|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2024 - 20:00 schreef Leuv het volgende:Ik snap de gelatenheid bij velen hier niet. Je wil toch gvd het gras opvreten voor je club. Waarom proef ik dat hier nooit ? Omdat jij aan korte termijn denken doet, waar vele anderen, die er natuurlijk evenveel van balen, ook wel snappen dat Priske nu nog niet te beoordelen is. Daar komt bij dat het ook niet zal meevallen om de lijn van de laatste jaren voort te zetten. Hierbij moeten we ook niet vergeten dat, met het oog op de ineenstorting van onze 'vrienden' uit amsterdom, afgelopen jaar tweede worden gemakkelijker was dan nu. Althans ik neem toch aan dat ze het beter zullen doen. Ik twijfel persoonlijk ook wel aan het systeem van hem, maar het ging hem bij zijn vorige club prima af. Misschien moeten we geduld hebben, hoe moeilijk ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denken jullie dat we zondag Smal,Caranza,,en meerdere aankopen ingezet gaan worden ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft best talent die jongen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Zie hem liever blijven en kasanwirjo vertrekken. Deze jongen had alles.gegeven om die bal van de lijn te halen afgelopen zaterdag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe zou de opstelling er uit kunnen gaan zien Met inpassen Smal en aankopen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Enorme transferjostie maar vervanger Stengs schijnt vrijdag gepresenteerd te worden Morgen de medical. Alleen wie is nog onbekend |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 16:51 schreef Stylzz het volgende:Enorme transferjostie maar vervanger Stengs schijnt vrijdag gepresenteerd te worden Morgen de medical. Alleen wie is nog onbekend dat is Osman dan toch? (wat ik overigens opmerkelijk zou vinden) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Weer een kraskaart eraf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is Osman, ik kan geen andere gevorderde gesprekken vinden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Osman was niet de vervanger van Stengs maar een bonus. Die was al in beeld bij de gesprekken ten tijden van Buoanotte Dat is wat ik er uit opmaak |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 17:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Osman was niet de vervanger van Stengs maar een bonus. Die was al in beeld bij de gesprekken ten tijden van Buoanotte Dat is wat ik er uit opmaak een bonus? dus de vervanger komt na osman nog? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
die osman is dus linksbuiten, en dus komen er nog een rechtsbuiten en een 10 even rap presenteren die hap graag deze week nog even 3 binnen halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laten we niet vergeten dat Minteh ook nog niet vervangen is. Daarnaast zijn Ali en in eerder stadium ook Dilrosun vertrokken. Dus zelfs al was Stengs gebleven, er was normaal gesproken voorin wel wat bijgekomen. En met het vertrek van Stengs zou je zeggen 2 spelers voor die posities voorin erbij. Waarvan Osman er 1 is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Jep,, dat zit er dik in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan streep ik gemakshalve de verhuur van Sauer en komst Hadj-Moussa tegen elkaar weg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 17:18 schreef coenjo het volgende:die osman is dus linksbuiten, en dus komen er nog een rechtsbuiten en een 10 even rap presenteren die hap graag deze week nog even 3 binnen halen Na Osman denk ik dat er nog 1 bij komt, omdat ook Osman verwacht wordt hij in begin stadia de linker 10 wordt en opvolger stengs dus meer de rechter 10, dat is de verwachting dan, maar zoals tegen de kleinere clubs 75 procent balbezit (voorbeeld) kunnen dus Zulke gasten veel meer echt als buitenspelers ingezet worden veld breed te houden en van buiten naar binnen trekken met een actie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 17:37 schreef bijft007 het volgende:[..] Na Osman denk ik dat er nog 1 bij komt, omdat ook Osman verwacht wordt hij in begin stadia de linker 10 wordt en opvolger stengs dus meer de rechter 10, dat is de verwachting dan, maar zoals tegen de kleinere clubs 75 procent balbezit (voorbeeld) kunnen dus Zulke gasten veel meer echt als buitenspelers ingezet worden veld breed te houden en van buiten naar binnen trekken met een actie Prutske speelt niet met 10en maar met 6en. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is wat ik eruit begreep |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En ook niet met vleugels maar meer met drie forwards die zwerven. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
transfer staat op losse schroeven pffff niet door de keuring gekomen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Multi inzetbare aanvallers bij voorkeur ja, al heb je altijd n speler die het best is vanaf links/rechts |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 17:48 schreef bijft007 het volgende:Multi inzetbare aanvallers bij voorkeur ja, al heb je altijd n speler die het best is vanaf links/rechts Steijn of vlap wel welkom. Scoren eenvoudig en junnen ook vanaf zijkant. Zerouki die kant op en Hilgers zou ik toch ook meenemen. Miljoen of 10-12 bijleggen is t waard om.van Zerouki af te komen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zie vooral in steijn ook een interessante speler ja,, zou best goed dat hij zich veel verder kan ontwikkelen nog,, ook een speler wat dichter tegen Santi komt aan te spelen als een 10 en veel goals ook maakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen zaken meer doen met Twente. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 19:46 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Steijn of vlap wel welkom. Scoren eenvoudig en junnen ook vanaf zijkant. Zerouki die kant op en Hilgers zou ik toch ook meenemen. Miljoen of 10-12 bijleggen is t waard om.van Zerouki af te komen. Allebei niet goed genoeg. Vlap kan helemaal niets
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nou nou nou waarom dat dan ? Omdat we zelf zo dom waren Zerrouki aan te trekken ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Omdat je daar de hoofdprijs betaalt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ace heeft wel n punt, buiten het feit dat ze best interesante spelers hebben zo nu en dan, vooral Steijn dan als je mij vraagt, heb het idee hij best is over pakweg 3 jaar oranje kan spelen mits hij zich bij beter team zich goed verder ontwikkeld
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dat is hun goed recht. Het is maar wat de gek ervoor betaald. Timber was minstens zo duur. Die ponyclub had gewoon een goede TD. Iets dat wij niet hadden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat ik niet snap is waarom Vlap of Steijn nu geopperd worden. Dit zijn echt de mindere spelers bij die ponyclub. Rots, Hilgers en Sadilek zouden voor ons betere spelers zijn. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk dat vooral de trainer van Twente interessant is. De meeste spelers niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eens. Had ik wel interessant gevonden bij Feyenoord. Huidige club interesseert me dan niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 21:07 schreef Leuv het volgende:Wat ik niet snap is waarom Vlap of Steijn nu geopperd worden. Dit zijn echt de mindere spelers bij die ponyclub. Rots, Hilgers en Sadilek zouden voor ons betere spelers zijn. En zelfs die moet je niet willen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Absoluut. Vind t echt naïef dat je kiest voor en trainer met dit systeem. Zeker gezien het belang van de wingbacks in dit systeem en onze huidige wingbacks. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 21:20 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Absoluut. Vind t echt naïef dat je kiest voor en trainer met dit systeem. Zeker gezien het belang van de wingbacks in dit systeem en onze huidige wingbacks. Ook maar het probleem gaat ook worden dat als we met 3 achterin spelen we geen vervangers meer hebben. Dus bij het minste of geringste moet je al gaan schuiven. 3 centraal kan gewoon niet. Dan moet je er 6 hebben wil je elke positie dubbel bezet hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde laatst een prima toernooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ken hem niet,, als het naar goeie speler is, want om eerlijk te zijn ook al blijft zerrouki het is niet goed genoeg nog steeds,, wel mogelijk jammer voor zechiel dan natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ken de speler niet, maar met El Azzouzi er bij heeft Priske meer mogelijkheden, wat alleen masr goed is (ook wel nodig denk ik). Toch hoop ik wel dat dit niet ten koste van Zechiël gaat en dat Priske Zechiël veel gaat inzetten. Jochie heeft velen al overtuigd. Klasse druipt er af. Brengen, rustig, maar wel brengen en zeker niet verhuren. Uiteindelijk zal hij onze beste middenvelder worden. Let maar op!
Twee jonkies brengen zal wat moeilijker zijn, maar ook Milambo moet steeds meer gebracht worden. Hij gaat uiteindelijk ook vaste waarde worden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 - 10:26 schreef bijft007 het volgende:Ken hem niet,, als het naar goeie speler is, want om eerlijk te zijn ook al blijft zerrouki het is niet goed genoeg nog steeds,, wel mogelijk jammer voor zechiel dan natuurlijk Staat straks je halve middenveld op de Africa cup. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dybala is te koop. Salaris is een koopje, slechts 16 M per jaar. |
|
|
|