|
|
bijft007
|
|
|
Gezien de kwaliteiten zal hij wel prima kunnen doen,, maar +- 15-20 wedstrijden als hij dat haalt qua fitheid ed + flink salaris = conclusie niet aan beginnen😏 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk dat PSV hem gaan inlijven. Die zoeken nog een back. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerder Turkije oid dergelijks verwacht ik. Maar zou kunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij is op Instagram ook wat PSV accounts gaan volgen, lees ik net op Twitter.
Kan wel een succes worden daar in de speelstijl van Bosz. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 15:10 schreef MMM het volgende:[..] Hij is op Instagram ook wat PSV accounts gaan volgen, lees ik net op Twitter. Kan wel een succes worden daar in de speelstijl van Bosz. Oh is dat zo? Misschien speelt er dan wat ja. Qua speelstijl zou hij ook wel bij Feyenoord passen trouwens, maar goed, daar zijn weer andere bezwaren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Laatste seizoen niet veel gespeeld, 2 seizoenen daarvoor bijna alles.
29, kan nog een paar jaar mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Smullen weer zeg. Mooie dag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beggars can't be choosers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bazoer mag weg bij AZ, zou toch niet... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien voor de verkoop in de horeca afdeling. Maar zou me niets verbazen weer een CL waardige speler |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verrassing op komst met betrekking op Carranza.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nou ik ben benieuwd ....hij gaat naar Dordrecht ? Ruilen hem voor Karsdorp Of is geblesseerd Heeft een strafblad?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens mij kunnen we geen spelers meer verhuren boven de 21. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog 1 plek over.
Maar je zit ook nog met Bullaude en Kasanwirjo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 16:53 schreef piet de paler het volgende:[..] Nou ik ben benieuwd ....hij gaat naar Dordrecht ? Ruilen hem voor Karsdorp Of is geblesseerd Heeft een strafblad? Gaat er 30 inschieten dit seizoen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord krijgt een gelede dubbeldekker bus. Voor het parkeren voor het doel ( Priske systeem) En de vele spelers vervoeren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De KNVB heeft/had nog tot juli volgend jaar om het in te voeren, dus het kan zijn dat we nog niet aan die regels gebonden zijn. Maar dat is speculatie uiteraard. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De KNVB heeft/had nog tot juli volgend jaar om het in te voeren, dus het kan zijn dat we nog niet aan die regels gebonden zijn. Maar dat is speculatie uiteraard. Lekker op brood |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cercle Brugge gaat Carranza blijkbaar misschien huren? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Apart verhaal, Feyenoord wilde toch zo graag met 3 spitsen het seizoen in? Die gozer is toch ook pas net weer fit? Maar goed, als het zo is zal hij het wel niet zien zitten 3de spits te zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter sturen ze Ueda.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn oude club inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar als die liever toch carranza willen hebben zegt dat toch genoeg over Ayase |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Willen ze Ueda niet terug daar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of Feyenoord ziet het meer zitten in Ayase dan in Carranza. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zat er nog garantie op? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat hebben we dan voor halve gare uit de VS gehaald hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien nog n keepertje erbij, altijd lekker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zou ik oprecht tegen elk redelijk bod lozen. Verlies nemen en door
Miljoentje of 5 moet lukken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dit account heeft over het algemeen wel goede info.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien, maar dat had je wel veel eerder in de transfermarkt moeten doen. Ook met het oog op een opvolger. Denk dat Feyenoord al vroeg besloten heeft het nog even aan te kijken, hopend op verbetering. Tenzij er echt een niet te weigeren bod binnenkomt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar dan hebben we 2 spitsen te weinig:( |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 17:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien, maar dat had je wel veel eerder in de transfermarkt moeten doen. Ook met het oog op een opvolger. Denk dat Feyenoord al vroeg besloten heeft het nog even aan te kijken, hopend op verbetering. Tenzij er echt een niet te weigeren bod binnenkomt. Gemiste kans inderdaad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat deze onzin en dagen van hoop snel afgelopen zijn. Voel ons weer een arme zielige ploeg te groot voor het grootste deel van de NL competitie en veel te klein voor CL Steeds weer die hoop, bij een transfer window. Waar Heerenveen , en 020 ons steeds afftroeft. Wat moete we gvd doen om eens mee te doen op de transfermarkt, en dan bedoel ik niet het halen van echte toppers. Maar wel spelers met erkende potentie
Ja ik raak mijn geduld kwiijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida hoopt op o.a. Aston Villa bij de loting.
Ook heel apart haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop dat deze onzin en dagen van hoop snel afgelopen zijn. Voel ons weer een arme zielige ploeg te groot voor het grootste deel van de NL competitie en veel te klein voor CL Steeds weer die hoop, bij een transfer window. Waar Heerenveen , en 020 ons steeds afftroeft. Wat moete we gvd doen om eens mee te doen op de transfermarkt, en dan bedoel ik niet het halen van echte toppers. Maar wel spelers met erkende potentie Ja ik raak mijn geduld kwiijt je doet het jezelf aan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In dat geval is Carranza een blunder dus.. |
|
|
|