|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:07 schreef JanM het volgende:Stel dat Clasie toch vertrekt en Mokotjo in beeld zou komen (al denk ik persoonlijk dat hij niet de gewenste vervanger zou zijn): Mokotjo schijnt toch met een terugkoopclausule verkocht te zijn aan Zwolle? Weet iemand daar meer over? Voor Mokotjo is volgens mij geen terugkoopclausule afgesproken. Wel een flink percentage van de verkoopsom bij doorverkoop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:07 schreef JanM het volgende:Stel dat Clasie toch vertrekt en Mokotjo in beeld zou komen (al denk ik persoonlijk dat hij niet de gewenste vervanger zou zijn): Mokotjo schijnt toch met een terugkoopclausule verkocht te zijn aan Zwolle? Weet iemand daar meer over? kijk n's bij Headliner. wil absoluut niet terug naar Feyenoord. zal wel 020 worden als ze daar nog n middenvelder zoeken Feyenoord hoeft m niet te bellen. de club heeft hem te veel pijn gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ook ziyech kunnen we waarschijnlijk volgend jaar bij twente zien , promes is verkocht en twente wil ziyech als vervanger |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Over Toornstra en Ziyech hoeft niemand zich zich meer druk te gaan maken. Mocht FC Twente vandaag Promes verkopen, zullen deze twee zich wel in Enschede gaan melden. Over daadkracht gesproken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mokotjo kan er niets van. Vier jaar niemand kunnen overtuigen bij Feyenoord.
Optiefen, weigert ook nog eens Nederlands te spreken, passant die alleen maar bezig is met zijn eigen portemonnee. |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
we hebben best een goede ploeg nu hoor , velen zien dit alleen niet , alleen verdediging is top !, Kongolo Wilkshere Mathijssen :( ( moet nog weer in vorm komen ) Boulharouzz !! , dan nog van beek en Cabral , middenveld is wel krapjes , met alleen immers clasie vilhena vormer , ik vind dat ze Goossens eens op de nummer 10 moeten proberen , groot fan van hem alleen super klote dat hij nooit is doorgebroken , ik vind dat ze met hem moeten experimenteren. aanval , de vleugel gaat wel , Schaken is nog steeds gewoon een goede vleugel aanvaller , en de punt is jammer genoeg zwak , zeer zwak |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:35 schreef Pindaachris het volgende:we hebben best een goede ploeg nu hoor , velen zien dit alleen niet , alleen verdediging is top !, Kongolo Wilkshere Mathijssen :( ( moet nog weer in vorm komen ) Boulharouzz !! , dan nog van beek en Cabral , middenveld is wel krapjes , met alleen immers clasie vilhena vormer , ik vind dat ze Goossens eens op de nummer 10 moeten proberen , groot fan van hem alleen super klote dat hij nooit is doorgebroken , ik vind dat ze met hem moeten experimenteren. aanval , de vleugel gaat wel , Schaken is nog steeds gewoon een goede vleugel aanvaller , en de punt is jammer genoeg zwak , zeer zwak dan worden we kampioen , ben ik wel blij mee |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Het ziet er allemaal nog behoorlijk onwennig uit in de achterste linie, maar opties hebben we daar nu zeker genoeg voor dit jaar. Het middenveld zou inderdaad wel wat concurrentie kunnen gebruiken, maar dit heeft niet de eerste prioriteit.
Basacikoglu zie ik eigenlijk wel slagen bij Feyenoord en Te Vrede kan nog flink groeien. Het lijkt me dus vooral zaak om een aanvalsleider te vinden zodat Mitchell zich nog even rustig kan ontwikkelen.
Ik denk dat het gewoon realistisch is om te zeggen dat Feyenoord zich nu weer op moet bouwen voor een komende slag om het kampioenschap. Misschien niet dit seizoen, maar wel degelijk de volgende! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:20 schreef edjoe het volgende:Over Toornstra en Ziyech hoeft niemand zich zich meer druk te gaan maken. Mocht FC Twente vandaag Promes verkopen, zullen deze twee zich wel in Enschede gaan melden. Over daadkracht gesproken. ook mokotjo staat hoog op hun verlanglijstje |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Misschien niet dit seizoen, maar wel degelijk het daarop volgende!! Laat daar maar een CD van maken, dat verhaal horen we al jaren. Het legioen wil eindelijk eens waar voor zijn duur betaalde seizoenkaart. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als van Geel in bed net zo veel daadkracht heeft als bij zijn transferonderhandelingen komt zijn vrouwtje heel wat tekort. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:20 schreef edjoe het volgende:Over Toornstra en Ziyech hoeft niemand zich zich meer druk te gaan maken. Mocht FC Twente vandaag Promes verkopen, zullen deze twee zich wel in Enschede gaan melden. Over daadkracht gesproken. Mocht dit allemaal kloppen, dan is v. Geel een fractie te laaaaat! Gaaaaaaap, gaaaaaaaaap, gaaaaaaaaaaaap! Welterusten allemaal. ( maar fanancieel wel gezond en het legioen zakt maar in de ....) |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Welk beleid zou jij voor willen stellen om de weg omhoog in te slaan dan @daan limbos? De club is nu financieel gezond en heeft daar inderdaad veel namen voor verkocht.
De Vrij en Janmaat hadden nog een contract voor 1 jaar. Pelle was ook al bekend dat hij waarschijnlijk weg zou gaan en Bruno Martins Indi hebben we al een goede vervanger voor in huis. De schulden zijn weg en er is 10 miljoen om te investeren waar er al een paar aan op zijn gegaan om de rechterflank te versterken.
Een kampioenschap kan je niet zomaar even bij elkaar kopen. De begroting van Feyenoord staat vooralsnog op de 5e plaats in de eredivisie. Dus hoe gaan we vanuit hier verder is de vraag. Natuurlijk wil iedereen kampioen worden, maar daar kom je alleen met een plan. Wat is jouw alternatief? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Karsdorp is een groot talent, als je dan toch vindt dat je middenveld niet sterk genoeg is, zou ik daar naar kijken in plaats van een aankoop te doen. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Mee eens Stylzz, kijk eerst even in eigen huis! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Kongolo, van Beek, Vilhena, Boëtius en (nog) Clasie is 'eigen kweek' in de basis niet sterk vertegenwoordigd Karsdorp erbij, ja.
Beleid Rutten??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat probeer ik, ja. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:20 schreef edjoe het volgende:Over Toornstra en Ziyech hoeft niemand zich zich meer druk te gaan maken. Mocht FC Twente vandaag Promes verkopen, zullen deze twee zich wel in Enschede gaan melden. Over daadkracht gesproken. Ik begrijp alleen niet hoe Twente dat gaat doen. Ze moeten toestemming krijgen van de KNVB. Ze staan onder curatele. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:26 schreef FR-Henk het volgende:Met Kongolo, van Beek, Vilhena, Boëtius en (nog) Clasie is 'eigen kweek' in de basis niet sterk vertegenwoordigd Karsdorp erbij, ja. Beleid Rutten??? Niet sterk? 6 basisspelers uit eigen jeugd is best knap. Als je Immers eruit pleurt, Karsdorp daar neerzet dan heb je 7 jeugdspelers. Is ongekend veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:37 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Niet sterk? 6 basisspelers uit eigen jeugd is best knap. Als je Immers eruit pleurt, Karsdorp daar neerzet dan heb je 7 jeugdspelers. Is ongekend veel. Is ook knap. Maar geen geschikte, betaalbare spelers vinden is nog meer jeugd inzetten. Dan is het echt sterk. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Eens. Helaas hebben we nog geen jeugdspits die er klaar voor is. Zou ideaal zijn. En ik denk dat Lopes Cabral, Woudenberg, Karsdorp en Sleegers dit seizoen hun minuten ook wel krijgen. Wat dat betreft staan we er (noodgedwongen) niet heel slecht voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:35 schreef dobias het volgende:[..] Ik begrijp alleen niet hoe Twente dat gaat doen. Ze moeten toestemming krijgen van de KNVB. Ze staan onder curatele. Gaat ook niet gebeuren. |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Frank Demouge agwezig bij training Roda, nou, dan weet je t wel. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Hahaha. Als Martin daarmee komt dan ga ik een seizoen in winterslaap.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Beste Rinze, het gaat om daadkracht, laat zien wat je wilt. Niet dat twijfelachtige gedoe van nu, honderd en één namen de revue laten passeren wsar niets uit komt. Het legioen wil weten waar het aan toe is. Het is nu zo zwevend, eerst moest het absoluut Dost worden, maar Guidetti blijft ook in beeld, daarna Jelle Vossen, hoewel die naam inderdaad niet uit de Feyenoordkoker kwam, Toen moest Zapala de verlosser worden, maar je kon haast op je vingers natellen dat dat nooit ging lukken, want er zijn meer (en kapitaalkrachtiger) kapers op de kust. En nu zouden ze dan ineens weer vol voor Guidetti gaan. Sorry, dat is toch geen beleid. Een kind kon je vertellen dat die Zapata niet ging lukken, was vorig jaar voor 7,5 door Napoli gekocht en dan gaat van Geel daar heen met een bod van 5 miljoen! Hoe naief ben je dan. Ik zeg niet dat er grote aankopen moeten komen, maar wees duidelijk en voer beleid. Ze weten al een jaar dat een groot deel van de internationals aan het einde van het afgelopen seizoen wilde vertrekken, dus hadden er toen al maatregelen (duur of niet duur) genomen moeten worden. Ik zet dan ook grote vraagtekens bij het bestaan van het zo geprezen schaduwlijstje van van Geel.Verder blijft de vraag of onze toch hoog gewaardeerde internationals niet voor veel te lage bedragen verkocht zijn. Had met de verkopen dan ook wat langer gewacht, had clubs tegen elkaar uitgespeeld, dan waren er naar mijn mening echt hogere bedragen binnen gekomen. Van Geel denkt voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten, maar zo zit de wereld niet in elkaar. We hebben gezien wat er tegen Besiktas stond, het was armzalig, Feyenoord onwaardig. Voor wie denkt dat zoiets past in het gezond maken van de club, het één stapje terug, twee stapjes vooruit denkbeeld, het zij zo, ik denk daar echt anders over. De club, waar ik al meer dan 60 jaar mijn hart aan verpand heb, verdient beter. Of getuigt het van geweldig inzicht wanneer je als vervangers voor je internationals twee transfervrije spelers van 32 jaar binnenhaalt die op dit niveau waarschijnlijk nergens anders meer aan de bak gekomen waren. Financieel gaan we vooruit, voetbaltechnisch zie ik de nabije toekomst donker in. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Dat is inderdaad commentaar waar we wat mee kunnen Daan. De transfer van Boulahrouz vind ik ook nog lastig te plaatsen, zeker vanwege zijn blessuregevoeligheid.
Hier kan ik alleen tegenop zetten dat de prijs pas later in augustus gaat zakken en dat de geruchtenmolen inderdaad paniekerig overkomt. Ik ben het ook met je eens dat het nog beter moet. Er is al veel loos commentaar de revue gepasseerd, maar op de lange termijn heb ik er wel moed op (zolang de salarissen van de gratis transfers binnen de perken blijven).
Het is tegenwoordig zeker het geld dat de klok slaat in de voetbalwereld, daarom is de financiele positie die Feyenoord sinds kort heeft wel degelijk belangrijk. Daarnaast is de jeugdopleiding nog steeds van grote klasse, wat de lange termijn ook weer aantrekkelijker maakt. Dat wij als supporters beter verdienen dan wat er nu aanwezig is kan ik mij in vinden, maar dit is het resultaat van het gat waaruit eerst geklommen moest worden. Nu is het vooral zaak om te zorgen dat de eerste paar stappen uit het gat veilig genomen worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aha. Daar is de verrassing. En van Beukering erbij! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Geloof nooit dat MvG voor zo'n matig spitsje zal gaan. Moet potentie in zitten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 13:11 schreef daan limbos het volgende:Beste Rinze, het gaat om daadkracht, laat zien wat je wilt. Niet dat twijfelachtige gedoe van nu, honderd en één namen de revue laten passeren wsar niets uit komt. Het legioen wil weten waar het aan toe is. Het is nu zo zwevend, eerst moest het absoluut Dost worden, maar Guidetti blijft ook in beeld, daarna Jelle Vossen, hoewel die naam inderdaad niet uit de Feyenoordkoker kwam, Toen moest Zapala de verlosser worden, maar je kon haast op je vingers natellen dat dat nooit ging lukken, want er zijn meer (en kapitaalkrachtiger) kapers op de kust. En nu zouden ze dan ineens weer vol voor Guidetti gaan. Sorry, dat is toch geen beleid. Een kind kon je vertellen dat die Zapata niet ging lukken, was vorig jaar voor 7,5 door Napoli gekocht en dan gaat van Geel daar heen met een bod van 5 miljoen! Hoe naief ben je dan. Ik zeg niet dat er grote aankopen moeten komen, maar wees duidelijk en voer beleid. Ze weten al een jaar dat een groot deel van de internationals aan het einde van het afgelopen seizoen wilde vertrekken, dus hadden er toen al maatregelen (duur of niet duur) genomen moeten worden. Ik zet dan ook grote vraagtekens bij het bestaan van het zo geprezen schaduwlijstje van van Geel.Verder blijft de vraag of onze toch hoog gewaardeerde internationals niet voor veel te lage bedragen verkocht zijn. Had met de verkopen dan ook wat langer gewacht, had clubs tegen elkaar uitgespeeld, dan waren er naar mijn mening echt hogere bedragen binnen gekomen. Van Geel denkt voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten, maar zo zit de wereld niet in elkaar. We hebben gezien wat er tegen Besiktas stond, het was armzalig, Feyenoord onwaardig. Voor wie denkt dat zoiets past in het gezond maken van de club, het één stapje terug, twee stapjes vooruit denkbeeld, het zij zo, ik denk daar echt anders over. De club, waar ik al meer dan 60 jaar mijn hart aan verpand heb, verdient beter. Of getuigt het van geweldig inzicht wanneer je als vervangers voor je internationals twee transfervrije spelers van 32 jaar binnenhaalt die op dit niveau waarschijnlijk nergens anders meer aan de bak gekomen waren. Financieel gaan we vooruit, voetbaltechnisch zie ik de nabije toekomst donker in. Mathijssen en Pelle, zomaar twee spelers die bij presentatie door menigeen afgebrand werden. Beiden hebben toch niet onverdienstelijk gepresteerd op eredivisie niveau. De Vrij en Martins Indy moesten noodgedwongen vroeg voor de leeuwen gegooid worden. Door nu oudere spelers, met een kort contract, aan te nemen geef je de jonkies iets meer tijd om te groeien zonder dat je ze in een uitzichtloze situatie plaatst door spelers voor ze te plaatsen die voorlopig toch niet weg gaan...(zeg maar het mokotjo scenario) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:18 schreef hotjumper het volgende:[..] Mathijssen en Pelle, zomaar twee spelers die bij presentatie door menigeen afgebrand werden. Beiden hebben toch niet onverdienstelijk gepresteerd op eredivisie niveau. De Vrij en Martins Indy moesten noodgedwongen vroeg voor de leeuwen gegooid worden. Door nu oudere spelers, met een kort contract, aan te nemen geef je de jonkies iets meer tijd om te groeien zonder dat je ze in een uitzichtloze situatie plaatst door spelers voor ze te plaatsen die voorlopig toch niet weg gaan...(zeg maar het mokotjo scenario) Applaus. Geheel mee eens. Jonkies die stapsgewijs perspectief houden op basisselectie kun je langer tevreden houden en contractueel aan je binden. En goedkope oudjes is ook ervaringsoverdracht. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Goed gezegd Hotjumper. Het is hier alleen wel zaak dat de salarissen van die oudjes binnen de perken blijft en dat ze nog fit genoeg om van waarde te zijn. Twee dingen waar wij maar weinig inzicht in kunnen hebben aangezien de meesten van ons niet alle trainingen zien of inzicht hebben in de salarisstrookjes van onze helden.
De salarishuishouding van Feyenoord is nu al enkele jaren wel goed op orde geloof ik. Daar zullen ze ook niet heel snel meer vanaf wijken voor beoogd succes dat nog niet behaald is denk ik zo. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 13:11 schreef daan limbos het volgende:Beste Rinze, het gaat om daadkracht, laat zien wat je wilt. Niet dat twijfelachtige gedoe van nu, honderd en één namen de revue laten passeren wsar niets uit komt. Het legioen wil weten waar het aan toe is. Het is nu zo zwevend, eerst moest het absoluut Dost worden, maar Guidetti blijft ook in beeld, daarna Jelle Vossen, hoewel die naam inderdaad niet uit de Feyenoordkoker kwam, Toen moest Zapala de verlosser worden, maar je kon haast op je vingers natellen dat dat nooit ging lukken, want er zijn meer (en kapitaalkrachtiger) kapers op de kust. En nu zouden ze dan ineens weer vol voor Guidetti gaan. Sorry, dat is toch geen beleid. Een kind kon je vertellen dat die Zapata niet ging lukken, was vorig jaar voor 7,5 door Napoli gekocht en dan gaat van Geel daar heen met een bod van 5 miljoen! Hoe naief ben je dan. Ik zeg niet dat er grote aankopen moeten komen, maar wees duidelijk en voer beleid. Ze weten al een jaar dat een groot deel van de internationals aan het einde van het afgelopen seizoen wilde vertrekken, dus hadden er toen al maatregelen (duur of niet duur) genomen moeten worden. Ik zet dan ook grote vraagtekens bij het bestaan van het zo geprezen schaduwlijstje van van Geel.Verder blijft de vraag of onze toch hoog gewaardeerde internationals niet voor veel te lage bedragen verkocht zijn. Had met de verkopen dan ook wat langer gewacht, had clubs tegen elkaar uitgespeeld, dan waren er naar mijn mening echt hogere bedragen binnen gekomen. Van Geel denkt voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten, maar zo zit de wereld niet in elkaar. We hebben gezien wat er tegen Besiktas stond, het was armzalig, Feyenoord onwaardig. Voor wie denkt dat zoiets past in het gezond maken van de club, het één stapje terug, twee stapjes vooruit denkbeeld, het zij zo, ik denk daar echt anders over. De club, waar ik al meer dan 60 jaar mijn hart aan verpand heb, verdient beter. Of getuigt het van geweldig inzicht wanneer je als vervangers voor je internationals twee transfervrije spelers van 32 jaar binnenhaalt die op dit niveau waarschijnlijk nergens anders meer aan de bak gekomen waren. Financieel gaan we vooruit, voetbaltechnisch zie ik de nabije toekomst donker in. wat een gezwam weer , v Geel wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar moet ,er is geen geld om daadkrachtig te zijn of denk je dat de goede spitsen die in de nederlandse comp willen spelen voor het oprapen liggen daarbij kan feyenoord ook niet een top salaris aanbieden dan wordt de spoeling erg dun en moet er creatief gehandelt worden met veel geduld we zijn op de goede weg maar we moeten zeker nog 2 jaar geduld hebben om weer top te zijn , daar zullen we het mee moeten doen leuk of niet leuk maar het komt goed alleen geduld zoals ik al zij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mathijsen, Schaken, Wilshire en de vegetariër (voorheen kannibaal) hebben allemaal een contract voor één jaar. De mensen die op hun posities zouden spelen, muv Schaken, zijn gewoon nog niet klaar voor continu in Feyenoord 1 te spelen. Dit is dan een prima oplossing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja ja, maar wel 5miljoen voor n spits bieden die hij nooit bekeken heeft. Hooguit op You tube. En nu weer de pijlen op Guidetti , Wat n paniekvoetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jij noemt t paniekvoetbal, ik weet niet welke methodiek ze gebruiken. Kan me niet voorstellen dat die Zapata uit de lucht komt. Ja bij ons wel, wij horen de helft natuurlijk niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:52 schreef van geil het volgende:Ja ja, maar wel 5miljoen voor n spits bieden die hij nooit bekeken heeft. Hooguit op You tube. En nu weer de pijlen op Guidetti , Wat n paniekvoetbal. Jij hebt wel heel weinig vertrouwen in Van Geel als je denkt dat ie alleen op Youtube filmpjes afgaat.. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ook met de verkopen is het moeilijk , neem de vrij er was maar 1 club die echt interesse had en dat is lazio , moet je dan wachten tot 30 aug ?? met het risico dat lazio zijn interesse verlecht , en dan ?? was v Geel weer een sukkel omdat hij die 9milj niet had gepakt hoe je het went of keert v Geel doet het gewoon goed tuurlijk zijn er ook foutjes maar laten we blij zijn dat er weer visie is , dat hebben we in geen 20 30 jaar gehad |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Feyenoord toch de strijd met Fc. Porto verliezen om Jordy Clasie ga dan direkt met Heerenveen om de tafel zitten om Ziyech binnen te halen want ik denk dat de Tukkers ook ga proberen of zijn al begonnen met het binnen halen van Ziyech |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jij hebt wel heel weinig vertrouwen in Van Geel als je denkt dat ie alleen op Youtube filmpjes afgaat.. Die jongen speelt bijna nooit. Denk niet dat van Geel wekelijks gaat kijken of hij in mag vallen. of wel? of denk je dat er n scout frequent heeft gezeten.? Misschien viel hij wel op bij de trainingen? t zal wel. Komt op mij over als n Pelle. wat n groot succes was. maar om nou zo 5 miljoen te bieden op n speler met zijn cv. tja. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Een TD heeft gelukkig nog een heel scouting-netwerk en die zullen ook heus niet stil zitten! Ben het met het huidige beleid eens. We zitten weer in de weg omhoog en dat is al heel wat vergeleken met de puinhoop die het ooit is geweest. Dat gaat helaas niet altijd zonder kleerscheuren, maar hier is lange termijn visie een must voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:52 schreef van geil het volgende:Ja ja, maar wel 5miljoen voor n spits bieden die hij nooit bekeken heeft. Hooguit op You tube. En nu weer de pijlen op Guidetti , Wat n paniekvoetbal. Niet doorslaan in je kritiek, van Geil. Per 1 september kun je pas echt een oordeel vellen.
Maar vind op dit moment MvG redelijk onnavolgbaar, op basis van wat als buitenstaander is waar te nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:58 schreef de bluffer het volgende:Als Feyenoord toch de strijd met Fc. Porto verliezen om Jordy Clasie ga dan direkt met Heerenveen om de tafel zitten om Ziyech binnen te halen want ik denk dat de Tukkers ook ga proberen of zijn al begonnen met het binnen halen van Ziyech Martin belde om te zeggen dat je dat punt allang al gemaakt hebt.
En die Tukkers mogen geen centjes uitgeven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Martin belde om te zeggen dat je dat punt allang al gemaakt hebt. En die Tukkers mogen geen centjes uitgeven. wel als de promes centjes zijn bijgeschreven |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:52 schreef van geil het volgende:Ja ja, maar wel 5miljoen voor n spits bieden die hij nooit bekeken heeft. Hooguit op You tube. En nu weer de pijlen op Guidetti , Wat n paniekvoetbal. jij reageert alleen op geruchten uit de media niemand weet van ons wat van Geel nu echt aan het bekonkelen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:18 schreef hotjumper het volgende:[..] jij reageert alleen op geruchten uit de media niemand weet van ons wat van Geel nu echt aan het bekonkelen is. Dat weet hij zelf ook niet. |
|
|
|