|
|
van geil
|
|
|
Atletico meldt bod 6 voor Hancko. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit meldt Mikos over Geert en Leipzig.
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Duim ja, zie posts erboven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij komen de keuringen vanaf nu aardig in de knoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geert zal gaan. Leipzig heeft t geld. Dat gaat rondkomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Keuring is in een paar uurtjes gebeurd. Zeker bij spelers zonder enige blessure historie. Vaak nemen ze hun eigen medisch dossier ook mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kunnen we goed gebruiken voor dat leger aan huurlingen dat volgend jaar terugkomt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat wordt toch nog een listig spel. gevoelsmatig kan Aston meer bieden mits zij spelers verkopen. Ik weet niet hoe hoog leipzig in de boom gaat zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bah. Geert weg zou zeer slecht nieuws zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had Hancko erger gevonden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ook. Maar Geert is wel echt een geweldige speler.
Als vervanger moet je een rechtsback halen, geen cv |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Das eigenlijk 2 man ja. misschien wel 3. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat gaat een drama worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gewoon terugsturen bij de grens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zullen met een beetje pech flink wat contracten afgekocht moeten worden. Maar goed, misschien valt het mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 18:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zullen met een beetje pech flink wat contracten afgekocht moeten worden. Maar goed, misschien valt het mee. Contracten zijn ook een jaar verder, dus goedkoper af te kopen of verkopen. Maar sommigen zullen zich misschien ontwikkelen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 18:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Contracten zijn ook een jaar verder, dus goedkoper af te kopen of verkopen. Maar sommigen zullen zich misschien ontwikkelen eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hoor er komt weer een bod van Leipzig voor Geert misschien wel 10 milj |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 18:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Keuring is in een paar uurtjes gebeurd. Zeker bij spelers zonder enige blessure historie. Vaak nemen ze hun eigen medisch dossier ook mee. Moet je wel uit de buurt komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er komt niet veel meer bij vrees ik😅 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En misschien wel weg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sparta Praag nog ff leegkopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen de hele dag Feyenoord Twitter op autorefresh |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel altijd verwacht Geert weg,, als eerste ook dacht ik,, alsnog op wiefer na dan lijkt te gaan gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:35 schreef bijft007 het volgende:Wel altijd verwacht Geert weg,, als eerste ook dacht ik,, alsnog op wiefer na dan lijkt te gaan gebeuren Duitsers hebben tot 20.00 morgen las ik. Daarvoor moet alles rond,en gebeurt zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja schijnt 20 miljoen op te gaan leveren. Met nog een jaarcontract vind ik dat een hoop geld |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff, duitsers kennende zal het 1 voor 8 wel rond zijn dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je mag hopen dat zijn vervanger klaar staat, mocht het nu echt gaan gebeuren. De meest voor de hand liggende vertrekker van deze zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als Karsdorp zijn zegen geeft. Kan me voorstellen dat hij twijfelt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je mag hopen dat zijn vervanger klaar staat, mocht het nu echt gaan gebeuren. De meest voor de hand liggende vertrekker van deze zomer. Die waterdrager van Sparta Praag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja die hoop ik dus eigenlijk niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Update en gaan we weer.
Wieffer 💰 Hendriks 💰 Hartjes 💰 Jansen 💰 Lopez 🔖💰 Pedersen 🔖💰 Wålemark 🔖💰 Sauer 🔖 Van den Belt 🔖 Benita 🔖 Sebaoui 🔖 Tsoungui 🔖💰 Haen 🔖 Slory 🔖 Jahanbaksh ❌ Lamprou ❌ Minteh ❌ Bijlow ✋ Geertruida ✈️ Hancko ✋ Gimenez ✋ Timber ❓ Kasanwirjo ❓ Nieuwkoop ❓ Bullaude ✈️ Lingr ❓ Zerrouki ❓ Ueda ❓ Ivanušec ❓
In: Hadj Moussa 💰 Mitchell 💰 Nadje 💰 Smal 💰 Carranza 💰 González 🔖💰 Osman 🔖 Bueno 🔖 Andreev ❓ Cédric ❓ Weiper ❓ Boubacar Traoré ❓ Sørensen ❓
Inmiddels 17 (tijdelijk) weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Evt verlenging telt ook mee. Transfermarkt 35. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja daar is blijkbaar nog geen sprake van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alleen de mogelijkheid al bedoel ik. Denk dat t bedrag hoger wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:45 schreef Stylzz het volgende:Update en gaan we weer. Wieffer 💰 Hendriks 💰 Hartjes 💰 Jansen 💰 Lopez 🔖💰 Pedersen 🔖💰 Wålemark 🔖💰 Sauer 🔖 Van den Belt 🔖 Benita 🔖 Sebaoui 🔖 Tsoungui 🔖💰 Haen 🔖 Slory 🔖 Jahanbaksh ❌ Lamprou ❌ Minteh ❌ Bijlow ✋ Geertruida ✈️ Hancko ✋ Gimenez ✋ Timber ❓ Kasanwirjo ❓ Nieuwkoop ❓ Bullaude ✈️ Lingr ❓ Zerrouki ❓ Ueda ❓ Ivanušec ❓ In: Hadj Moussa 💰 Mitchell 💰 Nadje 💰 Smal 💰 Carranza 💰 González 🔖💰 Osman 🔖 Bueno 🔖 Andreev ❓ Cédric ❓ Weiper ❓ Boubacar Traoré ❓ Sørensen ❓ Inmiddels 17 (tijdelijk) weg Mooi rijtje weer man ,maar is er interesse in Bullaude? |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Ik las eerder dat fortuna voor hem in de markt was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja was al een tijdje sprake van. Fortuna dacht ik. Maar nog geen groen licht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 miljoen vrij in salaris ruimte meteen dan Geert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja is waar ,hoop dat het doorgaat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bullaude misschien wel contract afkopen als ie blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moeten ze zeker doen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet exact wat feyenoords denkwijze,/tactiek is wat te proberen te halen en wat neerleggen voor een positie : zelf zou ik het beter vinden ze meer poen reserveren voor aanvaller en middenvelders tov verdedigers, maar moet dan ook geen koekenbakkers Worden dan achterin natuurlijk😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je mag hopen dat zijn vervanger klaar staat, mocht het nu echt gaan gebeuren. De meest voor de hand liggende vertrekker van deze zomer. Ik mag hopen een rechtsback. En geen centrale verdediger zoals we vanmiddag lazen |
|
|
|