BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 17:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Pffff het houd niet op
Schijnt nu 30milj plus 20% doorverkoop
Zal dan wel 20% op de winst zijn denk ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2024 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Schijnt nu 30milj plus 20% doorverkoop
Zal dan wel 20% op de winst zijn denk ik
Vind het niet genoeg want waar ga je nog heen als 27
bent en bij Atletico speelt.
35 + zou gewoon het beste zijn en 40 nog beter
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 17:50   quote  deeplink  
Yep
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 17:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind het niet genoeg want waar ga je nog heen als 27
bent en bij Atletico speelt.
35 + zou gewoon het beste zijn en 40 nog beter
Precies! Aan die doorverkoop hebben we niks.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 17:57   quote  deeplink  
Spaanse media bombarderen echt het interne met valse geruchten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2024 - 18:05   quote  deeplink  
Nou ik ben toch bang dat we nog niet van ze af zijn.
Maar mocht hij toch gaan voor een dikke 35 plus is het
toch in de voetbalwereld nu duidelijk dat je voor koopjes
alleen nog reserves kan oppikken bij Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 18:06   quote  deeplink  
En zelfs dan nog.
tomson
 tomson - donderdag 22 augustus 2024 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Boomerposting bv
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 18:34   quote  deeplink  
Inmiddels zijn 14 spelers exit.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 18:47   quote  deeplink  
Update

Wieffer 💰
Hendriks 💰
Hartjes 💰
Jansen 💰
Lopez 🔖💰
Pedersen 🔖💰
Sauer 🔖
Van den Belt 🔖
Benita 🔖
Sebaoui 🔖
Tsoungui 🔖💰
Haen 🔖
Jahanbaksh ❌
Lamprou ❌
Minteh ❌
Bijlow ✈️
Geertruida ❓
Hancko ✋
Gimenez ✋
Kasanwirjo ❓
Nieuwkoop ❓
Bullaude ❓
Lingr ❓
Zerrouki ❓
Ueda ❓
Ivanušec ❓
Wålemark 🍀

In:
Hadj Moussa 💰
Mitchell 💰
Nadje 💰
Smal 💰
Carranza 💰
Osman 🔖
Bueno 🔖

Inmiddels 15 exit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2024 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2024 - 19:05   quote  deeplink  
Mooie overzichten Stylzz. Kunnen we wat mee!
En zie er nog 3 die echt wel mogen vertrekken.
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 20:09   quote  deeplink  
Olij.. Meh hoeft van mij niet
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 20:09 schreef MMM het volgende:
Olij.. Meh hoeft van mij niet
Prima tweede keeper
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 20:30   quote  deeplink  
Samen met die Duitser bij fc duitsland de beste keus hier in nederland qua ervaring op redelijk goed niveau, want je zoekt ook een keepert die er net zo goed in kan staan,, buiten die moet je anders iets halen belgie of nog verder geen idee wie dan😏

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2024 door bijft007 --
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Prima tweede keeper
Sparta gaat heel veel miljoenen vragen denk ik.
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 20:30   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in vrees ik
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2024 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Nee , hahaha mijn vrouw wel, en zit ook wel eens ergens anders op

Een stoel
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 20:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Sparta gaat heel veel miljoenen vragen denk ik.
Ja.
En wij ook aan Southampton
Zo werkt t spelletje
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja.
En wij ook aan Southampton
Zo werkt t spelletje
Uiteraard. Maar mochten ze Olij echt willen hebben hoop ik niet dat we weer teveel betalen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 20:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar mochten ze Olij echt willen hebben hoop ik niet dat we weer teveel betalen.
Denk dat t meevalt
Contract niet super lang
Verdient de wereld niet
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 20:51   quote  deeplink  
De helft van wat je voor Bijlow krijgt zou wel oke zijn denk ik,, Bijlow overgens ook best n grootverdiener bij ons, dik verdient overgens hoor💪
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 21:07   quote  deeplink  
6 milj voor Olij,, Al weet ik niet exact natuurlijk wat bijlow oplevert, mocht het rond 15 milj alsnog zijn stuk minder dan
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 augustus 2024 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 21:07 schreef bijft007 het volgende:
6 milj voor Olij,, Al weet ik niet exact natuurlijk wat bijlow oplevert, mocht het rond 15 milj alsnog zijn stuk minder dan
Prima lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 21:14   quote  deeplink  
Zes is te veel
Alexmem
 Alexmem - donderdag 22 augustus 2024 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:
Zes is te veel
Ik vind de helft daarvan ook al erg veel.
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 21:37   quote  deeplink  
4 milj zn marktwaarde dus kom je logischerwijs rond 6 ongv uit,, normaliter dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 21:37 schreef bijft007 het volgende:
4 milj zn marktwaarde dus kom je logischerwijs rond 6 ongv uit,, normaliter dan.
Waarom?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2024 - 21:44   quote  deeplink  
Een miljoen of 4 vind ik een redelijk bedrag. Tis wel een bewezen keeper inmiddels. Ook regelmatig bij Oranje. Maar wel 'al' 29 inmiddels. Dus waarschijnlijk niet iemand die je nog doorverkoopt. En het uitgaande transferrecord van Sparta is 5 miljoen. Dat was voor Okoye. Ook een keeper, maar veel jonger.

Maar goed, Sparta denkt daar misschien anders over. Weet ook niet of ze het geld nodig hebben. Als ze een Zerrouki-achtig bedrag vragen, dan kom je er niet uit denk ik. Maar zoals gezegd, maar voor de helft misschien wel.
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 21:46   quote  deeplink  
Tja zo werkt het vaak😏 als hij niet zo belangrijk daar was geweest en inwisselbaar is het wat anders natuurlijk,, ze laten hem niet zomaar gaan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 21:50   quote  deeplink  
Sturm Graz wil Patrik Wålemark uit de handen van Lech Poznań houden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2024 - 21:51   quote  deeplink  
Ik zou liever naar Sturm Graz gaan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2024 - 21:53   quote  deeplink  
Hij viel nog tweemaal in, in die dubbele ontmoeting van twee jaar terug. Blijkbaar indruk gemaakt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2024 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2024 - 21:56   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen hoor ,hij heeft weinig laten zien
om bij 2 clubs in de belangstelling te staan
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Sturm Graz wil Patrik Wålemark uit de handen van Lech Poznań houden!
Hopelijk verkoop
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 22:02   quote  deeplink  
Ik vind het inkomend zo stil. Er moet echt nog wel meerdere spelers bij.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2024 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:02 schreef MMM het volgende:
Ik vind het inkomend zo stil. Er moet echt nog wel meerdere spelers bij.
Denk dat t vooral uitgaand zal zijn
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2024 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat t vooral uitgaand zal zijn
Ben er ook bang voor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2024 - 22:07   quote  deeplink  
Als er niet bijkomt, dan misschien zelfs dat niet. Dan wordt iemand als Kasanwirjo er misschien wel bijgehouden, omdat die met een beetje fantasie een standin op rechtsachter, centraal achterin en op het middenveld is.

Bullaude en Walemark zullen wel vertrekken, die hebben ook totaal nog geen rol gespeeld onder Priske.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2024 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als er niet bijkomt, dan misschien zelfs dat niet. Dan wordt iemand als Kasanwirjo er misschien wel bijgehouden, omdat die met een beetje fantasie een standin op rechtsachter, centraal achterin en op het middenveld is.

Bullaude en Walemark zullen wel vertrekken, die hebben ook totaal nog geen rol gespeeld onder Priske.
Maar waar is die Mitchel eigenlijk?
Je zou verwachten dat die ondertussen wel zou aanhaken.
En read is ook wel bruikbaar denk ik
kenny
 kenny - donderdag 22 augustus 2024 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat t vooral uitgaand zal zijn
denk ik ook , krijg sterk het gevoel dat ze geld proberen te maken en het niet uit willen geven aan spelers maar misschien het stadion ? vrienden v feyenoord uitkopen ?

ik hoop wel dat je wat creativiteit voorin en een fatsoenlijke 6 gehaald wordt , zo kan je de CL niet in en bij de eerste 2 eindigen wordt ook niet heel makkelijk
kenny
 kenny - donderdag 22 augustus 2024 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar waar is die Mitchel eigenlijk?
Je zou verwachten dat die ondertussen wel zou aanhaken.
En read is ook wel bruikbaar denk ik
inderdaad en nadje misschien toch niet zo heel bruikbaar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2024 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar waar is die Mitchel eigenlijk?
Je zou verwachten dat die ondertussen wel zou aanhaken.
En read is ook wel bruikbaar denk ik
tja, goede vraag. Die zal wel wat tijd nodig hebben om te wennen. Maar hoe ie er precies voor staat, geen idee.
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 augustus 2024 - 22:43   quote  deeplink  
Nadje zat afg weekend bij selectie voor het eerst,, maar Mitchel ook echt geen idee.
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 07:29   quote  deeplink  
Volgens 1908 is Gimenez/Nottingham vol in leven..
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 23 augustus 2024 - 09:15   quote  deeplink  
Mitchel is volgens mij geblesseerd...
Over het waarom er maar niks bijkomt, ik denk dat er uiteindelijk alleen een rechtsbuiten en misschien een rechtsback bijgehaald gaan worden. Rechtsback hangt af van of Geertruida blijft of weg gaat en of Kasanwirjo blijft of weg gaat. Persoonlijk hoop ik dan Kasanwirjo nog weg gaat en dat Geert blijft en zijn contract vwrlengt met 2 jaar, niet 1 jaar anders heb je volgend jaar weer dit.
Op 10 denk ik dat ze gokken op Stengs die heel blijft met Milambo en misschien wel Ivanusec?
Uiteraard komt er een keeper bij als Bijlow weg gaat, als die maar gekocht gaat worden en niet wordt gehuurd. Teveel huurlingen is niet goed voor de sportieve en financiële continuiteit, de huur van Bueno snap ik overigens helemaal. Maar waarom die gast van Brighton huren, koop daarvoor gewoon een goede, het geld is er, investeer in die positie, anders kan je volgend jaar weer iemand op die positie huren....Minteh, Jahanbaks, Walemark, allemaal weg straks. Hopelijk ontwikkeld Slory zich heel rap.

Als we 4-3-3 gaan spelen zie ik ons, ook met het huidige materiaal, weer een geweldig seizoen draaien in de beker en de competitie, in de CL kom je te kort.

Een goede ontwikkeling is dat onze wisselspelers maakelijker worden verkocht/verhuurd, dankzij het eerder geposte lijst met spelers en de statussen er van, is dat duidelijk te zien. Veel salaris wat vrij komt. Je zou dus denken, haal een goede rechtsbuiten en een goede rechtsback (beide koop) jongens die er meteen staan en een meerwaarde zijn.
Dat gaat denk ik niet gebeuren, want ze zullen denk ik de hand op de knip houden om andere financiën te regelen en af te handelen.
VvF uitkopen? Goldsach lening (gedeeltelijk) afbetalen?

Op het moment dat Slot binnen kwam bij Feyenoord gaf men aan 5 jaar nodig te hebben om een goede basis op een goed niveau en financieel gezond neer te zetten. We zijn nu met het 4e jaar bezig, al met al gaat het erg goed met de club, sportief en financieel. Om dat een steviger fundament te gevn heeft men dus nog 2 jaar. Ook de schulden etc. afbetalen horen daarbij, dat zijn geen leuke dingen, maar uiteindelijk wordt je er alleen maar sterker van.

Roepen dat Zerouki, Ivanusec, Ueda weg moeten kan iedereen, maar dat slaat uiteraard helemaal nergens op. Sportief vallen ze inderdaad tegen. Maar geef ze eerst alle 3 maar de kans (meerdere wedstrijden) om zich te bewijzen. Als je ze nu weg wil doen (als dat lukt, wie wil ze hebben en wie wil het salaris overnemen), krijg je er bar weinig voor en kan je het 5 jaren plan in de vuilnisbak schuiven.

Ik wens ons een heel mooi seizoen toe!
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:06   quote  deeplink  
Soms moet je je verlies nemen na het halen van miskopen. Afgelopen zomer is er gewoon teveel middelmaat gekocht.

Zerrouki heeft meer dan genoeg kansen gehad, dus waarom die in je rijtje staat dat ze de kans moeten krijgen verbaasd me. Totaal niet goed genoeg en een gigantische achteruitgang t.o.v. Wieffer

Ivanusec heeft wat minder speeltijd gehad dan Zerrouki maar lijkt ook van alles te missen om te kunnen slagen. Aan de bal is het wel een handige speler maar mist snelheid, explosiviteit en loopvermogen.

Ueda zie ik ook helemaal niets van terug waarbij ik denk, goh daar zit wat in. Blinkt helemaal nergens in uit. Je moet hopen dat Santi blijft want met Ueda de competitie in gaan is een nachtmerrie.

Verder is het afhankelijk van de formatie die gespeeld gaat worden. Stel dat je sterkhouders niet vertrekken heb je bij 4-3-3 geen rechtsback nodig. Maar bij 3-4-3 juist weer wel (Geert is geen wingback). En dat geldt andersom voor een centrale verdediger.

Vervanger Bijlow
RWB (bij 3-4-3) / Linksbenige CV (bij 4-3-3)
Vervanger Wieffer
Back-up Stengs

En ik had graag een kwalitatief betere speler gezien voor Paixão. Maar daar zal Osman nu wel voor gekomen zijn om mee te concurreren..

Ik hoop dus nog op 4 aankopen. Maar vrees dat het bij een vervanger van Bijlow blijft. Als dat zo is is er gewoon een hele treurige transferperiode gedraaid. Dan ben je misschien alleen Wieffer kwijt maar je bent er gewoon op achteruit gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door MMM --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:21   quote  deeplink  
Als er nu verder niks van basis weggaat en je sterkhouders blijven,, heb je niet veel zwakker materiaal dan afg seizoen al mis je uiteraard Hartman half seizoen en waarschijnlijk langer en dus uiteraard wiefer,, maar waar je nu wel kunt genieten van milambo en zechiel,, iets zwakker of beter moeilijk in te schatten wat afhankelijk is van of Osman minteh goed vervangt en overige talentvolle aankopen het niveau gaan oppikken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:25   quote  deeplink  
Ik hoop uiteraard ook nog op een 6 en bij voorkeur een kwalitatief betere stand in Stengs,, of Nieuwkoop/read/Geert en mogelijk Mitchel genoeg gaat zijn voor rwb weet ik niet,, afhankelijk of we 433 of dus 343 spelen ook wel
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 10:21 schreef bijft007 het volgende:
Als er nu verder niks van basis weggaat en je sterkhouders blijven,, heb je niet veel zwakker materiaal dan afg seizoen al mis je uiteraard Hartman half seizoen en waarschijnlijk langer en dus uiteraard wiefer,, maar waar je nu wel kunt genieten van milambo en zechiel,, iets zwakker of beter moeilijk in te schatten wat afhankelijk is van of Osman minteh goed vervangt en overige talentvolle aankopen het niveau gaan oppikken.
Van Wieffer naar Zerrouki is een enorme achteruitgang. Hartman is inderdaad pech en kan niemand wat aan doen. Om daar iemand te huren is een goede zet.

Los daarvan ben je er niet beter op geworden, tot dusver. Er is geen kwaliteitsspeler aangekocht.

Als Stengs wegvalt heb je weer 0 creativiteit. We hebben in de laatste 2/3 jaar gezien dat onze vleugels een probleem zijn. Daar is vooralsnog weer niks aan gedaan. Vind ik onbegrijpelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door MMM --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:34   quote  deeplink  
Eens hoor het eerste ook niet overtuigt zerrouki,, maar vindt het vooral erg leuk dat daar tegenover staat zechiel en milambo er bij blijven zeg maar,, kan ook zijn dat basiskrachten weer iets beter geworden of beter presteren dan afg seizoen,, ook veel waard je veel kanjers binnenboord weet te houden aangezien niet zeker is je haalt beter gaat zijn ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door bijft007 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6833319