|
|
Stylzz
|
|
|
Gek dat Roberto nog geen club heeft |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou het wat voor ons zijn😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij heeft er al meerdere afgeslagen, laatst 020 nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik hoorde dat ie voor minder dan een huurling op te halen is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 20:12 schreef MMM het volgende:Nooit aan beginnen natuurlijk. Vraagt bakken met salaris en is geen speler die het verschil maakt. Zoals ze in 020 nooit aan Henderson hadden moeten beginnen De Vrij zou ik wel graag zien maar komt niet. Italiaanse vrouw, pas een kleine. Zit daar goed Moldavische vrouw,kleine correctie verders helemaal mee eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou vertel, Wat denk jij dat we betalen voor huur voor een premier league speler? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goeie speler hoor overgens,, maar beetje dure jongen voor even jaartje (of 2) ballen, zal wel naar Turkije of zandbak gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik schat even duur, en maakt je sterker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hebben we vandaag al iets voor Dordrecht gehaald? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 20:29 schreef bijft007 het volgende:Goeie speler hoor overgens,, maar beetje dure jongen voor even jaartje (of 2) ballen, zal wel naar Turkije of zandbak gaan Ik denk dat als hij CL kan spelen, en je hem 3 miljoen geeft dat hij het zeker overweegt. I jaar bijvoorbeeld met een optie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal een dure klant wezen ja. Je moet er wat voor over hebben om dit seizoen niet meer naar Lopez te moeten koekeloeren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja,maar dat is gewoon door het putje he. En nog maar afwachten of hij voldoet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bueno heeft daar nog niet zon top salaris,, scheelt daar enorm tov hun meer basis spelers, €313,664 pj maar vorig seizoen,, en hun topverdiener sarabia €6,635,200 pj,, maar zal wel uiteraard rond 2milj zitten kale huur inc huur som ed,, prima dus dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan onmogelijk slechter zijn dan Lopez. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, dat denk ik ook, maar zakelijk is het echt slecht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wolverhampton wel zon beetje laagste qua salarissen, alhoewel, de eerste 15 spelers zitten al zoiezo boven 2milj pj,, premier league echt bizar,, niet gek dus ook het rete lastig is spelers daarvandaan halen,, bueno nog bijna jeugd contract voor premier league begrippen
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met een ander salarisstelsel. Komt nog een jaartje verzekering, huisvesting etc bij, en je weet dat t weg is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lopez halen was zakelijk slecht, dit is het gevolg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jullie gelijk. Ik ga neuken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hangt ervan af. Kan 2 a 3 zijn. Wat denk je wat meneer Roberts qua tekengeld zou willen en salaris? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 20:31 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk dat als hij CL kan spelen, en je hem 3 miljoen geeft dat hij het zeker overweegt. I jaar bijvoorbeeld met een optie. .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En t gaat ook meer om de categorie waar je moet kijken voor 1 of 2 spelers. Alleen maar koopjes, talenten en huur, kom op zeg , dat kan toch niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben een topscoorder in de eerste divisie.Osundinaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zou bijzonder weinig zijn. Dan hoop je op eerzucht. Ik denk dat deze nog 2x wil cashen gezien hij de afgelopen jaren bij Barcelona flink ingeleverd heeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 20:50 schreef van geil het volgende:En t gaat ook meer om de categorie waar je moet kijken voor 1 of 2 spelers. Alleen maar koopjes, talenten en huur, kom op zeg , dat kan toch niet. Klopt. Dus die verwacht ik ook nog. Alleen dit is het andere uiterste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ging jij niet neuken maat ?😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar toen zag ie Hassan en dan duurt t minstens weer drie uur voor t lukt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nog even terug naar de Dordt discussie: volgens mij las ik afgelopen week dat je max 4 spelers van dezelfde club mag huren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 00:46 schreef Alexmem het volgende:Nog even terug naar de Dordt discussie: volgens mij las ik afgelopen week dat je max 4 spelers van dezelfde club mag huren. Fifa,maximaal 3.Tenzij onder de 21, zelf opgeleid. https://nos.nl/l/2423285
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is wel heel weinig dan die je mag verhuren boven de 21, of dus geen eigen jeugd zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat Ook dan wel een discussie puntje is,, vanaf hoeveel jaar in jeugd opleiding geld een speler als eigen jeugd speler eigenlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Max 6 gekocht hebben, en in de verhuur. Nou, we lopen op het randje denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das volgend jaar dus echt een serieus probleem. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Oja zie het, 1 alliantie club zoals excelsior in het verleden veel spelers te verhuren wel aangepast dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ze moeten dus altijd wel goed de leeftijden in de gaten houden,, opzich is dat ergens wel goed aangezien vanaf 21e de meesten wel genoeg hebben kunnen laten zien in kkd om er mee verder te gaan of niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
er zijn 4 spelers verhuurd aan dord,, osundina ezeb parlanti en haen,, ook voor verhuur aan 1 club dus onbeperkt uitlenen onder de 21 dan of eigen jeugd, als club echt goed in de gaten houden wel
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik begreep dat je contracten makkelijk kunt ontbinden, dus dan is er toch geen probleem? Deze gasten zitten allemaal op relatief kleine contracten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
DtK dus niet op vakantie. Wat zullen er een paar haters op X weer balen met hun blinde haat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"We proberen in elk geval Yankuba Minteh en Mats Wieffer te vervangen, maar dat is niet makkelijk", stelt de trainer
Hup hup tempo ;) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze leggen de lat wel hoger(te hoog om te kunnen halen🤔) en hopen nu op premier league spelers daarvandaan te kunnen halen blijkt wel met nog enigsinds een salaris wat nog onder gemiddelde zit premier league gezien
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Wat is Rutger eigenlijk zn reden om zo op hem af te geven eigenlijk🤔,, omdat hij weinig aan hem prijsgeeft en omdat waarschijnlijk ook vorig seizoen tkl en slot niet blij waren paar artikeltjes met oa voorbarige conclusies interesse in spelers of het posten (ook toen) van spelers die op transferroom zouden staan gok ik dan.
|
|
|