|
|
MMM
|
|
|
quote: Word binnen Feyenoord vergeleken met Kokcu. Apart.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Scheurt alles af wat je kunt afscheuren in de laatse minuut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is een andere invulling van t middenveld. Daar zag t al een beetje naar uit toch |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik weet het niet hoor. Ik twijfel of dat soort spelers uit die contreien ons beter maken. Ono was eig de enige. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad terwijl je een 6 nodig hebt , ik hoop niet dat we dit seizoen naar zerrouki moeten gaan kijken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zoiets moet haast wel |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Dan zal hij vast zwaar geblesseerd raken.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hwang speelt aanvallender. Maar volgens mij deed Aursnes dat bij zijn oude club ook. Gaat erom hoe je t invult. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:56 schreef ar het volgende:Ik weet het niet hoor. Ik twijfel of dat soort spelers uit die contreien ons beter maken. Ono was eig de enige. ik heb zeker wel het gevoel dat het een versterking is , volgens VI hoog in zijn pass nauwkeurigheid , techniek ook in orde zo te zien op youtube en lijkt een heel gedreven baasje op het middenveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even nietszeggend moment filmpje.
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:59 schreef kenny het volgende:[..] ik heb zeker wel het gevoel dat het een versterking is , volgens VI hoog in zijn pass nauwkeurigheid , techniek ook in orde zo te zien op youtube en lijkt een heel gedreven baasje op het middenveld Het is ook een aanname van mij hoor. Gewoon weer zo'n gevoel 😅 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Hwang speelt aanvallender. Maar volgens mij deed Aursnes dat bij zijn oude club ook. Gaat erom hoe je t invult. inderdaad ff afwachten waar en hoe hij gaat spelen op het middenveld , ik las van de week ook dat hij op 6 kan spelen , aziaten spelen altijd gedisciplineerd en hij is dus vrij allround |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar Zerrouki moet eruit
Is Hwang, Timber en Stengs verdedigend sterk genoeg?
Verhalen over Hwang wel positief, tweebenig en voetballend goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: We worden kampioen!😆 Ziet er wel prima uit daar. Maar hier heb je wel een goede 9 nodig..scherp voor de goal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 13:05 schreef ar het volgende:[..] We worden kampioen!😆 Ziet er wel prima uit daar. Maar hier heb je wel een goede 9 nodig..scherp voor de goal. Tweebenigheid valt echt enorm op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 13:05 schreef MMM het volgende:[..] Maar Zerrouki moet eruit Is Hwang, Timber en Stengs verdedigend sterk genoeg? Verhalen over Hwang wel positief, tweebenig en voetballend goed. Alleen Timber dan denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hwang kost minder dan de clausule van 8 miljoen
Feyenoord nog niet klaar, vervanger Geert en rechtsbuiten nog |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zijn dynamiek is iets trager dan die van Kökçü |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja,en uitkappen is een 🥚tje voor hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"Buitenlandse media: Hwang negeert Ajax en kiest voor Feyenoord" graag meteen een HELD achter deze naam dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We worden gek.
(Geen idee waar ik naar kijk) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met alleen Timber, Beelen en Stengs lijkt de basis verder een wereldlijk gezelschap te worden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 13:07 schreef MMM het volgende:Hwang kost minder dan de clausule van 8 miljoen Feyenoord nog niet klaar, vervanger Geert en rechtsbuiten nog die ponyclub maar leegroven voor beide posities. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 13:09 schreef MightyAce het volgende:"Buitenlandse media: Hwang negeert Ajax en kiest voor Feyenoord" graag meteen een HELD achter deze naam dan hahaha , ja daar scoort hij punten mee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 13:09 schreef MightyAce het volgende:"Buitenlandse media: Hwang negeert Ajax en kiest voor Feyenoord" graag meteen een HELD achter deze naam dan Hoho eerst maar eens bij Feyenoord laten zien. RB is ook niet om te kopen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens met eerste zin, tweede zin neem daar eens een voorbeeld aan broedert😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jordan Lotomba!
Rechtsback moet vanuit de Ligue 1 overkomen van OGC Nice, waar al een aanbieding ligt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Viel mij bij het Zwitsers elftal op, ben benieuwd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rutger ook positief over die Zwitser. En die is dat niet snel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Goede zaak nu dat er versterkingen komen want het was lange tijd rustig. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Was rustig op het internet, klopt, maar men is gewoon hard bezig om een mooie selectie neer te zetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg je gewoon openbaar dat ik omkoopbaar ben? Voor 3 miljoen euri zal ik dat verder negeren. Graag voor morgen overmaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat er nu echt nog wat concreets voor Feyenoord 1 gebeuren ? Tijd dringt. Benieuwd wat DTK nog voor elkaar krijgt in dit last minute gebeuren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Geniet er van RenatoBos!! En vorig seizoen tegen Roma zag je al met dat incident net voor rust dat Karsdorp is doorgedraaid. Gaat op zeker geen succes worden in Brabant. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat we Roma niet hebben 😆 Kan alleen maar goed gaan dan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ze willen bij Brugge van Olsen af , blessure gevoelig en lastige jongen , moet je hier als feyenoord het transfer record voor verbreken ? ik zou verder kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 14:04 schreef Bowie het volgende:Geniet er van RenatoBos!! En vorig seizoen tegen Roma zag je al met dat incident net voor rust dat Karsdorp is doorgedraaid. Gaat op zeker geen succes worden in Brabant. Samen met Noa Slang gaat genieten worden, en dan moet dominee Boss het gaan sussen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 14:11 schreef kenny het volgende:ze willen bij Brugge van Olsen af , blessure gevoelig en lastige jongen , moet je hier als feyenoord het transfer record voor verbreken ? ik zou verder kijken Mooi laat maar daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 14:04 schreef Bowie het volgende:Geniet er van RenatoBos!! En vorig seizoen tegen Roma zag je al met dat incident net voor rust dat Karsdorp is doorgedraaid. Gaat op zeker geen succes worden in Brabant. 👍👊 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Skov Olsen:
Brugge laat de telefoon rinkelen en neemt niet op, staat nu ook op het veld. Feyenoord wil nog wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat daar niet goed op het veld |
|
|
|