BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 september 2023 - 13:08   quote  deeplink  
Wel dik tevreden met selectie💪 beter ook geen extra middenvelder van mening, hou je wss ruimte in selectie voor bv een zechiel,, enige wat ik nog graag had zien komen was n rechtsbuiten, maar als er voorin geen weggaan is het eigenlijk ook niet goed beleid gezien je spelers aantallen en salarisschaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - vrijdag 01 september 2023 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 12:10 schreef DMD het volgende:

[..]

Pedri en Gavi spelen in de as bij barcelona. Gavi was 18 vorig jaar en heeft een equivalent van 39 wedstrijden in speelminuten gespeeld.

Als de jeugd goed is dan moet je die gewoon opstellen.
Noem jij er dan eens 1 uit de jeugd, van het niveau Pedri of Gavi, die dit zou kunnen invullen.
Timo Zaal zeker ?
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 september 2023 - 17:39   quote  deeplink  
Idrissi,s contract verscheurd, zou feyenoord toeslaan🤔
MMM
 MMM - vrijdag 01 september 2023 - 17:39   quote  deeplink  
Kokcu niet vervangen en te weinig puin kunnen ruimen.

Grootste minpunten deze window
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 september 2023 - 17:43   quote  deeplink  
Nou weet niet eigenlijk hoor,, kokcu is zoiezo moeilijk 1 op 1 te vervangen,, nu met andere types/middelen het compleet te maken moet nu echt wel lukken lijkt me,, ze hebben nu 2 controlerende middenvelders en spelers die daartussenin zouden kunnen timber stengs zechiel vd belt en nieuwe aanvallendere jongers,, kan me niet voorstellen slot het niet als lopend geheel kan maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 september 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 september 2023 - 17:45   quote  deeplink  
Puin ruimen absoluut mee eens,, maar blijkbaar zijn er te weinig/geen gegadigden voor
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 september 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Kan nog. Er zijn nog wat Windows open.
Kökcü vervangen doet Slot op een andere wijze denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 september 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Kokcu niet vervangen en te weinig puin kunnen ruimen.

Grootste minpunten deze window
Niet 1 op 1. Maar er zijn wel wat jongens die dat zouden kunnen als ze zich ontwikkelen. De komst van Timber vorig jaar was in bepaald opzicht al een voorschot op het evt vertrek van Kokcu. Als die de lijn van de eerste wedstrijden kan doorzetten...

Zechiel maakt een aardige indruk. En een aantal andere middenvelders komt misschien ook wel in aanmerking. Kijk ik naar Wieffer en Stengs of misschien zelfs Ivanusec/Lingr tot op bepaalde hoogte.

En qua 'puinruimen' kan er nog een en ander gebeuren de vanavond en de komende weken als de transferperiode elders nog open is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 september 2023 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 17:51 schreef Stylzz het volgende:
Kan nog. Er zijn nog wat Windows open.
Kökcü vervangen doet Slot op een andere wijze denk ik.
Dit dus ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 september 2023 - 19:56   quote  deeplink  
Milambo blijft ook nog.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 september 2023 - 20:25   quote  deeplink  
Idrissi is nu club vrij, zou in principe dus elk moment zonder transfer window kunnen
Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo gecharmeerd van hem
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 september 2023 - 20:32   quote  deeplink  
Tis wel een aardige speler, maar zijn positie is al vervuld. Ruimschoots. Zou ook ten koste van bijvoorbeeld Sauer gaan. Vind het juist wel prettig dat voor een aantal jongens uit de eigen jeugd speeltijd niet ver weg is. Sauer, Zechiel, misschien Milambo of Hokke.
kenny
 kenny - vrijdag 01 september 2023 - 21:07   quote  deeplink  
jammer dat ze jahanbaks en dilrosen niet hebben kunnen slijten , verder een matige transfer zomer , de enige aankopen die ons versterken zijn Ueda en Ivanusec de rest vind ik nou niet echt versterkingen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 september 2023 - 22:29   quote  deeplink  
rustig slapen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 september 2023 - 22:58   quote  deeplink  
Al met al ardige transferzomer vanuit Feyenoord.
Dilrosun en Jahanbahsh niet kunnen slijten. Jammer.
Wel spelers die ook in de salariskant binnen de mogelijkheden vallen.
Liever een bredere selectie dan 2 enorm dure aankopen. Het maakt je selectie veel sneller smal bij een blessure.
Nu zijn er legio keuzes, kun je ook aardig in posities schuiven.

De club heeft realistisch ingekocht.
DMD
 DMD - vrijdag 01 september 2023 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 21:07 schreef kenny het volgende:
jammer dat ze jahanbaks en dilrosen niet hebben kunnen slijten , verder een matige transfer zomer , de enige aankopen die ons versterken zijn Ueda en Ivanusec de rest vind ik nou niet echt versterkingen
Een matige transferzomer echt?

1.5 speler uit de basis vertrokken en voor de rest is nu alles (meer dan) dubbel bezet.

Je weet ook pas of een versterking ook echt een versterking is naarmate het seizoen vordert.

Hoeveel vonden er hier Timber en Dilrosun een directe versterking en wisten niet wat we met Wieffer moesten vorig jaar?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 september 2023 - 22:58   quote  deeplink  
Al met al ardige transferzomer vanuit Feyenoord.
Dilrosun en Jahanbahsh niet kunnen slijten. Jammer.
Wel spelers die ook in de salariskant binnen de mogelijkheden vallen.
Liever een bredere selectie dan 2 enorm dure aankopen. Het maakt je selectie veel sneller smal bij een blessure.
Nu zijn er legio keuzes, kun je ook aardig in posities schuiven.

De club heeft realistisch ingekocht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 september 2023 - 23:38   quote  deeplink  
Denk dat we pas over paar weken/maanden pas echt kunnen inschatten of afgelopen transferzomer goed (genoeg) was. Zeker de duurdere jongens (Ivanusec, Ueda, Lingr, Stengs en Zerrouki).
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 september 2023 - 00:01   quote  deeplink  
Natuurlijk is er geen zinnig woord over de werkelijke output te zeggen.
Maar een aantal belangwekkende zaken zijn op voorhand bewerkstelligd:
- bredere selectie,
- posities minimaal 2x bezet,
- houden van aantal (8) belangrijke basisspelers,
- aanvulling met minstens 3 interessante aankopen,
- jeugdige aanwas,
- voldoende ervaring,
en alles binnen de financiële ruimte die er lag.

En wat goed genoeg is, hangt van ieders definitie/doel af: te verwachten resultaat eind dit seizoen.
DMD
 DMD - zaterdag 02 september 2023 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 23:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Denk dat we pas over paar weken/maanden pas echt kunnen inschatten of afgelopen transferzomer goed (genoeg) was. Zeker de duurdere jongens (Ivanusec, Ueda, Lingr, Stengs en Zerrouki).
Mee eens. Een trainer heeft ook gewoon tot op zekere hoogte impact of een transfer slaagt of niet.

Gelukkig zit dat bij ons wel snor.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 02 september 2023 - 00:49   quote  deeplink  
Niet te vergeten onze basis en met name verdediging wat geheel minus pedersen gebleven is,, dus zal aardig degelijk blijven lijkt me,, en zelf heel benieuwd naar ivanusec als toptransfer bij ons, maakt me erg enthousiast en voor mij ook de toptransfer van de top 3,, waar psv wel vooral aanvallend stuk sterker is op geworden met verschillende grote aankopen tov vorig seizoen maar in totaliteit hebben ze nog heel wat te bewijzen ook in verdedigend opzicht met hun aanvallende stijl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - zaterdag 02 september 2023 - 09:04   quote  deeplink  
Prima transferwindow, nu is het gewoon afwachten hoe Slot met zijn staf het op de rails gaat krijgen. Als je zou overwinteren en in de competitie mee blijft draaien een brede groep.

Lekker dus want na de winter is het allemaal op elkaar afgestemd en ga je voor het hoofddoel, prijzen oogsten. Met z‘n groep waarschijnlijker dat je ook nog fit bent en de slag kan slaan. Zou leuk zijn als je dan ook nog in de CL een ronde verder komt, allemaal stevig natuurlijk maar niet onmogelijk.

Omdat het niet onmogelijk en das veel meer dan wat de laatste jaren zichtbaar was een prima transferzomer. Nu zal de tijd moeten uitwijzen waar we heen gaan en heb er zin aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2023 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 september 2023 - 11:52   quote  deeplink  
Idrissi lijkt geen item
bijft007
 bijft007 - zondag 03 september 2023 - 11:55   quote  deeplink  
Ik moet het nog zien zometeen, zal me totaal niet verbazen alsnog en is wel een transfervrije speler die niet onbelangrijk en basis was,, gaan het wel weer zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 september 2023 - 12:06   quote  deeplink  
De competitiewedstrijd tussen Ajax en Feyenoord, die werd gestaakt bij een 0-3 stand in het voordeel van de Rotterdammers, werd volgens Engelse media aandachtig gevolgd door diverse topclubs uit Europa. De namen van Santiago Giménez, Calvin Stengs, Igor Paixão en Lutsharel Geertruida waren naar verluidt gemarkeerd in de notitieblokken van internationale scouts tijdens De Klassieker.

Tijdens het duel tussen Ajax en Feyenoord zaten scouts van Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur, Benfica, Borussia Dortmund, Internazionale, Juventus, AC Milan en Napoli op de tribune van de Johan Cruijff ArenA. Daarnaast waren er ook afgevaardigden van Newcastle United aanwezig, mede om de verrichtingen van huurling Yankuba Minteh te volgen.
VVout
 VVout - maandag 25 september 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Heeft ajaks een lekker visitekaartje achter gelaten, met schande voor onze competitie.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 september 2023 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:
De competitiewedstrijd tussen Ajax en Feyenoord, die werd gestaakt bij een 0-3 stand in het voordeel van de Rotterdammers, werd volgens Engelse media aandachtig gevolgd door diverse topclubs uit Europa. De namen van Santiago Giménez, Calvin Stengs, Igor Paixão en Lutsharel Geertruida waren naar verluidt gemarkeerd in de notitieblokken van internationale scouts tijdens De Klassieker.

Tijdens het duel tussen Ajax en Feyenoord zaten scouts van Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur, Benfica, Borussia Dortmund, Internazionale, Juventus, AC Milan en Napoli op de tribune van de Johan Cruijff ArenA. Daarnaast waren er ook afgevaardigden van Newcastle United aanwezig, mede om de verrichtingen van huurling Yankuba Minteh te volgen.
Dus er waren helemaal geen 020 supporters?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 september 2023 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 21:27 schreef bijft007 het volgende:
Die Branco vd boomen is bv wel echt 2 keer zo ver en goed als eiting om eerlijk te zijn, beetje lichtgewicht vrees ik voor 2 keer zo hoog niveau, wel volgend jaar ch league ook he,dus wil je n Nederlandse opvolger van kokcu die al Europees op n aardig niveau zit dan kom je bv bij vd boomen of een schouten al is die laatste meer n 6, maar dan kan wiefer iets hoger
🤣
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 september 2023 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 16:49 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Vd Boomen is welkom! Spiering not sure. Hoe dan ook prima beleid dit.
🤣
MMM
 MMM - woensdag 27 september 2023 - 16:03   quote  deeplink  
Zag je 'm net ook zitten bij die persconferentie? Wat een ongeïnteresseerde zak hooi..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 september 2023 - 16:03   quote  deeplink  
Hopeloos overschat
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 september 2023 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

🤣
Bij ons was ie tussen alle goede voetballers beter tot z'n recht gekomen natuurlijk
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 september 2023 - 16:10   quote  deeplink  
Ja maar bij een aankoop verwacht je een beetje andersom
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 september 2023 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:10 schreef Stylzz het volgende:
Ja maar bij een aankoop verwacht je een beetje andersom
Eens. Toch was 't op dat moment transfervrij geen gek idee voor ons.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 oktober 2023 - 13:53   quote  deeplink  
De Europese topclubs hebben hun vizier al tijden weer gericht op Feyenoord. Scouts zitten wekelijks op de tribune om de verrichtingen van de ploeg van trainer Arne Slot nauwlettend in de gaten te houden. Santiago Gimenez is het seizoen vlammend begonnen en het is dan ook een logisch gevolg dat de Mexicaan in verband wordt gebracht met diverse clubs. Nu wordt ook Quinten Timber genoemd in buitenlandse media.

Timber behoorde in de jeugd tot een van de beste voetballers van zijn generatie. Scouts hebben de 22-jarige middenvelder nooit helemaal uit het oog verloren. Afgelopen seizoen kon hij de verwachtingen bij Feyenoord niet helemaal waarmaken, inmiddels is Timber een vaste waarde bij de Rotterdammers en maakte hij een uitstekende indruk in De Klassieker en ook tegen Atlético Madrid behaalde Timer een ruime voldoende.

Arsenal, Liverpool, Manchester City, Manchester United en Tottenham Hotspur is dat ook opgevallen en hebben Timber in het vizier, zo schrijft 90min op donderdag. De Engelsen monitoren zijn ontwikkeling en blijven de middenvelder van Feyenoord de rest van het seizoen nadrukkelijk volgen. Daarnaast worden ook Atlético Madrid, Borussia Dortmund, Monaco en Napoli genoemd als clubs waarvan scouts op de tribune zitten tijdens wedstrijden van Feyenoord.

Naast Timber blijft Gimenez in de wandelgangen ook onderwerp van gesprek. Trainer Arne Slot kreeg voorafgaand aan het Champions League duel tegen Atlético Madrid al vragen van Spaanse journalisten of de geruchten kloppen dat de Mexicaan in de belangstelling staat van Real Madrid. De spits kreeg in het Estadio Metropolitano zelf ook de vraag. ''Ik zou heel graag voor Real Madrid willen spelen. Natuurlijk. Het is een supergrote club. Dat zou fantastisch zijn'', aldus de spits tegenover verslaggever Elisa Lasso.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 oktober 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Hoge transfersommen hartstikke fijn natuurlijk ,maar tegen de tijd
dat zo'n speler begint te draaien gaan ze alweer weg.
Kan daar nooit zo aan wennen moet ik zeggen.
kenny
 kenny - donderdag 05 oktober 2023 - 17:21   quote  deeplink  
de kans is heel groot dat we volgende zomer helemaal leeg gekocht gaan worden , geertruida , hancko , hartman , timber , wiefer , paixao en gimenez ga je op zeker kwijtraken , op zich geen probleem mits feyenoord nu wel de top bedragen gaat vragen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 oktober 2023 - 17:23   quote  deeplink  
We zijn geen koopjeskelder meer!
bijft007
 bijft007 - donderdag 05 oktober 2023 - 17:31   quote  deeplink  
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen hoor, althans gezien afgelopen seizoenen onder tkl en slot dat ze wat bepalende spelers verkopen maar niet allemaal tegelijk en ze op een gegeven moment na paar toptransfers op de rem trappen om hun transfer te overbruggen naar jaar later,, omdat het anders kans groot is je echt n tussenjaar hebt en zoals nu bij ajakkes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 oktober 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 05 oktober 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Altijd t best 2-3 ervaren belangrijke krachten vooral in de as te behouden dan is kans redelijk groot anderen zich daarin optrekken, zoals afg seizoen waar je nog trauner kokcu en Geert had, was super belangrijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 oktober 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 oktober 2023 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2023 - 17:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hoge transfersommen hartstikke fijn natuurlijk ,maar tegen de tijd
dat zo'n speler begint te draaien gaan ze alweer weg.
Kan daar nooit zo aan wennen moet ik zeggen.
Verschil is dat wij vervangers gaan halen die er staan.
Wordt een heel nieuw wennen voor je 🥶
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 oktober 2023 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2021 - 18:40 schreef Cruzcontrol het volgende:
In de zoektocht naar versterkingen heeft Feyenoord het oog laten vallen op Bosko Sutalo van Atalanta Bergamo. Feyenoord hoopt de 21-jarige Kroaat te huren.

Dat meldt Feyenoord Transfermarkt. Sutalo is een 21-jarige centrale verdediger die sinds januari 2020 voor Atalanta speelt. Hij heeft daar nog een contract tot 2024.

Sutalo speelde in Kroatië voor NK Neretva, RNK Split en NK Osijek. Hij verliet Kroatië begin vorig jaar voor een Italiaans avontuur bij Atalanta. Voor de Serie A-club kwam hij in totaal veertien keer in actie. Sutalo speelt zijn interlands voor de beloftenploeg van Kroatië, waarvoor hij tien keer in actie kwam.

Sutalo staat nu op de radar van Feyenoord. De club kan niet kopen en zal dus creatief moeten zijn en vooral spelers moeten huren. Trainer Arne Slot zit dringend verlegen om rechtsbenige verdedigers na het vertrek van Bart Nieuwkoop, Eric Botteghin en Uros Spajic. Bovendien is Lutsharel Geertruida momenteel geblesseerd.
Nu op te halen voor 2,50
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 oktober 2023 - 15:03   quote  deeplink  
Ik zat te schelden over die Ugalde maar is wel een redelijke spits
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 oktober 2023 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:03 schreef piet de paler het volgende:
Ik zat te schelden over die Ugalde maar is wel een redelijke spits
Hij doet zijn best, soort Linssen. Maar niet een hele bijzondere speler vind ik.
CobusIII
 CobusIII - zondag 29 oktober 2023 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij doet zijn best, soort Linssen. Maar niet een hele bijzondere speler vind ik.
Des te pijnlijker dat hij zoveel ruimte kreeg en ook zoveel duels won. Bijzonder slecht verdedigd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 oktober 2023 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:09 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Des te pijnlijker dat hij zoveel ruimte kreeg en ook zoveel duels won. Bijzonder slecht verdedigd
Zeker
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 oktober 2023 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nu op te halen voor 2,50
Oh, dacht eigenlijk nog dat hij heel jong was. 19 ofzo. Maar 23 en constant dit niveau halen...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 november 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Viel mij op dat ik op een site las
Dat Pedersen zijn verhuur contract niet verlengt wordt, en hij in de winterstop terug zou kunnen komen naar Feyenoord
Het waarheidsgehalte ?
Maar war zouden jullie er van vinden indien dit waar zou zijn ?
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 24 november 2023 - 18:10   quote  deeplink  
laat maar komen hoor , geert is tegenwoordig ook vaak gebroken, en zijn vervanger ook .. en oogt een beetje te zwaar ..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 november 2023 - 18:48   quote  deeplink  
Als er geen andere rb gehaald kan worden is hij welkom. Bartje functie elders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6608610