BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 januari 2024 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 18:52 schreef Leuv het volgende:

[..]

Misschien als hij de barbecue een beetje te enthousiast aansteekt.
Ik heb weinig met hem en snap wat je bedoel, maar
door de afwezigheid van anderen is dit echt zijn laatste kans om iet te laten zien.
bijft007
 bijft007 - woensdag 03 januari 2024 - 20:38   quote  deeplink  
Betwijfel ook of hij het uiteindelijk weet te redden bij ons, eerder niet dan wel denk ik eigenlijk,, maar op dit moment hebben we voor op de flanken al stuk minder keus dus als er niks bijkomt qua interessante huur ed dan is het beter je hem er gewoon nog bij hebt tot eind seizoen
Leuv
 Leuv - donderdag 04 januari 2024 - 08:51   quote  deeplink  
We hebben genoeg voor de rechterflank (Paixao/Stengs/Jahanbaksh/Minteh/Slory) wat stuk voor stuk beter is dan Dilrosun. Ik wil hem persoonlijk nog wel richting Italie brengen. Ik zou anders voor 3 a 4 M€ Rots van die ponyclub halen. Die heeft wel de juiste lengte en blijft niet lopen en lopen met de bal zoals die Manhoef, hij geeft de voorzet wel op tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 januari 2024 door Leuv --
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 04 januari 2024 - 09:02   quote  deeplink  
Zeker weg doen onze vriend Dilrosun, al snap ik niet waarom we een koopoptie wel interessant vinden en een gewone huurdeal niet. Stel (zou een wonder zijn) hij doet t daar wel goed, dan verkoop je m dus voor de afgesproken 3 mln, terwijl je er meer voor kan vangen in dit geval. Doet hij t slecht kopen ze m niet, ook niet voor de 3 mln.

anyway, weg met die gozer. Persoonlijk zie ik Jahanbaksh en Minteh ook liever vertrekken. De laatste is een ongelijk projectiel. Soms een leuke actie, maar veel te veel balverlies waar gevaar van de tegenstander uit voort komt. Zie ik liever Nelsson komen, die is ook snel, maar tactisch veel verder. Nelsson en Danjuma, zouden mijn voorkeur hebben. De laatste kan ook in de spits spelen. En anders zou ik toch graag de gok met Boadu nemen.
Leuv
 Leuv - donderdag 04 januari 2024 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 09:02 schreef yoghurt17 het volgende:
Zeker weg doen onze vriend Dilrosun, al snap ik niet waarom we een koopoptie wel interessant vinden en een gewone huurdeal niet. Stel (zou een wonder zijn) hij doet t daar wel goed, dan verkoop je m dus voor de afgesproken 3 mln, terwijl je er meer voor kan vangen in dit geval. Doet hij t slecht kopen ze m niet, ook niet voor de 3 mln.

anyway, weg met die gozer. Persoonlijk zie ik Jahanbaksh en Minteh ook liever vertrekken. De laatste is een ongelijk projectiel. Soms een leuke actie, maar veel te veel balverlies waar gevaar van de tegenstander uit voort komt. Zie ik liever Nelsson komen, die is ook snel, maar tactisch veel verder. Nelsson en Danjuma, zouden mijn voorkeur hebben. De laatste kan ook in de spits spelen. En anders zou ik toch graag de gok met Boadu nemen.
Eens wat betreft Jahanbaksk en minteh overigens, ik zie ze ook liever vertrekken al heeft Jahanbaksh nog maar een half jaar dus die zal zijn contract gewoon uitdienen.

Danjuma is identiek Dilrosun, daar heb je ook helemaal niets aan en speelt bovendien op links.
Nelsson was inderdaad ook grappig om te zien, veel spektakel maar uiteindelijk kwam er ook niets uit. Ja een slap balletje op de keeper, ik denk niet dat hij veel is verbeterd en ook te weinig oog heeft voor andere spelers. Boadu is een aardige spelert al heeft hij wel ruimte nodig die er bij ons niet is. Type korneev in de spits zou momenteel ideaal zijn voor ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 januari 2024 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 januari 2024 - 09:44   quote  deeplink  
Van mij mag elke vleugel weg. Op Sauer na. T rendeert zo matig dat t bijna niet uitmaakt
Leuv
 Leuv - donderdag 04 januari 2024 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:
Van mij mag elke vleugel weg. Op Sauer na. T rendeert zo matig dat t bijna niet uitmaakt
Nou dat is ook een beetje overdreven..
Ik heb nog wel vertrouwen in Ivanusec en Stengs.
Paixao moet inderdaad snel verbeteren anders mag die ook wieberen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 januari 2024 door Leuv --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 januari 2024 - 12:32   quote  deeplink  
Ali mag van mij wel blijven hoor. Het kan stukken beter, maar ik vind hem ook wel onderschat. Dilrosun heeft mij daarentegen nooit kunnen bekoren.... Als ze dan toch willen doorselecteren, zou hij mij bovenaan het lijstje staan om te laten gaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 04 januari 2024 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 08:51 schreef Leuv het volgende:
We hebben genoeg voor de rechterflank (Paixao/Stengs/Jahanbaksh/Minteh/Slory) wat stuk voor stuk beter is dan Dilrosun. Ik wil hem persoonlijk nog wel richting Italie brengen. Ik zou anders voor 3 a 4 M€ Rots van die ponyclub halen. Die heeft wel de juiste lengte en blijft niet lopen en lopen met de bal zoals die Manhoef, hij geeft de voorzet wel op tijd.
Rots? Echt niet. Sorry, maar die jongen is hooguit subtop, hooguit.
Leuv
 Leuv - donderdag 04 januari 2024 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 12:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Rots? Echt niet. Sorry, maar die jongen is hooguit subtop, hooguit.
Snap ik maar die jongen heeft wel een goede leeftijd, is betaalbaar, een goede voorzet en kan alleen maar verbeteren. Het aantrekken voor veel geld van die exoten heeft ons ook geen goed gedaan dus ben ik ben van mening dat het makkelijker en goedkoper kan. Overigens is de buitenpositie de makkelijkste positie in het veld dus dit kun je beter iemand duidelijk maken die het nederlandse voetbal snapt en geen hardloper is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 januari 2024 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 januari 2024 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 11:18 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou dat is ook een beetje overdreven..
Ik heb nog wel vertrouwen in Ivanusec en Stengs.
Paixao moet inderdaad snel verbeteren anders mag die ook wieberen.
Zie Stengs als middenvelder die ook op de vleugel kan.
Ivanusec eigenlijk hetzelfde.
Leuv
 Leuv - donderdag 04 januari 2024 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zie Stengs als middenvelder die ook op de vleugel kan.
Ivanusec eigenlijk hetzelfde.
Op het middenveld kunnen ze ook spelen inderdaad maar ik zie toch echt beide als buitenspeler. Voor AM komen ze beide wat tekort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 januari 2024 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 januari 2024 - 16:00   quote  deeplink  
Stengs bewijst zich vrij goed, Ivanusec linie naar achteren moet nog blijken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 07 januari 2024 - 19:41   quote  deeplink  
Zal niet echt goedkoop zijn, maar Osame Sahraoui van Heerenveen vind ik een goed spelertje. Zou hij niet wat voor onze flanken zijn? Mag van mij opgehaald worden mits betaalbaar natuurlijk.

Stengs doet het aardig, maar wat mij betreft heeft hij het net niet. Hetzelfde geldt voor Timber. Voor wat je van hem mag verwachten doet hij het ontzettend goed, dat vooropgesteld en toch is hij niet de speler die we daar moeten hebben. Niet mijn speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 januari 2024 door Arie.Klooster --
Leuv
 Leuv - zondag 07 januari 2024 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 januari 2024 - 19:41 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zal niet echt goedkoop zijn, maar Osame Sahraoui van Heerenveen vind ik een goed spelertje. Zou hij niet wat voor onze flanken zijn? Mag van mij opgehaald worden mits betaalbaar natuurlijk.

Stengs doet het aardig, maar wat mij betreft heeft hij het net niet. Hetzelfde geldt voor Timber. Voor wat je van hem mag verwachten doet hij het ontzettend goed, dat vooropgesteld en toch is hij niet de speler die we daar moeten hebben. Niet mijn speler.
En op welke positie speelt Timber dan volgens jou?
coenjo
 coenjo - zondag 07 januari 2024 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 januari 2024 - 19:41 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zal niet echt goedkoop zijn, maar Osame Sahraoui van Heerenveen vind ik een goed spelertje. Zou hij niet wat voor onze flanken zijn? Mag van mij opgehaald worden mits betaalbaar natuurlijk.

Stengs doet het aardig, maar wat mij betreft heeft hij het net niet. Hetzelfde geldt voor Timber. Voor wat je van hem mag verwachten doet hij het ontzettend goed, dat vooropgesteld en toch is hij niet de speler die we daar moeten hebben. Niet mijn speler.
eens, stengs doet het redelijk alleen we hebben meer aan een soort szymanski op die positie
timber doet het aardig en zou ik laten staan
de flanken is het nr 1 probleem al 2 of 3 jaar.
daar zou ik nu prio aan stellen
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 08 januari 2024 - 09:02   quote  deeplink  
Munier hoeft van mij te komen, maar toch zou ik wel graag een speler zien komen met een die ervaring en een berg interlands achter zijn naam. Nou weet ik dat die duur en vaak oud zijn, maar dat is wel wat er ontbreekt in de selectie. Iemand die echt het voortouw neemt en waar men zich aan op kan trekken. Een die tegen een as roma ook een speler een kaart aan naait en een paar minuten op de grond blijft liggen als dat nodig is om 't spel te vertragen. Ik mis die slimmigheid en geslepenheid in deze selectie. De Vrij zou perfect zijn als je 't mij vraagt, maar in ieder geval iemand met dergelijke ervaring op t hoogste podium.
Leuv
 Leuv - maandag 08 januari 2024 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 09:02 schreef yoghurt17 het volgende:
Munier hoeft van mij te komen, maar toch zou ik wel graag een speler zien komen met een die ervaring en een berg interlands achter zijn naam. Nou weet ik dat die duur en vaak oud zijn, maar dat is wel wat er ontbreekt in de selectie. Iemand die echt het voortouw neemt en waar men zich aan op kan trekken. Een die tegen een as roma ook een speler een kaart aan naait en een paar minuten op de grond blijft liggen als dat nodig is om 't spel te vertragen. Ik mis die slimmigheid en geslepenheid in deze selectie. De Vrij zou perfect zijn als je 't mij vraagt, maar in ieder geval iemand met dergelijke ervaring op t hoogste podium.
Bij het halen van spelers moet er ook altijd iemand naar de bank verhuizen. Komt die belg dan gaat Geertruida echt niet naar de bank verhuizen. Je geeft dan ook veel geld uit voor het warm houden van de bank. Het zou mij niets verbazen wanneer we dit soort onzin uitgaves weer gaan doen. De enige posities waar een beetje kwaliteit nodig is zijn de erchtsbuiten en de aanvallende middenvelder positie. Misschien Wijnaldum als je het dan toch over ervaring hebt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 januari 2024 door Leuv --
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 08 januari 2024 - 11:15   quote  deeplink  
Wijnaldum zou ik ook een prima keuze vinden. Maar die geeft duidelijk voor het geld gekozen.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 08 januari 2024 - 11:15   quote  deeplink  
Wijnaldum zou ik ook een prima keuze vinden. Maar die geeft duidelijk voor het geld gekozen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 januari 2024 - 11:16   quote  deeplink  
Wijnaldum kon t voetbal tegen ons toen al niet bijbenen.
Laat m lekker in die zandbak nu.

Gewoon niets halen. Gooi de jeugd maar voor de leeuwen. Tweede worden is t belangrijkste.
AZ en Twente moet je makkelijk af kunnen schudden met deze selectie.

Europees en beker zijn echt bijzaak nu.
Leuv
 Leuv - maandag 08 januari 2024 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
Wijnaldum kon t voetbal tegen ons toen al niet bijbenen.
Laat m lekker in die zandbak nu.

Gewoon niets halen. Gooi de jeugd maar voor de leeuwen. Tweede worden is t belangrijkste.
AZ en Twente moet je makkelijk af kunnen schudden met deze selectie.

Europees en beker zijn echt bijzaak nu.
Ik ben het met je eens al vind ik wel dat een goede rechtsbuiten altijd wenselijk is, en dan geen hardloper maar gewoon iemand die een goede voorzet heeft. Ik ben van mening dat we teveel linksbenige spelers op die postie uitproberen waardoor Gimenez teveel onbruikbare ballen krijgt.
Ook Nieuwkoop moeten we zien te vervangen. Pedersen is wat dat betreft meer betrouwbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 januari 2024 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 januari 2024 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
Wijnaldum kon t voetbal tegen ons toen al niet bijbenen.
Laat m lekker in die zandbak nu.

Gewoon niets halen. Gooi de jeugd maar voor de leeuwen. Tweede worden is t belangrijkste.
AZ en Twente moet je makkelijk af kunnen schudden met deze selectie.

Europees en beker zijn echt bijzaak nu.
Eens,en door!
VVout
 VVout - maandag 08 januari 2024 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:
Wijnaldum kon t voetbal tegen ons toen al niet bijbenen.
Laat m lekker in die zandbak nu.

Gewoon niets halen. Gooi de jeugd maar voor de leeuwen. Tweede worden is t belangrijkste.
AZ en Twente moet je makkelijk af kunnen schudden met deze selectie.

Europees en beker zijn echt bijzaak nu.
Precies, niet in oude gewoontes vervallen en hier geld aan verspillen. Als je met de jeugd die je hebt lekker 2e ziet te worden, wat zou moeten kunnen hebben ze ook wat bij geleerd. Wie weet wat er weer uit komt en hoe je hier trots mee verder kan.
bijft007
 bijft007 - maandag 08 januari 2024 - 15:12   quote  deeplink  
Eens, winter zelden spelers halen, bijna alles wat je haalt is ergens anders troep, en liever kwijt dan rijk,, op hoogstens n enkeling na dan, en voor top/basisspelers elders betaal je paar miljoen teveel
Leuv
 Leuv - maandag 08 januari 2024 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 15:12 schreef bijft007 het volgende:
Eens, winter zelden spelers halen, bijna alles wat je haalt is ergens anders troep, en liever kwijt dan rijk,, op hoogstens n enkeling na dan, en voor top/basisspelers elders betaal je paar miljoen teveel
Eens maar als alle clubs dat doen zijn ze in de zomer net zo duur. Vraag en aanbod, en soms moet je wel om ander clubs voor te zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 januari 2024 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 15:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

Eens maar als alle clubs dat doen zijn ze in de zomer net zo duur. Vraag en aanbod, en soms moet je wel om ander clubs voor te zijn.
Halfjaar contract mindering kan schelen .
Contracten zijn immers voor een seizoen of meerdere seizoenen in het algemeen .
bijft007
 bijft007 - maandag 08 januari 2024 - 17:38   quote  deeplink  
Jep zekers hoor, je kunt mogelijk in sommige gevallen al wel mits niet teveel centjes kost beetje voorsorteren volgend seizoen,, bijvoorbeeld manhoef halen voor paar kwartjes,, is hij met beetje geluk volgend seizoen gewend en is hij 1 van je vaste buitenspelers,, zo slecht vind ik hem afgelopen jaren niet en waar er in dit Vitesse uiteraard weinig eer te behalen valt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 januari 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 januari 2024 - 19:36   quote  deeplink  
Is dat niet net zo een "domme" voetballer als Minteh.
Volgens mij past deze speler niet in het Slot concept ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 januari 2024 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - maandag 08 januari 2024 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:
Is dat niet net zo een "domme" voetballer als Minteh.
Volgens mij past deze speler niet in het Slot concept ?
Nee dat is die K1 vechter. Altijd handig tegen Bergluis.
bijft007
 bijft007 - maandag 08 januari 2024 - 20:51   quote  deeplink  
Ach zeker talentvolle Nederlandse jongens vastleggen voor niet al teveel poen is anzich niet zo verkeerd,, je hoeft niet altijd over de grens te kijken, en manhoef laat bij Vitesse (ook toen het beter ging) zien hun beste speler te zijn op jonge leeftijd dus je kan het risico zo nu en dan best nemen
bijft007
 bijft007 - maandag 08 januari 2024 - 20:51   quote  deeplink  
En ja zn pa molesteert wel eens iemand voor de kost haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 januari 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 januari 2024 - 20:55   quote  deeplink  
Is dat zijn vader ?
bijft007
 bijft007 - maandag 08 januari 2024 - 21:01   quote  deeplink  
Jep klopt Melvin is zn pa
Leuv
 Leuv - maandag 08 januari 2024 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 20:51 schreef bijft007 het volgende:
Ach zeker talentvolle Nederlandse jongens vastleggen voor niet al teveel poen is anzich niet zo verkeerd,, je hoeft niet altijd over de grens te kijken, en manhoef laat bij Vitesse (ook toen het beter ging) zien hun beste speler te zijn op jonge leeftijd dus je kan het risico zo nu en dan best nemen
Ik noem wel geregeld Rots want die is werkelijk in alles beter dan Manhoef. Manhoef kan er echt geen pepernoot van dus laten we snel met beide ophouden en gaan voor echte kwaliteit op de rechtsbuitenpositie.
bijft007
 bijft007 - maandag 08 januari 2024 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 januari 2024 - 21:03 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik noem wel geregeld Rots want die is werkelijk in alles beter dan Manhoef. Manhoef kan er echt geen pepernoot van dus laten we snel met beide ophouden en gaan voor echte kwaliteit op de rechtsbuitenpositie.
Nou,, ali is na dit seizoen weg loopt uit contract evenals minteh gehuurd, en echt 2-3 dure buitenspelers ervoor terug halen is ook niet de bedoeling dus zon speler prima voor erbij,, en rots echt geen idee nooit op hem gelet, of het überhaupt een speler is die indruk maakte of iets van talent heeft en zal vast ook veel te duur zijn aangezien hij bij die Duitsers speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 januari 2024 door bijft007 --
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 09 januari 2024 - 07:24   quote  deeplink  
Nogmaals ik hoop op een ervaren kracht. Aan de andere kant zou 't misschien ook verstandig zijn een selectie neer te zetten waar je volgend jaar mee verder kunt en toch plek twee mee kan behalen. Wellicht gewoon nu al 2 sterkhouders verkopen. In januari kun je veel vragen. Hancko en Gimenez bijvoorbeeld. Dat zijn de twee beste spelers i know, maar beter nu alvast een deel van het team an volgend seizoen creëren dat met elkaar kan voetballen ipv eind augustus weer met 8 nieuwe namen op 't veld te staan die ergens in november op elkaar ingespeeld zijn. Met gimi en Hancko pak je 90 mln. Dan kun je een spits, cv, een 6, een rechtsback, linksback en een rechtsbuiten halen waar je volgend seizoen ook nog iets aan hebt. Van de zomer zullen Hartman, Geert, Bijlow en Wieffer vast nog volgen, maar dan heb je al een aantal vervangers in huis.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 januari 2024 - 07:40   quote  deeplink  
Gewoon zo houden
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 januari 2024 - 17:57   quote  deeplink  
Allemaal geruchten ....die 4 voudiig Spaans international zou grappig zijn
Zou volgens mij de eerste spaanse speler zijn, of zit ik fout?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 januari 2024 door piet de paler --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 09 januari 2024 - 18:55   quote  deeplink  
Dani Fernández ging hem voor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 januari 2024 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 17:57 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal geruchten ....die 4 voudiig Spaans international zou grappig zijn
Zou volgens mij de eerste spaanse speler zijn, of zit ik fout?
Ik weet niet hoeveel het er zijn geweest, maar Dani Fernandez was er in ieder geval 1.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 januari 2024 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 18:55 schreef Gerard_FR het volgende:
Dani Fernández ging hem voor.
juist ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 januari 2024 - 18:58   quote  deeplink  
En Mariano Bombarda ook.
Leuv
 Leuv - dinsdag 09 januari 2024 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 18:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En Mariano Bombarda ook.
Is een Argentijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 januari 2024 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 19:25 schreef Leuv het volgende:

[..]

Is een Argentijn.
Maar geboren in Spanje.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 januari 2024 - 20:06   quote  deeplink  
Dani f was ik vergeten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 januari 2024 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 17:57 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal geruchten ....die 4 voudiig Spaans international zou grappig zijn
Zou volgens mij de eerste spaanse speler zijn, of zit ik fout?
Grappig
Niet echt
Huur
Geen optie
Weinig gespeeld
Schiet je niks mee op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 januari 2024 - 21:04   quote  deeplink  
Lastig.
In dit geval zullen we er niet slechter op worden.
Hoop dat hij komt!
bijft007
 bijft007 - dinsdag 09 januari 2024 - 22:00   quote  deeplink  
Als je geen aardige spelers kan halen die bijna uit contract lopen of desbetreffende club heeft geld nodig of iets dergelijks kom je al gauw bij n huur uit, t liefst dan niet in prencipe Hoor wat mij betreft, maar ja straks heb je er 1 die je naar nog hoger niveau tilt dan denken we er wss weer anders over haha,, en baal je nog meer dat hij na halfjaar weer terug gaat uiteindelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 januari 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 januari 2024 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 22:00 schreef bijft007 het volgende:
Als je geen aardige spelers kan halen die bijna uit contract lopen of desbetreffende club heeft geld nodig of iets dergelijks kom je al gauw bij n huur uit, t liefst dan niet in prencipe Hoor wat mij betreft, maar ja straks heb je er 1 die je naar nog hoger niveau tilt dan denken we er wss weer anders over haha,, en baal je nog meer dat hij na halfjaar weer terug gaat uiteindelijk
Maar dat is het idee achter deze huur ,de gok dat hij in een half seizoen
het niveau op de vleugels omhoog kan trekken.
We hadden Nelson Guidetti Pelle Rio Smolov Szymanski Til hoe hete die Marokaanse jongen van Psv ook alweer?
Allemaal spelers die echt wel in meerdere en in iets minder toegevoegde waarde hadden.
Het gaat erom dat we 2de worden en het liefst met de beker erbij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6412401