BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 02 augustus 2014 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:32 schreef RenatoBos het volgende:
Torres wordt na drieënhalf jaar door Duitsers verlost van Chelsea

[ afbeelding ]

Fernando Torres kan in augustus wel eens een verrassende transfer tegemoet gaan. Diverse Engelse en Duitse tabloids melden vrijdag dat El Niño in de serieuze belangstelling staat van VfL Wolfsburg, dat naarstig op zoek is naar een extra spits. In de dertigjarige Spanjaard zou de Bundesligist een aantrekkelijke optie zien voor het seizoen 2014/15.

Torres stapte halverwege het seizoen 2010/11 voor vijftig miljoen Britse pond over van Liverpool naar Chelsea. De Londenaren dachten er met hem flink op vooruit te gaan, maar kwamen zwaar bedrogen uit: Torres zakte helemaal in en maakte sinds de transfer niet meer dan 20 doelpunten in 110 Premier League-wedstrijden voor Chelsea. Wel won men met hem aan boord de Champions League en Europa League.

Carlo Ancelotti was de trainer die Torres naar Stamford Bridge haalde, maar hij kreeg de Spanjaard niet aan de praat. Ook André Villas-Boas, Roberto Di Matteo en Rafael Benítez wisten niet het maximale uit de spits naar boven te halen en José Mourinho is er nog evenmin in geslaagd. Toch zou de trainer nog vast willen houden aan Torres voor het nieuwe seizoen. Een goed bod vanuit Wolfsburg kán Mourinho echter op andere gedachten brengen.

Die Wölfe hebben met Bas Dost en Ivica Olic momenteel maar twee echte puntspelers in de gelederen. Men was eerst bezig met Romelu Lukaku, maar haakte uiteindelijk af om de vraagprijs van Chelsea. Datzelfde gold voor Álvaro Morata, die bovendien de interesse van Juventus prefereerde boven Wolfsburg en uiteindelijk voor de Italiane koos. Er worden meer spitsen genoemd dan alleen Torres voor Wolfsburg, dat nog de hele maand augustus heeft om een knoop door te hakken.
Indirect kan Torres overigens Feyenoord blij maken, als hij echt naar Duitsland gaat. VfL Wolfsburg heeft al meermaals aangegeven dat het pas nadenkt over een afscheid van Bas Dost, wanneer het zelf een andere spits in huis heeft. Dost is de nummer één kandidaat om het vertrek van Graziano Pellè uit De Kuip op te vangen. Zelf ziet hij de overstap zitten en Fred Rutten zei vrijdag nog dat hij met de spits heeft gesproken.
Bron:Voetbalzone
Onderhandelingen schijnen goed te verlopen met geldski
Sensi
 Sensi - zaterdag 02 augustus 2014 - 00:55   quote  deeplink  
Is eigenlijk wel goed nieuws, Wolfsburg wilt echt een klapper maken. Als die onderhandelingen nou eens goed verlopen dan is er misschien hoop Dost wat sneller aan te trekken..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 augustus 2014 - 01:59   quote  deeplink  
Tja als dit als dat ! Maar wat bereiken we als de zgn supporters zich steeds. Misdragen in de C L ? Niets helemaal niets , we zij gezond maar dit gezwel moet er uit en nu geen uitvluchten meer naar aanpakken,, of gaan we nu weer zoeken naar uitvluchten? We hoeven geen koorknapen te zijn maar voor d e Rufa is Feyenoord klein wild dat makkelijk aan te pakken is.
edjoe
 edjoe - zaterdag 02 augustus 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Met nog drie aankopen ( Ziyech, Dost en Toornstra )speelt Feyenoord gewoon weer mee voor het kampioenschap. Een aantal spelers waarvan volgend seizoen de contracten aflopen proberen te betrekken in de koop/verkoop ( Schaken, Goossens, Verhoek, Nelom, Achahbar ).
------------------------------ Mulder -----------------------------
Wilkshire -------- Boulahrouz ---------Mathijsen ---------- Kongolo
---------- Clasie ------------ Vilhena ----------- Immers ---------
Basacicoglu ------------------- Dost ---------------------- Boetius

Reserves: Hahn,van Beek, Woudenberg, Vormer, Ziyech, Toornstra, Te Vrede, Manu.
Jeugd: Lopez Cabral, Karsdorp, Sleegers, Dammers, Steenvoorden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Feyenoordpings.nl þ@feyenoordpings · 9m
RT @HeartSylvester: Martin van Geel naar Napels @feyenoordpings een spelert van Napoli misschien?

----------------------

Wellicht een spits (als ik de selectie doorneem, dan lijkt Zapata op huurbasis misschien de meest waarschijnlijke optie) die in de belangstelling van Feyenoord staat? Of Clasie naar Napoli? Of hebben ze daar gewoon hele fijne sauna's..
Els
 Els - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 01:59 schreef piet de paler het volgende:
Tja als dit als dat ! Maar wat bereiken we als de zgn supporters zich steeds. Misdragen in de C L ? Niets helemaal niets , we zij gezond maar dit gezwel moet er uit en nu geen uitvluchten meer naar aanpakken,, of gaan we nu weer zoeken naar uitvluchten? We hoeven geen koorknapen te zijn maar voor d e Rufa is Feyenoord klein wild dat makkelijk aan te pakken is.
Eens Piet, dit seizoen nog maar twee keer in de Kuip geweest, en het was beide keren weer onsmakelijk.
freduc
 freduc - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 01:59 schreef piet de paler het volgende:
ook ik ben het eens , ik begrijp niet dat er maar van die hersenloze nep supporters de boel maar blijven verkloten
eufa is al een vooronderzoek gestart nou hou je hart maar weer vast , als het tegenzit en de uefa heeft het op zijn heupen kan je zo maar weer enkele jaren uitgesloten worden voor europees voetbal
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Helaas leent mijn leeftijd er zich niet meer toe, maar in de jaren '50 en '60 pakten we als echte Feyenoorders zelf zulke idioten aan. Was niet zo vaak nodig want de mentaliteit was wel wat anders dan nu. Toch zal het weer die richting uit moeten en tegen de kl...z...en die menen het steeds weer te moeten verzieken zouden de hedendaagse geitenwollensokken rechters eens harder op moeten treden. Gewoon als minimumstraf 5 jaar stadionverbod met verplichre melding bij thuiswedstrijden en daarnaast een hoge celstraf en het verhalen van schade op zulke eikels.
freduc
 freduc - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:32   quote  deeplink  
inderdaad als je nou ziet dat je buurman weer zo'n fakkel of vuurwerkbom af wil steken dan zeg je er toch wat van
feyenoord heeft nog gevraagd ons te gedragen en geen vuurwerk af te steken , dan gedraag je je toch
hoe zielig moet je zijn om zo'n ding af te steken ??
om over die rellen maar te zwijgen dat gaat helemaal nergens over , je weet dat we onder een vergrootglas liggen bij de eufa dan breng je je club toch niet in de problemen
Els
 Els - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Mensen zijn tegenwoordig veel te makkelijk en snel gefrustreerd. En ze menen ook altijd uiting aan die frustratie te moeten geven. Het zou prettig zijn als ze uit frustratie tegen een blikje zouden schoppen en het daar dan bij laten.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Dat onze Martin nu opstap is denk ik dat er dit weekend een nieuwe spits
gehaald wordt
Boca
 Boca - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze die Guidetti niet aantrekken. Die mafkees heeft de afgelopen 2 jaar geen ene moer gedaan. Wat een schande.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 10:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoordpings.nl þ@feyenoordpings · 9m
RT @HeartSylvester: Martin van Geel naar Napels @feyenoordpings een spelert van Napoli misschien?

----------------------

Wellicht een spits (als ik de selectie doorneem, dan lijkt Zapata op huurbasis misschien de meest waarschijnlijke optie) die in de belangstelling van Feyenoord staat? Of Clasie naar Napoli? Of hebben ze daar gewoon hele fijne sauna's..
Trouwens Joris van Benthem (huisjurist bij Feyenoord) is ook mee. Die is geloof ik altijd betrokken bij de contracten..

Napoli speelt overigens tegen PAOK vanavond. Dus wellicht dat het contact er met PAOK is..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 09:25 schreef edjoe het volgende:
Met nog drie aankopen ( Ziyech, Dost en Toornstra )speelt Feyenoord gewoon weer mee voor het kampioenschap. Een aantal spelers waarvan volgend seizoen de contracten aflopen proberen te betrekken in de koop/verkoop ( Schaken, Goossens, Verhoek, Nelom, Achahbar ).
------------------------------ Mulder -----------------------------
Wilkshire -------- Boulahrouz ---------Mathijsen ---------- Kongolo
---------- Clasie ------------ Vilhena ----------- Immers ---------
Basacicoglu ------------------- Dost ---------------------- Boetius

Reserves: Hahn,van Beek, Woudenberg, Vormer, Ziyech, Toornstra, Te Vrede, Manu.
Jeugd: Lopez Cabral, Karsdorp, Sleegers, Dammers, Steenvoorden.
Als je echt mee wil doen dan moet men Erwin Mulder uit de basis elf halen , met Erwin Mulder gaat het NOOIT lukken om welke prijs dan ook binnen te slepen ...
beuk
 beuk - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Waarom Boulahrouz als CV, kan je beter van Beek neerzetten. Die speelde goed tegen Besiktas en is talent van de club. met boulahrouz en Mathijsen heb je 2 oudjes..
Bovendien als ze toornstra kunnen halen zou ik die samen met clasie en vilhena laten spelen. Veel meer creativiteit
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Trouwens Joris van Benthem (huisjurist bij Feyenoord) is ook mee. Die is geloof ik altijd betrokken bij de contracten..

Napoli speelt overigens tegen PAOK vanavond. Dus wellicht dat het contact er met PAOK is..
Nou ben benieuwd dan..
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Kan ook zijn voor spelers van paok denk aan Maarten Martens en maduro die daar spelen. Zou kunnen betekenen dat clasie op het punt staat te vertrekken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Cruz, Cruz, Cruz, Cruz..
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Tja zo'n type hebben we zeker nodig Renate .
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:01   quote  deeplink  
Daar heb je ook gelijk in, maar ik refereerde eigenlijk naar je nickname d:-)
Julio vind ik nog steeds een geweldenaar, heb je die tip gezien die Boca poste (http://youtu.be/Ct0j6PUq1Dg)..
Tuurlijk zijn het maar beelden maar daar zie ik wel iets in..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vargas mag weg dacht ik en zarpate of zoiets
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Vargas mag weg dacht ik en zarpate of zoiets
Vargas was al verhuurd afgelopen seizoen en die Zapata heeft nog een contract tot 2018
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vargas was al verhuurd afgelopen seizoen en die Zapata heeft nog een contract tot 2018
laatste mag in de verhuur.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Eerste heeft een marktwaarde van 6.6 miljoen euro..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:13 schreef RenatoBos het volgende:
Eerste heeft een marktwaarde van 6.6 miljoen euro..
en is net zo groot als Anass
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
dus eigenlijk niks voor 4-3-3
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 10:47 schreef Els het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig veel te makkelijk en snel gefrustreerd. En ze menen ook altijd uiting aan die frustratie te moeten geven. Het zou prettig zijn als ze uit frustratie tegen een blikje zouden schoppen en het daar dan bij laten.
Tsja... Ook VVD gestemd?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Napoli-Paok, il Ds del Feyenoord atteso in Italia: i possibili scenari di mercato

  

02/08/2014 - 12:15

di Gianluca Di Marzio

nuovo.archivio.foto.riccardo.bigon.napoli.538x358

Sguardo attento, allorizzonte lItalia. Il Feyenoord viaggia verso Napoli, per davvero. Per seguire da vicino Duvan Zapata, ventitreenne attaccante colombiano del Napoli. Il direttore sportivo del club olandese Martin Van Geel è in arrivo a Napoli: in programma il debutto dei ragazzi di Benitez contro il Paok. Amichevole interessante, dai risvolti di mercato. Zapata nel mirino, ma il Napoli ha già detto no. Possibilità che le parti sincontrino, per discutere anche di altri profili. Sul piatto Jordy Clasie, centrocampista incontrista classe 91 della Nazionale olandese (con già 100 presenze in Eredivisie) che potrebbe piacere agli azzurri. Al momento solo idee, congetture. Intrecci di mercato, tra Olanda e Italia. Intanto Van Geel vede lItalia. Blitz del Feyenoord che seguiremo con grande attenzione.

http://gianlucadimarzio.com/napoli/napoli-paok-feyenoord-atteso-in-italia-i-possibili-scenari-di-mercato/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Hij suggereert dus dat er iets zou spelen om Zapata en/of Clasie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Al heeft Napoli in een eerder stadium al de interesse van Feyenoord afgewimpeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Di Marzio is trouwens een journalist voor SKY Sport Italia.
ViezeFurr
 ViezeFurr - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Wat zijn de statistieken van Zapata dan? Wat ik op internet vind is niet heel bijzonder..
Pindaachris
 Pindaachris - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Zapata , 189 centimeter, aanvaller , kopkrachtig , kan dus makkelijk weg in een 4-3-3 formatie
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:44   quote  deeplink  
En ik dacht n Colombiaan,
die gaat dus Pelle voorbij denk ik qua salaris.
zijn CV ziet er even hopeloos uit als die van Pelle voor hij kwam, dus dat geeft moed!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:44   quote  deeplink  
7 goals 2 assist vorig jaar voor Napoli. In 22 wedstrijden. Maar hij speelde niet alles basis. Elke 80 minuten maakte hij een goal of gaf hij een assist. Daarvoor speelde hij nog in Zuid-Amerika. In Argentinië. Liep hij 1 op 2 zo'n beetje.
Houtman
 Houtman - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Zapata speelt sinds augustus 2013 bij Napoli. Hij kostte ongeveer 7,5 miljoen euro en zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:44 schreef van geil het volgende:
En ik dacht n Colombiaan,
die gaat dus Pelle voorbij denk ik qua salaris.
zijn CV ziet er even hopeloos uit als die van Pelle voor hij kwam, dus dat geeft moed!
Bij een huur lijkt me niet. Weet niet hoeveel hij bij Napoli krijgt, maar de kans is aanwezig dat slechts een deel van het salaris overgenomen wordt..
ViezeFurr
 ViezeFurr - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
7 goals 2 assist vorig jaar voor Napoli. In 22 wedstrijden. Maar hij speelde niet alles basis. Elke 80 minuten maakte hij een goal of gaf hij een assist. Daarvoor speelde hij nog in Zuid-Amerika. In Argentinië. Liep hij 1 op 2 zo'n beetje.
Hmm, beetje Mitchell te Vrede achtig ;-)
Maar wie weet is het een spits die ook veel meevoetbalt zodat anderen ook meer scoren. Zijn lengte is in ieder geval fijn, al zegt dat niet altijd alles (kijk naar te Vrede tegen Besiktas).
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:46 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Hmm, beetje Mitchell te Vrede achtig ;-)
Maar wie weet is het een spits die ook veel meevoetbalt zodat anderen ook meer scoren. Zijn lengte is in ieder geval fijn, al zegt dat niet altijd alles (kijk naar te Vrede tegen Besiktas).
Het is in ieder geval een sterke spits, zoveel kan je in ieder geval opmaken uit de beelden..
freduc
 freduc - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:51   quote  deeplink  
lijkt erg op tevrede in zijn spel , ben er niet kapot van , zou die altidore niks zijn ?? bij az deed ie het aardig in engeland minder maar er zit nog rek in , is pas 23 of 24 is snel sterk en kan koppen en scoren
weet alleen niet of hij weg mag bij zijn huidige club
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
KuipTalk þ@KuipTalk · 1m
Rumor has it SC Heerenveen coach Dwight Lodeweges wants to bring his former Cambuur player Elvis Manu to the Abe Lenstra Stadion. #Feyenoord
Pindaachris
 Pindaachris - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:58   quote  deeplink  
23 jaar dus kan nog groeien
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Lijkt mij een sterk verhaal dat Manu nu alweer zou vertrekken. Hij moet toch de concurrentie aangaan met in ieder geval Boëtius en Bilal...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
KuipTalk þ@KuipTalk · 1m
Rumor has it SC Heerenveen coach Dwight Lodeweges wants to bring his former Cambuur player Elvis Manu to the Abe Lenstra Stadion. #Feyenoord
He , dat is toevallig haha..
4 miljoen v Geel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:59 schreef van geil het volgende:

[..]

He , dat is toevallig haha..
4 miljoen v Geel!
haha, ik moest ook meteen aan jouw woorden denken! ;)
freduc
 freduc - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:11   quote  deeplink  
ruilen met ziyech dan maar , leuke speler hoor die manu maar komt net tekort
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 13:11 schreef freduc het volgende:
ruilen met ziyech dan maar , leuke speler hoor die manu maar komt net tekort
Manu is Technisch minder als Bv Boetius.
maar is fysiek sterk en onvoorspelbaar, heeft n beetje de Suarez factor.
en daar kun je ook ver mee komen.
freduc
 freduc - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
nou geen suarez factor meer het cisse / fernandes niveau , sterk snel maar daar houd het toch echt op
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 13:22 schreef freduc het volgende:
nou geen suarez factor meer het cisse / fernandes niveau , sterk snel maar daar houd het toch echt op
15 goals op 40 wedstrijden voor n buitenspeler vind ik toch knap.
Dan kun je denk ik meer als hard lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
freduc
 freduc - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
klopt heeft het aardig gedaan bij cambuur , maar dat deed cisse ook bij rhoda en fernandes bij excelsior , komen ze bij een topclub word er toch meer gevraagd en zakken ze door het ijs
moet wel zeggen dat ik hem beter vind dan cisse en fernandez

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0751819