bij enige spelers hoe je ze kan inzetten.
MMM
 MMM - zondag 27 augustus 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 20:50 schreef MMM het volgende:
Noppert was schijnbaar in beeld als Bijlow een transfer gemaakt had deze zomer. Zou nu weer een thema kunnen worden? Aldus Krabbendam

Man man schei uit zeg, overschatte keeper.
Aardige blunder weer vandaag
coenjo
 coenjo - zondag 27 augustus 2023 - 21:03   quote  deeplink  
totaal niet nodig om een keeper te halen
wellenreuther diet het prima en is nooit geblesseerd
lamprou een paar weken 2e keeper. ook prima
noppert willen ze ook meer dan 5 milj voor hebben
geld weg smijterij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2023 door coenjo --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 augustus 2023 - 21:07   quote  deeplink  
Ik snap op zich wel dat je Lamprou niet als keepert wil hebben als Wellenreuther morgen wat gebeurd. Dus als je iemand goedkoop kan halen (transfervrij/huur bijvoorbeeld). Die beter is dan Lamprou en er vrede mee heeft dat ie zodra Bijlow weer fit is derde keeper is, prima.
MMM
 MMM - maandag 28 augustus 2023 - 08:27   quote  deeplink  
Feyenoord wil met verhuur ruimte maken voor komst Soulé'

Feyenoord heeft de 20-jarige Argentijn Matías Soulé nog niet helemaal uit het hoofd gezet. De middenvelder annex rechtsbuiten van Juventus was eerder deze window al in beeld, maar gold niet als prioriteit. Dat kan echter nog veranderen als Feyenoord erin slaagt om enkele spelers te verhuren.

Dat schrijft clubwatcher Martijn Krabbendam in een transferupdate namens werkgever Voetbal International. In eerste instantie zal Feyenoord, nu Ondrej Lingr en Luka Ivanusec binnen zijn, nog op zoek gaan naar een extra doelman om de geblesseerde Justin Bijlow te vervangen. Daarbij noemt de journalist nog geen namen van potentiële targets.

Wel noemt hij de naam van Soulé, die al eerder viel deze zomer. Feyenoord wil eerst een aantal spelers verhuren, om salarisbudget vrij te maken. Als dat lukt, komt Soulé in beeld als volgende versterking. Soulé doorliep de jeugdopleiding van Juventus en speelde er 21 wedstrijden in het eerste elftal, maar zou nu op het punt staan om de club uit Turijn te verlaten.

Lutsharel Geertruida
Tot slot noemt Krabbendam kort de naam van Lutsharel Geertruida, die deze zomer al diverse keren aan een vertrek werd gelinkt. Hij was zelfs heel dicht bij een overstap naar RB Leipzig, maar die club maakte op het laatste moment toch een andere keuze op de transfermarkt. Inmiddels zou Bayern München - ondanks de Duitse berichtgeving dat die club niet door zal pakken - de komst Geertruida nog altijd overwegen. "Slot was blij dat de deal met Leipzig niet doorging, maar moet nu nog een week zweten en afwachten of hij zijn multifunctionele verdediger in De Kuip kan houden", schreef Krabbendam.
MMM
 MMM - maandag 28 augustus 2023 - 08:41   quote  deeplink  
Waar hopen jullie nog op?

Keepers:
Bijlow, Wellenreuther, Lamprou

Rechtsback:
Geertruida, Nieuwkoop

RCV:
Trauner, Geertruida, Beelen

LCV:
Hancko, Hendriks

LB:
Hartman, Lopez

6:
Wieffer, Zerrouki

8:
Timber, Zechiël

10:
Lingr, Stengs

RV:
Paixão, Stengs, Minteh

ST:
Giménez, Ueda

LV:
Ivanusec, Paixão, Sauer

Zien kwijt te raken:
Kasanwirjo, Dilrosun en Jahanbakhsh

Verhuren:
vd Belt, Milambo, Walemark

Ik hoop na bovenstaand op nog een 8 en rechtsbuiten als inkomende transfer maar word lastig denk ik. Als ze die Soule halen heb je twee in één, schijnt. Dat is een 10 en rechtsbuiten. Zou Stengs eventueel weer als '8' optie gezien kunnen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - maandag 28 augustus 2023 - 08:45   quote  deeplink  
Belangrijkste is om Dilrosun en Jahanbakhsh te slijten.
bijft007
 bijft007 - maandag 28 augustus 2023 - 10:18   quote  deeplink  
1 a 2 rechtsbuitens verhuren/verkopen en 1 voor terug halen en dan is het op orde, maar nu al dik tevreden hoor💪 de 8 en invulling op het middenveld komt en moet nu echt wel goedkomen met ook iva en lingr erbij, zal me zelfniet verbazen zelfs op termijn 2 6en kan, afhankelijk hoe je iva van links wilt laten fungeren of in de as

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - maandag 28 augustus 2023 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 08:41 schreef MMM het volgende:
Waar hopen jullie nog op?

Ik ben het ermee eens dat we Kasanwirjo, Dilrosun, Jahanbakhsh maar ook Walemark moeten kwijt zien te raken.

Ik zou Milambo niet verhuren omdat geen enkele verhuurde spelers beter terugkomt. Dan denk ik dat het trainingsniveau bij ons hoger is dan het spelen van wedstrijden bij een subtopper. Ik zou dan altijd het hogere trainingsniveau preferen. Bovendien, anders hebben die trainers bij ons met al die midweekse wedstrijden helemaal niets te doen en train je alleen maar herstellend wat dan weer ten koste gaat van de frisheid en fitheid.

Van de Belt daarentegen zou je best kunnen verhuren.

Ik zou Hendriks aanhouden maar dit ook nu direct duidelijk communiceren. Utrecht, Vitesse maar meerdere clubs hengelen naar hem terwijl we LCV zelf maar weinig spelers hebben. HIj gaat nog wel zijn wedstrijden pakken om Hancko zo af en toe ook te ontlasten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 augustus 2023 - 10:20   quote  deeplink  
Worden spannende dagen
bijft007
 bijft007 - maandag 28 augustus 2023 - 10:21   quote  deeplink  
Oja kasan hebben we ook nog, tja is niet goed genoeg en een verhuur of verkoop ook beter voor zo 1 lijkt me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 28 augustus 2023 - 10:24   quote  deeplink  
Maar met deze selectie als er ook niks meer belangrijke weggaan echt dik tevreden, en echt klasse je zon speler ala iva hebt weze binne te hengelen, normaliter nooit haalbaar geweest voorgaande jaren athans, nog nooit zon kwalitatief sterke brede selectie gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - maandag 28 augustus 2023 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 10:24 schreef bijft007 het volgende:
Maar met deze selectie als er ook niks meer belangrijke weggaan echt dik tevreden, en echt klasse je zon speler ala iva hebt weze binne te hengelen, normaliter nooit haalbaar geweest voorgaande jaren athans, nog nooit zon kwalitatief sterke brede selectie gehad
Nou overdrijf je wel een beetje en doe je echt andere jaren en veel spelers die zijn voorgegaan mee tekort. Als ik even de top 10 van spelers erbij pak met Moulijn, van Hanegem, Israel, Kindvall, Kiprich, Janssen, van Bronckhorst, Rijsbergen, Pieters Graafland, van Hooijdonk. Dan speelt geen enkele speler van de huidige selectie zich in dit rijtje.
Waarschijnlijk nog niet in de top 20 als ik spelers als Cruz, Emmerton, Sabau, Van Persie, Kalou, Kuijt etc.. erbij pak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door Leuv --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 augustus 2023 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 08:41 schreef MMM het volgende:
Waar hopen jullie nog op?

Keepers:
Bijlow, Wellenreuther, Lamprou

Rechtsback:
Geertruida, Nieuwkoop

RCV:
Trauner, Geertruida, Beelen

LCV:
Hancko, Hendriks

LB:
Hartman, Lopez

6:
Wieffer, Zerrouki

8:
Timber, Zechiël

10:
Lingr, Stengs

RV:
Paixão, Stengs, Minteh

ST:
Giménez, Ueda

LV:
Ivanusec, Paixão, Sauer

Zien kwijt te raken:
Kasanwirjo, Dilrosun en Jahanbakhsh

Verhuren:
vd Belt, Milambo, Walemark

Ik hoop na bovenstaand op nog een 8 en rechtsbuiten als inkomende transfer maar word lastig denk ik. Als ze die Soule halen heb je twee in één, schijnt. Dat is een 10 en rechtsbuiten. Zou Stengs eventueel weer als '8' optie gezien kunnen worden.
Qua aantallen zijn we er wel. Moeten er alleen nog een aantal weg. Qua types kan je kijken naar een reservekeeper (afhankelijk ook van hoe lang Bijlow stuk is), een buitenspeler met diepgang en actie buitenom (omdat we denk ik vooral spelers hebben die in de bal komen). En evt een 8. Maar eigenlijk is dat al (ruim) gevuld met Timber, Zechiel, Wieffer, Stengs die daar kunnen spelen.

Maar zoals gezegd, ik denk dat dit het wel is. Je moet vooral nog een handvol spelers slijten/verhuren. En als er van de basis verder niemand vertrekt, kan je eigenlijk ook geen grote investeringen meer verwachten. Zowel qua financien als bezetting.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 augustus 2023 - 11:16   quote  deeplink  
Al moet je nog wel kijken naar de LCV, zeker als Hendriks gaat. Dan kan de spoeling achterin wat dun worden, zeker als je bijvoorbeeld Hancko moet missen vanwege een blessure oid.
kenny
 kenny - maandag 28 augustus 2023 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 08:41 schreef MMM het volgende:
Waar hopen jullie nog op?

Keepers:
Bijlow, Wellenreuther, Lamprou

Rechtsback:
Geertruida, Nieuwkoop

RCV:
Trauner, Geertruida, Beelen

LCV:
Hancko, Hendriks

LB:
Hartman, Lopez

6:
Wieffer, Zerrouki

8:
Timber, Zechiël

10:
Lingr, Stengs

RV:
Paixão, Stengs, Minteh

ST:
Giménez, Ueda

LV:
Ivanusec, Paixão, Sauer

Zien kwijt te raken:
Kasanwirjo, Dilrosun en Jahanbakhsh

Verhuren:
vd Belt, Milambo, Walemark

Ik hoop na bovenstaand op nog een 8 en rechtsbuiten als inkomende transfer maar word lastig denk ik. Als ze die Soule halen heb je twee in één, schijnt. Dat is een 10 en rechtsbuiten. Zou Stengs eventueel weer als '8' optie gezien kunnen worden.
niks aan toe te voegen , ben wel bang dat we jahanbaks , dilrosen en ksanwirjo niet kunnen slijten wat wel nodig is , gelukkig gaf Slot gisteren een signaal af door geen gebruik te maken van jahanbaks en dilrosen , misschien moet je hier heel duidelijk in wezen en zeggen jullie komen niet meer in aanmerking en hopen dat ze eieren voor hun geld kiezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door kenny --
bijft007
 bijft007 - maandag 28 augustus 2023 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 10:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou overdrijf je wel een beetje en doe je echt andere jaren en veel spelers die zijn voorgegaan mee tekort. Als ik even de top 10 van spelers erbij pak met Moulijn, van Hanegem, Israel, Kindvall, Kiprich, Janssen, van Bronckhorst, Rijsbergen, Pieters Graafland, van Hooijdonk. Dan speelt geen enkele speler van de huidige selectie zich in dit rijtje.
Waarschijnlijk nog niet in de top 20 als ik spelers als Cruz, Emmerton, Sabau, Van Persie, Kalou, Kuijt etc.. erbij pak.
Kwaliteit is nie 1a2 spelers die echt flink waarde vertegenwoordigen he zoals laatste pakweg 20 jaar, nu heb je er echt veel die flink waarde vertegenwoordigen en naar grote clubs kunnen gaan, we hebben domweg een goudmijn op het veld lopen, en ook qua breedte op bankie compleet anders hoor qua kwaliteit, echt heel heel lang geleden je ook kwaliteit op bank hebt en niet minder hoeven te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2023 door bijft007 --
MMM
 MMM - maandag 28 augustus 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2023 - 08:27 schreef MMM het volgende:
Feyenoord wil met verhuur ruimte maken voor komst Soulé'

Feyenoord heeft de 20-jarige Argentijn Matías Soulé nog niet helemaal uit het hoofd gezet. De middenvelder annex rechtsbuiten van Juventus was eerder deze window al in beeld, maar gold niet als prioriteit. Dat kan echter nog veranderen als Feyenoord erin slaagt om enkele spelers te verhuren.

Dat schrijft clubwatcher Martijn Krabbendam in een transferupdate namens werkgever Voetbal International. In eerste instantie zal Feyenoord, nu Ondrej Lingr en Luka Ivanusec binnen zijn, nog op zoek gaan naar een extra doelman om de geblesseerde Justin Bijlow te vervangen. Daarbij noemt de journalist nog geen namen van potentiële targets.

Wel noemt hij de naam van Soulé, die al eerder viel deze zomer. Feyenoord wil eerst een aantal spelers verhuren, om salarisbudget vrij te maken. Als dat lukt, komt Soulé in beeld als volgende versterking. Soulé doorliep de jeugdopleiding van Juventus en speelde er 21 wedstrijden in het eerste elftal, maar zou nu op het punt staan om de club uit Turijn te verlaten.

Lutsharel Geertruida
Tot slot noemt Krabbendam kort de naam van Lutsharel Geertruida, die deze zomer al diverse keren aan een vertrek werd gelinkt. Hij was zelfs heel dicht bij een overstap naar RB Leipzig, maar die club maakte op het laatste moment toch een andere keuze op de transfermarkt. Inmiddels zou Bayern München - ondanks de Duitse berichtgeving dat die club niet door zal pakken - de komst Geertruida nog altijd overwegen. "Slot was blij dat de deal met Leipzig niet doorging, maar moet nu nog een week zweten en afwachten of hij zijn multifunctionele verdediger in De Kuip kan houden", schreef Krabbendam.
FeyenoordTM
28 augustus 2023 08:55
Is aangeboden, maar trap ik niet in. Als je bij Feyenoord navraagt, worden zijn kwaliteiten niet met een voldoende beoordeeld
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2023 - 17:02   quote  deeplink  
Denk ook dat we hier niet aan moeten beginnen. Juve wilt hem maar al te graag kwijt. En ze staan er niet voor in de rij.
R()b
 R()b - maandag 28 augustus 2023 - 17:13   quote  deeplink  
Dribbelaar, dus wat minder oog voor zijn medespelers, misschien is dat het?
Verder het vertrek bij Juve valt niet echt lekker bij de aanhang, tenminste als je her en der leest.
Hoe serieus dat is geen idee.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 augustus 2023 - 19:50   quote  deeplink  
Inmiddels is hij niet alleen mij opgevallen: Sahraoui van Hoerenveen. Volgens Transfermarket zoiets hij 5M waard zijn. Ik zou het wel weten als ik aan het roer zou staan bij Feyenoord. Helaas is hij in januari gehaald en duurt zijn contract nog tot (medio) 2026 ,maar dit ventje gaat goed worden hoor. Let maar op.
MMM
 MMM - dinsdag 29 augustus 2023 - 20:25   quote  deeplink  
Hendriks en Wålemark zullen wel verhuurd worden.

En dat is t dan wel ben ik bang.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 augustus 2023 - 20:44   quote  deeplink  
Prima
Ik bedoel als er geen 8 is, dan moet Slot dat oplossen door niet met een ‘8’ te spelen.
Er zijn zo veel verschillende varianten van 433 of 4-5-1 eigenlijk waarmee je het invult zonder die 8.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2023 door Stylzz --
kenny
 kenny - dinsdag 29 augustus 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2023 - 20:25 schreef MMM het volgende:
Hendriks en Wålemark zullen wel verhuurd worden.

En dat is t dan wel ben ik bang.
ben er ook bang voor , wel mooi kut met 3 dure bankzitters waar je geen klote aan hebt , en hou die maar weer tevreden het hele jaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6698570