|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ja misschien helpen er wat grote feyenoord fans of kapitaal krachtig iemand met lasten verlichting ofso, om hem puur nog jaar(en) hier te mogen te zien,, gaan het wel zien als het zo ver is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2024 - 10:42 schreef bijft007 het volgende:Zat er ook aan te denken, maar in de praktijk weet ik niet en blijkt stuk ingewikkelder te zijn dan dat, veel extra afschrijving etc en waarschijnlijk nogal gortige salaris wat er al op papier gezet moet worden, en vast nog wel wat meer wat er bij komt kijken,, en als voorbeeld dat alleen zulke bedragen in rioolstad en ook pas sinds 2019-2020 uitgegeven werd waar ze al jaren echt om titel meededen en ch league haalden,, dus daarom denk ik echt nog wat jaren te vroeg/te snel voor zulke enorme bedragen. Daarom is Feyenoord nu al het salaris voor 2025 aan het uitonderhandelen. Zodat ze de optie makkelijk kunnen liften. En dan ook eenvoudig doorverkopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Atletico is het starre gedrag van Feyenoord zat ........ Ach we hebben jullie al zat betaald ( corona steun EU) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat is toch een zoete snack ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al dat gezeik met spelers huren, man man man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op deze positie wel logisch toch? Zeker als t met optie is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind huren nooit logisch, is uiteindelijk altijd de duurste oplossing. En zo'n speler heeft altijd minder binding met de club. En die opties aan mn reet. Kijk maar naar Lingr.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, want 2 goeie linker backs wel nodig met smal en hem dan, Hartman moet je nog niet meerekenen eer die echt terug is en fit zit je februari volg jaar helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Rechts, wat beter op orde met Nieuwkoop en Pedersen, al zal er 1 mogelijk dan weggaan nog, en er daar misschien ook nieuwe komt, Geert daar zie ik niet zo voor me |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2024 - 12:35 schreef van geil het volgende:Ik vind huren nooit logisch, is uiteindelijk altijd de duurste oplossing. En zo'n speler heeft altijd minder binding met de club. En die opties aan mn reet. Kijk maar naar Lingr. Ja. Lingr valt zwaar tegen, verplichte opties zijn ruk. Dat komt ook niet zo vaak voor volgens mij. Als een speler de intentie heeft te blijven, speelt ie toch anders. Denk dat je normaliter geen eerste keuze huurt ook. Tenzij je echt geen cent hebt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huur nooit met n verplichte optie doen, als het ff kan alleen puur de optie, en met die bueno. Snap ikt dan zeer goed, aangezien dan eens Hartman terug is, en niet zeker nog is small fit genoeg blijft of goed genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
4,5 miljoen voor Summerville toch meegekomen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker verdiend op een "lastpak met een vervelende familie" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel weggejaagd door Dick Die wilde m geen garantie geven op speeltijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is toch ook maar voor heel weinig jeugdspelers weggelegd zo'n garantie ? Overigens wel knap hoe hij zich prima handhaaft in een toch verdomd zware competitie en weer een stap omhoog weet te zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had niemand toen echt kunnen voorspellen Wel hopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat de lastpak een klap op zijn muil gehad heeft. Niemand heeft nooit last gehad van hem ergens . Ik zou de bully van me broertje ook aanpakken ,ten alle tijden |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Alleen huren met niet verplichte koopoptie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan nergens vinden dat Feyenoord geld krijgt voor Summerville. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dan zeg je tegen anderen dat ze niet kunnen googlen 🤣 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga nog eens kijken..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Langegeleden Pieter! Bij Minteh had ik het niet erg gevonden. En dan huren ze Lingr niet en leggen hem vast voor 4 jaar. Ik zie het verschil niet hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dank u...... Misschien kunnen we nu weer een speler kopen uit de 3e divisie in Frankrijk Grapje hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t een talent is waarom niet he Dordt kan nog wel wat gebruiken |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 11:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Langegeleden Pieter! Bij Minteh had ik het niet erg gevonden. En dan huren ze Lingr niet en leggen hem vast voor 4 jaar. Ik zie het verschil niet hoor. Haha klopt. Google Chrome werkt op mobiel deze site niet. Nu toch maar over op andere browser. Inloggen lukt daar wel. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Minteh helaas geen koopoptie. Lingr is geen koppositie, maar gewoon uitgestelde koop (zo zie ik verplichte koopoptie)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 11:43 schreef PieterBos het volgende:[..] Haha klopt. Google Chrome werkt op mobiel deze site niet. Nu toch maar over op andere browser. Inloggen lukt daar wel. Die problemen had ik ook haha In iedergeval welkom terug 👍🏻 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 11:44 schreef PieterBos het volgende:Minteh helaas geen koopoptie. Lingr is geen koppositie, maar gewoon uitgestelde koop (zo zie ik verplichte koopoptie) Zeker betreft Minteh . En wat betreft Lingr ,Feyenoord moet 100% vertrouwen hebben gehad in Lingr anders hadden zij deze contstructie nooit geaccepteerd. Dit is wat Sparta wilde en dan neem ik aan dat Feyenoord Lingr eigenlijk gewoon direct had vast willen leggen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee wat er echt nog meer praktijk voordeel is met verplichte koopoptie tov gelijk kopen eigenlijk,, mss dat het bij best wat uitgaven al dan pas meetelt jaar later boekjaar, of clubs op dat moment krap bij kas zitten en later zeker zijn van genoeg inkomend 💸 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En altijd wel moeilijke discussie ook kopen of huren met koop, presteert een speler fantastisch bij ons ben je wat blij je direct gekocht hebt,, presteert hij minder je hoopte of gehoopt had zit je er niet aan vast 😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En huren met koopoptie heb ik vaak het idee verkopende club de prijs vaak ook wat hoger houd dan je gelijk koopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Lijkt me allemaal toch niet zo ingewikkeld. Als je twijfels hebt bij een speler maar je ziet wel groeimogelijkheden dan zou je kunnen huren. Ben je 100% overtuigd als staf en directie dan koop je. Los even van de liquiditeitspositie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat zeg je als je een heer trekt, hoger of lager. De kans is natuurlijk heel groot dat het lager is en kan je best op inzetten, toch trek je af en toe één van de 4 azen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 12:26 schreef VVout het volgende:Wat zeg je als je een heer trekt, hoger of lager. De kans is natuurlijk heel groot dat het lager is en kan je best op inzetten, toch trek je af en toe één van de 4 azen. Dat hangt er van af: Als mijn vrouw mijn jonge heer trekt zeg ik geen van beide 😆 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, nou blij dat je een andere explorer gevonden heb. Welcome back. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😃
Welcome back broedert..
😃 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2024 - 23:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat de lastpak een klap op zijn muil gehad heeft. Niemand heeft nooit last gehad van hem ergens . Ik zou de bully van me broertje ook aanpakken ,ten alle tijden Let op de aanhalingstekens in de post 😜 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
RWB moet er nog bij LWB huren. Hartman en Smal als vaste opties daar Centrale verdediger moet erbij 6 moet er bij Concurrent Stengs moet erbij
En nog heel veel zien te lozen.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 17:24 schreef MMM het volgende:RWB moet er nog bij LWB huren. Hartman en Smal als vaste opties daar Centrale verdediger moet erbij 6 moet er bij Concurrent Stengs moet erbij En nog heel veel zien te lozen.. eens , ik hoop stiekem nog op een linker 10 , ivansec begin ik sterk te vermoeden dat hij een miskoop is , paixao leuk maar soms ook mwwwaaa
schijnt dat RvC niet veel wil investeren mede omdat er vorig jaar veel is uit gegeven aan spelers die geen versterkingen blijken te zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
#Feyenoord’s striker Santiago #Gimenez has been approached by two #PremierLeague’s clubs. The dutch club ask €50M to sell the striker. #transfers |
|
|
|