|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Gaat wel alle kanten op in de geruchten voor het aanstellen van een nieuwe trainer. Van Bodegom en Ter Kloese zullen het er wel druk mee hebben. Ja is waar.
Maar ik denk dat zodra Slot naar Liverpool officieel is, de dag erna een nieuwe trainert bij ons tekent.
DTK en Arne wisten dit al langer en DTK heeft allang de opvolger klaar.
Zou mij verbazen als het niet zo is 😉 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 16:51 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja is waar. Maar ik denk dat zodra Slot naar Liverpool officieel is, de dag erna een nieuwe trainert bij ons tekent. DTK en Arne wisten dit al langer en DTK heeft allang de opvolger klaar. Zou mij verbazen als het niet zo is 😉 Welkom terug, Dick Advocaat! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: NEE te oud en alles wat daarbij hoort. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Volgens mij was het sarcasme van Ace 😄 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En anders moet Ace nodig naar een verzorgingshuis. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Anders voorgoed in het krankzinnigen gesticht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk voor Ace. Heeft alvast de zomervakantie gevuld... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb hier al een account... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Goed gesticht hier idd 😀 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ace we gaan ook geen trainers klonen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gregg Berhalter gaat het worden, gewoon omdat het kan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu Wil ik hier niet de Yvonne Coldekut van Headliner spelen, maar bij KG werd er een naam geopperd van een hele talentvolle beloftevolle coach die t op dit moment goed doet in Frankrijk (Reims) Vandaag lees ik dat ie daar vertrekt... Enige nadeel, heeft nog geen UEFA pro licentie.
Gaat om Will Still. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:Nu Wil ik hier niet de Yvonne Coldekut van Headliner spelen, maar bij KG werd er een naam geopperd van een hele talentvolle beloftevolle coach die t op dit moment goed doet in Frankrijk (Reims) Vandaag lees ik dat ie daar vertrekt... Enige nadeel, heeft nog geen UEFA pro licentie. Gaat om Will Still. Eens opgezocht 32 jaar, neemt zijn broer mee als assistent.
Met zo´n achternaam kan hij het toch goed uitleggen precies... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is dat die gozer die ze op basis van Football Manager (game) gehaald hebben?
Mooi verhaal was dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan zijn maar kan dus wel een maand duren voor we meer weten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liverpool en Tottenham voor Wieffer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Gimenez ook Tottenham. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nieuwe F5 knop op het toetsenbord gezet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Transferwindow in zicht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rick Karsdorp .............. ( bron gazette della sport)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt me inmiddels geen goed idee meer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan het niet meer vinden.... Gelukkig maar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij goedemorgen eredivisie zat de directeur van Sparta. Die vond Tobias Lauritzen feyenoord waardig ............. Ik niet al is het "maar" 5 milj |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou ik ook zeggen als ik directeur van Sparta was |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies M. Alleen de namen die wij het forum aandragen worden serieus onderzocht op waarde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe een rare naam Pavlides.......we hebben bij verkoop Santi geld........ Ik denk en hoop dat wij meer krijgen voor Santi, en we moeten een bewezen goede spits hebben Aan pavlides twijfel ik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt mij niet heel voor de hand liggend. Zal een dure speler zijn, bovendien hebben wij al een spits in die leeftijdscategorie lopen waarvoor we veel betaald hebben. Die begint ook te scoren en wordt beetje bij beetje beter.
Denk dat het logischer is een wat jongere spits erbij te nemen en die te ontwikkelen. En het geld te steken in een aantal creatieve jongens (op de vleugels en op 10) plus vervangers voor vertrekkende sterkhouders.
Tenzij er binnen Feyenoord geen vertrouwen in Ueda meer is natuurlijk. Maar dan nog kom je denk ik niet snel bij Pavlidis uit, al is het maar omdat hij niet een goedkope optie zal zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp je, maar we willen verder in de CL Ik geloof niet in ayase als topspits ( hopelijk heb ik het fout) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Zit nu op zijn top Pavlidis. Dus wordt alleen maar minder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik hoop dat we in staat zijn om goede vervangers te kopen............ En erger nog die er direct staan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 16:57 schreef ar het volgende:Precies M. Alleen de namen die wij het forum aandragen worden serieus onderzocht op waarde. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 19:48 schreef piet de paler het volgende:Ik begrijp je, maar we willen verder in de CL Ik geloof niet in ayase als topspits ( hopelijk heb ik het fout) Ik zie voorlopig ook nog geen topspits in Ayase. Maar topspelers komen ook niet naar Feyenoord. Zowel op sportief als financieel gebied. Pavlidis is dat ook niet. En ook Santi is dat (nog) niet. Santi en Ayase hebben dit kalenderjaar ongeveer evenveel gescoord, maar Santi had daar wel veel meer minuten voor nodig. Natuurlijk was Santi daarvoor wel heel productief, maar het is maar om aan te geven dat zelfs onze betere spelers niet altijd van hoog niveau zijn.
Ja je kan Hancko als een topspeler (iemand van CL niveau) beschouwen. En die stond er ook vanaf minuut 1. Maar in verreweg de meeste gevallen kom je uit bij spelers van een niveau lager (van Europa League niveau) of van jonge spelers waarvan je hoopt dat ze naar een CL niveau toe kunnen groeien.
En we hebben veel geïnvesteerd in Ayase. En er zijn wel wat aanknopingspunten. Dus ik zou hem zeker nog niet afschrijven. Of direct al voor de helft verkopen. En als Santi vertrekt, zal er ongetwijfeld iemand bijkomen. En we hebben wel wat geld liggen komende zomer. Dus ik verwacht een aankoop met het profiel zoals Santi dat had toen hij kwam. Die het gaat uitvechten met Ayase.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Miedema, ze stopt bij Arsenal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Follow the money, City dus. En geef haar eens ongelijk. 7 jaar bij Arsenal gespeeld... |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Is Couhaib Driouech niet een aanwinst voor Feyenoord? Hij kan links- en rechtsbuiten spelen. Of hebben we dan te veel vleugelaanvallers? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 21:03 schreef ras het volgende:Is Couhaib Driouech niet een aanwinst voor Feyenoord? Hij kan links- en rechtsbuiten spelen. Of hebben we dan te veel vleugelaanvallers? Alireza gaat weg, er wordt vast nog iemand verkocht. Minteh is nog niet 100% zeker. Dus een optie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat er nog wel 1 of 2 bijkomen na vertrek dilrosun (vd winter) en zometeen dus Alireza,, als minteh blijft komt er denk ik nog 1,, al denk ik dat feyenoord dan wel hoger inzet dan weer een eredivisie speler met driouch voor op de flanken |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Gaan we het hier ook nog over damesvoetbal hebben? Dat is niveau B1 van een gemiddelde amateurclub. Alsjeblieft zeg... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Damesballen is niets mis mee! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha eens,, ook is een keer een blauwe maandag eredivie vrouwen bekeken maar das echt bizar hoe slecht,, gigantische blunders ed is daar echt vrij normaal,, ik keek de wedstrijd wel af om shirtjes wissel te aanschouwen maar dat gebeurde zelfs niet😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft geen toekomt als prof bestaan,, want dan zouden wij mannen er flink in moeten investeren met shirtjes kopen en dergelijke |
|
|
|