BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - woensdag 10 januari 2024 - 00:17   quote  deeplink  
2e worden we wel hoor, athans heb nu wel het idee je echt n top 2 gaat krijgen met daarna twente en az en erna flink gat,, maar zou lekker zijn je psv nog zenuwachtig kunt maken en evt knvb beker maar hopelijk vooral Roma nu kunt kloppen dan ben ik al dik tevreden, maar kan goed je dan wel 1 prima speler erbij moet hebben voor de flanken die wat kan uitrichten tegen stugge Roma defensie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 januari 2024 door bijft007 --
tomson
 tomson - vrijdag 12 januari 2024 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2024 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar dat is het idee achter deze huur ,de gok dat hij in een half seizoen
het niveau op de vleugels omhoog kan trekken.
We hadden Nelson Guidetti Pelle Rio Smolov Szymanski Til hoe hete die Marokaanse jongen van Psv ook alweer?
Allemaal spelers die echt wel in meerdere en in iets minder toegevoegde waarde hadden.
Het gaat erom dat we 2de worden en het liefst met de beker erbij.
Je bedoelt Bakkal. Die gozer die toen bij Ajax - PSV gebeten was door Suarez
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 januari 2024 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 januari 2024 - 21:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Je bedoelt Bakkal. Die gozer die toen bij Ajax - PSV gebeten was door Suarez
Jup,dat is m 👍👍👍
Leuv
 Leuv - maandag 15 januari 2024 - 10:09   quote  deeplink  
Een beetje op die Ugalde gelet afgelopen weekend maar die zou bij ons best passen.
kenny
 kenny - maandag 15 januari 2024 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 januari 2024 - 00:17 schreef bijft007 het volgende:
2e worden we wel hoor, athans heb nu wel het idee je echt n top 2 gaat krijgen met daarna twente en az en erna flink gat,, maar zou lekker zijn je psv nog zenuwachtig kunt maken en evt knvb beker maar hopelijk vooral Roma nu kunt kloppen dan ben ik al dik tevreden, maar kan goed je dan wel 1 prima speler erbij moet hebben voor de flanken die wat kan uitrichten tegen stugge Roma defensie
hier ben ik nog niet zo zeker van , heb je ze gezien tegen AZ ? dat elftal zit in een goede flow , knokken voor elkaar en zijn moeilijk te verslaan en daarbij staan ze maar 2 puntjes achter ons
bijft007
 bijft007 - maandag 15 januari 2024 - 13:15   quote  deeplink  
Nee klopt, ik vrees dat onze jongens vooral wel scherp moeten blijven, want nu je zo over achter komt op psv doet het wel wat met ze, want ze hoopten allemaal nog ietswat in te kunnen lopen op psv mochten ze in dipje komen, maar nu komen ze echt flink achter en strijden om plek 2 is ook wel pijnlijk voor veel jongens
CobusIII
 CobusIII - maandag 15 januari 2024 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2024 - 10:09 schreef Leuv het volgende:
Een beetje op die Ugalde gelet afgelopen weekend maar die zou bij ons best passen.
Ik denk dat wij een betere versie hebben met Ueda. Alleen die krijgt niet echt een kans met Gimenez voor zich.
Leuv
 Leuv - maandag 15 januari 2024 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2024 - 13:43 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik denk dat wij een betere versie hebben met Ueda. Alleen die krijgt niet echt een kans met Gimenez voor zich.
Mooi man. Ik denk het niet.
bijft007
 bijft007 - maandag 15 januari 2024 - 15:27   quote  deeplink  
Twijfel wel, hij lijkt niet echt los te komen bij ons, gek genoeg Heeft danilo het ene jaar achteraf niet zo slecht gedaan,, maarja mss is vooral hij zon jongen die het niet van invalbeurtjes moet hebben maar paar keer vanaf aftrap
ras
 ras - maandag 15 januari 2024 - 16:41   quote  deeplink  
Feyenoord moet zich snel gaan versterken want het was gisteren in de tweede helft niet om aan te gluren en nog steeds worden veel kansen gemist. De tegenstander heeft heel weinig kansen nodig om tegen Feyenoord te scoren zo zie je gisteren maar weer. Plek 2 is heel belangrijk nu dus versterkingen zijn bittere noodzaak.
bijft007
 bijft007 - maandag 15 januari 2024 - 17:54   quote  deeplink  
Echt,, ik sta nog steeds perplex wat gister zich afspeelde, we waren eerste helft heer en meester maar idd zo makkelijk dan ineens die goals tegen joh,, we kunnen zo uitstejend ballen maar zulke dingen dan ga je tog weer twijfelen
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 januari 2024 - 18:00   quote  deeplink  
T zit tussen de oren.
bijft007
 bijft007 - maandag 15 januari 2024 - 18:46   quote  deeplink  
Ja ik denk dat dus ook,soortje mindfuck waar je denkt van zo die is binnen waar je vervolgens allemaal net iets minder gefocust bent om het uit te spelen
bijft007
 bijft007 - maandag 15 januari 2024 - 18:59   quote  deeplink  
En mede door die al grote achterstand op psv je er te makkelijk over gaat denken (zo van deze is binnen volgende week misschien weer n kans in te lopen) en het niet elke pot met zn allen gefocust over de streep weet te trekken daardoor als achtervolger, beetje tussen wal en schip waar je nu toch echt als spelers zijnde je rekening moet houden met az en Twente wat toch niet lekker voelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 januari 2024 door bijft007 --
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 15 januari 2024 - 19:11   quote  deeplink  
Tijd voor een zielenknijper.
ras
 ras - dinsdag 16 januari 2024 - 23:31   quote  deeplink  
Het ziet ernaar uit dat er nu geen nieuwe spelers bijkomen, maar plek 2 is heel belangrijk. Als je ziet dat je van Twente uit verliest, tegen Volendam en Utrecht al moeilijk wint en tegen PSV die heel sterk zijn en van verloren hebt, maar tegen NEC gelijk speelt dan moet je toch de conclusie trekken dat er wel degelijk versterkingen nodig zijn. Alleen de eerste helft tegen NEC was geel goed, maar Feyenoord mist zoveel kansen en de tegenpartij heeft een of twee kansen nodig en dan is het raak. Robin van Persie moet tijdens de weektrainingen met de spitsen en middenvelders volop aan de gang in het afwerken en benutten van kansen. Ook bij corners en vrije trappen moet veel beter getraind worden. Ballen moeten echt in de hoeken van de goal worden geschoten en niet slap recht op de doelman van de tegenstander of huizenhoog over. Daar moet veel beter op getraind worden en John de Wolf moet de verdediging van Feyenoord onder handen nemen.
ras
 ras - dinsdag 16 januari 2024 - 23:33   quote  deeplink  
Oeps correctie: tegen NEC was heel goed...
tomson
 tomson - dinsdag 16 januari 2024 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2024 - 23:31 schreef ras het volgende:
Het ziet ernaar uit dat er nu geen nieuwe spelers bijkomen, maar plek 2 is heel belangrijk. Als je ziet dat je van Twente uit verliest, tegen Volendam en Utrecht al moeilijk wint en tegen PSV die heel sterk zijn en van verloren hebt, maar tegen NEC gelijk speelt dan moet je toch de conclusie trekken dat er wel degelijk versterkingen nodig zijn. Alleen de eerste helft tegen NEC was geel goed, maar Feyenoord mist zoveel kansen en de tegenpartij heeft een of twee kansen nodig en dan is het raak. Robin van Persie moet tijdens de weektrainingen met de spitsen en middenvelders volop aan de gang in het afwerken en benutten van kansen. Ook bij corners en vrije trappen moet veel beter getraind worden. Ballen moeten echt in de hoeken van de goal worden geschoten en niet slap recht op de doelman van de tegenstander of huizenhoog over. Daar moet veel beter op getraind worden en John de Wolf moet de verdediging van Feyenoord onder handen nemen.
Daarvoor lopen RvP en de Wolf al tijden rond in de Kuip toch.
We mochten er toch wel vanuit gaan dat ze daar al lang en breed mee bezig zijn ?
En wat versterking(en) betreft zou de noodzaak toch inmiddels in het maasgebouw ook wel duidelijk wezen..
Alleen financieel zal daar wel ruimte voor moeten zijn.
tomson
 tomson - dinsdag 16 januari 2024 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2024 - 23:33 schreef ras het volgende:
Oeps correctie: tegen NEC was heel goed...
Met de edit knop kun je je post zelf ook fiksen he 😉
ras
 ras - dinsdag 16 januari 2024 - 23:47   quote  deeplink  
Naast de strijd om de tweede plaats heb je ook volgende week de bekerwedstrijd hoogstwaarschijnlijk tegen PSV in de Kuip. Als je die ook niet weet te winnen, heb je geen prijs dit seizoen. Versterkingen zijn echt hard nodig want naast de eerste helft tegen NEC is het voetbal van Feyenoord ook vlak voor de winterstop niet goed.
ras
 ras - dinsdag 16 januari 2024 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2024 - 23:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Daarvoor lopen RvP en de Wolf al tijden rond in de Kuip toch.
We mochten er toch wel vanuit gaan dat ze daar al lang en breed mee bezig zijn ?
En wat versterking(en) betreft zou de noodzaak toch inmiddels in het maasgebouw ook wel duidelijk wezen..
Alleen financieel zal daar wel ruimte voor moeten zijn.
Het is te hopen dat RvP en de Wolf daar mee bezig zijn want tijdens de wedstrijden zie je daar heel weinig tot niets van terug omdat er te veel kansen worden gemist. Hopelijk is financieel mogelijk de selectie van een kwaliteitsimpuls te voorzien.
tomson
 tomson - dinsdag 16 januari 2024 - 23:53   quote  deeplink  
Eigenlijk gek want vaak spelen we heel aardig voetbal.
We falen alleen om dat ook consequent in een resultaat om te zetten.
Stort het in de 2e helft in, terwijl we juist in de eindfases vorig seizoen ijzersterk waren.
Haalden we zelfs de punten vaak in blessuretijd binnen ..
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 17 januari 2024 - 11:58   quote  deeplink  
We krijgen ze ook te makkelijk tegen. Iedereen heeft het over de buitenspelers ( ook ik vind die zeker niet voldoen) maar vergeet niet dat we er te veel tegen krijgen. In de laatste 17 wedstrijden heeft Feyenoord 3x de 0 gehouden. Bijlow draait een zeer matig seizoen en ook Geertruida en Trauner vind ik erg matig de laatste tijd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 januari 2024 - 12:50   quote  deeplink  
Bijlow een matig seizoen. Vind ik niet. Volgens mij zijn eerste echte ketser dit weekend.
Kijk ook de 2-1 is terug. Die gast raakt m echt volledig verkeerd op zijn hoofd. Volgens mij loopt Hartman niet met zijn man mee en die bal valt precies voor de voeten van die gast.
Voor de rest op deze twee dingen na, he-le-maal niets weggegeven. Maar dan ook niets.
kenny
 kenny - woensdag 17 januari 2024 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Bijlow een matig seizoen. Vind ik niet. Volgens mij zijn eerste echte ketser dit weekend.
Kijk ook de 2-1 is terug. Die gast raakt m echt volledig verkeerd op zijn hoofd. Volgens mij loopt Hartman niet met zijn man mee en die bal valt precies voor de voeten van die gast.
Voor de rest op deze twee dingen na, he-le-maal niets weggegeven. Maar dan ook niets.
mee eens , bijlow had een ketser maar eigenlijk was het een kut bal die vlak voor hem de grond raakt en versnelde door het natte gras , wil het eerder ongelukkig noemen , 1e helft speelde we erg goed ook bijlow in het meevoetballen , wiefer ook erg goed , probleem is de kansen afmaken die je krijgt en daar vind ik onze buitenspelers het grootste probleem

grootste probleem vind ik de aankopen , 12 stuks en een kleine 40milj weg , ik begrijp best dat feyenoord goedkope spelers wil halen en die verder laten ontwikkelen ik denk alleen dat je hier in doorgeslagen ben , nu heb je er teveel waardoor je niveau omlaag haal er hadden zeker 2 of 3 daadwerkelijke versterkingen bij moeten komen die het niveau van de basis omhoog haalt en die het gemis van kokcu en semanski op moesten vangen

en dan heb ik het maar niet over nieuwkoop en lingr
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 januari 2024 - 14:03   quote  deeplink  
Tja zou er nog wat komen???????
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 januari 2024 - 14:35   quote  deeplink  
Nee
coenjo
 coenjo - woensdag 17 januari 2024 - 15:47   quote  deeplink  
een rechtsback van forest.. prio laatst
nou geweldig weer als het waar is
en dan vonden ze over 8 weken weer dat het voorin niet loopt en de 2e plaats ook nog wordt verspeeld.
al sinds sinisterra weg is hebben geen kwaliteit op de vleugels
zou het kwartje eens mogen vallen bij de technische beleidsmaker aub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 januari 2024 door coenjo --
MMM
 MMM - woensdag 17 januari 2024 - 16:01   quote  deeplink  
Een versterking in de verdediging heeft net zoveel prioriteit als een buitenspeler. Misschien nog wel meer als je kijkt naar de hoeveelheid spelers achterin. En dan zit je ook nog met Nieuwkoop..

Voorin bakken ze er allemaal niks van maar moet je eerst maar eens wat zien te lozen.

Ik heb Neco Williams weleens wat potjes zien spelen bij Liverpool als hij mee mocht doen, was er toen niet helemaal weg van. Maar ik geloof niet dat we wat halen deze periode. Allemaal clickbait.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 januari 2024 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 januari 2024 - 16:22   quote  deeplink  
Alleen zinvolle buitenkansjes die er meteen staan.
Die zijn er amper.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 januari 2024 - 16:24   quote  deeplink  
Hou maar rekening met niks
R()b
 R()b - woensdag 17 januari 2024 - 16:39   quote  deeplink  
Deed Pascal Jansen ook :)
bijft007
 bijft007 - woensdag 17 januari 2024 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 januari 2024 - 16:01 schreef MMM het volgende:
Een versterking in de verdediging heeft net zoveel prioriteit als een buitenspeler. Misschien nog wel meer als je kijkt naar de hoeveelheid spelers achterin. En dan zit je ook nog met Nieuwkoop..

Voorin bakken ze er allemaal niks van maar moet je eerst maar eens wat zien te lozen.

Ik heb Neco Williams weleens wat potjes zien spelen bij Liverpool als hij mee mocht doen, was er toen niet helemaal weg van. Maar ik geloof niet dat we wat halen deze periode. Allemaal clickbait.
Ja zeker deze transferperiode weer een shitload aan clickbaits, vooral dat footballtransfers kan er tegenwoordig wat van, ook totaal ongeloofwaardige zelfs, meen n kopje te hebben gezien van feyenoord en psv maken kans op Thiago alcantara haha vraag me af of er veel psvers of Feyenoorders intrappen in die onzin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 januari 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 17 januari 2024 - 18:43   quote  deeplink  
Hou er altijd maar rekening mee clubs hun spelers niet van de hand willen doen,, niemand wil midden seizoen hun basisspelers van de hand doen want willen ook n goed seizoen verder draaien en iets terug halen is lastig deze tijd mits je flink betaald dan, wel hoop overbodige spelers kun je halen bij clubs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 januari 2024 door bijft007 --
ras
 ras - donderdag 18 januari 2024 - 19:51   quote  deeplink  
Heel naïef om op transfergebied tijdens de winterstop lekker niets te doen. Voor de winterstop won Feyenoord al moeilijk van Volendam en Utrecht en na een goede eerste helft tegen NEC werd het uiteindelijk 2-2. Volgende week voor de beker tegen PSV en straks ook tegen AS Roma is het helemaal niet zeker dat je deze duels ook gaat winnen, juist ook gezien het voetbal de laatste tijd. Ook plek 2 is belangrijk om deze veilig
te stellen. Natuurlijk hoop ik vanaf nu dat Feyenoord sterker voor de dag komt, maar het spel valt mij de laatste tijd zo tegen en de goals krijg je zo makkelijk tegen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 januari 2024 - 06:52   quote  deeplink  
Lekkere paniek aankopen worden gemeld
Dan liever niks
MMM
 MMM - vrijdag 19 januari 2024 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2024 - 06:52 schreef Stylzz het volgende:
Lekkere paniek aankopen worden gemeld
Dan liever niks
Zoals wie?

Williams en Rodriquez schijnen van de scouting te komen. Maar wat ik al eerder zei, ik verwacht dat er gewoon niks bij komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 januari 2024 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 januari 2024 - 07:33   quote  deeplink  
Als je die nu haalt betaal je belachelijk veel en is t paniek.
Tegen de tijd dat ze mee kunnen komen is t seizoen af
MMM
 MMM - vrijdag 19 januari 2024 - 07:36   quote  deeplink  
Rodriquez: “Vestig je hoop er niet op”, klinkt het vanuit Feyenoord kort op de Zuid-Amerikaanse berichtgeving.

Plaatst die bever weer in 't comment gedeelte op 1908. Het is allemaal clickbait joh. Hij maakt iedereen weer wild en uiteindelijk komt deze speler toch niet deze winter. Vermoeiend en vervelend ventje geworden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 januari 2024 - 08:34   quote  deeplink  
Eerlijk. Ik lees t niet meer.
Focus me op de echte berichtgeving. T speculeren is best leuk hoor maar dan liever niet meer vanuit 1908
MMM
 MMM - vrijdag 19 januari 2024 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2024 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:
Eerlijk. Ik lees t niet meer.
Focus me op de echte berichtgeving. T speculeren is best leuk hoor maar dan liever niet meer vanuit 1908
Ik begrijp je.

Laatste zeker eens.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 januari 2024 - 15:20   quote  deeplink  
We hebben geen geld. Klaar.
Een van Beukering hebben we al gehad.
En denk eens aan winteraankopen van de laatste jaren….
Spitsen…
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 januari 2024 - 15:25   quote  deeplink  
Bozeniks - Bassett - Hendrix - Dieners etc.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 19 januari 2024 - 20:37   quote  deeplink  
FEYENOORD IiS NIET InN PANIELK!!!!!!!!11!!11!1!!
tomson
 tomson - vrijdag 19 januari 2024 - 21:08   quote  deeplink  
Ik kom allerlei speculatieve berichten tegen waarvan 99%
compleet verzonnen zijn. Met de spits van 14 miljoen als klapstuk.
Bij Feyenoord zelf is blijkbaar geen beweging waar te nemen. Of weet er iemand meer dan ik ?
Als het maar geen paniekvoetbal in de laatste week wordt. Dat er wat nodig is lijkt me duidelijk.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 januari 2024 - 09:22   quote  deeplink  
Er was ook geen beweging zichtbaar bij de vorige transfers toch ?
Fc update geeft aan dat luciano Rodriguez serieus is tja hoe betrouwbaar is fc update.
Ik weet sowiezo niet welke site er enigzins betrouwbaar is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 januari 2024 door piet de paler --
ras
 ras - woensdag 24 januari 2024 - 11:57   quote  deeplink  
Lequincio Zeefuik heeft een transferwaarde van e 500.000,-- is 19 jaar en zijn contract loopt tot 30 juni 2024. Dit kan toch alvast een investering zijn voor de toekomst.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 januari 2024 - 12:45   quote  deeplink  
🦜
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 januari 2024 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2024 - 11:57 schreef ras het volgende:
Lequincio Zeefuik heeft een transferwaarde van e 500.000,-- is 19 jaar en zijn contract loopt tot 30 juni 2024. Dit kan toch alvast een investering zijn voor de toekomst.
Op basis van voornaam valt deze helaas af. Het is allemaal niet meer uit te spreken.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 24 januari 2024 - 15:43   quote  deeplink  
Lekwensio Zeefuik op z'n Hollands denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6559340