|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Net zoals ik Erwin Mulder de eerste 2 jaar de kans heb gegeven ... zo krijgt Warner Hahn ook van mij 2 jaar de tijd! Man, je spuugde al op hem toen ie nog in de jeugd keepte.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijdensweg vindt Erwin gewoon een beetje lekker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziyech mag weg lees ik net. voor Weinig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Net zoals ik Erwin Mulder de eerste 2 jaar de kans heb gegeven ... zo krijgt Warner Hahn ook van mij 2 jaar de tijd! Kom hier ff niet meer bij kerel... Is de technische staf al op de hoogte? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toen vond ik hem niks in vergelijking met Boy de Jong , maar toch heeft ie 2 jaar de kans gekregen om mijn ongelijk te bewijzen bij het eerste van Feyenoord ... Helaas is het niks en wordt het niks. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet dat dan? Ik heb gewoon een eigen mening over de spelers van Feyenoord ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Elke dag weer afrukken ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja, tegen beter weten in dingen roepen, net als ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Staat die Ziyech überhaupt op het lijstje bij Feyenoord? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee, want hij heeft eerder al aangegeven dat hij van mening is dat hij bij Twente en 020 beter tot zijn recht zou komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoorde n gerucht dat van geel naar Napoli gaat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bron: |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Stylzz dan moet je snel Martin van Geel mailen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sportdwaas moet eens een moderne bril gaan kopen., ipv. Rinus Israel na te doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Natuurlijk BOVENAAN hij hoort in de KUIP |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedankt voor de info, en dat heeft U gehoord van ene (?) bluffer, dat klinkt wel,als een slechte bode he..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ah, het cabaretseizoen is weer geopend. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: We zijn niet bij 020, of ben je de hele dag op de boot geweest in de 020 grachten ga toch slapen en droom van die domme opmerkingen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: KENNER heb jij al beschuit met muisjes gehad van onze mooie friesin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 23:50 schreef de bluffer het volgende:[..] We zijn niet bij 020, of ben je de hele dag op de boot geweest in de 020 grachten ga toch slapen en droom van die domme opmerkingen Ja meneer, sorry meneer, spijt me meneer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als je t niet erg vindt dan vergrijp ik me even aan t ex liefje van Berlusconi. Ik ben er nu toch. Bel me volgende week maar eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee MAAT nog niet gehad, jij wel..(?) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee ik was in het buitenland toen haar dochter geboren werd kan misschien nog komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Houden we nog geld aan over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Een goeie of een slechte mening |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heel jammer had naar de KUIP moeten komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben bang dat dit weekend Mijn grote topper verkocht wordt en dan moeten ze direkt Ziyech of Toonstra ophalen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
MVG is niet voor niks naar Napels vertrokken om een hoop geld op te gaan halen het zijn allemaal geruchten denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
e un paio di altre cose, truffatore..
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Grote KENNER wat moet die leuke foto voorstellen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
you hevva é problem, truffatore ..(?)
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Armoe.
VOETBAL - Martin van Geel heeft drie namen staan op zijn lijstje met spitsen die Feyenoord wil aantrekken.
Allereerst is daar Bas Dost, waar Feyenoord al tijden achteraan zit. De aanvaller wordt door VfL Wolfsburg voorlopig tegengehouden en zal áls ie komt een flinke veer moeten laten qua salaris.
John Guidetti dan. De 22-jarige veroverde twee jaar geleden de harten van het Kuip-publiek door de ene na de andere goal te scoren. Zijn eigenaar Manchester City wil de Zweed ditmaal van de hand doen, maar een transfersom van vijf miljoen euro en de eveneens hoge salariswensen zijn voorlopig te hoog gegrepen voor Van Geel en co.
Als derde is daar Duvan Zapata. Volgens Voetbal International heeft Van Geel bij diens club Napoli aangeklopt, maar is een eerste bod niet geaccepteerd. De 23-jarige Zapata is in Napels derde keus geworden achter de Argentijn Gonzalo Higuaín en de Spanjaard Michu. Feyenoord wil de Colombiaan huren met een optie tot koop.
Zolang er geen spits bijkomt, zal Mitchell te Vrede voor de offensieve impulsen moeten zorgen in het centrum van de Rotterdamse aanval. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Guidetti zou echt geweldig zijn, maar die Zapata lijkt me ook wel een slachter voor in de eredivisie, Dost denk ik al niet meer aan.. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 00:27 schreef de bluffer het volgende:Ik ben bang dat dit weekend Mijn grote topper verkocht wordt en dan moeten ze direkt Ziyech of Toonstra ophalen alle twee ophalen |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
van wolfswinkel mag ook verhuurd worden,alvast ophalen al is het maar voor de breedte te vrede zie ik er geen 15 inschieten dat doet die wolfswinkel wel |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Waarom Guidetti niet kopen, misschien niet top op dit moment, geeft de rest volgens mij wel een enorme boost. Of zie ik dit verkeerd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 12:04 schreef Appie53 het volgende:Waarom Guidetti niet kopen, misschien niet top op dit moment, geeft de rest volgens mij wel een enorme boost. Of zie ik dit verkeerd? Ik denk zelf als je Guidetti nu niet koopt dat je daar gigantisch spijt van krijgt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Grote gok dan met een financieel risico |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Denk ik ook, hij is nog jong, kan alle kanten nog uit, die oudjes in de verdediging is maar voor even! Toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Guidetti: - onzekerheid over fysieke staat, - 5 miljoen - vraagt 2 milj. jaarsalaris (?) - andere selectie bij Feyenoord
Afstrepend: nee, niet doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|