|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maaar zonder dollen. Op de socials is t doodstil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat vind ik ook......voorspelt iets goeds of ?????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Nou zeg dat wel. Voorspelt normaal gesproken niet veel goeds.
Verbaasd me ook dat er geen PL geruchten loskomen voor beschikbare buitenkansjes. Er kwam dan wel het bericht naar buiten dat Feyenoord bijna rond was voor een speler a 10M maar geblesseerd is volgens mij. Dus misschien word het goed stil gehouden.
Lijkt vooral om de bekende namen te gaan die ze dan goedkoper proberen te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ten kloese ESPN afgezegd. ivm 4/5 transfers in/uit. Bron Hans Kraay |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Klopt werd gisteren avond al gemeld dat hij afgezegd heeft ivm te veel werk. Had hij toch wel eerder kunnen inschatten maargoed. Spannende dag in ieder geval, moet vandaag richting afrondende fases gaan lijkt mij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als hij daar had gezeten had ik ook geroepen " werk vlerk" Ik hoop echt op die Koreaan, heb wat Koreanen als collega gehad en vond ze fantastisch qua teamspirrit. En deze is echt een speler met overzicht en techniek . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:35 schreef YugoBosna het volgende:[..] Klopt werd gisteren avond al gemeld dat hij afgezegd heeft ivm te veel werk. Had hij toch wel eerder kunnen inschatten maargoed. Spannende dag in ieder geval, moet vandaag richting afrondende fases gaan lijkt mij. En mazzel dat de klassieker niet doorgaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:35 schreef piet de paler het volgende:Als hij daar had gezeten had ik ook geroepen " werk vlerk" Ik hoop echt op die Koreaan, heb wat Koreanen als collega gehad en vond ze fantastisch qua teamspirrit. En deze is echt een speler met overzicht en techniek . Wil je deze speler? SMS dan KORE AAN naar 1908! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat was vrijdag: dus min Geertruida en de keeper nu
2/3 te gaan nog. Ik mag hopen 3. Rechtsback, 6 en rechtsbuiten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:44 schreef MMM het volgende:[..] Dat was vrijdag: dus min Geertruida en de keeper nu 2/3 te gaan nog. Ik mag hopen 3. Rechtsback, 6 en rechtsbuiten Shit. Ok, niet meegekregen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou,ik ga de zee in. toch windstil hier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Doe je wel je zwembandje om, en uitkijken voor bootvluchtelingen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dagje F5-en, of vissen hmm |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga vanmiddag even bij de lokale voetbalclub kijken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga maar es een middagje gamen. Tijd geleden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Te warm om te vissen 😅 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schijnen voor een ander dan Diks te gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou het de list van het laatste moment worden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat mag ik wel hopen ja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Genoeg te doen Dieren verzorgen, stukkie joggen, camping controle, en kijken wat we gaan eten. Voetbal deze dag laten we schieten ....en hopen op een mooi transferbericht |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 10:44 schreef MMM het volgende:[..] Dat was vrijdag: dus min Geertruida en de keeper nu 2/3 te gaan nog. Ik mag hopen 3. Rechtsback, 6 en rechtsbuiten Geert was vrijdag, dus die zit er niet bij. Goalie was zaterdag dus werk van Dennis ws al wel klaar vrijdag. Dus nog 4/5 te gaan (hoop ik) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hans Kraay junior deelt groot transfernieuws over Feyenoord
Dennis te Kloese heeft zijn optreden bij Goedemorgen Eredivisie afgelopen vrijdag afgezegd, vertelt Hans Kraay junior in het programma van ESPN. De algemeen directeur van Feyenoord liet eerder verrassend weten zondag aan te schuiven. Te Kloese heeft het echter te druk met inkomende en uitgaande transfers.
"Om het heel kort te vertellen: ik kwam Te Kloese tegen voorafgaand aan de oefenwedstrijd Feyenoord - AS Monaco (1-3 verlies, red.)", begint Kraay jr. zijn uitleg. "Ik zei: 'Je hebt ons beloofd dat je snel komt, dus zeg maar wanneer.' Dan zegt hij: '1 september.' Toen vertelde een van de perschefs van Feyenoord dat dat wel midden in de transferwindow is. Het maakte hem toen niet uit."
Artikel gaat verder onder de video
Uiteindelijk veranderde Te Kloese van gedachten. "Hij heeft vrijdag afgezegd en vond het heel vervelend om af te zeggen. Te Kloese wil niet met meel in zijn mond praten. Er zijn zoveel dingen waar hij niks over kan zeggen. Het andere is dat Feyenoord nog met vier à vijf uitgaande en ingaande transfers bezig is. Hij wilde ook niet, uit respect voor de Feyenoord-supporters. Die denken: ga aan het werk, man." L 4 a 5 inkomende En uitgaande transfers, nou nou...
Had uitgaande ff gemist😇
2 a 3 inkomende dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Laten we t hopen. Voor de rechtsback positie had ik toch Karsdorp wel willen zien komen. Is toch iemand met ervaring, kost niks qua transfersom en heeft echt wel wat stappen gezet bij Roma. Nu zou ik Brenet nog wel een goede optie vinden. Zit ook nog zonder club. Geen. Absolute top, maar voor nu prima denk ik zo. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Lees dat Ziyech waarschijnlijk vertrekt bij Gala. Zou dit een optie voor ons zijn. Denken jullie? Zie m niet vaak meer spelen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:06 schreef yoghurt17 het volgende:Lees dat Ziyech waarschijnlijk vertrekt bij Gala. Zou dit een optie voor ons zijn. Denken jullie? Zie m niet vaak meer spelen.. Ver boven ons salarisplafond |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Kan hem wel tekengeld geven. M'n zwager werkt voor een voetbalmakelaars kantoor en die geeft wel vaker aan dat PSV dit veel doet. Een paar miljoen tekengeld en dan een salaris van 1 a 2 mln per jaar. Moet voor ons toch ook kunnen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:06 schreef yoghurt17 het volgende:Lees dat Ziyech waarschijnlijk vertrekt bij Gala. Zou dit een optie voor ons zijn. Denken jullie? Zie m niet vaak meer spelen.. Ga je mond spoelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In-beom Hwang tekent morgen bij Feyenoord |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zou mooi zijn, lijkt een goeie van wat ik gezien heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet t niet Sommige zullen zeggen van wel Anderen niet. Ik zie t wel als ie speelt |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Ben benieuwd. Maar is geen 10 toch? Vraag me vooral af wie daar gaat spelen nu Stengs blessure heeft. Vind Timber op die positie toch minder goed tot zijn recht komen, mocht hij die op 10 willen gaan zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:41 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Ben benieuwd. Maar is geen 10 toch? Vraag me vooral af wie daar gaat spelen nu Stengs blessure heeft. Vind Timber op die positie toch minder goed tot zijn recht komen, mocht hij die op 10 willen gaan zetten. Milambo staat daar. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Niets bijzonders. Nog altijd jammer dat Buonanotte niet is gekomen. Daar hadden ze best de buidel voor mogen trekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Je zucht maar een eind raak machtige aars. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Ben er ook niet kapot van. Aardige speler en al redelijk op leeftijd. We gaan het zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz