BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 10:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Van Wieffer naar Zerrouki is een enorme achteruitgang. Hartman is inderdaad pech en kan niemand wat aan doen. Om daar iemand te huren is een goede zet.
....
Vind Zechiël in potentie zoveel meer kwaliteit hebben als Wiefer, ben je na de kerst gewoon vergeten en Zerrouki gaat gewoon weer banken.
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 10:37 schreef VVout het volgende:

[..]

Vind Zechiël in potentie zoveel meer kwaliteit hebben als Wiefer, ben je na de kerst gewoon vergeten en Zerrouki gaat gewoon weer banken.
Ik hoop het van harte! Maar ik denk ook dat Wieffer vaak heel erg onderschat word. Echt een geweldige speler.

Maar je hebt nú ook kwaliteit nodig. Zerrouki komt tekort. Ik had gehoopt op een nieuwe 6 waar Zechiël dan achter zijn minuten kon pakken. En een transfer van Zerrouki. Maar dat gaat nooit gebeuren helaas.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:40   quote  deeplink  
Milambo en zechiel kun je dus ook wel als aankopen beschouwen en dat ze definitief kans krijgen,, zeker milambo staat nu al zo dicht tegen de basis aan,, zou vet zijn zechiel zerrouki dit seizoen uit basis speelt
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:45   quote  deeplink  
Zerrouki die ons enorm gaat verbazen hoop ik op, maar qua ontwikkeling zit daar weinig ruimte met zn 25🤔 jaar denk ik in,, en zn motoriek/handelingsnelheid weet ik niet dat echt veel t verbeteren valt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:45   quote  deeplink  
Vind het nog steeds te vroeg me hier druk over te maken.
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 10:45 schreef Stylzz het volgende:
Vind het nog steeds te vroeg me hier druk over te maken.
Vandaar ook nog de kleine slag om de arm in mijn vorige post, met 'vooralsnog'.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 10:37 schreef VVout het volgende:

[..]

Vind Zechiël in potentie zoveel meer kwaliteit hebben als Wiefer, ben je na de kerst gewoon vergeten en Zerrouki gaat gewoon weer banken.
Haha zou zomaar eens kunnen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 10:40 schreef bijft007 het volgende:
Milambo en zechiel kun je dus ook wel als aankopen beschouwen en dat ze definitief kans krijgen,, zeker milambo staat nu al zo dicht tegen de basis aan,, zou vet zijn zechiel zerrouki dit seizoen uit basis speelt
Gaat uiteindelijk ook wel gebeuren, maar ik weet niet of Priske twee jonkies tegelijk aan de aftrap beginnen kast op hrt middenveld. Dat is misschien weer met teveel risico? Toch geniet ik ontzettend van het talent can beiden en dan mrt name van Zechiël. Verdedigend heb ik nog geen beeld van hem, masr in balbezit is hij geweldig. Gaat een hele grote worden!
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:14   quote  deeplink  
Jep denk altijd in combinatie 1-2 ervaren jongens 1 jonkie erin zet ook,, of 1 ervan moet (milambo) na tijdje zon voor leeftijd stabiele factor blijken in bijna alle wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door bijft007 --
VVout
 VVout - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:17   quote  deeplink  
Zechiel is er 20 en Milambo is er 19, nu moeten ze er gewoon klaar voor zijn en hun kans pakken. Puppy bescherming is er nu wel af hoor!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:18   quote  deeplink  
Maar volgens mij Zechiel en Milambo allebei minder verdedigend dan Zerrouki
VVout
 VVout - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:26   quote  deeplink  
Maar haal er eens bij hoe Wieffer bij Feyenoord kwam en hoe hij stappen gemaakt heeft toen ie zich in de basis knokte. Als die hun kans pakken gaan ze ook de sprong maken, langs de zijlijn en met een kwartiertje invallen kom je er niet.

Zal af en toe een foutje gemaakt worden, maar ik denk dat Priske er snel achter komt dat die niet opwegen tegen de voordelen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 augustus 2024 - 11:28   quote  deeplink  
Milambo zoiezo wel meer een 7/8 zechiel heeft ook wel iets weg van f de jong qua bewegelijkheid en overtal kunnen creëren vanuit de 6 positie, weet niet zo of hij ook het overzicht heeft kleine ruimte linie ervoor en of steekpass in huis,, zoals tegen Benfica 2e helft gaf mij dat beeld wel,, was echt fenomenaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door bijft007 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 augustus 2024 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 11:17 schreef VVout het volgende:
Zechiel is er 20 en Milambo is er 19, nu moeten ze er gewoon klaar voor zijn en hun kans pakken. Puppy bescherming is er nu wel af hoor!
Gaat erom dat ze beiden nu vaker en vaker opgesteld zullen gaan worden, maar ze komen nog maar net kijken en dat kan best teveel van het giede kunnen zijn, een risico wat je puntverlies kan opleveren.

Priske ibschattend zal Milambo vaak direct beginnen en Zechiël zal steeds eerder als wissel binnen de lijnen gebracht worden, maar soms zullen ze ook wel eens overgeslagen worden. Rustig brengen is prima toch?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 augustus 2024 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 11:26 schreef VVout het volgende:
Maar haal er eens bij hoe Wieffer bij Feyenoord kwam en hoe hij stappen gemaakt heeft toen ie zich in de basis knokte. Als die hun kans pakken gaan ze ook de sprong maken, langs de zijlijn en met een kwartiertje invallen kom je er niet.

Zal af en toe een foutje gemaakt worden, maar ik denk dat Priske er snel achter komt dat die niet opwegen tegen de voordelen.
Steeds eerder. Opbouwen van meer en meer speeltijd, maar het zou daarentegen ook best kunnen dat Priske gaat ontdekken dat Zechiël gewoon beter is en dat hij ze wel beiden beginnen laat.

Ik ben Priske niet, maar het brengen van Zechiël zou bij mij prio nr 1 zijn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 augustus 2024 - 12:31   quote  deeplink  
Uiteindelijke zal het ideale middenveld bestaan uit Zechiël, Timber en Milambo indien we met drie middenvelders spelen. Zijn het er 4 dan komt Stengs er bij.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 23 augustus 2024 - 12:34   quote  deeplink  
Rustig brengen is prima, als het maar met enige regelmaat gaat gebeuren. Ze moeten minuten gaan maken nu, dan kan het zo maar zijn dat deze 2 zich enorm gaan ontwikkelen, echt 2 goudmijntjes in potentie!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2024 - 13:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door Stylzz --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 23 augustus 2024 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2024 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar waar is die Mitchel eigenlijk?
Je zou verwachten dat die ondertussen wel zou aanhaken.
En read is ook wel bruikbaar denk ik
Brian Priske hoopt dat hij komend weekend kan beschikken over Jeyand Mitchell. De negentienjarige Costa Ricaan kwam begin deze zomer over van het Costa Ricaanse LD Alajuelense, maar zat nog niet bij de wedstrijdselectie. Op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Sparta Rotterdam gaf de Deense oefenmeester een update over de jonge verdediger.

“Het gaat met ups en downs”, is Priske eerlijk. “Toen hij hier aankwam had hij te maken met een kleine blessure. Daar moesten we zorg voor dragen. Daarna kon hij meetrainen, maar verloor hij enkele dagen door vermoeidheid en kleine dingetjes hier en daar. Ik hoop dat hij er klaar voor is om zondag bij de wedstrijdselectie te zitten.”
VVout
 VVout - vrijdag 23 augustus 2024 - 17:55   quote  deeplink  
Keer op keer is het geluidsniveau van die persco zo laag, kunnen ze die niet normaliseren of zo! Vergelijkbaar met andere content volgens mij 50% zachter.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2024 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 16:54 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Brian Priske hoopt dat hij komend weekend kan beschikken over Jeyand Mitchell. De negentienjarige Costa Ricaan kwam begin deze zomer over van het Costa Ricaanse LD Alajuelense, maar zat nog niet bij de wedstrijdselectie. Op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Sparta Rotterdam gaf de Deense oefenmeester een update over de jonge verdediger.

“Het gaat met ups en downs”, is Priske eerlijk. “Toen hij hier aankwam had hij te maken met een kleine blessure. Daar moesten we zorg voor dragen. Daarna kon hij meetrainen, maar verloor hij enkele dagen door vermoeidheid en kleine dingetjes hier en daar. Ik hoop dat hij er klaar voor is om zondag bij de wedstrijdselectie te zitten.”
Ik lees ook dat hij vermoeid was...................?????
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 20:01   quote  deeplink  
Alle wegen leiden naar Lenglet.

Omdat er talloze problemen zijn bij het contracteren van een Hancko, zijn alle ogen gericht op Clement Lenglet.

De Franse voetballer is de grote favoriet en ZAL AANKOMEN in de Cívitas Metropolitano

🗞️ @marca
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2024 - 20:01   quote  deeplink  
Clement Lenglet will become a new Atlético Madrid player. Háncko will not arrive due to the salary limit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2024 - 20:16   quote  deeplink  
Armoedzaaiers
tomson
 tomson - vrijdag 23 augustus 2024 - 20:21   quote  deeplink  
Mooizo.. toedeledokie
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 23 augustus 2024 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2024 - 20:01 schreef MMM het volgende:
Alle wegen leiden naar Lenglet.

Omdat er talloze problemen zijn bij het contracteren van een Hancko, zijn alle ogen gericht op Clement Lenglet.

De Franse voetballer is de grote favoriet en ZAL AANKOMEN in de Cívitas Metropolitano

🗞️ @marca
Hoeveel Hanckos zijn er dan?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 24 augustus 2024 - 09:15   quote  deeplink  
Mooi, mooi ... Topper alleen voor topbedrag laten gaan, anders lekker bij ons een mooi CL seizoen..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 augustus 2024 - 09:31   quote  deeplink  
Zonder Bancko geen Hancko
MMM
 MMM - zaterdag 24 augustus 2024 - 11:45   quote  deeplink  
Al staat er echt nog wel wat te gebeuren de komende dagen, fluistert men in de Kuip.

Uit het AD
van geil
 van geil - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2024 - 11:45 schreef MMM het volgende:
Al staat er echt nog wel wat te gebeuren de komende dagen, fluistert men in de Kuip.

Uit het AD
Shit, wilde net weer uitloggen.
Wat is er weinig concreets gebeurt eigenlijk de laatste 2 weken.
Behoudens wat noodverbanden.
Hopen op twee flinke kersen op de taart,deze selectie wordt steeds minder zo, in plaats van gelijkwaardig of iets omhoog.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:17   quote  deeplink  
Ik vind zolang je je topspelers weet te behouden al flinke winst zal zijn, en als ze dan hopelijk sneaky nog 1-2 spelers basis waardig spul weet te halen heb je het uitekend al gedaan, zo dicht zit je er tegenaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:22   quote  deeplink  
Voor mij zijn de er bij gekomen/gebleven milambo en zechiel al goud om die kansen te geven,, want als je overal basiskwaliteit spelers haalt (als het financieel al kan) gaat het ten koste van eigen jeugd dat zie je overal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:39   quote  deeplink  
Til terughalen....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:52   quote  deeplink  
Aan de ene kant is t best lekker dat t rustig is
Alleen zo weinig interesse in topspelers van alle clubs in Nederland doet toch vermoeden dat de mislukte verkopen van Ajax de markt aardig gedevalueerd heeft
bijft007
 bijft007 - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:58   quote  deeplink  
Mogelijk maar ook de prijzen wat de topclubs in nederland vragen voor hun betere spelers denk ik eerlijk gezegd, want voor premier league clubs is spelers halen van psv ajax of wij vergelijkbaar als dat wij als topclubs in nederland spelers halen uit pakweg zweden
bijft007
 bijft007 - zaterdag 24 augustus 2024 - 12:59   quote  deeplink  
Blijft enorme gok voor hun premier league clubs van de andere kant gezien.
van geil
 van geil - zaterdag 24 augustus 2024 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2024 - 12:58 schreef bijft007 het volgende:
Mogelijk maar ook de prijzen wat de topclubs in nederland vragen voor hun betere spelers denk ik eerlijk gezegd, want voor premier league clubs is spelers halen van psv ajax of wij vergelijkbaar als dat wij als topclubs in nederland spelers halen uit pakweg zweden
Nee joh,
Nederland 6e in de ranking. Zweden 19.
Er zijn gewoon heel weinig topspelers momenteel meer in NL.
Wordt ook steeds meer op jong talent gegokt.
van geil
 van geil - zaterdag 24 augustus 2024 - 13:21   quote  deeplink  
Aanwinsten nog niet of amper op t veld gezien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 augustus 2024 - 13:41   quote  deeplink  
19 spelers gehaald of teruggekeerd van huur. Een hoop daarvan zijn ook alweer vertrokken of verhuurd. Maar goed, ongeveer de helft daarvan is betrokken bij het eerste elftal. Tot nu toe 2 basisplaatsen dit seizoen voor al die jongens. Voor Kasanwirjo tegen Willem II en voor Bueno tegen PEC.
kenny
 kenny - zaterdag 24 augustus 2024 - 15:37   quote  deeplink  
bijlow ook nog weg , het elftal wordt aardig afgeroomd zonder fatsoenlijke vervangers aan te trekken
deze week moeten er echt 2 a 3 daadwerkelijke versterkingen gehaald worden en geen huur spelers , er moet waarde op het veld komen te staan om geen opleidings club voor de premier leaque te worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 augustus 2024 - 15:40   quote  deeplink  
Tot nu toe 1 echt basisspeler weg
1 die gehoord was
En 1 die vaak geblesseerd was of op de bank -( nu.

Dus dat afgeroomd Mwah.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:04   quote  deeplink  
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:06   quote  deeplink  
Ja dat is t verhaal wat ik plaatste.
Maar eigenlijk roept dat meer vragen dan t beantwoordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door Stylzz --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:10   quote  deeplink  
Afgeroomd klopt natuurlijk totaal (nog) niet, vooraf door velen verwacht al je sterkhouders weg zouden gaan zijn er bijna allemaal nog,, maar hebben nog dikke week tot sept
kenny
 kenny - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2024 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:
Tot nu toe 1 echt basisspeler weg
1 die gehoord was
En 1 die vaak geblesseerd was of op de bank -( nu.

Dus dat afgeroomd Mwah.
minteh ,wieffer en nu bijlow waren basis spelers toch ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2024 - 16:48 schreef kenny het volgende:

[..]

minteh ,wieffer en nu bijlow waren basis spelers toch ?
1 huur.
Dus die was sowieso al weg
Bijlow en Wellenreuther hebben denk ik evenveel gespeeld
Dus tja zeg t maar
kenny
 kenny - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2024 - 16:10 schreef bijft007 het volgende:
Afgeroomd klopt natuurlijk totaal (nog) niet, vooraf door velen verwacht al je sterkhouders weg zouden gaan zijn er bijna allemaal nog,, maar hebben nog dikke week tot sept
leuk gesteld maar stel dat geertruida en hancko alsnog een transfer maken in de laatste dagen heb je wel een probleem , ga maar weer vervangers zoeken , dan krijg je weer paniek aankopen zoals vorig seizoen met lingr
kenny
 kenny - zaterdag 24 augustus 2024 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2024 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

1 huur.
Dus die was sowieso al weg
Bijlow en Wellenreuther hebben denk ik evenveel gespeeld
Dus tja zeg t maar
bijlow is eigenlijk de betere en de basis speler , wellenreuter is toch de mindere , ik denk dat het feyenoord ook goed uitkomt om bijlow te slijten , was de grootverdiener binnen de selectie
van geil
 van geil - zaterdag 24 augustus 2024 - 17:26   quote  deeplink  
Hartmann is ook afgevallen van de basis.
Daarbij Minteh, Wieffer en Bijlow.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 augustus 2024 - 17:33   quote  deeplink  
Als iedereen fit was, waren die 4 wel basisspeler onder Slot inderdaad. Minteh is vervangen door Osman en Hartman (tijdelijk) door Bueno/Smal. Voor Wieffer en Bijlow is nog geen vervanger. Of je moet Zechiel/Milambo als zodanig zien. Heb verder niet de indruk dat Van Sas een serieuze optie aan het worden is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6749489