|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goede kracht, zeker terug welkom. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zat even te denken over de aanwinsten van de zomer. Er is er momenteel eentje die onbetwist basisspeler is geworden. Stengs. Wel weinig voor de kleine 40 miljoen die is uitgegeven.
Zerrouki, Ueda, Ivanusec, Lingr, Beelen, Nieuwkoop, Van den Belt (dan tel ik de reservekeepers en Minteh even niet mee) zijn om uiteenlopende redenen (nog) geen volledige basisspelers.
Dit zijn de 11 met de meeste minuten tot nog toe:
Bijlow-Wellenreuther-Geert-Trauner-Hancko-Hartman-Wieffer-Timber-Stengs-Gimenez-Paixao.
Haal je Wellenreuther weg, dan komen daarna Zerrouki en Minteh.
De beteren uit het lijstje aanwinsten, die nog niet spelen, komen vooral ook in aanmerking voor posities waar we al een prima speler hebben lopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zitten prima spelers tussen hoor. Zeker Zerrouki en Ueda lijken me toe aan meer. Maar tegelijkertijd is ook wel weer zo dat we op precies dezelde plekken vooralsnog problemen hebben. Namelijk voorin op de vleugels. En rechtsachter (met name als Geert daar niet speelt).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 december 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Persoonlijk heb ik de verdedigende kwaliteiten van Pedersen altijd een beetje opzij geschoven omdat hij aanvallend werkelijk niks toevoegde. Maar verdedigend denk ik zelfs dat we achteruitgegaan zijn op de rechtsback positie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leon, volgens mij zien we alleen in Nederland heel aanvallend ingestelde verdedigers. Ik vindt meestal dat een opkomende verdediger een extra wapen. En tja Pedersen of Nieuwkoop dan is voor mij de keuze snel gemaakt toch |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Piet het probleem dat ik vind is dat ik Pedersen verdedigend ook beter vind dan Geert op de rechtsback positie. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Persoonlijk heb ik de verdedigende kwaliteiten van Pedersen altijd een beetje opzij geschoven omdat hij aanvallend werkelijk niks toevoegde. Maar verdedigend denk ik zelfs dat we achteruitgegaan zijn op de rechtsback positie. Zijn snelheid en interceptie missen we. Drive naar voren, een speler die je altijd 2 of 3 keer tegenkomt op het veld. In aanvallende stand was hij altijd op tijd terug, of sneller dan de aanvaller. Technisch misschien onder de maat, maar goed dat kan je ook trainen, of beter instrueren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Technisch, maar ook qua inzicht en overzicht al 2 jaar onder de maat. Als je het dan nog niet geleerd hebt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij tegenvallende resultaten was vroeger vaak beter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze zitten nu achter een USA verdediger aan 10 milj speelt geloof ik in Engeland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop geld Voor Eén wisselspeler van Palace
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Persoonlijk heb ik de verdedigende kwaliteiten van Pedersen altijd een beetje opzij geschoven omdat hij aanvallend werkelijk niks toevoegde. Maar verdedigend denk ik zelfs dat we achteruitgegaan zijn op de rechtsback positie. Verdedigend bracht Pedersen een stuk meer. Maar dat hij aan de bal zo weinig bracht valt wel enorm op, omdat juist dat in de meeste wedstrijden gevraagd wordt. Dat kan Nieuwkoop wel wat beter, maar ook niet van een zodanig niveau dat je zijn mindere punten op de koop toeneemt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er is altijd veel op Pedersen gemopperd hier. Maar hij zou nu toch bijzonder nuttig zijn als je ziet hoe onze rb positie nu bezet is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft uiteraard ook veel met nieuwkoop te maken aangezien die nog minder goed/nuttig blijkt helaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voortschrijdend inzicht 🙃 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar Nieuwkoop valt niet tegen. Was niet best en is dat nog steeds niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2023 - 17:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Verdedigend bracht Pedersen een stuk meer. Maar dat hij aan de bal zo weinig bracht valt wel enorm op, omdat juist dat in de meeste wedstrijden gevraagd wordt. Dat kan Nieuwkoop wel wat beter, maar ook niet van een zodanig niveau dat je zijn mindere punten op de koop toeneemt. Jup ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja. In België was ie prima. Dat zegt veel over België |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of over de formatie waarin hij het best fungeert. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet de enige miskoop helaas |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de laatste jaren voldoen alle buitenspelers niet. Dat is toch een gigantisch probleem.
Op Sini na.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 december 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
stoppen met koopjes , goedkoop is duurkoop , nu zit je met dure jongens op de bank waar je niet vanaf weet te komen ik hoop dat ze er eens van leren en voor kwaliteit te gaan , kost wat meer maar dan heb je ook wat en wat is duur ? nu heb je dilrosen , jahanbaks op de bank terwijl zij bij de grootverdieners horen , dat is pas geld verspilling |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2023 - 15:21 schreef MMM het volgende:In de laatste jaren voldoen alle buitenspelers niet. Dat is toch een gigantisch probleem. Op Sini na. Deze zijn ook niet snel te vinden en goedkoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op diverse sites stast dat Feyenoord graag Sydney v Hooidonk wil vastleggen Wat denken jullie daarvan ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ligt eraan met wat voor intentie....maar het is niet het niveau wat we zoeken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was voor de tijd dat Ueda naar Japanse nat team gaat .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk niet dat je n voor een maand kan huren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee dan wel met een contract, weet ook niet waar het vandaan komt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij werd op tv nogal gepusht. Volgens mij door 🤷🏽♂️
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 december 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daar heb ik moeite mee op tv gepusht en dan maar kopen. Vaak garantie tot falen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 10 december 2023 - 14:46 schreef piet de paler het volgende:Op diverse sites stast dat Feyenoord graag Sydney v Hooidonk wil vastleggen Wat denken jullie daarvan ? Prima.
Is een betere versie van Weghorst. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fullham wil Timber ????????????????? Is Fullham zo rijk ? En willen we hem kwijt voor 25 milj ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das meer als 3 maal 8m, denk dat je niet lang moet twijfelen dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Denk dat je net Milambo of Zerrouki ook wel tweede wordt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 december 2023 - 11:24 schreef piet de paler het volgende:Fullham wil Timber ????????????????? Is Fullham zo rijk ? En willen we hem kwijt voor 25 milj ? Zeker. 25M Mats ook, winterprijs 30M Gimenez, winterprijs 60M
Misschien Dallinga terugkopen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 december 2023 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ivanusec naar het midden, Sauer op links, Stengs op 10, Ueda in de spits, Minteh/Igor op rechts, Zerrouki voor de verdediging... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zolang Timber dit seizoen nog maar blijft. Geen risico nemen om een CL plek te verspelen. Levert nog meer op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou ik zou een gat in de lucht springen als hij alsnog geld gaat opleveren en wel 25m. Moet op te vangen zijn zonder geen 2e te worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo overtuigend als jij het ziet, zie ik het niet. Vind maar eens een vervanger. Vind ik Zerrouki nog niet. Lingr ook niet. En Sauer moet het nog steeds laten zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wow er wordt hier wel heel makkelijk over het behalen van die 2e plaats gedacht. Ik denk dat we nog alle zeilen bij zullen moeten zetten en dat het nog heel spannend gaat worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In de winter is het zelden goed zaken doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 december 2023 - 15:06 schreef FR-Henk het volgende:Zolang Timber dit seizoen nog maar blijft. Geen risico nemen om een CL plek te verspelen. Levert nog meer op. Doen we toch gewoon mee aan de wk landenteams... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook lekker bedrag binnen harken |
|
|
|