|
|
Stylzz
|
|
|
Slot zegt er komt niks en 1908 blijft maar namen droppen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik neem pas wat serieus als er bij Feyenoord zelf belletjes gaan rinkelen. Transfernieuws van sites die dit soort nieuws pushen is op zich al een rode vlag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
rodriquez, ik hoop dat het niet waar is... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: nu.nl neemt 1908 als bron serieus. Alleen de club zelf is serieus. Okee, vooruit, VI ook weleens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mocht het zo zijn Dit is een flankspeler maar kan ook in de spits |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeder denkelijk gelijkwaardig aan Bart? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus toch Rodriguez. Slot heeft dat nu ook verkondigd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ????????! Ken je hem dan Ik hoop een met gif in zn donder en een klootzak op de flank of in de spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een gok dus anders hadden we t wel geweten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pelle was ook een gok Guidetti idem Hoop mag je hebben toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst maar eens kijken of hij komt.
En als hij komt zien we het wel. Na Ivanusec wel even klaar met dat gehype van aankopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 18:45 schreef MMM het volgende:Eerst maar eens kijken of hij komt. En als hij komt zien we het wel. Na Ivanusec wel even klaar met dat gehype van aankopen. Eens. Laten we de volgende negatief hypen! Kam er geen klote van! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Proberen zoveel mogelijk zien te lozen lijkt me veel beter. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt helemaal, was er zelf stellig van overtuigt hij gelijk zo goed als de beste speler bij ons zou zijn, nou allesbehalve aangezien hij zelfs voor de 10 niet in aanmerking komt waar ik me toch wel enorm over verbaas eigenlijk,, dus ben ook nu wel enorm afwachtend en ook dat je deze jongen niet live kan bekijken of nouja vast wel n live streampje ergens😗 en van die compilaties doet me ook niet al te veel, ik denk dat lex immers een indrukwekkender filmpje kan afleveren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt vandaag of morgen rond te komen. De volgende mislukking op de vleugel? Schijnt ook nog een RB te komen. Blijft ook een rotte plek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guga van Fluminense. Bankzitter daar en de reacties op Twitter van de aanhang zijn niet echt positief.. Niet te hopen dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guga is aangeboden bij Feyenoord Journalist Martijn Krabbendam brengt maandagochtend direct duidelijkheid over de geruchten rondom Guga. De rechtsback is bij de clubleiding van Feyenoord slechts aangeboden. ''Maar een transfer is volgens de beleidsbepalers ‘niet concreet.'' De Rotterdammers geven tevens aan niet meer te rekenen op een extra verdediger. ''De noodzaak daarvoor is een beetje verdwenen, net zoals de financiële mogelijkheden,' schrijft Krabbendam van Voetbal International.
Door met de beperkte middelen achterin dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
https://www.vi.nl/pro/transferupdate-uit-de-kuip-over-rodriguez-en-zerrouki
Iemand met VI Pro hier? Benieuwd naar dit stukje.
EDIT: Staat al op FR12
Geen extra rechtsback voor Feyenoord: ''Noodzaak daarvoor is verdwenen''
Feyenoord verwacht niet meer een extra verdediger aan de selectie toe te voegen. De Rotterdammers hebben diverse pogingen gewaagd en zijn de laatste periode in de wandelgangen aan een aantal rechtsbacks gelinkt, maar concreet is het niet.
''Vooralsnog zet de club alleen in op Rodriguez'', schrijft Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in een update over de transferontwikkelingen in De Kuip op Voetbal International. ''Even dacht Feyenoord nog aan een extra rechtsback, maar de noodzaak daarvoor is een beetje verdwenen, net zoals de financiële mogelijkheden.''
Het weekblad maakt melding dat er naast de mogelijke komst van Rodriguez nog wel een uitgaande transfer kan plaatsvinden, waarbij vooral wordt gedoeld op Javairô Dilrosun. ''Maar nog geen enkel bod was zo serieus dat Feyenoord erover wilde nadenken.'' Voor de buitenspeler is er interesse ontstaan vanuit Frankrijk en eerder waren clubs uit Italië concreet.
Ramiz Zerrouki Daarnaast heeft Feyenoord aangegeven dat Ramiz Zerrouki niet mag vertrekken uit De Kuip. ''Volgens bronnen in Frankrijk en Turkije hebben twee clubs geïnformeerd naar de mogelijkheden om de middenvelder van het Algerijnse elftal te kopen of te huren, een uit de Ligue 1 en een uit de Süperlig.'' De Rotterdammers zien in de international van Algerije de toekomstige vervanger van Mats Wieffer en wordt dan ook aan zijn contract gehouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Luciano Rodríguez is bijna een nieuwe speler voor #Feyenoord . De Nederlandse club en #Liverpool zijn in redelijk vergevorderde onderhandelingen. #River slaagt er ook in, maar verliest voorlopig de race. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben niet enthousiast. Dus dat wordt een topper |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee haha totaal niet positief, beetje vergelijkbaar andere Luciano die bij ons op rechts speelde😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat nu op zeker topper worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat maar komen ,broodnodige versterking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die jongen heet Nieuwkoop |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Rodriquez is iig geen vleugelspeler zoals wij die gewend zijn te zien. Ik vind t meer een tweede spits. En dat is prima maar dan wel met een opkomende back er achter. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ojee zoals jij het omschrijft is het type ivanusec, ook geen buitenspeler zoals wij die kennen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Sinds iva zelfs achter lingr dilrosun en Nieuwkoop aan de beurt is ben ik voor nu ff afwacht modus
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 januari 2024 - 17:12 schreef bijft007 het volgende:Ojee zoals jij het omschrijft is het type ivanusec, ook geen buitenspeler zoals wij die kennen Of een Suarez |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Winterversterkingen hebben zowiezo tijd nodig...
Maar goede aankopen zijn altijd welkom dan is ie aan begin volgend seizoen al op en top in orde...
Plaats 2 gaat met de huidige selectie ook heus wel lukken hoor 😉 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Winterversterkingen hebben zowiezo tijd nodig...
Maar goede aankopen zijn altijd welkom dan is ie aan begin volgend seizoen al op en top in orde...
Plaats 2 gaat met de huidige selectie ook heus wel lukken hoor 😉 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dat lijkt me wel ja, had bij winst op twente al klaar geweest, maar lijkt me dat je 2e plaats niet uit handen geeft |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hij heeft er wel wat vrije trappen in geschoten, dus wat dat betreft sowieso een aanvulling. Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom we in de tijd van Pi-air doorlopend vrije ballen rondom de 16 kregen en nu 1x per 10 wedstrijden… |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zie er wel wat Inzaghi goals in. Halen! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij gaat een publieks lieveling worden , ben wel blij met deze aankoop , zulke gasten heb je nodig op de vleugels ik zou ook gelijk eens kijken of je die Driouech van excelsior nog kan halen , dan heb je 2 fatsoenlijke buitenspelers die jong en erg getalenteerd zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Degene die Manhoef zegt moet meteen het account van uitgeschakeld worden |
|
|
|