BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 20:05   quote  deeplink  
Nieuwe pagina.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 augustus 2024 - 20:06   quote  deeplink  
Huur of koop wordt nog niet verteld
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 26 augustus 2024 - 20:12   quote  deeplink  
Als ik het goed heb, is het op dit moment dus mogelijk dat er eind dit seizoen 9 terug kunnen komen. Hopelijk ontwinkelen ze zich allemaal heel goed.
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nieuwe pagina.
Klasse , nu zie ik t weer
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:
Huur of koop wordt nog niet verteld
Om wie gaat t eigenlijk?
Die verdediger van Juve of?
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 augustus 2024 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 20:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Om wie gaat t eigenlijk?
Die verdediger van Juve of?
Die is huur net optie
Traoré wordt niet over gemeld wat de constructie is
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 20:58   quote  deeplink  
Ok dank je .
Was het helemaal kwijt door het breedbeeld
🙈
Die verdediger lijkt me wel wat overigens.
Deze effe opzoeken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 augustus 2024 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 20:58 schreef van geil het volgende:
Ok dank je .
Was het helemaal kwijt door het breedbeeld
🙈
Die verdediger lijkt me wel wat overigens.
Deze effe opzoeken.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1221689/wie-is-boubacar-traor-de-mogelijke-nieuwe-middenvelder-van-feyenoord.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 21:03   quote  deeplink  
Dankjewel.
Geen idee wat hij kan.
Zal geen koop worden denk ik, Engels salaris.
Leuv
 Leuv - maandag 26 augustus 2024 - 21:43   quote  deeplink  
Ik herken mijn eigen club niet meer. Ik weet niet of ik met dit alles blij moet zijn en voorzie volgend seizoen een nog groter probleem. Wie staat er nu eens op en gaat beleid voeren. Te Kloese heeft nu al wel duidelijk gemaakt dat hij niet capabel is.
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 21:43 schreef Leuv het volgende:
Ik herken mijn eigen club niet meer. Ik weet niet of ik met dit alles blij moet zijn en voorzie volgend seizoen een nog groter probleem. Wie staat er nu eens op en gaat beleid voeren. Te Kloese heeft nu al wel duidelijk gemaakt dat hij niet capabel is.
Nu pas?
kenny
 kenny - maandag 26 augustus 2024 - 22:31   quote  deeplink  
Door Pieter Zwart Pieter Zwartanalyse
In de zoektocht naar een nieuwe middenvelder is Feyenoord uitgekomen bij Boubacar Traoré. Analyse van de beoogde opvolger van Mats Wieffer, die over een totaal ander profiel beschikt dan zijn voorganger.

Brian Priske hoopt dat hij Feyenoord directer en intenser kan laten spelen. Op de transfermarkt zoeken de Rotterdammers naar voetballers die dat proces kunnen versnellen. Na het vertrek van Mats Wieffer hebben Antoni Milambo en Gjivai Zechiël zichzelf aangediend als dynamische opties. Deze jeugdspelers worden gekoppeld aan Ramiz Zerrouki, die de rol van controlerende middenvelder op zich neemt. Calvin Stengs en Quinten Timber zorgen in die linie voor creativiteit. Dennis te Kloese lijkt van plan een ander type toe te voegen in die linie.

Met Boubacar Traoré richt Feyenoord het vizier op een van de beste tackelaars van de Premier League. Deze 23-jarige Malinees brengt een bijzondere combinatie van dribbelvermogen en agressiviteit.

Tackelen
Voor het verhogen van de intensiteit bij Feyenoord beschikt Traoré over een interessant profiel. Al in zijn periode bij FC Metz scoort hij extreem hoog op statistieken die meten hoe vaak een speler druk ontwikkelt op de bal. Traoré is ogenschijnlijk onvermoeibaar in het afjagen van tegenstanders. Hij sprint voortdurend op opponenten af. Dat is vaak succesvol, dankzij zijn uitschuifbare benen. Hoewel Traoré niet enorm lang is, beschikt hij over lange stelten die vaak tegenstanders verrassen.

Bovenstaande situatie tegen Arsenal is een voorbeeld van die kwaliteit. Thomas Partey denkt simpel breed te kunnen spelen op Oleksandr Zinchenko, maar verslikt zich in het rechterbeen van Traoré. De balafpakker van Wolverhampton Wanderers, waar hij sinds de slotdag van de zomerse transfermarkt in 2022 speelt, slingert zijn favoriete been naar voren en verovert zo de bal op een kansrijke positie.

Op de Olympische Spelen gebeurt in bovenstaande situatie iets soortgelijks. Een tegenstander van Israël denkt Traoré al voorbij te zijn, maar wordt verrast doordat hij toch de weg versperd wordt door het uitgeschoven rechterbeen van de Malinees.

Uit de statistieken blijkt dat dit soort acties van Traoré bepaald geen incident zijn.

Traoré behoort - omgerekend naar speeltijd - tot de vijf spelers in de Premier League die het vaakst een succesvolle tackle noteren. Zijn probleem is dat ploeggenoot João Gomes tot de spaarzame spelers behoort die nog hoger scoren. Sowieso heeft Traoré bij Wolves flinke concurrentie. Tijdens zijn eerste jaargang behoren internationals als Matheus Nunes, João Moutinho en Rúben Neves tot de ploeggenoten met wie hij strijdt om minuten. Daarom komt Traoré pas in zijn tweede jaargang aan de bak. Hij doet 24 keer mee in de Premier League, al is dat voornamelijk als invaller.

Zijn manager ziet Traoré als voetballer voor speciale klussen. Gary O’Neill: 'Iedereen kent zijn fysieke eigenschappen en hoe snel hij ruimtes kan dichtlopen, hoe snel hij kan pressen en hoeveel energie hij meebrengt.' De balafpakker krijgt zijn spaarzame basisplekken tegen Arsenal (twee keer), Manchester City, AFC Bournemouth, Newcastle United, Crystal Palace en Luton Town.

Traoré doet dan wat van hem verwacht wordt: strijd leveren op het middenveld.

In bovenstaande situatie onderbreekt Traoré bijvoorbeeld een kansrijke uitbraak met een sliding op de bal.

In bovenstaand moment toont Traoré dat hij bovendien fysiek gegroeid is sinds zijn overstap naar de Premier League. In Frankrijk oogt hij bij Metz soms nog ielig. Hier brengt hij met een bodycheck een tegenstander uit balans. Traoré is als pressingmonster bij uitstek geschikt voor teams die agressief druk willen zetten.

Dribbelen
Bij energieke tackelaars als Traoré is het clichébeeld dat de technische vaardigheden tekortschieten. Alleen is het tegendeel waar. Traoré is een typische straatvoetballer, die zeer balvaardig is in kleine ruimtes. Hij durft zichzelf in de dekking aanspeelbaar te maken en dribbelt zichzelf geregeld uit hachelijke situaties.

Bovenstaand moment tegen Manchester City is daarvan een voorbeeld. Traoré vraagt de bal op eigen helft. Terwijl hij aan wil nemen met zijn mindere linkervoet, snelt Mateo Kovacic toe in de hoop op een onderschepping. De Malinees vindt een creatieve oplossing door de pass niet aan te nemen, maar door te laten schieten. Kovacic staat op het verkeerde been, keert te laat en Traoré steekt met de bal aan de voet het hele middenveld over.

Bovenstaand voorbeeld tegen Luton Town is een andere illustratie van deze kwaliteit van Traoré. Opnieuw denkt een tegenstander hem te kunnen verrassen, maar precies op het moment dat zijn opponent even uit evenwicht is, versnelt de in Bamako geboren middenvelder de vrije ruimte in.

Of neem bovenstaand moment, waarin Traoré zijn lichaam slim benut om langs zijn directe tegenstander te snellen. Voor een controlerende middenvelder is hij een behoorlijk productieve dribbelaar, al neemt hij soms te veel hooi op de vork door de bal te ver voor zich uit te spelen.

Met zijn kwaliteiten in de kleine ruimtes leent het spel van Traoré zich goed voor chaotisch voetbal, met veel omschakelmomenten. In die omstandigheden is hij vindingrijk in het vinden van oplossingen.

Passen
De twijfel bij Traoré zit bij de vraag hoe hij gaat renderen in een elftal dat het balbezit domineert. Hij heeft in zijn carrière nooit in een team gespeeld dat voornamelijk actief is op de helft van de tegenstander. Bij Metz en Wolves is Traoré gewend aan degradatievoetbal. Dat camoufleert zijn tekortkomingen.

Traoré is geen geweldige passer. Veelzeggend is dat hij in zijn carrière op het hoogste niveau pas twee assists heeft gegeven. Hoewel hij houdt van een crosspass op zijn tijd is Traoré niet de man van de slimme bal tussendoor. Bovendien is hij in het korte werk vaak onzuiver. Korte passes van Traoré mislukken vaker dan die van ploeggenoten op dezelfde positie bij Wolves. Voor een speler die niet bijzonder vaak naar voren speelt, noteert hij een relatief lage passzuiverheid.

Bovenstaand moment op de Olympische Spelen tegen Japan is een voorbeeld van de slordigheid die soms in het spel van Traoré besloten ligt. Hij geeft met zijn lichaamhouding vroeg weg dat hij van plan is om te gaan openen naar de linkerflank, waardoor een tegenstander simpel onderschept.

Dit gebeurt Traoré soms ook in de buurt van zijn eigen doel. In bovenstaande situatie geeft hij weer vroeg weg wat hij van plan is, met een onderschepping van Crystal Palace op een gevaarlijke positie tot gevolg.

Dit soort mislukte breedtepasses zijn de reden dat O'Neil in veel wedstrijden niet vertrouwde op Traoré. Vaak gaf hij de voorkeur aan Tommy Doyle, een combinerende controleur uit de opleiding van Manchester City.

O'Neil deelde zijn beweegredenen toen hij Traoré verkoos boven Doyle in een wedstrijd tegen Luton Town. 'Het hangt er allemaal vanaf hoe ik de wedstrijd zie', zei de manager van Wolverhampton Wanderers. 'Ze kunnen allebei Premier League-wedstrijden op een heel andere manier beïnvloeden. Als we de bal gaan domineren, zoals we 45 minuten lang tegen West Ham deden, denk je dat dat Tommy goed uitkomt. Wetende dat Luton man-tegen-man zou spelen en dat er veel afvallende ballen en duels zouden zijn, dacht ik dat Bouba ons iets zou geven.’

Dat citaat roept de vraag op welke rol Traoré bij Feyenoord gaat vertolken. Hij is gebouwd voor chaotische wedstrijden met veel duels, maar in de Eredivisie is de norm voor de Rotterdammers dat tegenstanders ver teruggedrongen worden op eigen helft. In dat soort duels heeft Traoré moeite zichzelf te onderscheiden.

Positioneren
De ideale positie voor Traoré is een ander vraagteken. Hij is waarschijnlijk op zijn best met een tactisch betrouwbare pion naast zich. Zoals N'Golo Kanté het best functioneerde naast types als Danny Drinkwater, Jorginho en Aurélien Tchouaméni. Als enige controleur kan het positioneren van Traoré problematisch worden.

Traoré is vaak zó gericht op de bal dat hij niet altijd gevaren in zijn rug herkent. Bovenstaande situatie tegen Manchester City is daarvan een voorbeeld. Traoré staat hier nog in de buurt van directe tegenstander Phil Foden.

Een paar tellen later staat de linkspoot volledig vrij op de rand van het strafschopgebied. Dat is bij Foden vragen om problemen.

Door dit soort inschattingsfouten is Traoré waarschijnlijk op zijn best met een speler als Zerrouki naast zich, maar de vraag is of Feyenoord dan voldoende creativiteit overhoudt op het veld.

Conclusie
Boubacar Traoré is qua profiel bijna het tegenovergestelde van Mats Wieffer. Waar zijn voorganger een slimme passer met spelinzicht is, rendeert zijn beoogde opvolger uit Afrika het best in de chaos van de omschakeling. Dan is hij goud waard met zijn uitschuifbare benen en verrassende dribbels. Blijkbaar zijn Dennis te Kloese en Brian Priske tot de conclusie gekomen dat het huidige Feyenoord een speler met dat profiel
van geil
 van geil - maandag 26 augustus 2024 - 22:34   quote  deeplink  
Leve de data.
Wie waren daar nog meer geil op ook al weer?
de kromme2
 de kromme2 - maandag 26 augustus 2024 - 23:04   quote  deeplink  
Ik zeg: haal Tonny Vilhena terug!!
Zit op de bank te verpieteren bij Panathinaikos.
Is precies wat we nodig hebben en moet toch financieel haalbaar zijn.
Leuv
 Leuv - maandag 26 augustus 2024 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 22:34 schreef van geil het volgende:
Leve de data.
Wie waren daar nog meer geil op ook al weer?
Dol op maar zeker niet in een teamsport. Daar is de toegevoegde waarde nihil.
Ik zou wel eens een goede discussie willen aangaan met die fysieke coaches bij ons. Wat een onbenullen zijn dat zeg. Waarschijnlijk geen een op afgestudeerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 23:08   quote  deeplink  
😏
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 23:08 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dol op maar zeker niet in een teamsport. Daar is de toegevoegde waarde nihil.
Ik zou wel eens een goede discussie willen aangaan met die fysieke coaches bij ons. Wat een onbenullen zijn dat zeg. Waarschijnlijk geen een op afgestudeerd.
Leg eens uit Leuv
VVout
 VVout - maandag 26 augustus 2024 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 23:04 schreef de kromme2 het volgende:
Ik zeg: haal Tonny Vilhena terug!!
Zit op de bank te verpieteren bij Panathinaikos.
Is precies wat we nodig hebben en moet toch financieel haalbaar zijn.
https://forum.headliner.nl/topic-31807/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2024 - 23:17   quote  deeplink  
😂😂😂
Leuv
 Leuv - maandag 26 augustus 2024 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leg eens uit Leuv
Een teamsport maar zeker voetbal is een soort extensieve interval training maar de intensiteit is niet zo hoog en de rust is vrij groot in relatie tot de intensiteit. Dit wordt met data maar in totaliteit stelt dit geen ruk voor. Ze lopen Max 10 km in 90 minuten. Dit kunnen vrijwel alle joggende huisvrouwen ook. Spierschade is er niet bovendien hebben ze goede supplementen om die versneld te laten herstellen. Een goede herstellende training zal het lichaam eerder sterker maken. Adaptatie na een zware training. Haal je dit weg, war Priutske dus met Timber deed dan blijf je op hetzelfde niveau steken. Geen promotie dus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 23:44   quote  deeplink  
In Bulgarije wordt de komst van die 19 jarige keeper Andreev naar Feyenoord gemeldt. Zou om 1,5 miljoen gaan. Woensdag blijkbaar de keuring. Als het allemaal klopt natuurlijk.
MightyAce
 MightyAce - maandag 26 augustus 2024 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
In Bulgarije wordt de komst van die 19 jarige keeper Andreev naar Feyenoord gemeldt. Zou om 1,5 miljoen gaan. Woensdag blijkbaar de keuring. Als het allemaal klopt natuurlijk.
Bijzondere keuze als 2e keeper.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 augustus 2024 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 23:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bijzondere keuze als 2e keeper.
Zeker. Ook omdat je ook al zo iemand hebt als 3de keeper. Maar misschien is de conclusie dat Van Sas niet als een toekomstig eerste keeper gezien wordt en deze jongen wel. Maar goed, stel dat Wellenreuther alles afscheurt over 2 weken, dan moet zo'n jongen wel goed genoeg zijn om veel te gaan keepen. Ook Europees.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 augustus 2024 - 00:19   quote  deeplink  
Boubacar lijkt me wel een leuk spelertje als ok dat filmpje met qat beelden tegen Japan zag.

Die van Juventus daarentegen is (op basis van zon filmpje) ontzettend gied op de bal. Verschrikkelijk goede timing en dat us dan ook zijn kracht. Zeer vaak.op het juiste moment naar de bal. Een krijger maar je ziet hem alleen masr duels op de bal winnen, meer niet. Volgens mij kan hij de bal niet eens over twee meter bij de juste kleur in de voeten spelen (sarcastisch, want zoiets zie je in dat filmpje niet...)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 augustus 2024 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2024 - 23:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Een teamsport maar zeker voetbal is een soort extensieve interval training maar de intensiteit is niet zo hoog en de rust is vrij groot in relatie tot de intensiteit. Dit wordt met data maar in totaliteit stelt dit geen ruk voor. Ze lopen Max 10 km in 90 minuten. Dit kunnen vrijwel alle joggende huisvrouwen ook. Spierschade is er niet bovendien hebben ze goede supplementen om die versneld te laten herstellen. Een goede herstellende training zal het lichaam eerder sterker maken. Adaptatie na een zware training. Haal je dit weg, war Priutske dus met Timber deed dan blijf je op hetzelfde niveau steken. Geen promotie dus.
Ja duidelijk bedankt, maar er waren twee verhalen de wereld ingeslingerd
wat betrefd de wissel van Timber .
1 waar jij over schreef en de ander dat Priske bang was voor een tweede
gele kaart.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 27 augustus 2024 - 00:37   quote  deeplink  
Welkom andreev, hopelijk ben jij die zeer talentvolle keepert ze in jou zien😏
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 augustus 2024 - 00:58   quote  deeplink  
Timber heeft een groot deel van de voorbereiding gemist. Dus daar doen ze iets voorzichter mee. Heeft ook al wat blessures gehad sinds ie bij Feyenoord is.

Tis niet meer dan dat. Vind ik juist positief, want onder Slot vond ik dat een paar spelers wat teveel opgerookt werden in de loop van het seizoen. Santi en Stengs zijn daar voorbeelden. Het seizoen is lang, dus af en toe een beetje voorzichtig en/of rouleren is heel normaal. Gebeurt overal in de top. Het is niet dat ze het fysiek niet aankunnen (een km of 10 lopen per wedstrijd), maar het gaat om een gegeven moment wel ten koste van een stukje frisheid en/of blessures.

En bij Timber zit er gewoon een opbouw in. Die gaat natuurlijk niet de rest van het seizoen maar een uur spelen. Dat zal relatief snel naar 90 minuten gaan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 augustus 2024 - 08:50   quote  deeplink  
Boubacar is een moderne Afrikaam , god zij dank uit Bamaco
Heeft geen banden met een stam, en is modern ( voor Afrikaanse begrippen )
Alleen jammer dat hij geen Frans paspoort heeft, ( volgens mijn bronnetje) dat betekent dat het langer kan duren .
Nadeel moet als hij zou komen, moet ik direct 10 shirts bestellen met zijn naam ........1 voor de vrouw en de rest voor ambassade personeel.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 augustus 2024 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 00:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Timber heeft een groot deel van de voorbereiding gemist. Dus daar doen ze iets voorzichter mee. Heeft ook al wat blessures gehad sinds ie bij Feyenoord is.

Tis niet meer dan dat. Vind ik juist positief, want onder Slot vond ik dat een paar spelers wat teveel opgerookt werden in de loop van het seizoen. Santi en Stengs zijn daar voorbeelden. Het seizoen is lang, dus af en toe een beetje voorzichtig en/of rouleren is heel normaal. Gebeurt overal in de top. Het is niet dat ze het fysiek niet aankunnen (een km of 10 lopen per wedstrijd), maar het gaat om een gegeven moment wel ten koste van een stukje frisheid en/of blessures.

En bij Timber zit er gewoon een opbouw in. Die gaat natuurlijk niet de rest van het seizoen maar een uur spelen. Dat zal relatief snel naar 90 minuten gaan.
Zie Hugo Bueno nu ,die haalde hij er eerder uit om rustig aan te doen.
En evenzogoed een blessure op de training opgelopen.
Dat krijg je niet van stilzitten inderdaad
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:01   quote  deeplink  
Ben benieuwd naar Osman
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:13   quote  deeplink  
Andere clubs hemelen hun spelers in de media op, zodat ze goed verkocht kunnen worden.
Bij ons:
https://www.feyenoordpings.nl/willem-vvan-hanegem-hard-de-echte-top-komt-niet-voor-hem/
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:23   quote  deeplink  
Report suggests Liverpool is eyeing a £24m move for Feyenoord's Quinten Timber!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:28   quote  deeplink  
Straks alles weg in de laatste week.
MMM
 MMM - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:33   quote  deeplink  
Geloof ik niet zo. Liverpool is ook wel wat zuinig, hebben nog niks gekocht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:38   quote  deeplink  
Gisteren hadden ze iemand gehaald dacht ik gelezen te hebben.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 09:33 schreef MMM het volgende:
Geloof ik niet zo. Liverpool is ook wel wat zuinig, hebben nog niks gekocht.
daarom
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 augustus 2024 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 09:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gisteren hadden ze iemand gehaald dacht ik gelezen te hebben.
Nee was interesse in Chiesa
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 10:15   quote  deeplink  
Update

Wieffer 💰
Hendriks 💰
Hartjes 💰
Jansen 💰
Lopez 🔖💰
Pedersen 🔖💰
Wålemark 🔖💰
Sauer 🔖
Van den Belt 🔖
Benita 🔖
Sebaoui 🔖
Tsoungui 🔖💰
Haen 🔖
Jahanbaksh ❌
Lamprou ❌
Minteh ❌
Bijlow ✈️
Geertruida ❓
Hancko ✋
Gimenez ✋
Timber ❓
Kasanwirjo ❓
Nieuwkoop ❓
Bullaude ✈️
Lingr ❓
Zerrouki ❓
Ueda ❓
Ivanušec ❓

In:
Hadj Moussa 💰
Mitchell 💰
Nadje 💰
Smal 💰
Carranza 💰
Osman 🔖
Bueno 🔖
Andreev ❓
Cédric ❓
Weiper ❓
González ❓
Boubacar Traoré ❓

Inmiddels 16 exit

Zo ziet t er op papier nu uit als de sterkste inkomende geruchten doorgaan
GV-STQLXYAAAyvp.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Stylzz --
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 27 augustus 2024 - 10:43   quote  deeplink  
De dikgedrukte namen bij elkaar maken wel een mooi en sterk team, al ken ik de Traoré niet en is Bueno geblesseerd. Smal lijkt mij een prima vervanger overigens.
Positie van Stengs en Moussa is nog wel een versterking waard.
Hier moet je minimaal 2e mee kunnen worden, met 4-3-3 als systeem.
MMM
 MMM - dinsdag 27 augustus 2024 - 10:51   quote  deeplink  
Ik ken Traoré en González onvoldoende dus ben benieuwd.

Als je puur qua kwaliteit naar de breedte kijkt, als die 3 die er al in staan zouden komen, moet er op rechtsbuiten nog echt iets bij.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 27 augustus 2024 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 10:51 schreef MMM het volgende:
Ik ken Traoré en González onvoldoende dus ben benieuwd.

Als je puur qua kwaliteit naar de breedte kijkt, als die 3 die er al in staan zouden komen, moet er op rechtsbuiten nog echt iets bij.
Eens hoor.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 10:51 schreef MMM het volgende:
Ik ken Traoré en González onvoldoende dus ben benieuwd.

Als je puur qua kwaliteit naar de breedte kijkt, als die 3 die er al in staan zouden komen, moet er op rechtsbuiten nog echt iets bij.
Klopt, maar ziet het er een stuk minder somber uit.
Maar we zijn er nog niet...
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 10:43 schreef Frobin1974 het volgende:
De dikgedrukte namen bij elkaar maken wel een mooi en sterk team, al ken ik de Traoré niet en is Bueno geblesseerd. Smal lijkt mij een prima vervanger overigens.
Positie van Stengs en Moussa is nog wel een versterking waard.
Hier moet je minimaal 2e mee kunnen worden, met 4-3-3 als systeem.
Snal maakte geen beste indruk anders.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:09   quote  deeplink  
Die González zou zonder koopoptie zijn als je de italianen moet geloven, dan zou ik doorschakelen. Maar goed.
Geeft je wel weer een optie op LB, kun je Hancko doorschuiven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:11   quote  deeplink  
Ho, zo snel kan t gaan, Facundo #Gonzalez gaat naar
@Feyenoord
in bruikleen met kooprecht - wat een verplichting kan worden - voor 6 miljoen euro

Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:12   quote  deeplink  
Over betrouwbare bron gesproken..
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:16   quote  deeplink  
Toch nog een facundo aan de haak geslagen na het mislukken van buonanotte. Mooi, hopelijk geen last minute transfer van Hancko
MMM
 MMM - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:
Ho, zo snel kan t gaan, Facundo #Gonzalez gaat naar
@Feyenoord
in bruikleen met kooprecht - wat een verplichting kan worden - voor 6 miljoen euro

[ tweet ]
Met koopoptie lijkt me prettig. Mocht die jongen het goed doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2024 - 11:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Met koopoptie lijkt me prettig. Mocht die jongen het goed doen.
ja dan is zes een koopje. En anders stuur je m lekker terug.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 augustus 2024 - 11:23   quote  deeplink  
Feyenoord overtuigt Juventus en huurt lange verdediger (21) met optie tot

Feyenoord is in de afrondende fase van de overeenkomst omFacundo González, een 21-jarige verdediger van Juventus, te verwerven. Dit wordt bevestigd door transferexpert Gianluca Di Marzio. De deal betreft een huurperiode met een optie tot aankoop van zes miljoen euro, die kan worden verplicht gesteld afhankelijk van het aantal wedstrijden dat González speelt.

Feyenoord en Juventus zouden op dinsdag een akkoord hebben bereikt. González, die 1.93 meter lang is, heeft nog een contract van twee jaar bij Juventus, waar hij in 2023 vandaan kwam na een periode bij Valencia CF. Voorafgaand aan deze potentiële overgang heeft hij het afgelopen seizoen op huurbasis bij Sampdoria in de Serie B gespeeld.

Kan verplicht worden bij aantal wedstrijden dus, maar dan zal hij ook wel goed genoeg zijn. Mooi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Cruzcontrol --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6910560