|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft ongezouten kritiek op hem en 1908 Daarom. De intrede van DtK zorgde ook dat zijn bronnen opdroogden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sites zoals de deze moeten eens aan Feyenoord denken, maar de prioriteit is alleen die van hun zelf. Vind het prima dat Feyenoord het heft in handen neemt, alles ten goede van de club. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Best een mooie site hoor en ze weten ook echt wel veel inside info, maar ze moeten ook weten dat niet alles handig is te posten en niet de club ten goede kan komen in sommige processen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook bestuurlijk al enige jaren rustig. En ja, resultaten helpen daar ook aan mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is het probleem, die prioriteiten en discipline hebben ze niet. Als je dan boos bent op Feyenoord, snap je het gewoon niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het krijgen van weetjes of primeurs binnen feyenoord is dan vooral voor Rutger (die de site opgestart heeft met anderen die hem daarbij helpen) is een doel geworden opzich lijkt wel (zie het als likes ontvangen op social media ed) en anders is hij gepikeerd,, ipl van je club dienen en je mede supporters waar het kan bedienen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op X meldt journalist Francesco Guerrieri van het Italiaanse medium Calciomercato dat er tussen Aston Villa FC en Geertruida gesprekken plaatsvinden. Hij geeft aan dat deze gesprekken zich in een gevorderd stadium bevinden, waardoor het een kwestie van tijd lijkt dat een transfer gerealiseerd wordt.
Afgelopen zomer was Geertruida ook dichtbij een transfer naar RB Leipzig. Die transfers ketste op het laatst af. Volgens Transfermarkt.nl vertegenwoordigt Geertruida een waarde van 32 miljoen euro. Voor Feyenoord speelde hij tot dusver 199 officiële duels waarin hij 24 keer scoorde en elf assists gaf. Verwacht wordt dat Geertruida 'gewoon'' aan de aftrap tegen Willem II begint en zijn tweehonderdste wedstrijd voor Feyenoor gaat spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 10:29 schreef Stylzz het volgende:Ik begreep dat je contracten makkelijk kunt ontbinden, dus dan is er toch geen probleem? Deze gasten zitten allemaal op relatief kleine contracten We hebben het over de Walemarkjes, Kasa. Bullaude, Pedersen etc. Gigantische afschrijvingen komen eraan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 20:06 schreef van geil het volgende:[..] We hebben het over de Walemarkjes, Kasa. Bullaude, Pedersen etc. Gigantische afschrijvingen komen eraan. Die hadden niet echt een hoge aankoopwaarde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al die salarissen moet je dokken als er niet vanaf komt, tot en met het einde. De lijst is groot. En de transfersommen bij elkaar is een fors bedrag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 20:19 schreef van geil het volgende:[..] Al die salarissen moet je dokken als er niet vanaf komt, tot en met het einde. De lijst is groot. En de transfersommen bij elkaar is een fors bedrag. Ook de salarissen zijn niet zo hoog Das t enige voordeel
Maar je moet er vanaf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je hebt geen idee wat je zegt. Alleen Bullaude, 3,5 miljoen. en 3 jaar salaris. laten we t laag houden, is 5 miljoen. Zal ik t niet eens over de twee jaar al betaalde salarissen hebben. De lijst is enorm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 20:31 schreef van geil het volgende:Je hebt geen idee wat je zegt. Alleen Bullaude, 3,5 miljoen. en 3 jaar salaris. laten we t laag houden, is 5 miljoen. De lijst is enorm Toevallig vandaag de salarissen eens bekeken. Deze spelers vangen niet een top salaris. Hebben wel uiteraard geld gekost en dat blijkt zonde.
Pedersen heeft nog wel waarde gehad. Maar veel helaas niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoogste tijd dat er een capabele TD komt , te kloese doet veel goed werk behalve TD spelen dat is zwaar drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ja totaal praat je over vele miljoenen over een aantal jaren. Blijft zonde geld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 20:36 schreef kenny het volgende:hoogste tijd dat er een capabele TD komt , te kloese doet veel goed werk behalve TD spelen dat is zwaar drama Er is een topic voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sauer gaat op huur naar NAC |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen eer te behalen daar. Die worden kansloos 18e.
Moeilijk om daar aanvallend aandeel te hebben. Er zullen toch wel betere clubs zijn die hem willen huren? Bij NAC valt weinig te leren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waar woont hij? Ik bedoel, hij is 18. Waarschijnlijk belangrijk voor hem om redelijk in de buurt te blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij maakt uiteindelijk zelf de beslissing inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 17:24 schreef MMM het volgende:RWB moet er nog bij LWB huren. Hartman en Smal als vaste opties daar Centrale verdediger moet erbij 6 moet er bij Concurrent Stengs moet erbij En nog heel veel zien te lozen.. Succes Dennis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je spits niet scoort als hij de kans krijgt en 2 meter over schiet gaat dat ook niet helpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Telegraaf: Feyenoord akkoord over verkoop Stengs vandaag, 23:09 640 reacties Feyenoord en Charlotte FC hebben een akkoord over een transfer van Calvin Stengs. De aanvallende middenvelder moet alleen zelf nog een persoonlijk akkoord zien te bereiken met de Amerikaanse club. De Rotterdammers houden iets meer dan acht miljoen euro over aan het aanstaande vertrek van Stengs, meldt De Telegraaf.
Stengs gaat de komende dagen een beslissing nemen over zijn toekomst. De middenvelder wil nadenken of de stap naar de MLS op dit moment wel de juiste keuze is in zijn carrière. De 25-jarige Stengs kan voor vier jaar tekenen bij Charlotte FC wanneer hij groen licht geeft. Bij Feyenoord heeft Stengs nog een contract tot medio 2027 en gaat De Kuip mogelijk na een seizoen alweer verlaten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 23:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Telegraaf: Feyenoord akkoord over verkoop Stengs vandaag, 23:09 640 reacties Feyenoord en Charlotte FC hebben een akkoord over een transfer van Calvin Stengs. De aanvallende middenvelder moet alleen zelf nog een persoonlijk akkoord zien te bereiken met de Amerikaanse club. De Rotterdammers houden iets meer dan acht miljoen euro over aan het aanstaande vertrek van Stengs, meldt De Telegraaf. Stengs gaat de komende dagen een beslissing nemen over zijn toekomst. De middenvelder wil nadenken of de stap naar de MLS op dit moment wel de juiste keuze is in zijn carrière. De 25-jarige Stengs kan voor vier jaar tekenen bij Charlotte FC wanneer hij groen licht geeft. Bij Feyenoord heeft Stengs nog een contract tot medio 2027 en gaat De Kuip mogelijk na een seizoen alweer verlaten Schiet mij maar lek. Dan mag je nu voor 8 miljoen een creatieve middenvelder en een rechtsbuiten gaan halen. Daar hadden we er al zo lekker veel van. Wat een kut bedrag. Dit was een van de weinige spelers die echt goed was in de voorbereiding. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind die 8 miljoen tot niets in verhouding, moet iets achter zitten wat wij niet weten of wat dan ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1908 weer een scoop gemist. Rutger is meteen de messen aan het slijpen Zo doorzichtig |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 07:55 schreef VVout het volgende:Vind die 8 miljoen tot niets in verhouding, moet iets achter zitten wat wij niet weten of wat dan ook. er staat bij dat ze 8 miljoen over houden aan de verkoop, zal dan netto zijn. nice moet 25 procent hebben dus waarschijnlijk betalen ze dan een miljoen of 12 voor hem? als die 8 miljoen nog 25 van af moet dan snap ik het ook niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze week zal t geen stille week worden. Mijn voorspelling: 1908 gaat niets als eerste kunnen brengen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zal nu wel meer weg gaan , die zien de bui ook hangen. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ik ben erg boos. Feijenoord krijg aan transfers Slot championsleage zoveel geld meer dan 100 miljoen. Ik had te kroese hoog zitten maar nu we krijgen alleen spelers of transfervrij of voor 1 a 2 miljoen. Nee zo worden we 8e met een waardeloos beleid. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal zeker geen stille week zijn, ze zijn al achter de schermen ver met binnenkomende spelers,, athans alle schijn van,, stengs wel bizar raar met 8 milj,, maar ja moet haast wel clausule zijn,, normaal verkoop je zon speler 20-25 milj
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 10:51 schreef ed pouwelse het volgende:Ik ben erg boos. Feijenoord krijg aan transfers Slot championsleage zoveel geld meer dan 100 miljoen. Ik had te kroese hoog zitten maar nu we krijgen alleen spelers of transfervrij of voor 1 a 2 miljoen. Nee zo worden we 8e met een waardeloos beleid. Zal niet bij blijven he natuurlijk, maar 9 van 10 keer komen duurdere jongens in augustus helaas, zal wel met haalbaarheid van spelers te hebben die maand en komt ook meer op gang de markt enzo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien kunnen we nog wat verhuren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze hebben nog wel wat te huur of ter verkoop ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de transferperiode echt wel om te smullen. Nog drie weken drama Kan geen film tegenop |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha dat echt zoiezo,, is altijd wel smullen als je er instaat zo van we zien wel weer 1 september hoe het elftal er voor staat. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben vooral benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren. Komen sowieso in de weken terecht waar normaal het meeste gebeurt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt,, en wel benieuwd met welke (duurdere) jongens ze straks aan komen zetten wel,, die dus financieel gezien voor direct basis gehaald worden
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
🚨🟣🔵 Understand Aston Villa keep advancing on Lutsharel Geertruida deal as contacts continue.
Not easy with Feyenoord but still high on the list with talks ongoing, as exclusively revealed this week.
↪️ Diego Carlos’ future will be key with Fulham close to getting it done. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Super Sunday.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:Ben vooral benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren. Komen sowieso in de weken terecht waar normaal het meeste gebeurt. mijn vertrouwen (ook in mijzelf) heeft wel een deukje opgelopen. Ik had een goed gevoel bij Ivanusec en Ueda en vond dat veelbelovende aankopen. de praktijk wijst anders uit. Wat mij betreft zijn het nog steeds goede voetballers maar blijkbaar niet geschikt voor het spel wat wij spelen. Dan zit er toch iets fout in de scouting of het analysevermogen van degene die de aankoop heeft geïnitieerd. Zerrouki vond ik een miskoop, maar past ook in dit verhaal. Dat is toch 25M bij elkaar, maar erger nog...het waren vermeende sterkhouders, spelers die er direct zouden moeten staan. Dat gebeurde niet, waardoor de ontwikkeling als team naar het volgende level vooralsnog niet gemaakt is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van de topaankopen afg seizoen vind ik ivanusec echt ook wel n domper en zoveel meer verwacht joh,, ueda wat je ervan hoorde en zn stats kon niet fout gaan haast,, maar niks is minder waar, dit waren spelers meest van verwacht qua aankopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 11:33 schreef Alexmem het volgende:🚨🟣🔵 Understand Aston Villa keep advancing on Lutsharel Geertruida deal as contacts continue. Not easy with Feyenoord but still high on the list with talks ongoing, as exclusively revealed this week. ↪️ Diego Carlos’ future will be key with Fulham close to getting it done. Hoi hoi ook weg ja lekker veel €€€€€€€€€€€€€€€€ en dan ........ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Daartegenover Stengs echt fantastisch gedaan wel,, had echt minder verwacht van hem eigenlijk en had vooraf minder verwachtingen vooral,, en Beelen was echt schot in de roos |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat veel €€€€€€€€ valt nog te bezien. Daar zijn we een jaar te laat mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en ook een international die ik niet slecht vindt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep,, rond 20 zou al echt meer dan prima zijn gezien zn 1 jarig contract wat killing is voetballerij,, maar kan zomaar we nog best is verast gaan worden met nog wel een heel mooi bedrag,, want pleague club natuurlijk
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eentje die blijkbaar geen basisplek kan afdwingen in Oranje |
|
|
|