BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 13 december 2023 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2023 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:
Zo overtuigend als jij het ziet, zie ik het niet.
Vind maar eens een vervanger. Vind ik Zerrouki nog niet.
Lingr ook niet.
En Sauer moet het nog steeds laten zien.
quote:
Op dinsdag 12 december 2023 - 15:57 schreef tomson het volgende:
Wow er wordt hier wel heel makkelijk over het behalen van die 2e plaats gedacht.
Ik denk dat we nog alle zeilen bij zullen moeten zetten en dat het nog heel spannend gaat worden.
Snap het wel Tommie & Henk, maar wil er ook nog ff aan herinneren hoe hij er een paar maanden geleden nog voor stond. Ik geloof nog steeds niet dat dit sprookje aanhoud en niet weer iets van een blessure de kop op steekt. Ik heb wel vertrouwen in Lingr en Zerouki en niet te vergeten Milambo, met die 3 moet je ook kunnen presteren. Ik zou dan dankbaar die 25m pakken, geloof dat het een goede zaak is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2023 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 december 2023 - 15:55   quote  deeplink  
Bozenik gaat volgens media Feyenoord nog 2,5 milj opleveren ....grappig en goed toch
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 december 2023 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 08:57 schreef VVout het volgende:

[..]

[..]

Snap het wel Tommie & Henk, maar wil er ook nog ff aan herinneren hoe hij er een paar maanden geleden nog voor stond. Ik geloof nog steeds niet dat dit sprookje aanhoud en niet weer iets van een blessure de kop op steekt. Ik heb wel vertrouwen in Lingr en Zerouki en niet te vergeten Milambo, met die 3 moet je ook kunnen presteren. Ik zou dan dankbaar die 25m pakken, geloof dat het een goede zaak is.
Timber speelt al een behoorlijke reeks wedstrijden voldoende tot erg goed.
Dat neem je als uitgangspunt Want actueel feit.
Kijk, volgende week kan te Kloese zomaar bv. Bas Nijhuis een optater verkopen.
Dan Is de winrerstop weer heel anders.....
VVout
 VVout - woensdag 13 december 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 16:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Timber speelt al een behoorlijke reeks wedstrijden voldoende tot erg goed.
Dat neem je als uitgangspunt Want actueel feit.
Kijk, volgende week kan te Kloese zomaar bv. Bas Nijhuis een optater verkopen.
Dan Is de winrerstop weer heel anders.....
Haha, niet zo veel kranten lezen Henk. Met die optatert bedoel ik, wat een mafturk ben je dan.

Wat Timber betreft voor mij zou ik daarvan nu profiteren, ben nog steeds niet gerust op dat het zo blijft.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 13 december 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 16:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Haha, niet zo veel kranten lezen Henk. Met die optatert bedoel ik, wat een mafturk ben je dan.

Wat Timber betreft voor mij zou ik daarvan nu profiteren, ben nog steeds niet gerust op dat het zo blijft.
Ja dat zie je ook met Geert nu.
coenjo
 coenjo - zondag 17 december 2023 - 19:51   quote  deeplink  
hopen dat geert verkocht kan worden en we de flanken eens flink gaan versterken wat al 2 of 3 jaar nodig is.
en dat ze jahan en dilro nu eens kunnen dumpen
Lange Jaap
 Lange Jaap - dinsdag 19 december 2023 - 17:48   quote  deeplink  
Proberen om Madueke te huren voor een half seizoen van Chelsea.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 19 december 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Zou mits fit prima zijn, maar het beste zou n linksbuiten zijn, aangezien ali dilrosun minteh en evt stengs beter zijn op rechts dan op links

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2023 door bijft007 --
kenny
 kenny - dinsdag 19 december 2023 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 17:48 schreef Lange Jaap het volgende:
Proberen om Madueke te huren voor een half seizoen van Chelsea.
nooit aan beginnen , zwaar blessure gevoelig
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 december 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 20:10 schreef kenny het volgende:

[..]

nooit aan beginnen , zwaar blessure gevoelig
Nooit aan beginnen, heb je niets aan.
kenny
 kenny - woensdag 20 december 2023 - 16:26   quote  deeplink  
ik hoop dat ze deze winter doorselecteren , jahanbaks en dilrosen zijn dure bankzitters waar je vanaf moet , lingr is gehuurd met optie tot koop die zou ik ook terug sturen ,

je hebt een goede rechtsbuiten nodig , een goede rechtsback (nieuwkoop is niet goed genoeg )en liefst een 8 of 10 met genoeg technische vaardigheden/loopvermogen en scorend vermogen

we hebben aardig verdient in deze CL ronde en het ziet er naar uit dat je 2e gaat worden wat wederom de kassa doet rinkelen , dan moet je gewoon investeren in kwaliteit liefst deze winter , kunnen ze wennen en sta je gelijk sterk voor het volgend seizoen om weer een gooi te doen voor het kampioenschap
Bowie
 Bowie - woensdag 20 december 2023 - 19:14   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze niks doen in winterstop.
Deze selectie, ook minus 4 een aantal wkn, moet het doen.
In de zomer dan weer een volgende stap.
Leuv
 Leuv - vrijdag 22 december 2023 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 16:26 schreef kenny het volgende:
ik hoop dat ze deze winter doorselecteren , jahanbaks en dilrosen zijn dure bankzitters waar je vanaf moet , lingr is gehuurd met optie tot koop die zou ik ook terug sturen ,

je hebt een goede rechtsbuiten nodig , een goede rechtsback (nieuwkoop is niet goed genoeg )en liefst een 8 of 10 met genoeg technische vaardigheden/loopvermogen en scorend vermogen

we hebben aardig verdient in deze CL ronde en het ziet er naar uit dat je 2e gaat worden wat wederom de kassa doet rinkelen , dan moet je gewoon investeren in kwaliteit liefst deze winter , kunnen ze wennen en sta je gelijk sterk voor het volgend seizoen om weer een gooi te doen voor het kampioenschap
Lingr heeft een verplichte koopoptie. Die moet dus worden overgenomen.
Ik stem ook voor doorselecteren maar dan vooral Zerrouki, Minteh, Dilrosun.
Ik ben niet van de exotische verrassingen dus zou ik die Rots van die ponyclub eens proberen aan te trekken voor de rechstbuiten positie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 december 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 08:47 schreef Leuv het volgende:

[..]

Lingr heeft een verplichte koopoptie. Die moet dus worden overgenomen.
Ik stem ook voor doorselecteren maar dan vooral Zerrouki, Minteh, Dilrosun.
Ik ben niet van de exotische verrassingen dus zou ik die Rots van die ponyclub eens proberen aan te trekken voor de rechstbuiten positie.
Zerrouki heeft goede en minder goede wedstrijden gespeeld ,maar tegen en in Madrid was hij
echt heel goed.
Als je het aantal speelminuten ziet van hem komt hij misschien maar aan
8 totale wedstrijden.

Timber heeft 2 jaar nodig gehad ,zou Zerrouki misschien ook niet meer tijd gegund kunnen worden?
Die gozer kan nooit in een wedstrijdritme zitten.

Dilrosun heeft daarentegen zat kansen gehad ,en van Minteh snap ik al het negatieve wel maar
ik vind hem lachen .
Leuv
 Leuv - vrijdag 22 december 2023 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 09:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zerrouki heeft goede en minder goede wedstrijden gespeeld ,maar tegen en in Madrid was hij
echt heel goed.
8 totale wedstrijden.

Timber heeft 2 jaar nodig gehad ,zou Zerrouki misschien ook niet meer tijd gegund kunnen worden?

Dilrosun heeft daarentegen zat kansen gehad ,en van Minteh snap ik al het negatieve wel maar
ik vind hem lachen .
Persoonlijk denk ik dat Milambo en Zechiel in potentie beter zijn dan Zerrouki. Dan moet je de ontwikkeling van de jeugd nooit dwarsbomen. Timber vond ik altijd al top alleen speelden we destijds met Kokcu waardoor Timber zich op dat moment niet goed kon ontwikkelen,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2023 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 december 2023 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 10:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat Milambo en Zechiel in potentie beter zijn dan Zerrouki. Dan moet je de ontwikkeling van de jeugd nooit dwarsbomen. Timber vond ik altijd al top alleen speelden we destijds met Kokcu waardoor Timber zich op dat moment niet goed kon ontwikkelen,
Eigenlijk wel mee eens ja!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 december 2023 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 10:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Eigenlijk wel mee eens ja!
Bowie
 Bowie - vrijdag 22 december 2023 - 13:01   quote  deeplink  
Zerrouki is volgens mij de back up bij vertrek Wieffer, komende zomer.
Staat dus Milambo en Zechiel niet in de weg. Die 2 komen bij vertrek Timber aan de beurt.
Leuv
 Leuv - vrijdag 22 december 2023 - 14:10   quote  deeplink  
Volgens mij was Zerrouki juist ter vervanging van Kokcu gehaald. Hij is echter al snel voorbij gestreefd door Wieffer wat op zich al genoeg aangeeft dat hij niet de kwaliteietn bezit ons verder te brengen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 december 2023 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 09:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

echt heel goed.
8 totale wedstrijden.

ik vind hem lachen .
Timber speelde maar 1 seizoen matig, want kwam pas in 2022, en was ook nog eens enkele maanden geblesseerd.
In zijn 2e seizoen bij Feyenoord laat ie het helemaal zien.
En ja, Zerrouki wordt alweer te snel bij de vuilnisbak gezet. Net als Timber dus vorig jaar overkwam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 december 2023 - 18:08   quote  deeplink  
Ja klopt ,dat is waar
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 december 2023 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 15:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Timber speelde maar 1 seizoen matig, want kwam pas in 2022, en was ook nog eens enkele maanden geblesseerd.
In zijn 2e seizoen bij Feyenoord laat ie het helemaal zien.
En ja, Zerrouki wordt alweer te snel bij de vuilnisbak gezet. Net als Timber dus vorig jaar overkwam.
Zerrouki stond al bij de vuilnisbak. Aan alles van hem kun je zien dat hij het tempo niet aankan. Zijn houding in het veld, zijn manier van bewegen en lopen. Alles is in de reactie terwijl hij het voor zou moeten zijn. Een half jaar verhuren en dan snel proberen de prijs ervoor te krijgen die we betaald hebben en doorselecteren.
Timber is onze enige middenvelder die een man kan uitspelen en daarmee zorgt voor een overtalsituatie. Die is van onschatbare waarde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2023 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 december 2023 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 11:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zerrouki stond al bij de vuilnisbak. Aan alles van hem kun je zien dat hij het tempo niet aankan. Zijn houding in het veld, zijn manier van bewegen en lopen. Alles is in de reactie terwijl hij het voor zou moeten zijn. Een half jaar verhuren en dan snel proberen de prijs ervoor te krijgen die we betaald hebben en doorselecteren.
Timber is onze enige middenvelder die een man kan uitspelen en daarmee zorgt voor een overtalsituatie. Die is van onschatbare waarde.
Dat Zerrouki nog niet rendeert is geen discussiepunt. Dat hij niet bepalend is, ook geen discussiepunt.
Wel toont hij dst hij het spel kan verplaatsen, vanuit een goed overzicht.
Het is nog niet voldoende. Dat niet.

Hoe staat het eigenlijk met Bullaude? Ook bij Boca Juniors geen geweldenaar.
Lozen maar.
kenny
 kenny - zaterdag 23 december 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat Zerrouki nog niet rendeert is geen discussiepunt. Dat hij niet bepalend is, ook geen discussiepunt.
Wel toont hij dst hij het spel kan verplaatsen, vanuit een goed overzicht.
Het is nog niet voldoende. Dat niet.

Hoe staat het eigenlijk met Bullaude? Ook bij Boca Juniors geen geweldenaar.
Lozen maar.
inderdaad je zou hem al zowat vergeten , het geeft maar weer aan dat ze voor kwaliteit moeten gaan , zulke spelers zijn moeilijk te slijten , je ziet het nu ook weer met lingr en nieuwkoop , hebben weinig gekost maar je heb er geen klote aan
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 december 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Geef t de tijd. Voldoen ze niet die je ze weer van de hand.
Feyenoord is nu een dusdanig sterk merk dat je er weinig verlies op lijdt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 december 2023 - 13:02   quote  deeplink  
Tuurlijk de tijd geven. Al moet je als club dat niet meer dan anderhalf jaar willen aankijken. Dan komt er toch een besluitmoment. En dat zal ook wel gebeuren.
kenny
 kenny - zaterdag 23 december 2023 - 13:26   quote  deeplink  
inderdaad de tijd geven , maar mijns inzien hebben we nu te veel spelers die we de tijd geven , Lingr ,Beelen , v/d Belt en nieuwkoop zijn tot nu toe geen versterkingen gebleken , hoewel Beelen wel eens een goede kan worden
afgelopen zomer zijn er spelers aangetrokken waarvan er zeer weinig versterkingen zijn gebleken
de balans is hierin niet goed geweest ik had graag 1 of 2 versterkingen zien komen die het elftal daadwerkelijk sterker hadden gemaakt
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 december 2023 - 18:41   quote  deeplink  
Spelers die afgelopen zomer zijn gekomen niet nu al weg wensen.
Invanusec, Lingr, Beelen en toch ook Zerrouki zie ik nog wel verder ontwikkelen.
vd Belt en Nieuwkoop lijken me geen goede aanwinsten.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 27 december 2023 - 18:50   quote  deeplink  
Wat zouden jullie doen deze transferwindow? Ik zou persoonlijk Geertruida en Bijlow proberen te verkopen. 2 spelers die t geweldig hebben gedaan de laatste jaren, maar de een valt behoorlijk ver terug ( geert) en de ander is veel geblesseerd. Als met al moet je nog 60/70 mln kunnen vangen voor deze twee samen.

Zijn vervangbaar en er blijft geld over voor een spits en rechtsbuiten. Uiteraard ook proberen om Jahanbaksh en Dilrosun te verkopen.

Fabio Silva ( oud huurspeler psv ) en Reis Nelsson vind ik persoonlijk goede opties. De een kent de club en is een goede rechtsbuiten. De ander kan op links en in de spits uit de voeten en kent de competitie. Voor achterin zou ik nog wat ervaring toevoegen. Vooral voor een aankomende tegenstander als AS Roma. De vrij zou geweldig zijn. Wellicht met Pedersen ernaast of een Svenson (oud Az).
Olij er logische vervanger voor op de goal, al zou een keeper als Unnerstal met wat meer ervaring nog beter zijn, maar die zit goed bij Twente roept die zelf steeds.. hoe zouden jullie m invullen?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 december 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2023 - 18:50 schreef yoghurt17 het volgende:
Wat zouden jullie doen deze transferwindow? Ik zou persoonlijk Geertruida en Bijlow proberen te verkopen. 2 spelers die t geweldig hebben gedaan de laatste jaren, maar de een valt behoorlijk ver terug ( geert) en de ander is veel geblesseerd. Als met al moet je nog 60/70 mln kunnen vangen voor deze twee samen.

Zijn vervangbaar en er blijft geld over voor een spits en rechtsbuiten. Uiteraard ook proberen om Jahanbaksh en Dilrosun te verkopen.

Fabio Silva ( oud huurspeler psv ) en Reis Nelsson vind ik persoonlijk goede opties. De een kent de club en is een goede rechtsbuiten. De ander kan op links en in de spits uit de voeten en kent de competitie. Voor achterin zou ik nog wat ervaring toevoegen. Vooral voor een aankomende tegenstander als AS Roma. De vrij zou geweldig zijn. Wellicht met Pedersen ernaast of een Svenson (oud Az).
Olij er logische vervanger voor op de goal, al zou een keeper als Unnerstal met wat meer ervaring nog beter zijn, maar die zit goed bij Twente roept die zelf steeds.. hoe zouden jullie m invullen?
60-70 m is echt veel te hoog geschat. Ik denk eerder samen 25-30.
bijft007
 bijft007 - donderdag 28 december 2023 - 13:03   quote  deeplink  
25-30 voor Geert ongeveer gok ik, en dan is de vraag wat moet een keeper kosten over het algemeen gaan die niet voor zulke bedragen de deur uit in nederland, 10 15? Geen idee eigenlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 december 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 28 december 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Trouwens🤔 vergeet ff dat Geert maar 1 jaar contract heeft,, kan helaas dus wel eens tegenvallen deze keer
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 december 2023 - 13:09   quote  deeplink  
Net als zijn prestaties
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 december 2023 - 21:48   quote  deeplink  
Misschien gaat ie nooit weg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 december 2023 - 22:01   quote  deeplink  
Iets te hoog in de boom gezeten met de prijs afgelopen zomer.
Misschien nog 8 miljoen van de zomer met wat hij nu laat zien.
bijft007
 bijft007 - donderdag 28 december 2023 - 23:42   quote  deeplink  
Puur omdat hij maar n 1 jarig contract heeft denk ik veel minder dan eerst maar alsnog n dikke 15miljplus,, aangezien zn transfer markt waarde nog gewoon op 35milj staat, en komt niet vaak voor dat je dan zon speler ff kan oppikken voor pakweg 10milj bij zeker nog 2 jarig contract,, is met maar 1 jaar wel gewoon anders puur daardoor, want clubs weten ook wel dat de vorm die hij 2 jaar ervoor heeft laten zien ook wel weer komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 december 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 december 2023 - 07:51   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wanneer Boadu precies komt
bijft007
 bijft007 - vrijdag 29 december 2023 - 10:15   quote  deeplink  
Haha ja echt he,, typische na stengs transfer zou dat zijn,, maar ook wel n speler die na mislukt te zijn in het buitenland weer opgepimpt zou moeten worden in nederland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 december 2023 door bijft007 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 december 2023 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 14:10 schreef Leuv het volgende:
Volgens mij was Zerrouki juist ter vervanging van Kokcu gehaald. Hij is echter al snel voorbij gestreefd door Wieffer wat op zich al genoeg aangeeft dat hij niet de kwaliteietn bezit ons verder te brengen.
Niemand kan Kökçü vervangen, dus dat is een onredelijke vergelijking. Daarnaast is Wieffer hem niet voorbij gestreefd, want Wieffer stond al voor hem toen hij binnen kwam.... Ik hoop dat Ivanusec zijn creativiteit meer en meer laat zien, want dat us wat we missen. Met name onze spits wordt te weinig in stelling gebracht op de beslissende momenten. Daar hebben we gewoon een jasje in uit gedaan, maar dat wisten we al toen Örkun vertrok. Verdedigend is het prima, alleen al de splijtende passes missen we. Onder anderen daarin is onze Turk toch uniek....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 december 2023 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 30 december 2023 - 17:58   quote  deeplink  
Manhoef halen van fietstas (schijnt niet heel veel te moeten kosten) en onze zwolsche middenvelder en Sauer, indien voorzien wordt dat hij niet veel minuten gaat maken aan hun, of een andere partij verhuren. Wel het liefst samen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 30 december 2023 - 23:13   quote  deeplink  
Manhoef wel mee eens ja, feyenoord wil n buitenspeler en waarschijnlijk n tijdelijke spits halen maar de winsterstop is een slechte periode iets te halen, aangezien je al gauw teveel betaald voor spelers die ergens wel basisspeler zijn, en anders ben he al gauw overgeleverd aan spelers die elders niet aan spelen toekomen,, doorgaans de echt grotere clubs,,maar Vitesse is juist n club die wel n centje kunnen gebruiken en ze hebben 1 aardige speler die wel wat kan dus ja waarom niet, hou je de centen ook in zak voor n dure huurspeler of koop
Leuv
 Leuv - zondag 31 december 2023 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 17:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
Manhoef halen van fietstas (schijnt niet heel veel te moeten kosten) en onze zwolsche middenvelder en Sauer, indien voorzien wordt dat hij niet veel minuten gaat maken aan hun, of een andere partij verhuren. Wel het liefst samen.
En dan wil jij ons grootste talent bij een team stallen dat zo’n beetje iedere wedstrijd verliest en waar het niveau van de trainingen vergelijkbaar is met FC Baloophetdak 10. Zelfs Hendriks valt daar zo’n beetje 3 jaar terug in zijn ontwikkeling. Het verhuren van spelers naar dit soort teams heeft werkelijk helemaal geen zin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 december 2023 door Leuv --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 31 december 2023 - 10:09   quote  deeplink  
Was maar een voorbeeld. Is pok maar een half jaartje hè. Als hij maar ergens naar toe gaat waar hij minuten maken kan. Ik zou er trouwens niet raar van opkijken dat hij gewoon blijft hoor. Slot laat hem regelmatig minuten maken, dus neem ik aan dat ze hem er gewoon bij houden.

Maar Manhoef lijkt mij een buitenkansje. Jochie is supersnel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 december 2023 door Arie.Klooster --
Leuv
 Leuv - zondag 31 december 2023 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 10:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

Maar Manhoef lijkt mij een buitenkansje. Jochie is supersnel.
Al die hardlopers je hebt er niets aan. Je kunt beter een voetballer aantrekken die op tijd de juiste voorzet of pass geeft.
Daarom is het ook zo zonde dat Jahanbaksh het niet oppakt want hij zou ideaal voor ons zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 december 2023 door Leuv --
kenny
 kenny - dinsdag 02 januari 2024 - 14:08   quote  deeplink  
geruchtje

https://www.transfermarkt.nl/f-beltran-naar-feyenoord-/thread/forum/490/thread_id/6701/page/1#anchor_9679
bijft007
 bijft007 - woensdag 03 januari 2024 - 17:23   quote  deeplink  
Zal je net zien, nu is of zijn er clubs voor dilrosun maar is het waarschijnlijk beter je al je aanvallers die er zijn nog half jaar behoud aangezien ueda en onze Gambiaan er een tijd niet bij zijn, of je moet echt zelf nog iets waardevols kunnen huren ofso
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 januari 2024 - 17:27   quote  deeplink  
Dilrosun gaat vlammen nu zijn kans komt.
bijft007
 bijft007 - woensdag 03 januari 2024 - 18:16   quote  deeplink  
Zou me niet verbazen leon, vorig seizoen eerste half jaar was hij ook zeker niet slecht, paar fraaie goals en meest scorende buitenspeler toen voor ons
Leuv
 Leuv - woensdag 03 januari 2024 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 17:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dilrosun gaat vlammen nu zijn kans komt.
Misschien als hij de barbecue een beetje te enthousiast aansteekt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 januari 2024 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 18:16 schreef bijft007 het volgende:
Zou me niet verbazen leon, vorig seizoen eerste half jaar was hij ook zeker niet slecht, paar fraaie goals en meest scorende buitenspeler toen voor ons
Jup!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.6587100