BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2024 - 10:28   quote  deeplink  
Lijkt me logisch dat je het een kans geeft, hoe help je Feyenoord er mee ze nu al met negativisme te belagen.
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2024 - 10:32   quote  deeplink  
Zorgen over, en negativisme is ook weer een vergelijking die geen enkel hout snijdt.
Het begint hier op politiek te lijken.
Niet gelijkdenkende,gelijk weer in een denkbeeldige hoek zetten is geen vorm van normale communicatie.
Ik heb zelf nog werkelijk geen enkele negatieve post hier gelezen, alleen zorgen over.
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2024 - 13:12   quote  deeplink  
Hoe zou je het dan durven noemen. Tot nu toe een bemoedigende opbouw met trainingsresultaten gezien. Priske is net bezig en de rest is net aangesloten op trainingskamp. Als er nu al zorgen zijn weet ik niet hoe ik nog anders kan noemen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 13:13   quote  deeplink  
Hartjes Excelsior
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juli 2024 - 14:19   quote  deeplink  
Buonanotte

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-en-brighton-in-gesprek-over-buonanotte
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juli 2024 - 14:23   quote  deeplink  
Hopelijk wel met een optie mocht dit serieus zijn. Vorig jaar hadden we met Minteh natuurlijk ook een groot talent voor die positie, maar die kwam er (ook) pas aan het eind echt doorheen, toen de prijzen al grotendeels verdeeld waren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juli 2024 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 14:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hopelijk wel met een optie mocht dit serieus zijn. Vorig jaar hadden we met Minteh natuurlijk ook een groot talent voor die positie, maar die kwam er (ook) pas aan het eind echt doorheen, toen de prijzen al grotendeels verdeeld waren.
Eens!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juli 2024 - 14:34   quote  deeplink  
Verhaal over Van den Belt naar Cambuur is onzin volgens de technisch manager van Cambuur. Was op voorhand ook niet heel logisch denk ik, die zal wel ten minste naar een eredivisie club willen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juli 2024 - 14:41   quote  deeplink  
Buonanotte zou gaan om huur met een 'realistische' koopoptie.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 16:39   quote  deeplink  
Volgens mij staat deze al 2 jaar te boek als absoluut toptalent,, qua naam kende ik hem al,, waarschijnlijk speelde hij toen nog in Argentinië ofso,, betwijfel daarom ook of het lukt n betaalbaar koopoptie erbij te nemen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juli 2024 - 18:05   quote  deeplink  
Met zoveel zuid Amerikanen krijg je wel vuurwerk........
Maar onze scheidsrechters zien liever koorknapen.....die Buananotte ttja ........
Dit kan ik herhaal dit kan iets worden .....maar €€€€€€€&&want we zijn ineens weer arm
ras
 ras - vrijdag 26 juli 2024 - 18:39   quote  deeplink  
Het seizoen moet nog beginnen en er zijn nu al blessures. Het is te hopen dat de ziekenboeg gauw leegstroomt zodat Feyenoord op volle sterkte kan aantreden tegen PSV voor de JC schaal en goed van start kan gaan in de eredivisie want vorig jaar verloor Feyenoord onnodig tegen PSV voor de JC schaal en duur puntenverlies tegen Sparta en Fortuna Sittard als valse start bij aanvang van de competitie. Hier moet men wel rekening mee houden.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 18:05 schreef piet de paler het volgende:
Met zoveel zuid Amerikanen krijg je wel vuurwerk........
Maar onze scheidsrechters zien liever koorknapen.....die Buananotte ttja ........
Dit kan ik herhaal dit kan iets worden .....maar €€€€€€€&&want we zijn ineens weer arm
Niet ineens weer arm,, we zijn net afgelopen 3 jaren herstellende van tientallen jaren daarvoor zonder winstgevende uitgaande transfers of geld gehaald uit Europese wedstrijden dus je snapt dat niet gelijk al alles op orde is,, dat kan ook niet dar zou dan pas bizar zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 19:22   quote  deeplink  
Feyenoord gaat Bruno Arady naar Nederland halen, zo meldt Federtorr op X, die werkt voor het Uruguayaanse radiostation FM Magica. Arady is een zeventien jarige linksbuiten die op dit moment uitkomt voor Club Nacional B.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 19:28   quote  deeplink  
Wel erg mooi dat ze enorm veel investeren ook in en voor de jeugd opleiding, zeker wat jonger halen is voordeel want kunnen ze alvast gewend raken aan spelen in Europa en toekomst hopelijk goed genoeg en welkom bij het 1e, en anders verkoop je hem en is dat ook op die manier een winstgevende manier ala balde toure enz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 juli 2024 - 20:06   quote  deeplink  
Is ten Kloese al eens betrapt op onwaarheden?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juli 2024 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:
Is ten Kloese al eens betrapt op onwaarheden?
Nee maar hij zegt niet veel qua aankopen of pogingen tot
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 20:23   quote  deeplink  
En dat is prima
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 26 juli 2024 - 20:24   quote  deeplink  
Zou ook niet slim zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juli 2024 - 20:38   quote  deeplink  
Dat hij weinig zegt over transfers die niet in de afronde fase zitten is logisch.

Zou van hem (en Priske) wel willen horen op welke posities ze Feyenoord nog willen versterken. Met name in de beoogde basis. Er zou inmiddels toch een goed beeld van de selectie moeten zijn. Ook van de nieuwe/teruggekeerde jongens.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 20:38   quote  deeplink  
Nee dat zou niet slim zijn ook,, hij houd het erg goed binnenboord,, wat knap is tegenwoordig
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dat hij weinig zegt over transfers die niet in de afronde fase zitten is logisch.

Zou van hem (en Priske) wel willen horen op welke posities ze Feyenoord nog willen versterken. Met name in de beoogde basis. Er zou inmiddels toch een goed beeld van de selectie moeten zijn. Ook van de nieuwe/teruggekeerde jongens.
Steeds meer nu natuurlijk, nu pas n week (,of nog niet eens) de volledige groep dus logisch wel ze eerst gaan shiften wat niet mee zal vallen met zelden zon grote groep, wat wel jaren anders is geweest ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door bijft007 --
deoudehappel
 deoudehappel - vrijdag 26 juli 2024 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 20:41 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Steeds meer nu natuurlijk, nu pas n week (,of nog niet eens) de volledige groep dus logisch wel ze eerst gaan shiften wat niet mee zal vallen met zelden zon grote groep, wat wel jaren anders is geweest ook.
Dat werkt toch niet. Het ligt er bv toch aan welke spelers gaan vertrekken. Daarnaast geeft het veel onrust en/of onzekerheid aan de bestaande spelers. Er bestaat een lijst met interessante opties voor elke positie maar ook voor elk belangrijk personeelslid inclusief de trainer en directieleden. Dat heet beleid en continuïteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door deoudehappel --
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2024 - 22:07   quote  deeplink  
En klinkt als Droomvlucht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juli 2024 - 23:12   quote  deeplink  
DTK pakt door

https://feyenoord.headliner.nl/item/feyenoord-staat-op-het-punt-om-uruguayaans-toptalent-in-te-lijven-feyenoordpings-54948
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2024 - 23:27   quote  deeplink  
🙈
bijft007
 bijft007 - zaterdag 27 juli 2024 - 10:19   quote  deeplink  
Mooi hoor, je moet maar denken hoe hoger niveau je jeugdspelers zijn hoe meer kans er doorbreken👍 mooi beleid niet alleen naar 1e kijken,,maar ook met jeugd niet doorbreken valt te verdienen,, ze zullen (en terecht) denken geld maakt geld en dit is op termijn altijd wel goeie manier gebleken
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 juli 2024 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 10:19 schreef bijft007 het volgende:
Mooi hoor, je moet maar denken hoe hoger niveau je jeugdspelers zijn hoe meer kans er doorbreken👍 mooi beleid niet alleen naar 1e kijken,,maar ook met jeugd niet doorbreken valt te verdienen,, ze zullen (en terecht) denken geld maakt geld en dit is op termijn altijd wel goeie manier gebleken
Ik begrijp alleen niet als je een groot talent ben.
En je gaat naar Feyenoord dat je dan of o 21 gaat voetballen, of uitgeleend aan een KK divisie ploeg????????
In het land waar deze voetballers vandaan komen is in de onderste regionen , het niveau toch hoger ?????
Gewoon een bedenking van mij
deoudehappel
 deoudehappel - zaterdag 27 juli 2024 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen niet als je een groot talent ben.
En je gaat naar Feyenoord dat je dan of o 21 gaat voetballen, of uitgeleend aan een KK divisie ploeg????????
In het land waar deze voetballers vandaan komen is in de onderste regionen , het niveau toch hoger ?????
Gewoon een bedenking van mij
Deze jonge spelers kijken natuurlijk (ook) naar de trainersstaf, de trainingen, de faciliteiten en naar het feit dat ze in Nederland véél meer zichtbaar kunnen worden voor verdere transfers en dus goede verdiensten . In hun eigen land is het eerder genoemde van een lagere kwaliteit.
deoudehappel
 deoudehappel - zaterdag 27 juli 2024 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen niet als je een groot talent ben.
En je gaat naar Feyenoord dat je dan of o 21 gaat voetballen, of uitgeleend aan een KK divisie ploeg????????
In het land waar deze voetballers vandaan komen is in de onderste regionen , het niveau toch hoger ?????
Gewoon een bedenking van mij
Deze jonge spelers kijken natuurlijk (ook) naar de trainersstaf, de trainingen, de faciliteiten en naar het feit dat ze in Nederland véél meer zichtbaar kunnen worden voor verdere transfers en dus goede verdiensten . In hun eigen land is het eerder genoemde van een lagere kwaliteit.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 juli 2024 - 10:47   quote  deeplink  
Trainerstaf en facilliteiten in de meeste landen is gelijkwaardig ( voor 2e en jeugd teamas)
Dat zichtbaar worden geef ik je gelijk in.
van geil
 van geil - zaterdag 27 juli 2024 - 11:53   quote  deeplink  
Tik Tak
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 27 juli 2024 - 12:48   quote  deeplink  
Theo
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juli 2024 - 15:08   quote  deeplink  
Arady is binnen. schijnt een mega talent te zijn.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 27 juli 2024 - 16:02   quote  deeplink  
Mooi mooi🍻
ras
 ras - zaterdag 27 juli 2024 - 18:24   quote  deeplink  
De competitie moet nog beginnen en Feyenoord heeft nu al te kampen met blessuregevallen. Pas nu op voor een valse competitiestart net als afgelopen seizoen (gelijkspel Fortuna Sittard en Sparte) en het onnodige verlies voor de JC schaal tegen PSV. Sla tijdig toe op de transfermarkt want anders kost het Feyenoord weer dure punten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2024 - 18:36   quote  deeplink  
Nieuwe spelers nu binnenhalen wil niet zeggen dat ze er meteen staan.
van geil
 van geil - zaterdag 27 juli 2024 - 19:09   quote  deeplink  
Dat zegt tie.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 juli 2024 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 - 14:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ben echt bang voor een deceptie.
En dat spelers nog effe in augustus weg gaan........
Er werd eerst geroepen geld klotst tegen de plinten. DIT IS DUS NIET WAAR....
Die speler uit Uruguay kunnen wij niet kopen .......vraagprijs 10 milj ................
En dat is wel een (sub) topper....
60.000 euro lees ik net..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2024 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 19:09 schreef van geil het volgende:
Dat zegt tie.
O.
van geil
 van geil - zaterdag 27 juli 2024 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 18:39 schreef ras het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen en er zijn nu al blessures. Het is te hopen dat de ziekenboeg gauw leegstroomt zodat Feyenoord op volle sterkte kan aantreden tegen PSV voor de JC schaal en goed van start kan gaan in de eredivisie want vorig jaar verloor Feyenoord onnodig tegen PSV voor de JC schaal en duur puntenverlies tegen Sparta en Fortuna Sittard als valse start bij aanvang van de competitie. Hier moet men wel rekening mee houden.
Glad ijs.
Ook al lijkt t programma echt mee te zitten.
ras
 ras - zondag 28 juli 2024 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2024 - 21:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Glad ijs.
Ook al lijkt t programma echt mee te zitten.
Glad ijs? Het is vorig seizoen wel gebeurd.
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2024 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 10:40 schreef ras het volgende:

[..]

Glad ijs? Het is vorig seizoen wel gebeurd.
Ja, dat zeg ik.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2024 - 11:01   quote  deeplink  
Vorig seizoen. Tja. de gemiddelde eredivisie-kampioen komt uit op 79,5 punten, met een doelsaldo van 87,5 doelpunten voor en 28,6 tegen.
Wij haalden 84 punten met een doelsaldo 92 voor en 26 tegen.
Oftewel. PSV had een bizar goed seizoen en feitelijk hebben we niet echt iets weggeven.
Zelf meer dan we ooit gehaald hebben.

Maar zo voelt t niet, dat snap ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2024 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2024 - 11:09   quote  deeplink  
Facundo Buonanotte. Nu op de bank in Japan, maar lijkt zich spoedig op te kunnen maken voor een verhuurperiode. Brighton aast namelijk op Brajan Gruda van FSV Mainz.

#Feyenoord vol vertrouwen over een huurdeal mét koopoptie: intern is iedere transferbetrokkene overtuigd.
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2024 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 11:01 schreef Stylzz het volgende:
Vorig seizoen. Tja. de gemiddelde eredivisie-kampioen komt uit op 79,5 punten, met een doelsaldo van 87,5 doelpunten voor en 28,6 tegen.
Wij haalden 84 punten met een doelsaldo 92 voor en 26 tegen.
Oftewel. PSV had een bizar goed seizoen en feitelijk hebben we niet echt iets weggeven.
Zelf meer dan we ooit gehaald hebben.

Maar zo voelt t niet, dat snap ik
Zwaar geholpen, door de instorting in Amsterdam.
En de ongelooflijk weinige weerstand, de zwakste ooit in de Eredivisie.
En na maand al kansloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2024 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juli 2024 - 11:55   quote  deeplink  
Brahan Grida is wel het niveau wat wij zoeken
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2024 - 12:03   quote  deeplink  
We moeten waken arrogant te worden en denken dat t goed genoeg is.
Beter worden moet altijd het motto blijven, en gericht versterken, niet aanvullen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juli 2024 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2024 - 11:29 schreef van geil het volgende:

[..]

Zwaar geholpen, door de instorting in Amsterdam.
En de ongelooflijk weinige weerstand, de zwakste ooit in de Eredivisie.
En na maand al kansloos.
Zo kun je overal wel een negatieve draai aangeven.

Vorig jaar was een uitstekend seizoen alleen had psv een buitengewoon nog beter seizoen.
Staken er beiden dik bovenuit...
van geil
 van geil - zondag 28 juli 2024 - 12:10   quote  deeplink  
Nee, dat is relativeren.
We beginnen arrogant te worden, das nooit goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6699330