|
|
Stylzz
|
|
|
Betaal het bedrag en t boeit me niet waar hij heengaat. Alleen Forrest gaat ie natuurlijk nooit doen, dan is t een broodvoetballer en dat geloof ik niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2024 - 01:09 schreef Alexmem het volgende:#Feyenoord’s striker Santiago #Gimenez has been approached by two #PremierLeague’s clubs. The dutch club ask €50M to sell the striker. #transfers Mooi bedrag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 17:24 schreef MMM het volgende:RWB moet er nog bij LWB huren. Hartman en Smal als vaste opties daar Centrale verdediger moet erbij 6 moet er bij Concurrent Stengs moet erbij En nog heel veel zien te lozen.. Ivanusec concurrent Stengs? Anders lozen... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik neem aan dat die concurreert met Igor. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Willen we nog steeds na ontwikkeling zechiel milambo en na psv nieuwe 6 erbij🤔,, ik liefst niet,, andere posities dikke eens💪 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of zerrouki moet gaan natuurlijk😏 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Graag. Package deal met Ueda zou nog mooier zijn |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nu wel, maar ik zie in hem geen buitenspeler. meer op het middenveld, maar niet samen met Stengs. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
50 milj voor Santiago .......west ham Ik geloof hier niets van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig geen gekke dingen gebeurt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De dag is nog niet om, is geen 9 tot 5 baantje. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Godzijdank weer geen paniekaankopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Spaanse zwerf honden weer aanwezig :D |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat wordt weer een te laag bod , DtK moet hier niet eens op reageren , 40milj en anders opzouten die sloebers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die 40 miljoen gaat wel komen verwacht ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je alles optelt zeker. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Allerlaatste poging, en Feyenoord wil minimaal 45. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Iets met een korrel,en zout. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tuurlijk, maar dat staat op pings. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2024 - 14:48 schreef CobusIII het volgende:[..] Nu wel, maar ik zie in hem geen buitenspeler. meer op het middenveld, maar niet samen met Stengs. In dit systeem spelen ze beiden niet aan de buitenkant toch? Dat hoorde je ook in het interview met Ivanusec na Monaco. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Al er om nabij 32-35 milj wordt geboden is hij weg denk ik, maar vooralsnog zijn we daar voorlopig nog niet in de buurt met laatste geboden 25 ofzo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2024 - 11:12 schreef Alexmem het volgende:[..] In dit systeem spelen ze beiden niet aan de buitenkant toch? Dat hoorde je ook in het interview met Ivanusec na Monaco. Van nature elke pot nu so far wel beginnend meer 2 tienen ipl echt hangend links rechts, kan dus gaande weg wedstrijd iets veranderen, zeker tege de kleintjes om veld breder te houden richting goal tegenstander straks vermoed ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik kan alleen maar hopen dat hij een rol voor Sauer bedenkt of m laat verhuren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja ik verwacht en hoop dat hij verhuurd wordt, want je ziet nu dat hij in de pikorde pas als laatste gebruikt wordt zon beetje, en eerlijk gezegd lijkt mij dat hij nog wel wat duel kracht vooral mist,, een jaar echt op redelijk niveau ergens ballen kan hem erg goed doen,, want ballen bij o21 tegen veel mede junioren helpt hem er niet bij,, en nu moet hij echt vlieguren maken.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sauer heeft het ook nog niet gebracht. 1 keer, een jaar geleden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verkoop of Wellenreuther of Bijlow Inlijven Room ( contractloos ) ja of nee als 2 e keeper |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Baggerkeeper, nee dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als 3e keeper achter Sas. We hebben of hadden de tuinkabouter |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb je 2 goede keepers met een backup, zou je dit weer gaan verprutsen. Liever niet hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oké dit was de druppel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iets zegt me Bijlow nog gaat keepen hoor, al dan niet door blessure wellenreuter of iets anders,, 2 top keepers is heerlijk om te hebben,, prima mocht van Sas verhuurd worden nog een 3e gratis komt ergens vandaan n jaartje ofzo,, die komt normaliter toch niet aan de beurt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahaha beter als onze griekse vriend en leuk voor ons bijna gratisssssssssss |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OFFICIEEL | Feyenoord contracteert Parlanti en leent hem direct uit aan FC Dordrecht #Feyenoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: DIT IS DE DRUPPEL !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee paard rijlaarzen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wel leuk dat we de evt ontwikkeling van de spelers kunnen zien. Dus leuk topic talenten Feyenoord fc Dordrecht |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het idee erachter is wel echt n goeie zaak waarde hopen te creëren in alle gelederen Van je club,, zoals ze zeggen geld maakt geld,, toch een beetje aandelen kopen waar de kans best relatief groot is je toekomst ietsje meer voor terug krijgt,, of zelfs bij wat geluk en ontwikkeling zelfs het eerste kunnen halen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook zulke wat lijkt kleine dingen was in het verleden zelfs al niet financieel verantwoord
. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord scout niet meer in Afrika ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga in december een maandje ik kijk wel even |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voorlopig echt een rukzomer qua transfers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig nog bijna 4 weken 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan niet wachten dat die voorbij zijn, misschien nog een paar toekomstige talenten die je bij Dordt kan laten rijpen en klaar is Dennis. |
|
|
|