|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2024 - 13:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Vreemde opmerking, dus het plaatsen voor CL en proberen te overwinteren is geen optie????????!???!!! Alles verkopen en dan schelden ???? Dat het niet loopt Klote bestuur ??????! Kom op er zijn genoeg ploegen die niet groot ( internationaal) zijn die ver komen. Geen ambitie is slecht voor een ploeg. ( dit is een normale mening niet de zaag in mijn mening ;). ) 🤡 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom reageer jij zo op een normale opmerking Vrijheid van mening uiting " alleen als het jou mening is" Kom op totaal geen ambitie kun je beter stoppen met voetballen.... Had jij ooit gedacht dat we de eufa cup zouden winnen ????????????? Ik zeg niet dat je de CL kan winnen maar wel ver komen met een goede selectie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 - 18:42 schreef van geil het volgende:Tagliafico zou ik proberen, past prima bij ons. Brengt ervaring mee, en n prima kopper ook nog. Is hij al gebeld? Wout past er ook wel bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2024 - 14:11 schreef piet de paler het volgende:Waarom reageer jij zo op een normale opmerking Vrijheid van mening uiting " alleen als het jou mening is" Kom op totaal geen ambitie kun je beter stoppen met voetballen.... Had jij ooit gedacht dat we de eufa cup zouden winnen ????????????? Ik zeg niet dat je de CL kan winnen maar wel ver komen met een goede selectie Je overwintert altijd in de CL in de nieuwe opzet. Feyenoord moet aankopen doen om kampioen te worden of CL te halen. En elk jaar de lat centimeters hoger. Een hoogspringer gaat ook niet van 2.25m in één keer naar 2.45m |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zij ik ook tegen mijn vrouwtje vanmorgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2024 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Je overwintert altijd in de CL in de nieuwe opzet. Feyenoord moet aankopen doen om kampioen te worden of CL te halen. En elk jaar de lat centimeters hoger. Een hoogspringer gaat ook niet van 2.25m in één keer naar 2.45m Kijk daar kan ik wat mee. Maar denk jij met de verkoop ( geruchten) dat we dan die centimeter pakken ?? En dat is mijn punt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hangt ervan af wat er bij komt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geert in de picture bij PSG. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En eerste bod schijnbaar op hancko door atleti wat nog veel te laag is overigens ook voor feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze willen hem een half jaartje huren denk ik ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Minachting van die Spanjaarden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zowiezo 35 miljoen plus voor deze ECHTE klasbak, op minder niet eens reageren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benita verlengt en gaat dan een jaar op huurbasis naar Heracles |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goed beleid wel, was nog niet heel erg overtuigd van zn kwaliteiten, maar het afgelopen half jaar echt progressie laten zien,, dus niet niet te snel van de hand doen is top! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
+1 Heeft echt potentie die kid |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hondenfooien uit Spanje en Italië, de vraag is of je de telefoon nog moet opnemen en de mail nog moet lezen. Wat een zwervers daar, aftikken die miljoenen in Rotterdam! Ga anders bij die neuzen shoppen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daaaaaag toptransfer Hancko |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Eerste bod op Wieffer gedaan door Brighton. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zou echt een treurige bestemming zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die 86 miljoen maakt veel goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Met wat bonus erop 40 mil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever naar een willekeurige club uit de PL dan Italië of Spanje. Die betalen altijd minder |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat te vroeg weg. nog een seizoen hier had goed voor hem geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie ook geruchten over Santi naar Rusland. Dat lijkt me dom. Tenzij zij gewoon binnen willen lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geert kan nog wel eens meer opleveren dan je zou verwachten. Interesse is groot man. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2024 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:Geert kan nog wel eens meer opleveren dan je zou verwachten. Interesse is groot man. Laten we het hopen, dat zou een onverwachte bonus zijn,, zeker als het echt flink meer gaat zijn dan pakweg 20 milj,, maar ja clubs wijzen al gauw als ze beetje weten hoe het werkt op die 1 jarig contract natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh wtf! Als iemand n matig seizoen heeft gehad is hij het wel,, komt bij ons niet meer in aanmerking,, dat is nog eens verassend dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft altijd potentie gehad maar 2 kruisband blessures op rij heeft hem nog niet daar gebracht wat er waarschijnlijk wel inzit. Maar verrassend is het zeker . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was bij Vitesse echt dramatisch. Echt heel slecht. Dus dit is bizar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Anis Hadj Moussa ook maar toch ging hij naar Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die speelde daar niet zo dramatisch, dat was een beetje een vlag op een modderschuit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2024 - 14:25 schreef Stylzz het volgende:Die speelde daar niet zo dramatisch, dat was een beetje een vlag op een modderschuit 1 doelpunt is niet om over naar huis te schrijven. Dat zijn hele hele slechte stats voor een rechtsbuiten. Maar Feyenoord zag de potentie . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Is Mislintat daar in Stuttgart soms Technisch Directeur!?
Meteen 30 miljoen aftikken dan...
🤑
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben ze er toch nog een leuk videootje van kunnen maken zeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed gedaan van Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ziet er goed uit ,nu hopen dat Hendriks de verwachtingen gaat waarmaken en heel blijft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft Devin Haen aangetrokken. De 20-jarige spits komt over van De Graafschap voor een bedrag van 150.000 euro en wordt direct verhuurd aan FC Dordrecht. Dit meldt het Algemeen Dagblad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord heeft Devin Haen aangetrokken. De 20-jarige spits komt over van De Graafschap voor een bedrag van 150.000 euro en wordt direct verhuurd aan FC Dordrecht. Dit meldt het Algemeen Dagblad. Een koopje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar lijkt het wel op . Ik zie alleen maar kopbal goals van die jongen.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dordrecht heeft spits problemen. Dit is een goede afmaker jong en goedkoop Kan Feyenoord nooit een buil aan vallen |
|
|
|