|
|
van geil
|
|
|
of zit Stylzz in het noorden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zeg ik al jaren en ook in Ijsland |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Buitenspelers genoeg nogmaals we hebben een ZEER GOEIE SCORENDE SPITS NODIG |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: deze jongen speelt ook op t middenveld. en de kampioen van de laatste jaren speelt al jaren zonder scorende spits. is ook een beetje UIT aan t raken mondiaal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar is Martin toch mee bezig? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 21:36 schreef van geil het volgende:[..] deze jongen speelt ook op t middenveld. en de kampioen van de laatste jaren speelt al jaren zonder scorende spits. is ook een beetje UIT aan t raken mondiaal. Dus als het er niet is. moet je t anders doen ipv geforceerd blijven zoeken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Één wedstrijd een doelpunt gemaakt bij de Gloeilampen geweest niks geworden en nu halen nee gratis nog niet voor hem hebben we in de A nog veel betere spelers die straks aankomen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 21:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Één wedstrijd een doelpunt gemaakt bij de Gloeilampen geweest niks geworden en nu halen nee gratis nog niet voor hem hebben we in de A nog veel betere spelers die straks aankomen Daar houdt Rutten niet zo van. meer van "zekerheidjes " die de tweede plaats gerealiseerd hebben. vooral niet te veel sleutelen. Rijnmond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mwah, was voor zijn PSV tijd een talent. Verpieterd in t Fons Spooren plantsoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zapata eerste keus in De Kuip, voor Guidetti Zoals we gisteren al berichtten in TransferTalk, vloog technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord naar Napels in de hoop Duvan Zapata als nieuwe spits te strikken. De 23-jarige Colombiaan heeft in Zuid-Italië flinke concurrentie met Higauin en Michu. Er is echter meer belangstelling voor de spits, zodat Napoli de Rotterdammers in de wacht heeft gezet. Volgens Voetbal International is Zapata eerste keus van Feyenoord, dat hem wil huren met een optie tot koop. Mocht de komst van de Colombiaan niet lukken, dan is John Guidetti het eerste alternatief. Ook de komst van Bas Dost heeft Van Geel nog steeds niet helemaal uit zijn hoofd gezet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ha, mochten we willen. De Engelsen en Duitsers mogen daar bijvoorbeeld ook graag vissen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ha, mochten we willen. De Engelsen en Duitsers mogen daar bijvoorbeeld ook graag vissen.. Peanuts |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zwemmen die daar ook rond? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen en Groningen weten daar wel de weg schijnbaar. Ik vond overigens die nieuwe spits van Heerenveen wel n verschijning op de een of andere manier. |
|
|
|
|
De tovenaar van tata
|
|
|
Gewoon van Geel zijn werk laten doen. Hij heeft z'n werk tot nu toe meer dan uitstekend gedaan. Pas als er geld is uitgeven. Door verkeerd beleid in het verleden kunnen we nu nog steeds transfergelden aar gedeeltelijk besteden voor nieuwe investeringen. Wat mij betreft eens spits die voor graag voor Feyenoord wil spelen en niet komt voor het geld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:24 schreef De tovenaar van tata het volgende:Gewoon van Geel zijn werk laten doen. Hij heeft z'n werk tot nu toe meer dan uitstekend gedaan. Pas als er geld is uitgeven. Door verkeerd beleid in het verleden kunnen we nu nog steeds transfergelden aar gedeeltelijk besteden voor nieuwe investeringen. Wat mij betreft eens spits die voor graag voor Feyenoord wil spelen en niet komt voor het geld. Te Vrede |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Nuhjhhhh, Ik vind het maar jammer gaan zo , Alle vertrouwen in Feyenoord en Martin van Geel , top dat hij bijna alle gaten heeft weten te vullen , alleen ben ik geen fan van Mitchel te Vrede, Royston Drenthe halen zou een goeie kunnen zijn , dan gaan we gewoon in een 532 formatie spelen en drenthe kan wel scoren , |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
De IJslandse spits Vidar Orn Kjartansson van Valerengen. 24 jaar en scoort aan de lopende band. Dit seizoen in Noorwegen 16 doelpunten in 18 wedstrijden. it midden in de competitie dus superfit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft geen nut. Martin's papiertje telt maar 3 schrijflijntjes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:14 schreef van geil het volgende:Heerenveen en Groningen weten daar wel de weg schijnbaar. Ik vond overigens die nieuwe spits van Heerenveen wel n verschijning op de een of andere manier. Streven een ander niveau na. En hebben al vaak genoeg mislukkingen binnengehaald. Maar goed, blijft overeind dat zij met Scandinavië succesvoller zijn geweest dan wij in laten we zeggen het afgelopen decennium. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FKRotterdam þ@FKRotterdam · 11s Napoli wil een week bedenktijd over Duvan Zapata. (VI) #Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou gaan om huren met optie tot koop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Streven een ander niveau na. En hebben al vaak genoeg mislukkingen binnengehaald. Maar goed, blijft overeind dat zij met Scandinavië succesvoller zijn geweest dan wij in laten we zeggen het afgelopen decennium. En dat geeft te denken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat geef inderdaad voldoende stof tot nadenken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De 23-jarige Colombiaanse spits heeft bij Napoli nog een contract tot medio 2018. Feyenoord is echter bereid om die verbintenis af te kopen, maar wil de spits graag eerst van de Italianen huren. De Rotterdammers hopen Zapata voor de start van de competitie binnen te kunnen halen.
Mocht Feyenoord er niet in slagen om Zapata binnen te hengelen, dan gaat de club verder kijken en komt het terecht bij Bas Dost of John Guidetti. Bekend is echter dat de eerstgenoemde speler waarschijnlijk pas laat naar Feyenoord toe zal komen, terwijl de laatstgenoemde speler tot op heden te duur is gebleken.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/266669/Feyenoord_wil_topkandidaat_huren_met_optie_tot_koop?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed#ixzz39OoGkswP |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Je kunt toch niet maar zo van een selectie die ingesteld is op 2 flankspelers en dus ook een spits, overstappen op het ´nieuwe systeem´? Wij hebben geen Muller rondlopen, en we hebben ook niet de trainer in huis gehaald die bekend is met het spelen van dat ´nieuwe mondiale systeem´. Van Geel is gewoon bezig met zijn lijstje. Ik denk dat iedereen nu wel kan begrijpen hoe moeizaam het gaat om met relatief weinig geld een heel goede spits binnen te halen. Maar uiteindelijk zal vG slagen in zijn missie. Nu al alles omgooien zou in mijn ogen wel erg opportunistisch zijn. Als er 1 september geen goede spits is, dan wordt het een ander verhaal. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
1 September? De competizie begint volgende week al Nick. Of moeten we net als vorig jaar weer met een handicap van 8 punten beginnen? In feite zijn we al veel te laat, je moet de competitie met een behoorlijk ingespeeld elftal beginnen. Zo'n nieuwe spits heeft toch ook wat tijd nodig om zijn rol in de ploeg te vinden. Ik voorzie weer een magere competitiestart. Komt bij: vorig jaar was er geen geld en dat was er nu wel. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
sorry voor de type fout (competizie) |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Zapata 22 wedstrijden 7 goals, Te Vrede idem. Tja? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: serie A-eredivisie tsjaa |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Bijna alleen maar invalbeurten...
Die gast schijnt werkelijk erg goed te zijn. Lees eigenlijk alleen maar positieve berichten. Als die kloppen en hij komt dan mogen we daar op voorhand al tevreden over zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Serie A hoort niet bij de top 4 volgens Louis van Gaal: Primera division, Premier League, Bundesliga en Eredivisie is volgens Lowieke de top 4 ... Catenaccio is geen voetbal dus des te moeilijker om te scoren dus Zapata krijgt dan een streepje voor |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik moet nog zien of die zapata wel zo goed is , barabas noemt hem al goed maar in de filmpjes die ik gezien heb zag ik alleen dat hij heel sterk is maar in zijn voetballen lijkt hij een soort op te vrede |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
al hoop ik overigens dat ik er volkomen naast zit en dat v geel echt wel weet wat ie hopelijk doet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door freduc -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mag je wel van uit gaan... deze man weet altijd wat hij doet. Hij is de beste TD van Nederland! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Guidetti is een bedrijfsrisico, Dost is vrij duur en het duurt te lang. Deze Zapata (geweldige voetbalnaam by the way) lijkt graag te willen, is te betalen en ook nog eens een échte aanwinst. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 12:28 schreef Barabas het volgende:Guidetti is een bedrijfsrisico, Dost is vrij duur en het duurt te lang. Deze Zapata (geweldige voetbalnaam by the way) lijkt graag te willen, is te betalen en ook nog eens een échte aanwinst. guidetti en dost daar weet je wat je eraan hebt bij zapata weet je dat totaal niet en wat heeft zapata nou gepresteerd???ik ken hem niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pak het vliegtuig naar Napels, neem een taxi naar het trainingscomplex van Napoli en stel je netjes voor zou ik zeggen. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
barabas waar haal jij de info vandaan dat hij zo goed is en dat hij zo graag wil |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Waarom Lex Immers niet als spits gebruiken. Kan je voor die vijf miljoen Toornstra en Ziyech halen. Ga je 4-4-2 spelen met de punt naar voren. ------------------------------- Hahn ------------------------------- Wilkshire ------- van Beek --------------Mathijsen --------- Kongolo ------------------------------- Clasie ----------------------------- Toornstra -------------------------------------------------- Vilhena ------------------------------- Immers ----------------------------- ------- Basacigoglu ------------------------- Boetius --------------
Reserves: Mulder, Boulahrouz, Nelom, Vormer, Ziyech, Manu, Schaken en Te Vrede |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat Immers 1x scoort va tien kansen. |
|
|
|
|
Martinus7
|
|
|
Clasie verkopen. Ziyech, toornstra en Dost halen. Hou je vlg mij geld over en heb je veel mogelijkheden. Driehoek middenveld met punt naar achteren en naar voren. En met Toornstra en Immers twee box to box spelers. En geef Vilhena de ruimte. Wordt de volgende topper. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena volgende topper? Op basis van welke prestatie? |
|
|
|
|
Martinus7
|
|
|
Op basis van zijn mogelijkheden Henk. Ik denk dat hij te veel in dienst van anderen moest spelen het afgelopen jaar. Te veel meters maken, vooral defensief. |
|
|
|