|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 14:31 schreef Martinus7 het volgende:Op basis van zijn mogelijkheden Henk. Ik denk dat hij te veel in dienst van anderen moest spelen het afgelopen jaar. Te veel meters maken, vooral defensief. Vond hem juist te lakoniek, te vaak z'n man laten lopen. Immers was meer de stofzuiger voor anderen. Doseerde echter niet altijd zijn energie. Toch hoop ik dat Vilhena echt doorbreekt komende tijd. Wordt ook wel tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 14:31 schreef Martinus7 het volgende:Op basis van zijn mogelijkheden Henk. Ik denk dat hij te veel in dienst van anderen moest spelen het afgelopen jaar. Te veel meters maken, vooral defensief. Defensief liet hij juist steken vallen.
Maar goed, andere discussie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 14:26 schreef Martinus7 het volgende:Clasie verkopen. Ziyech, toornstra en Dost halen. Hou je vlg mij geld over en heb je veel mogelijkheden. Driehoek middenveld met punt naar achteren en naar voren. En met Toornstra en Immers twee box to box spelers. En geef Vilhena de ruimte. Wordt de volgende topper. Driehoek middenveld met punt naar achter èn naar voren? Hoe zie jij dat voor je? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:24 schreef De tovenaar van tata het volgende:Gewoon van Geel zijn werk laten doen. Hij heeft z'n werk tot nu toe meer dan uitstekend gedaan. Pas als er geld is uitgeven. Door verkeerd beleid in het verleden kunnen we nu nog steeds transfergelden aar gedeeltelijk besteden voor nieuwe investeringen. Wat mij betreft eens spits die voor graag voor Feyenoord wil spelen en niet komt voor het geld. Dat is er dan maar één onze Castaignos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die ging overal heen voor t geld? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgende topper Hij is nu al een TOPPER |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 14:31 schreef Martinus7 het volgende:Op basis van zijn mogelijkheden Henk. Ik denk dat hij te veel in dienst van anderen moest spelen het afgelopen jaar. Te veel meters maken, vooral defensief. dat denk ik namelijk ook , het is eigenlijk een box to box speler geworden onder koeman maar vindt dat dit ten koste is gegaan van zijn creatieve spel |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
En wij maar wachten wachten wachten wachten maar doortastendheid ho maar. Straks pissen we overal weer buiten de boot met europees voetbal en barre competitiestart. Bestuur van Feyenoord hak nu eindelijk eens een knoop door dan betaal je maar 1 miljoen meer maar doe het voor Feyenoord, het legioen de andere spelers. We willen zo graag een respectabel team aan het begin van de competitie en niet weer achter de feiten aanlopen. Svp haal nu een spits kom op nou. Zijn de vrienden van Feyenoord het nu ook niet met mij eens? Het zal waarschijnlijk om 1 miljoen verschil zijn maar als je met een nieuwe spits wel europees kan spelen krijg je dat weer terug en hopelijk draai je gelijk goed mee in de competitie. Met een goede spits erbij zie ik ons echt goed meedraaien. Die neuzen heb ik gezien tegen Pec en zijn echt niet veel beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de eredivisie moet je t met Te vrede ook kunnen redden. Voor de EL straks, duurt nog even, dan heb je wel wat nodig. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik word echt zo doodziek van dat getreuzel. Nee in de competitie redden we het niet met te Vrede. Die is echt te slecht net als Verhoek maar daar is nu een vervanger voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:27 schreef legrande het volgende:Ik word echt zo doodziek van dat getreuzel. Nee in de competitie redden we het niet met te Vrede. Die is echt te slecht net als Verhoek maar daar is nu een vervanger voor. Mwah Te vrede loopt die intikkertjes er wel in hoor. Hij kan alleen niet voetballen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Die intikkertjes leggen wij er ook in hebben we tevrede niet voor nodig en nee voetballn kan hij echt niet. Een lachertje sommige spelers die nu in Feyenoord 1 spelen. Feyenoord onwaardig. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
tevrede en verhoek zijn zwaar feyenoord onwaardig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, Schaken ondertussen ook en Mulder ook. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Schaken vind ik als rechtsbuiten nog vele malen beter dan Verhoek. Ik begrijp Rutten ook niet Schaken als rechtsback als je ook die Karsberg beste jeugdspeler hebt die is dan toch veel beter op die plaats en dan wisselt hij schaken voor boula ik had verhoek eruit gegooid en dan Schaken rechtbuiten. Hij stond daar heel even en versierde gelijk 2 hoekschoppen. Verhoek loopt alleen maar zijn rollator te zoeken. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
de enige die ik persoonlijk echt onwaardig vind zijn goossens en verhoek,te vrede kan je er best bij hebben als er iemand geschorst geblesseerd is dat heeft hij vorig jaar best bewezen dus voor de bank is het geen slechte denk ik maar basis nee zeker op dit moment niet misschien komt het ooit nog..........tjah en mulder tjah weet je hij is er nooit als je hem nodig hebt behalve als je al achter staat dan gaat hij pas een beetje keepen,maar nogmaals ik zou hahn op het doel proberen want mulder wordt ik niet vrolijk van en muldertje op de bank totdat hij volwassen is.....P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tjah guidetti en dost samen lijkt me wel wat haha zapata zegt me niks en moet je zeker niet doen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
We zijn het er in ieder geval denk ik over eens dat de nieuwe spits nu heel heel snel moet komen en niet pas de laatste dag augustus. Dat is echt te laat heren van Geel en Gudde. TE LAAT TE LAAT TE LAAT TE LAAT TE LAAT.Jullie doen goed werk maar doe het voor Feyenoord en voor ons. Gun ons nu eens een heel goed seizoen en nogmaals WACHT niet TE LANG. Wat schieken we er mee op als we eind augustus geen europees voebal meer hebben en 7 punten weer achterstaan met 30 miljoen op de bank nou steek die dan maar in je a......ch. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik vergeet nog wat. Mocht clasie alsnog weggaan bedenk dan nu alvast wie er daarvoor terug moet komen en ga niet alleen geld tellen. benader die eventuele vervanger op TIJD heren Gudde en van Geel op TIJD. Nu al en kijk wat er kan. Beslis nu eens snel. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
schaken mulder goossens verhoek tevrede zijn allemaal feyenoord onwaardig maar verhoek spant de kroon |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:51 schreef legrande het volgende:Ik vergeet nog wat. Mocht clasie alsnog weggaan bedenk dan nu alvast wie er daarvoor terug moet komen en ga niet alleen geld tellen. benader die eventuele vervanger op TIJD heren Gudde en van Geel op TIJD. Nu al en kijk wat er kan. Beslis nu eens snel. licht eraan wat je beurt voor clasie maar ik zou mokotjo terug halen die heeft volgens mij een terughaal/doorverkoop clausule dus die kan niet veel kosten en ziyech als het goed is hou je nog een paar milj over ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door freduc -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:48 schreef legrande het volgende:We zijn het er in ieder geval denk ik over eens dat de nieuwe spits nu heel heel snel moet komen en niet pas de laatste dag augustus. Dat is echt te laat heren van Geel en Gudde. TE LAAT TE LAAT TE LAAT TE LAAT TE LAAT.Jullie doen goed werk maar doe het voor Feyenoord en voor ons. Gun ons nu eens een heel goed seizoen en nogmaals WACHT niet TE LANG. Wat schieken we er mee op als we eind augustus geen europees voebal meer hebben en 7 punten weer achterstaan met 30 miljoen op de bank nou steek die dan maar in je a......ch. rustig aan v Geel is er druk mee bezig komt goed we moeten juist geduld hebben de EL begint pas dermee dus hebben ff de tijd |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:55 schreef freduc het volgende:[..] licht eraan wat je beurt voor clasie maar ik zou mokotjo terug halen die heeft volgens mij een terughaal/doorverkoop clausule dus die kan niet veel kosten en ziyech als het goed is hou je nog een paar milj over ook Mokotjo wil naar de neuzen en Ziyech is een heel andere voetballer zegt Rutten evenals Toornstra. Die zou ik graag zien ook een grasopvreter. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:57 schreef freduc het volgende:[..] rustig aan v Geel is er druk mee bezig komt goed we moeten juist geduld hebben de EL begint pas dermee dus hebben ff de tijd Ik ben er helemaal klaar mee met die mensen die alleen maar zeggen geduld. Moeten we weer wachten dat we weer uit Europa zijn en een barre competitiestart krijgen alleen maar omdat we te bang zijn wat geld uit te geven. Bull Bull shit. Ben het spuugzat met je geduld. Daar haal je geen punten man. Geduld scoort niet. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 19:00 schreef legrande het volgende:[..] Ik ben er helemaal klaar mee met die mensen die alleen maar zeggen geduld. Moeten we weer wachten dat we weer uit Europa zijn en een barre competitiestart krijgen alleen maar omdat we te bang zijn wat geld uit te geven. Bull Bull shit. Ben het spuugzat met je geduld. Daar haal je geen punten man. Geduld scoort niet. Stel je niet aan. Drie jaar geleden waren we bijna failliet.. Nu net een positief eigen vermogen.. Laten we eerst de VVF uitkopen en nog meer vermogen opbouwen, kijken we daarna verder.
Kijk even naar het verschil, we zijn er keihard op vooruit gegaan en hebben nu ook echt een prima team (op spits na).
Ik durf zelfs te zeggen, de beste wingers van de eredivisie en met vilhena en clasie ook nagenoeg het beste middenveld. Iedereen is weer een jaartje verder.
Ik heb er zin in iig! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:51 schreef freduc het volgende:schaken mulder goossens verhoek tevrede zijn allemaal feyenoord onwaardig maar verhoek spant de kroon Klopt die mogen van mij verkocht worden, dan maar met jeugd proberen. Liever hen de kans geven en misschien zit er weer een pareltje tussen.
Ik teken voor een derde plaats en volgend jaar weer goed verkopen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:58 schreef legrande het volgende:[..] Mokotjo wil naar de neuzen en Ziyech is een heel andere voetballer zegt Rutten evenals Toornstra. Die zou ik graag zien ook een grasopvreter. whehehehe mokotjo tjah omdat hij bij feyenoord geflopt is.ik vind het maar een beperkte voetballer die zonder druk best af en toe wat kan maar onder druk presteren kan hij niet. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
We gaan toch niet de realiteit uit het oog verliezen? Met een budget van 40 miljoen zitten we te vissen in de vijvers van clubs die minimaal 100 miljoen te besteden hebben. Je kunt jezelf heel erg proberen op te blazen, - maar 40 miljoen begroting is een lachertje in Europa! Voor 5-6 miljoen heb je de topspitsen niet voor het uitkiezen, maar de rustelozen onder ons, doen alsof vG een topspits net zo gemakkelijk kan binnenhengelen als een potje doperwten op de schappen bij de Vivo. Geduld is het recept van de dokter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zoals de afgelopen twee jaar. Clasie voor de verdediging.Immers achter de spits en Vilhena maar rennen RUK DUS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 15:33 schreef freduc het volgende:[..] dat denk ik namelijk ook , het is eigenlijk een box to box speler geworden onder koeman maar vindt dat dit ten koste is gegaan van zijn creatieve spel inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 14:31 schreef Martinus7 het volgende:Op basis van zijn mogelijkheden Henk. Ik denk dat hij te veel in dienst van anderen moest spelen het afgelopen jaar. Te veel meters maken, vooral defensief. eens. en dat is juist niet zijn ding. blundertje van koeman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 19:47 schreef van geil het volgende:[..] zoals de afgelopen twee jaar. Clasie voor de verdediging.Immers achter de spits en Vilhena maar rennen RUK DUS Ah op die manier. Das RUK ja. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik had vannacht een hele nare droom. Ik droomde dat het Vrijdag 8 Augustus was en dat ik weer net als vroeger naar een persconferentie moest. Ditmaal een persconferentie van de TD van Feyenoord. Hij kwam met een heel strak gezicht de zaal binnen lopen en keek de aanwezigen aan met een blik die mij koude rillingen bezorgde. Toen begon hij: "Dames en heren, ik moet U een mededeling doen die bij een aantal van U misschien wel enige wrevel op zal wekken, maar die desondanks in het belang is van de financiele gezondmaking van Feyenoord. Zojuist bericht uit Napels ontvangen dat zij Zapata gelukkig niet aan ons afstaan, vanuit Amsterdam vernomen dat Guidetti daar een contract getekend heeft en dat Wolfsburg de poot stijf houdt en Dost tot onze volle tevredenheid niet laat gang. Goed nieuws tevens dat we Te Vrede, Goossens en Verhoek voor een totaal bedrag van 50.000 Euro aan Heerenveen verkocht hebben, wat ons banksaldo weer stevig opvijzelt. En last but not least: hedenmorgen heb ik een nieuwe spits gecontracteerd die ik met trots aan U voor mag stellen, n.l. de succesvolle spits Jan Jansen van DHZ 3".
Badend in mijn zweet werd ik wakker, hopend dat dromen ook dit maal bedrog zullen zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 20:05 schreef daan limbos het volgende:Ik had vannacht een hele nare droom. Ik droomde dat het Vrijdag 8 Augustus was en dat ik weer net als vroeger naar een persconferentie moest. Ditmaal een persconferentie van de TD van Feyenoord. Hij kwam met een heel strak gezicht de zaal binnen lopen en keek de aanwezigen aan met een blik die mij koude rillingen bezorgde. Toen begon hij: "Dames en heren, ik moet U een mededeling doen die bij een aantal van U misschien wel enige wrevel op zal wekken, maar die desondanks in het belang is van de financiele gezondmaking van Feyenoord. Zojuist bericht uit Napels ontvangen dat zij Zapata gelukkig niet aan ons afstaan, vanuit Amsterdam vernomen dat Guidetti daar een contract getekend heeft en dat Wolfsburg de poot stijf houdt en Dost tot onze volle tevredenheid niet laat gang. Goed nieuws tevens dat we Te Vrede, Goossens en Verhoek voor een totaal bedrag van 50.000 Euro aan Heerenveen verkocht hebben, wat ons banksaldo weer stevig opvijzelt. En last but not least: hedenmorgen heb ik een nieuwe spits gecontracteerd die ik met trots aan U voor mag stellen, n.l. de succesvolle spits Jan Jansen van DHZ 3". Badend in mijn zweet werd ik wakker, hopend dat dromen ook dit maal bedrog zullen zijn tijd voor vakantie! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 20:05 schreef daan limbos het volgende:Ik had vannacht een hele nare droom. Ik droomde dat het Vrijdag 8 Augustus was en dat ik weer net als vroeger naar een persconferentie moest. Ditmaal een persconferentie van de TD van Feyenoord. Hij kwam met een heel strak gezicht de zaal binnen lopen en keek de aanwezigen aan met een blik die mij koude rillingen bezorgde. Toen begon hij: "Dames en heren, ik moet U een mededeling doen die bij een aantal van U misschien wel enige wrevel op zal wekken, maar die desondanks in het belang is van de financiele gezondmaking van Feyenoord. Zojuist bericht uit Napels ontvangen dat zij Zapata gelukkig niet aan ons afstaan, vanuit Amsterdam vernomen dat Guidetti daar een contract getekend heeft en dat Wolfsburg de poot stijf houdt en Dost tot onze volle tevredenheid niet laat gang. Goed nieuws tevens dat we Te Vrede, Goossens en Verhoek voor een totaal bedrag van 50.000 Euro aan Heerenveen verkocht hebben, wat ons banksaldo weer stevig opvijzelt. En last but not least: hedenmorgen heb ik een nieuwe spits gecontracteerd die ik met trots aan U voor mag stellen, n.l. de succesvolle spits Jan Jansen van DHZ 3". Badend in mijn zweet werd ik wakker, hopend dat dromen ook dit maal bedrog zullen zijn Jan Jansen heeft anders een uitstekend gemiddelde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat die zo over het hoofd gezien is. SCHANDE |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik lees van alles over die Zapata van Napoli. Een reserve met 6 goals in 100 wedstrijden... en dat v. Geel daar nu echt 5 mln heeft geboden. Is die gozer nu zo goed? Bas Dost moet 6 mln kosten en Guidetti 3,5 mln... Marre.. wie weet wat meer over die zapata? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 20:05 schreef daan limbos het volgende:Ik had vannacht een hele nare droom. Ik droomde dat het Vrijdag 8 Augustus was en dat ik weer net als vroeger naar een persconferentie moest. Ditmaal een persconferentie van de TD van Feyenoord. Hij kwam met een heel strak gezicht de zaal binnen lopen en keek de aanwezigen aan met een blik die mij koude rillingen bezorgde. Toen begon hij: "Dames en heren, ik moet U een mededeling doen die bij een aantal van U misschien wel enige wrevel op zal wekken, maar die desondanks in het belang is van de financiele gezondmaking van Feyenoord. Zojuist bericht uit Napels ontvangen dat zij Zapata gelukkig niet aan ons afstaan, vanuit Amsterdam vernomen dat Guidetti daar een contract getekend heeft en dat Wolfsburg de poot stijf houdt en Dost tot onze volle tevredenheid niet laat gang. Goed nieuws tevens dat we Te Vrede, Goossens en Verhoek voor een totaal bedrag van 50.000 Euro aan Heerenveen verkocht hebben, wat ons banksaldo weer stevig opvijzelt. En last but not least: hedenmorgen heb ik een nieuwe spits gecontracteerd die ik met trots aan U voor mag stellen, n.l. de succesvolle spits Jan Jansen van DHZ 3". Badend in mijn zweet werd ik wakker, hopend dat dromen ook dit maal bedrog zullen zijn Mooi, goed nieuws dan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 19:28 schreef kuipje het volgende:[..] Klopt die mogen van mij verkocht worden, dan maar met jeugd proberen. Liever hen de kans geven en misschien zit er weer een pareltje tussen. Ik teken voor een derde plaats en volgend jaar weer goed verkopen. Verkopen? Denk jij dat er ook maar 1 club te vinden is die 1 van deze spelers wil kopen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Viva Zapata was een mexicaanse vrijheidstrijder toch |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:48 schreef legrande het volgende:We zijn het er in ieder geval denk ik over eens dat de nieuwe spits nu heel heel snel moet komen en niet pas de laatste dag augustus. Dat is echt te laat heren van Geel en Gudde. TE LAAT TE LAAT TE LAAT TE LAAT TE LAAT.Jullie doen goed werk maar doe het voor Feyenoord en voor ons. Gun ons nu eens een heel goed seizoen en nogmaals WACHT niet TE LANG. Wat schieken we er mee op als we eind augustus geen europees voebal meer hebben en 7 punten weer achterstaan met 30 miljoen op de bank nou steek die dan maar in je a......ch. Tijd zat! Tot 01-09-2014 ... |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Haha.. Piet en nu ff serieus! |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hier ztten een paar leuke acties tussen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Nice! Er zitten een paar goede goals tussen..Ben benieuwd! |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Zapata is 1 meter 89 en weegt 88 kilo. Lijkt mij ook bijzonder snel en allert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan zal ik wel citroenen gegeten hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kweekt ze achter je gehemelte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 18:31 schreef legrande het volgende:Die intikkertjes leggen wij er ook in hebben we tevrede niet voor nodig en nee voetballn kan hij echt niet. Een lachertje sommige spelers die nu in Feyenoord 1 spelen. Feyenoord onwaardig. Vind te Vrede goed genoeg voor de bank, grote vent, goede kopper, ideale pinchhitter. |
|
|
|