|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook dat......maar zie nog niets waarvan ik denk yessssssssssss Maar kan nog komen ....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Window loopt wederom tot september. Dat is de pest |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: De grote clubs kunnen ook zelf een deadline bedenken, bijv start competitie. Alleen bij extreme bedragen kan je overstag gaan, of gewoon eens NEE verkopen. Wordt vanzelf lineair denk ik dan. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Uit zeer betrouwbare bron begrepen dat Bijlow gaat vertrekken. Nog geen clubs concreet, maar Feyenoord schijnt graag van de familie Bijlow af te willen en een bod van c.a. 10 mln zou al voldoende moeten zijn. Voor Gimenez vraagt Dennis 38 tot 40 mln. De bron vroeg zich af waarom dit vreemde bedrag. Pascal Struijk is een optie bij vertrek Hancko. Timber blijft voor 90% zeker. Kasanwirjo gaat waarschijnlijk naar Frankrijk of Duitsland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2024 door yoghurt17 -- |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Waarom zou Feyenoord van de familie af willen? Er zullen wel meer lastige families rond een speler zijn aangezien geld of beter weten niet veel meer voorkomt. Dtk is vast bekend met deze problematiek. Speelt er in dit geval dan iets bijzonders? |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Schijnen zich geregeld te misdragen in de business home. En zich overal tegen aan te bemoeien. Zowel de vader als de broer. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Ok, ja dat is niet prettig. Dank voor de info |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Familieleden die het te hoog in de bol krijgen is altijd ellende...
Weet niets over familie Bijlow wat dat betreft overigens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Misdragingen door de Bijlow familie ? Die kan op m'n bingokaart van shit die ik niet zag aankomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmmmmmmmmm dat telt mee .................ik herinner me nog een speler waar de familie ( neef ) verhaal ging halen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Summerville met zijn broer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vrij hoog salaris met name |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt me in zijn geval niets uit. Prima jongen, prof,en voetballer met ervaring. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mocht Bijlow idd vertrekken zsm Mio Backhaus bij Werder Bremen ophalen! Talentvolle, jonge keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2024 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2024 - 19:33 schreef Arie.Klooster het volgende:Mocht Bijlow idd vertrekken zsm Mio Backhaus bij Werder Bremen ophalen! Talentvolle, jonge keeper Kon er geen klote van bij Volendam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo. Copa klaar. EK af. Kom maar op. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Feiten kennen..
Feit: De Vrij heeft nog 1 jaar contract |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Stefan de Vrij is niet transfervrij op dit moment. Hij heeft nog een contract bij Inter Milan tot zomer 2025.
Er zijn wel geruchten dat hij de club zou kunnen verlaten deze zomer. De Italiaanse media melden dat er interesse is van clubs in Saoedi-Arabië, en ook AC Milan zou hem willen terughalen.
Echter, Inter Milan heeft laten weten dat ze De Vrij graag willen behouden. Of hij daadwerkelijk vertrekt, hangt dus af van wat de speler zelf wil en wat Inter Milan voor hem geboden krijgt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn redenen te noemen dat je terug wilt zoals je familie, Rotterdam, Feyenoord. Kan er ook zat noemen dat je lekker ergens bij Como een huisje bouwt en 20 km verder bij Milaan blijft werken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op dit moment ook (nog) geen plaatsje vrij in het basis elftal,, of hem inpl trauner ofso natuurlijk,, maar met trauner beelen en jeyland zijn we rechts centraal al vrij goed voorzien lijkt me,, of de trainert is definitief van plan 3 centraal aan te houden natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Vrij mag weg, Inter wil verversen en De Vrij drukt op de begroting. Das al maanden bekend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2024 - 14:51 schreef van geil het volgende:[..] De Vrij mag weg, Inter wil verversen en De Vrij drukt op de begroting. Das al maanden bekend. Mag je afvragen wie dat de wereld heeft in geholpen een goeie week geleden nog ontkracht. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2024 - 14:51 schreef van geil het volgende:[..] De Vrij mag weg, Inter wil verversen en De Vrij drukt op de begroting. Das al maanden bekend. Das wel iets anders dan transfervrij
Al die hele en halve onwaarheden kopen we niks voor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: ???
Dan heb jij niet opgemerkt beste mmm. Prima keepertje. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: O ja, wie dan? Mikki van Sas? Hij is er toch nog niet klaar voor? Of wel?
Wellenreuter is 1, maar je hebt nog een "eredivisiewaardige keeper" nodig. Beter geformuleerd "Feyenoordwaardige keepert"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2024 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Janssen heeft ook aardig wat minuten op zijn naam. Er zit nog talent achter van O21, Ka? Dus zou er niet te veel aan besteden |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Heel mooi, masr die zijn er nog niet klaar voor. We moeten minstens twee keepers hebben due er gewoon staan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Janssen en/of Van Sas er al klaar voor zijn. Tenzij het toch zo us, niet er gewoon een waardige bij indien Timon of Justin vertrekken zal. Let wel: mijn mening. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooralsnog zijn de 1e keepers er nog evenals andere spelers,, dus hoeft feyenoord ook geen vervangers te halen,, anders heb je straks n selectie van 50 man als je al vervangers moet halen voor mogelijke vertrekkers ook geen geld voor overgens😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hoeveel forumgangers hier zitten eigenlijk diep in de schulden? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leon denk ik, die heeft Vitesse geprobeerd te redden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onderschat niet wat Leon verdiend heeft aan Minteh. Die kan wel wat lasten dragen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag 2 broodjes falafel en 2 verse jus gekocht . Was een betete investering dan Vitesse kan ik jullie melden 😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een goede falafel met lekkere verse groente vulling Gezond en lekker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo is het Piet
Gezonder dan Vitesse en ook veel lekkerder haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tanner Tessman ..lUSA uitkomend in Italie..........tja weet het niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb zelfs de mogelijkheid rood te staan laten blokkeren. Op is op, maar daar had ik vroeger wel eens last van als ik te veel gestapt had. Zou nu niet best zijn als ik dat red, maar kan altijd eens pech hebben natuurlijk in het leven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja deze lijkt me echt in de categorie fantasie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Huur constructie gaat niet door......dus wat zal tovenaar tK ons brengen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz