|
|
Leuv
|
|
|
Ik wel. Dat ze de taal, de cultuur en het systeem kennen heeft toch zijn voordelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar als ze al of nog eredivisie spelen ben je gewoon te laat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Enige directe versterkingen lopen bij PSV rond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die komen ook vaak uit de eredivisie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geruchten circuit......de Vrij ?????????!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 - 09:34 schreef Leuv het volgende:Ik wel. Dat ze de taal, de cultuur en het systeem kennen heeft toch zijn voordelen. Ik heb liever dat ze goed kunnen voetballen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Guidetti komt ook terug, elk jaar weer het zelfde liedje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Belgisch international vastgelegd zag ik,, bleek alleen voort dames team te zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Poe. Wordt weer elke 1908 scheet recyclen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima naam Julian Carranza We hebben al 2x eerder een J.C gehad en werden daar kampioen mee. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat een kutopmerking. Zwarte pagina in onze historie..... Die ene heeft.ins gewoon gebruikt voor zijn interne strijd daar in.... hor heet het daar ook alweer... .... ... ach, laat maar, interesseert me niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De verlosser komt,lees ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga eerst op vakantie dus even geduld |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jij bent het hele jaar op vakantie... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar hobby boer os soms hard werken, en een jongere vrouw is ook vermoeiend |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2024 - 11:10 schreef piet de paler het volgende:Ja maar hobby boer os soms hard werken, en een jongere vrouw is ook vermoeiend luxe probleempjes... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha J.C de derde ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, slechtste promofilmpje ooit....zo van "Neem mij aub niet" |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat zijn de beste, ongepolijste filmpjes zijn niet te vertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mathias Delorge van Sint-Truiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heel onwaarschijnlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: JA, zou ook een andere speler die Feyenoord eerst wilde in de deal betrokken zijn. Maar aan de andere kant. Stengs kwam door Slot. Die is weg. Stengs overtuigt niet altijd. Je weet t niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:[..] JA, zou ook een andere speler die Feyenoord eerst wilde in de deal betrokken zijn. Maar aan de andere kant. Stengs kwam door Slot. Die is weg. Stengs overtuigt niet altijd. Je weet t niet. Rechtsbuiten Gustav Isaksen..jahanbaks en minteh weg is dat mogelijk een goede deal.. Mja waarom willen ze van Isaksen af..????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2024 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt me echt broodje aa p verhaal/gerucht, je beste speler qua stats ruilen voor n speler, of er moet tig miljoen bijkomen ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is onduidelijk hoe de ruildeal er precies uit moet komen te zien. Isaksen vertegenwoordigt op dit moment een Estimated Transfer Value van 14,2 miljoen euro, terwijl Stengs een waarde van 17,6 miljoen euro heeft. Gezien het feit dat Stengs nog tot medio 2027 vastligt in De Kuip, is de kans groot dat Lazio ook nog met een transfersom over de brug zal moeten komen om de aanvaller los te weken uit Rotterdam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 - 10:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Rechtsbuiten Gustav Isaksen..jahanbaks en minteh weg is dat mogelijk een goede deal.. Mja waarom willen ze van Isaksen af..???? Voldoet daar niet. Kan natuurlijk aan het systeem liggen, de cultuur etc.
Maar geloof niet echt in dit verhaal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Speelt daar weinig tot nooit volgens mij, dus voor hun is het logisch ze dan wat anders willen dan hem |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zou voor ons heel mooi zijn, gezien het feit dat Stengs een topsalaris heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit lijkt wel een uitverkoop site alle moet weg ;) Maar gooi geen oude schoenen weg, voordat je nieuwe hebt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nooit in meegaan natuurlijk als het al klopt,, we zijn geen liefdadigheid instelling natuurlijk,, zou puur kunnen kloppen als ze stengs willen hebben en dit zo willen doen om prijs te drukken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan dat ventje nog wel herinneren ,zit vuur aan zijn schoenen. Ik zou het niet heel erg vinden als het wel waar zou zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hartman is dus schijnbaar zo gewild bij een paar grote PL clubs dat ze hem ondanks z'n lange blessure toch hoog op hun lijstje hebben staan. Of zou dit slechts opvulling van het transfernieuws zijn ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet ook niet of het eigenlijk allemaal wel klopt hoor,, transferperiode hoor/lees je nmk steeds meer geruchten,, puur door extreme toename klik sites of twitter goeroes en journalisten in deze monster business,, dat je het haast niet meer kan onderscheiden wat nu fake of waar is,, iedereen wil graantje meepikken van de big money business,, en buiten dat volgen clubs zoveel spelers dat je volgend jaar transferzomer nog niet klaar bent met invullen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is alsof je een BMW M3 koopt met een gebroken distributieriem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha een wrede maar juiste diagnose |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik bedoelde het niet wreed hoor eigenlijk haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zijn blessure is gewoon een wrede situatie. Dat begint al met het missen van de bekerfinale en het EK natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja is gewoon heel erg vervelend voor die jongen ,maar hij is positief ingesteld dus misschien volgend seizoen zijn droom transfer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wieffer onderweg naar de uitgang? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als men maar niet denkt dat we dat verlies op kunnen vangen met Zerrouki. Dan ga je 10 stappen achteruit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2-3 van het geraamte verkopen. De rest moet blijven.
Waarvan Geertruida er sowieso al 1 is. Dus dan hou je er 2 over die je laat gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit gaat toch pijn doen. Kan niet anders als dat we een hoop kracht gaan inleveren. En het is de vraag hoe en op welke termijn we daar weer terug aan kunnen belanden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
DTK moet beginnen als signaal om een topper binnen te halen. Anders krijg je de mogelijkheid op n kettingreactie/leegloop. En waar blijft in godsnaam die nieuwe TD? |
|
|
|