|
|
MMM
|
|
|
De komst van In-beom Hwang sluit een mogelijke transfer van Mads Bidstrup niet uit. De Zuid-Koreaan wordt meer gezien als aanvallende middenvelder dan als een speler die als verdedigende middenvelder in actie kan komen. Trainer Brian Priske maakte zich hard voor de komst van de Deen Bidstrup. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Olsen geblesseerd uitgevallen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verstandig om naar een plan B te kijken , brugge werkt niet mee en zit veel te hoog in de boom daarbij is Olsen een moeilijke lastpost altijd ziek zwak en misselijk |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 15:19 schreef MMM het volgende:De komst van In-beom Hwang sluit een mogelijke transfer van Mads Bidstrup niet uit. De Zuid-Koreaan wordt meer gezien als aanvallende middenvelder dan als een speler die als verdedigende middenvelder in actie kan komen. Trainer Brian Priske maakte zich hard voor de komst van de Deen Bidstrup. zou mooi zijn als dit lukt , is uit het goede hout gesneden echt een karakter en een bijtertje |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou er nog wat verkocht worden ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch typisch dat bijna elke trainer die in het buitenland aan de slag gaat meestal teruggrijpt op één (of meerdere) landgenoten in zn selectie en of staf. Sommigen maken het wel heel bont en nemen een heel peloton mee zoals v Gaal bij Barca of ten Hag bij Man U.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lingr. De rest Hhooguit verhuurd of ontbonden denk ik De interessante landen zijn dicht. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 15:29 schreef kenny het volgende:verstandig om naar een plan B te kijken , brugge werkt niet mee en zit veel te hoog in de boom daarbij is Olsen een moeilijke lastpost altijd ziek zwak en misselijk Ja bijvoorbeeld Isakson. Volgens mij niet helemaal zoals je het schrijft maar zelfde positie en prijs categorie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 15:19 schreef MMM het volgende:De komst van In-beom Hwang sluit een mogelijke transfer van Mads Bidstrup niet uit. De Zuid-Koreaan wordt meer gezien als aanvallende middenvelder dan als een speler die als verdedigende middenvelder in actie kan komen. Trainer Brian Priske maakte zich hard voor de komst van de Deen Bidstrup. Ik las net ergens een bericht van iemand die ff in hem was gedoken, niet vrolijk makend..
Dit is geen speler om miljoenen euro's aan te spenderen, afgaande op de statistieken. Ik ben behoorlijk onder de indruk van de prestaties van Hwang, maar Bidstrup lijkt mij een potentiële miskoop: - Hij lijkt weinig aanspeelbaar te zijn. - Opbouwend lijkt hij erg matig te zijn. Er gaan weinig aanvallende impulsen vanuit zoals we gewend waren bij Wieffer. - Slordige speler zodra hij de bal heeft. - Relatief weinig duelkracht
Ik baseer mij op de wedstrijden in de Champions League van vorig seizoen en de voorrondes van dit seizoen.
Dynamo Kyiv thuis 1-1 minste balcontacten van iedereen 72% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 1 geslaagde tackle 2 ballen kwijtgeraakt 4 ballen heroverd 3 van 13 duels gewonnen
Dynamo Kyiv uit 0-2 gewonnen minste balcontacten van iedereen 79% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 0 geslaagde tackles 1 bal kwijtgeraakt 5 ballen heroverd 2 van 6 duels gewonnen
FC Twente uit 3-3 90% passnauwkeurigheid 1 assist 0 nauwkeurige dieptepasses 0 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 4 ballen heroverd 0 van 2 duels gewonnen
FC Twente thuis 2-1 gewonnen 85% passnauwkeurigheid 1 schot op doel 2 nauwkeurige dieptepasses 2 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 8 ballen heroverd 4 van 7 duels gewonnen
Benfica uit 1-3 verloren 59% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 3 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 9 ballen heroverd 7 van 12 duels gewonnen
Real Sociedad uit 0-0 minste balcontacten van iedereen 79% passnauwkeurigheid 2 nauwkeurige dieptepasses 4 ballen heroverd 4 ballen kwijtgeraakt 6 van 14 duels gewonnen
Inter thuis 0-1 verloren 1 strafschop veroorzaakt waaruit Inter de winnende scoorde 94% passnauwkeurigheid 1 schot op doel 4 nauwkeurige dieptepasses 7 ballen heroverd 0 ballen kwijtgeraakt 5 van 8 duels gewonnen
Inter uit 2-1 verloren 56% passnauwkeurigheid (zeer weinig balcontacten) 1 schot op doel 1 nauwkeurige dieptepass 4 ballen heroverd 1 bal kwijtgeraakt slechts 1 duel aangegaan en verloren
Real Sociedad thuis 0-2 verloren 50% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 6 ballen heroverd 1 bal kwijtgeraakt 3 van 6 duels gewonnen
Benfica uit 0-2 verloren minste balcontacten van iedereen 57% passnauwkeurigheid 0 nauwkeurige dieptepasses 6 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 11 ballen heroverd 9 van 13 duels gewonnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt wel een aardig pussy zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gek. Je leest verder vooral hele goede dingen over Bidstrup |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet ook niet wat er van waar is, maar als het klopt wat ie schrijft………… |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als het een wereldtopper was speelde hij wel in een serieuze competitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind vooral de vijver waar we uit lijken te vissen mooi. Wat t wordt en of t lukt zien we wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zijn idd lang de spelers geweest op het moment dat ze bij ons vertrokken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens FR12 Lotomba ook rond Wachten op presentatie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bidstrum op de bank. Maar dat was de laatste weken al zo |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Paar jaar geleden kon je er niet eens over dromen, nu alles meer bereikbaar! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
laat die 2 Denen maar zitten , ze vragen de hoofdprijs en hebben allebei te veel twijfels , er zijn toch wel meer verdedigende middenvelders of rechtsbuitens , vlug door schakelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De vijver is een vijvertje........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He, zowaar wat gebeurt op Super Sunday. De Tegenpool van Geert qua stijl, en een concurrent voor Timber. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord biedt recordbedrag voor buitenspeler Olsen' vandaag, 19:26 51 reacties Feyenoord heeft een laatste aanbieding neergelegd bij Club Brugge die ruim boven het inkomende transferrecord ligt. De Rotterdammers zagen een eerder aanbod van elf miljoen euro plus drie miljoen aan bonussen geweigerd worden en hopen nu wel een akkoord te bereiken over de komst van Andres Skov Olsen. Dit meldt 1908.nl. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diyor Kholmatov zag ik. Maar dat is een AM. Dus dat zal wel niet |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 16:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik las net ergens een bericht van iemand die ff in hem was gedoken, niet vrolijk makend.. Dit is geen speler om miljoenen euro's aan te spenderen, afgaande op de statistieken. Ik ben behoorlijk onder de indruk van de prestaties van Hwang, maar Bidstrup lijkt mij een potentiële miskoop: - Hij lijkt weinig aanspeelbaar te zijn. - Opbouwend lijkt hij erg matig te zijn. Er gaan weinig aanvallende impulsen vanuit zoals we gewend waren bij Wieffer. - Slordige speler zodra hij de bal heeft. - Relatief weinig duelkracht Ik baseer mij op de wedstrijden in de Champions League van vorig seizoen en de voorrondes van dit seizoen. Dynamo Kyiv thuis 1-1 minste balcontacten van iedereen 72% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 1 geslaagde tackle 2 ballen kwijtgeraakt 4 ballen heroverd 3 van 13 duels gewonnen Dynamo Kyiv uit 0-2 gewonnen minste balcontacten van iedereen 79% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 0 geslaagde tackles 1 bal kwijtgeraakt 5 ballen heroverd 2 van 6 duels gewonnen FC Twente uit 3-3 90% passnauwkeurigheid 1 assist 0 nauwkeurige dieptepasses 0 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 4 ballen heroverd 0 van 2 duels gewonnen FC Twente thuis 2-1 gewonnen 85% passnauwkeurigheid 1 schot op doel 2 nauwkeurige dieptepasses 2 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 8 ballen heroverd 4 van 7 duels gewonnen Benfica uit 1-3 verloren 59% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 3 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 9 ballen heroverd 7 van 12 duels gewonnen Real Sociedad uit 0-0 minste balcontacten van iedereen 79% passnauwkeurigheid 2 nauwkeurige dieptepasses 4 ballen heroverd 4 ballen kwijtgeraakt 6 van 14 duels gewonnen Inter thuis 0-1 verloren 1 strafschop veroorzaakt waaruit Inter de winnende scoorde 94% passnauwkeurigheid 1 schot op doel 4 nauwkeurige dieptepasses 7 ballen heroverd 0 ballen kwijtgeraakt 5 van 8 duels gewonnen Inter uit 2-1 verloren 56% passnauwkeurigheid (zeer weinig balcontacten) 1 schot op doel 1 nauwkeurige dieptepass 4 ballen heroverd 1 bal kwijtgeraakt slechts 1 duel aangegaan en verloren Real Sociedad thuis 0-2 verloren 50% passnauwkeurigheid 1 nauwkeurige dieptepass 6 ballen heroverd 1 bal kwijtgeraakt 3 van 6 duels gewonnen Benfica uit 0-2 verloren minste balcontacten van iedereen 57% passnauwkeurigheid 0 nauwkeurige dieptepasses 6 geslaagde tackles 0 ballen kwijtgeraakt 11 ballen heroverd 9 van 13 duels gewonnen Als je kijkt naar kwijtgeraakt en heroverd een stuk beter dan Zero-ukki |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kan we voetballen dat kereltje mooie techniek en goede traptechniek zal inderdaad voor de 021 zijn of dordrecht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
skov olsen is wel een erg goede speler , zonde dat hij mentaal zwak is en altijd wat heeft , misschien dat Priske hem beter kan begrijpen en begeleiden als landgenoot , op een 2e stengs zit ik niet op te wachten en zeker niet voor een record aankoop van een kleine 15milj |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2024 - 20:35 schreef kenny het volgende:skov olsen is wel een erg goede speler , zonde dat hij mentaal zwak is en altijd wat heeft , misschien dat Priske hem beter kan begrijpen en begeleiden als landgenoot , op een 2e stengs zit ik niet op te wachten en zeker niet voor een record aankoop van een kleine 15milj We hadden t de vorige vier keer ook gelezen, maar je stukje over Priske is een mooie nuance |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vrees dat Bidstrup en Skov Olsen beide niet komen.
Benieuwd of ze dan nog doorschakelen naar anderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, lijkt me wel. T bod op Olsen was volgens mij ook met tijdslimiet, en take it or leave it. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt t morgen 23:59 bij nakken in t maasgebouw |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was op voorhand al een lastig verhaal. Zijn beide dure jongens. Als 11 + 3 al van tafel wordt geveegd voor Skov Olsen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan doen wij zelf ook. Logisch ook. wie gaat nu in godsnaam een goede speler nu nog verkopen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alleen als er een goede reden voor is ja. Zoals met Geert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan moet je toch echt goed geld kunnen vangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yup. gewoon allemaal te laat begonnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch wel jammer dat we Vormer en Amrabat ooit voor een fooi daarheen hebben gestuurd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: het is te hopen dat ze een pan B hebben dan en er nog genoeg tijd is om door te schakelen , vandaar ook het tijdslimiet |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mag ik bezorgt zijn , vorig jaar is er ook heel veel geld uitgegeven en waren het alle teleurstellingen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe is het eigenlijk met Lingr? Of houden ze die tot de rechtsbuiten er is? |
|
|
|