|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Las ergens Bijlow blijft,, weer al n raar gerucht,, was al weg toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Behalve dat de medische geschiedenis van die spelers zo’n beetje al op straat lagen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Extra aandacht bij de keuring. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan geen eens is normaal werken vandaag met ene plot Wending na de andere😲 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar dat is toch gewoon per speler. Niet per se dat je als club een naam krijgt Feyenoord nam het risico met Stengs wel bijvoorbeeld maar had dezelfde info |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Klopt de medische staf wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee die hebben hun diploma bij een pak Omo gekregen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T was geen kritiek. Maar denk toch echt dat andere clubs daar heel anders over denken. Die weten ook niet van de hoed en de rand zoals ons,die volgen echt Feyenoord niet.
Ik vond t wel een flater eigenlijk, dat DTK de transfer van Stengs al verdedigde voor de keuring, en begon over zijn fysieke tekortkomingen. @ STYLZZ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pijnlijk voor Bijlow😓 zo wordt het lastig om toch nog eens mooie stap premier league te kunnen maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vrees dat afketsen huur/transfer Bijlow gevolgen gaat hebben voor inkomende transfers. Scheelt nogal qua salarishuis.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Meest bizarre en slechte window ooit tot nu toe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je leest zegt Bijlow. Andere inzichten bij Engelsen over behandel methode staf in Nederland. Of heb je dat niet gelezen ....
Je weet ook een lepeltje omo tussen penis en pruim geeft nachten van genot en bedden vol schuim |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Denk dat Piet bedoeld, dat die voor andere clubs een deuk mee hebben opgelopen, en dus ook de club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:Als je leest zegt Bijlow. Andere inzichten bij Engelsen over behandel methode staf in Nederland. Of heb je dat niet gelezen .... Je weet ook een lepeltje omo tussen penis en pruim geeft nachten van genot en bedden vol schuim Yep |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:Als je leest zegt Bijlow. Andere inzichten bij Engelsen over behandel methode staf in Nederland. Of heb je dat niet gelezen .... Je weet ook een lepeltje omo tussen penis en pruim geeft nachten van genot en bedden vol schuim Kan iemand Piet ff resetten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:Als je leest zegt Bijlow. Andere inzichten bij Engelsen over behandel methode staf in Nederland. Of heb je dat niet gelezen .... Je weet ook een lepeltje omo tussen penis en pruim geeft nachten van genot en bedden vol schuim Ja dat las ik. Maar daar kun je toch niet een hele medische staf in twijfel mee trekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 17:37 schreef van geil het volgende:[..] Denk dat Piet bedoeld, dat die voor andere clubs een deuk mee hebben opgelopen, en dus ook de club. Dat jij dat kan bedoelen snap ik. Piet niet 😬 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha ctfl alt delete Ben er weer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anyway, gewoon kut voor Bijlow. Hopelijk weer snel basis hoop ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 17:35 schreef MMM het volgende:Vrees dat afketsen huur/transfer Bijlow gevolgen gaat hebben voor inkomende transfers. Scheelt nogal qua salarishuis.. Ja vrees het ook, kut voor Bijlow kut voor ons |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bright side, perfecte vervanger voor Wellie..
Gaat Bulgaar nog door nu? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Caravan staat gereed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Stiekem hoop ik dat Wellenreuther ergens anders fouten gaat maken en dat die Bulgaar de 2e keeper wordt achter Bijlow. Bijlow moet gewoon zeggen, geef mij maar de helft van mijn salaris, dat zou hem een groot Feyenoorder maken. Zou dat gaan gebeuren.... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
MightyAce ga Piet ergens palen en beide pas terug komen als jullie weer sterretjes zien ipv een zwart gat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door PieterBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 18:11 schreef PieterBos het volgende:MightyAce ga Piet ergens palen en beide pad terug komen als je weer sterretjes zien ipv een zwart gat Te veel details voor mij, sterretjes zien, pfoei... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Haha precies, maar vond het wel toepasselijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt er ergens gepaald?😛 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 18:11 schreef PieterBos het volgende:MightyAce ga Piet ergens palen en beide pas terug komen als jullie weer sterretjes zien ipv een zwart gat We hebben een biecht topic voor dit soort fantasieën, PB |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel goed weer vandaag voor de hei neukers al wil ik mensen niet op ideeën brengen eigenlijk😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Door de bossen door de heide... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als het gras 2 kontjes hoog is, helahie, helahoo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen wil Priske ook met vroegpensioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Santi zit er al 9 maanden in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weghorst naar Diemen zuid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelukkig hebben wij Ueda. Klasbak die Dennis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Babel zoekt nog een club👍 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trauner als 2e spits. Enzovoorts. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is Weghorst z'n droomclub he. De man is van zichzelf al zo enorm unlikable,gaat ie ook nog 's daar voetballen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verhaal Weghorst ook ten einde. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lekker bij zijn favoriete cluppie, de engerd.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar dit is een speler met passie. Dat kennen ze daar toch niet? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tobias Lauritsen als pinchhitter/breekijzer halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Update en gaan we weer.
Wieffer 💰 Hendriks 💰 Hartjes 💰 Jansen 💰 Lopez 🔖💰 Pedersen 🔖💰 Wålemark 🔖💰 Sauer 🔖 Van den Belt 🔖 Benita 🔖 Sebaoui 🔖 Tsoungui 🔖💰 Haen 🔖 Jahanbaksh ❌ Lamprou ❌ Minteh ❌ Bijlow ✋ Geertruida ❓ Hancko ✋ Gimenez ❓ Timber ❓ Kasanwirjo ❓ Nieuwkoop ❓ Bullaude ✈️ Lingr ❓ Zerrouki ❓ Ueda ❓ Ivanušec ❓
In: Hadj Moussa 💰 Mitchell 💰 Nadje 💰 Smal 💰 Carranza 💰 González 🔖💰 Osman 🔖 Bueno 🔖 Andreev ❓ Cédric ❓ Weiper ❓ Boubacar Traoré ❓
Inmiddels 16 exit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 17:35 schreef MMM het volgende:Vrees dat afketsen huur/transfer Bijlow gevolgen gaat hebben voor inkomende transfers. Scheelt nogal qua salarishuis.. Als je dit een versterking op 6 en/of rechtsbuiten kost is het echt dramatisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bekijk jij dingen ook wel eens positief de laatste tijd? 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik probeer altijd realistisch te kijken waarbij ik zeker op wedstrijddagen weleens wat door sla in het negatieve haha
Maar bovenstaand is wel een serieus probleem waar we mee te maken krijgen vrees ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|