|
|
MMM
|
|
|
Afhankelijk van resultaat vandaag. Anders hoeft het niet meer
Wieffer niet vervangen is echt één van de grootste blunders ooit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alsof t daaraan ligt. Feit is dat we veel te weinig kwaliteit kunnen inbrengen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik verwacht nu wel wat paniek aankopen. Categorie Charisteas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En wie heeft die spelers op de bank gekocht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarbij de TD verantwoordelijk is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die is AD. We hebben een 'technisch hart' ofzoiets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Volgens mij combineert hij AD en TD? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T ligt aan de beademing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee de functie bestaat niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen als t goed gaat , krijgt hij de credits. Als t misgaat hebben we n technisch hart zonder boss. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:15 schreef van geil het volgende:Alleen als t goed gaat , krijgt hij de credits. Als t misgaat hebben we n technisch hart zonder boss. Is ook overdreven. Vind m wel altijd zichzelf goed kunnen verwoorden. Maar als AD is hij natuurlijk sowieso eindverantwoordelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt wel een leuk weekje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja leuk. Weer 3 weken te laat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hancko verkopen, Bijlow verhuren en dan Clasie ofzo halen. Smullen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Als er spelers eerder hadden kunnen komen was t denk ik wel gebeurd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kunnen de KUIP nog verhuren Dennis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee hoor, totaal verkeerd ingeschat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk oprecht dat t voor Feyenoord niet zo makkelijk is. Nog steeds niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja lach maar, maar deze onzin zien we al 2 jaar. @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zei t al na de open dag. DTK was tevreden met de selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is van Loen nog beschikbaar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met de staat op dat moment. Maar werd ook aldoor aangegeven dat er nog versterkingen zouden volgen. Ook door Priske.
Blijkbaar is dat toch lastiger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of Milambo alsnog verhuren om wat ruimte te scheppen in het salarishuis? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, ik laat me verrassen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu wordt t echt paniekvoetbal. Dat wordt lekker vissen in de afdankertjes grabbelton. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Olij ????! Heb liever een goede spelbepaler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Juist niet. Dit is t moment dat spelers ook bij grotere clubs weten waar ze aan toe zijn. Spelers die eerst nog voor hun kans wilden gaan, gaan nu misschien weg. Plus onze transferwindow loopt een paar dagen langer.
T is echt niet allemaal negatief. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Juist niet. Dit is t moment dat spelers ook bij grotere clubs weten waar ze aan toe zijn. Spelers die eerst nog voor hun kans wilden gaan, gaan nu misschien weg. Plus onze transferwindow loopt een paar dagen langer. T is echt niet allemaal negatief. Ja leuk met 4 punten achterstand.. Het is gewoon te laat. Ik snap jouw positiviteit niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik jouw zwartgalligheid wel.
Maar vorig seizoen van PSV kan nooit de maatstaf zijn. Ja 4 punten laten liggen is niet goed, maar normaliter is dat gewoon overkomelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Juist niet. Dit is t moment dat spelers ook bij grotere clubs weten waar ze aan toe zijn. Spelers die eerst nog voor hun kans wilden gaan, gaan nu misschien weg. Plus onze transferwindow loopt een paar dagen langer. T is echt niet allemaal negatief. Dat zeg ik,de afdankertjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik jouw zwartgalligheid wel. Maar vorig seizoen van PSV kan nooit de maatstaf zijn. Ja 4 punten laten liggen is niet goed, maar normaliter is dat gewoon overkomelijk. We zullen meer moeten waken om niet 3 4 of zelfs 5e te worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik jouw zwartgalligheid wel. Maar vorig seizoen van PSV kan nooit de maatstaf zijn. Ja 4 punten laten liggen is niet goed, maar normaliter is dat gewoon overkomelijk. Is emotie. Ik ben er echt even helemaal klaar mee. Offline gaan is een beter idee haha
PSV zal niet zoveel punten halen, dat denk ik ook. Maar wij gaan er ook minder halen dan onder Slot. 4 punten in 3 wedstrijden in een hele zwakke competitie is teveel vrees ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 16:51 schreef MMM het volgende:[..] Is emotie. Ik ben er echt even helemaal klaar mee. Offline gaan is een beter idee haha PSV zal niet zoveel punten halen, dat denk ik ook. Maar wij gaan er ook minder halen dan onder Slot. 4 punten in 3 wedstrijden in een hele zwakke competitie is teveel vrees ik Eigenlijk al 5 punten. Na drie speelrondes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus nu stoppen met voetballen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een onzin , Gewoon doorgaan, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat moet je geen gekke vragen stellen. Anders wordt je malle Pietje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hebben 2 veldslagen verloren Maar niet de oorlog.......... Priske wordt wakker ........... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ??????????????????????? Ik denk niet aan het kampioenschap |
|
|
|