BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 02 september 2024 - 11:53   quote  deeplink  
Package deal met Zerrouki
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
ik hoop dat het lukt
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 11:53   quote  deeplink  
Nog 12 uur. De tijd gaat nu wel echt dringen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 02 september 2024 - 12:33   quote  deeplink  
Duwt Feyenoord door?
Club pakt zo negen op negen en draait ondanks de gemiste start toch weer bovenin mee. De hele ploeg was in de stadsderby op niveau en dan kan er veel, zo bleek. Aan kwaliteit geen gebrek in de kern van Club Brugge. Met dank ook aan Andreas Skov Olsen. Vrijdag raakte bekend dat na enkele Premier League-clubs ook Feyenoord zijn pijlen heeft gericht op de Deen, maar voorlopig voldeed de Nederlandse club nog niet aan de vraagprijs. Blauw-zwart wil liefst een bedrag rond de 20 miljoen euro en Skov Olsen toonde tegen Cercle nog eens waarom hij dat waard is. Na een dik uur moest hij met last aan de rug naar de kant, maar de winger had er dan al mee voor gezorgd dat de Mexican wave zou volgen. Hij klokte af op een perfecte assist voor de trefzekere Tzolis en een kurkdroge goal met zijn geniale linker. Zonder VAR en met wat meer geluk had hij zelfs twee assists en twee goals achter zijn naam kunnen hebben. De eerste goal van Tzolis werd afgekeurd na nipt handspel van assistgever van dienst Skov Olsen en de Deen omspeelde op een bepaald moment op een knappe manier Cercle-doelman Warleson, maar zijn poging werd van de lijn gehaald door Ravych.

Weinig opties over
Kortom, tegen Cercle droop de klasse er nog eens vanaf. Skov Olsen toonde ook dat hij nog steeds gemotiveerd is om zich te tonen in het shirt van Club. Al speelde in zijn achterhoofd mogelijk ook wel mee dat hij zich nog een laatste keer kon tonen aan de geïnteresseerde clubs. Zijn opties zijn wel beperkt, want de transfermarkten van de vijf grootste Europese competities —Engeland, Italië, Frankrijk, Duitsland en Spanje — zijn al dicht. Al wil voorlopig niemand bij Club Brugge gezegd hebben dat de winger zéker blijft. Er beweegt nog wel wat rond hem.

LEES OOK. ONZE PUNTEN. Alleen maar uitblinkers bij Club na overtuigende zege in Brugse derby, liefst vier onvoldoendes bij Cercle
Feyenoord heeft nog tot maandagavond 23u59 de tijd om hem binnen te halen. Bij de Nederlandse club zou Skov Olsen onder de vleugels van zijn landgenoot Brian Priske terechtkomen en hij zou er ook Champions League kunnen spelen. Maar kan Feyenoord voldoende geld op tafel leggen? Vrijdag was dat alleszins niet het geval. Ook de Portugese en de Deense markt — toch zijn thuisland — zijn nog open tot maandagavond. De Saudische clubs kunnen dan weer nog een paar weken transfers doen. Komt er nog een verrassing met een last-minute bod van een andere club? Ook dat valt niet uit te sluiten. Het kan op dit moment nog alle kanten op, zo valt te horen rondom de speler.

kunnen dan weer nog een paar weken transfers doen. Komt er nog een verrassing met een last-minute bod van een andere club? Ook dat valt niet uit te sluiten. Het kan op dit moment nog alle kanten op, zo valt te horen rondom de speler.

Intussen hopen zijn ploegmaats en trainer Nicky Hayen vurig dat Skov Olsen gewoon in Brugge blijft. “Hij is onze beste speler”, twijfelde Hugo Vetlesen geen seconde. “Hij maakt zoveel goals voor Club Brugge. Om eerlijk te zijn, vind ik dat hij niet altijd genoeg respect krijgt. Hij is echt fantastisch. Van mij krijgt hij alle credits.”

Bij Hayen viel een gelijkaardig antwoord te horen. “Iedereen heeft vandaag de waarde van Andreas gezien. Ik denk dat hij zelfs twee keer had kunnen scoren. Hij is altijd heel gevaarlijk en heeft zoveel kwaliteiten. Ik hoop natuurlijk dat hij blijft. Ik denk dat elke trainer met zo’n speler in de ploeg dat zou hopen. Maar zolang de markt open is, heb je daar toch geen vat op.”

Zin er in Brugge nog niet zeker van dat ie blijft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door Cruzcontrol --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 12:57   quote  deeplink  
Waar schaken we nog?

Wieffer 💰
Hendriks 💰
Hartjes 💰
Jansen 💰
Geertruida 💰
Kasanwirjo 🔖💰
Lopez 🔖💰
Pedersen 🔖💰
Wålemark 🔖💰
Sauer 🔖
Van den Belt 🔖
Benita 🔖
Sebaoui 🔖
Tsoungui 🔖💰
Haen 🔖
Slory 🔖
Bullaude 🔖
Jahanbaksh ❌
Lamprou ❌
Minteh ❌
Lingr ❓
Van Sas ❓

In:
Hadj Moussa 💰
Mitchell 💰
Nadje 💰
Smal 💰
Carranza 💰
Andreev 💰
González 🔖💰
Osman 🔖
Bueno 🔖
Hwang ✈️
Kholmatov ✈️
Lotomba ✈️
Skov Olsen ❓
Bidstrup ❓

Inmiddels 20 (tijdelijk) weg
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 02 september 2024 - 13:00   quote  deeplink  
Zouden we onze vriend Ueda niet die kant op kunnen sturen om de prijs van Skov Olsen te drukken. Hij heeft t goed gedaan in België. Met Gimenez en Caranza toch al twee spitsen in huis.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 02 september 2024 - 13:05   quote  deeplink  
Het rendement van Skov Olsen liegt er niet om. In zes wedstrijden in het huidige Jupiler Pro League-seizoen scoorde hij al drie keer en gaf hij één assist. Vorig seizoen kwam hij tot 26 goals en acht assists in vijftig officiële optredens. "Zijn voordeel: hij is dan wel linksbenig, zijn rechtervoet is zeker niet verkeerd", aldus Slingers. "Het is niet dat hij alleen binnendoor gaat. Hij kan ook buitenom en met rechts een voorzet geven."

'No sweat, no glory gaat niet voor hem op'
"Het is wel zo dat hij het liefst zelf naar binnen trekt en voor eigen succes gaat", klinkt het. "Daarmee wil ik niet zeggen dat hij egoïstisch is. Naar binnen komen ligt hem simpelweg nog iets beter." De sierlijke Skov Olsen maakt indruk met zijn spel, wel wordt er in België getwijfeld aan zijn mentaliteit. "De slogan van Club Brugge is 'no sweat, no glory'. Hoewel hij een van de betere spelers van Club Brugge is, gaat die slogan niet voor hem op."

Skov Olsen is Royal Antwerp-Nederlander Vincent Janssen te slim af.

Als Feyenoord Skov Olsen weet te strikken, halen de Rotterdammers geen machine in huis. "Hij is niet lui, maar ook zeker niet de speler die het hardst werkt. En medisch gezien: hij heeft regelmatig kwaaltjes", stelt Slingers. Vorig seizoen moest Skov Olsen twaalf wedstrijden aan zich voorbij laten gaan wegens diverse blessures.

In België vraagt men zich af waarom Skov Olsen Club Brugge überhaupt zou willen inruilen voor Feyenoord. "Het wordt hier opmerkelijk gevonden dat Feyenoord een stap hogerop zou zijn. Maar, ja... De grote Europese clubs of clubs uit de grote competities kwamen deze zomer niet. En het is niet zo dat er vanuit het buitenland niet in België wordt gekeken", doelt Slingers onder meer op de transfer van Charles De Ketelaere naar AC Milan en Antonio Nusa naar RB Leipzig.

Of Skov Olsen de gewenste versterking voor Feyenoord gaat zijn, hangt in grote lijn af van het type dat directeur Dennis te Kloese zoekt. "Willen ze een harde werker, die je op snelheid de diepte in kan sturen? Dan zou ik voor andere opties gaan. Ben je een club die op de helft van de tegenstander speelt en zoek je een speler met dreiging en scorend vermogen? Dan moet je voor Skov Olsen gaan."
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 september 2024 - 13:21   quote  deeplink  
Dit was 'm wel denk ik...
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 13:24   quote  deeplink  
Geen 6 en geen buitenspeler.

Kei- en keihard gefaald. Prutsers
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 02 september 2024 - 13:32   quote  deeplink  
17M geboden en nog niet gelukt.
Vind het vrij veel voor Feyenoord begrippen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 13:33   quote  deeplink  
Helaas. Dan moet het met deze selectie. Succes Priske.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 september 2024 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:32 schreef YugoBosna het volgende:
17M geboden en nog niet gelukt.
Vind het vrij veel voor Feyenoord begrippen.
Is ook een speler die het niet redde bij Bologna, dus dan heb je als Feyenoord zijnde wel het maximum opgezocht. Maar goed, aan de andere kant, het zou geen verrassing moeten zijn dat de betere spelers van dergelijke clubs (die op of net onder het niveau van Feyenoord zitten) een hoop geld kosten. Zeker op de laatste dag van de transfermarkt. Dus het lijkt dat deze poging nooit echt realistisch is geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door T-FeYeN00rD --
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:
Helaas. Dan moet het met deze selectie. Succes Priske.
dat zal die zeker nodig hebben
DMD
 DMD - maandag 02 september 2024 - 13:40   quote  deeplink  
Sinds Sinisterra is er gewoon geen buitenspeler geweest die het verschil heeft kunnen maken.

Dat is ondertussen al 2 seizoenen het grootste probleem.

Dat je dan weer op de laatste dag van de transferperiode bij een club aanklopt, bied onder de marktwaarde en verwacht dat deze clubs gaan meegeven dan mag je echt een enorme clownsneus gaan opzetten.

Waarom verhuur je in hemelsnaam dan Sauer & Slory?

Je haalt een nieuwe trainer binnen die op een andere manier speelt en er is geen speler binnengehaald die binnen dit systeem past.

Dit is echt zo enorm amateuristisch op zoveel fronten.
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:24 schreef MMM het volgende:
Geen 6 en geen buitenspeler.

Kei- en keihard gefaald. Prutsers
beunhaas
deoudehappel
 deoudehappel - maandag 02 september 2024 - 13:40   quote  deeplink  
De (geflopte) verkopen van spelers kwamen niet alleen bij Feyenoord laat op gang hé? We zijn nog niet in een fase dat we voordat we spelers verkopen of verhuren we zomaar even vele miljoenen kunnen investeren. We komen financieel van zo ver. Geduld, geduld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:39 schreef kenny het volgende:

[..]

dat zal die zeker nodig hebben
Geen idee. Denk dat er best kwaliteit in de selectie zit.
Zeker als de aankomsten nog komen gemeld.

De balans is misschien niet juist voor wat we gewend waren vorig jaar, maar daar is hij ook voor. Om dat dan anders in te vullen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 13:41   quote  deeplink  
Overigens is t nog niet 23:59
Dus wie weet.
De laatste dagen is er vaak een van verrassingen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 september 2024 - 13:43   quote  deeplink  
Misschien dat er nog ergens aangeklopt gaat worden om een overbodige speler te huren oid.
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 13:43   quote  deeplink  
17milj over hebben voor een buitenspeler is erg veel voor feyenoord begrippen , geld was er dus alleen verkeerd gegokt en weer zwaar verloren , er lopen zoveel goede buitenspelers en je hebt 17milj beschikbaar en dan nog weet je die positie niet in te vullen dan ben je een beunhaas
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 02 september 2024 - 13:45   quote  deeplink  
Alireza jaarcontract geven 😅
DMD
 DMD - maandag 02 september 2024 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:43 schreef kenny het volgende:
17milj over hebben voor een buitenspeler is erg veel voor feyenoord begrippen , geld was er dus alleen verkeerd gegokt en weer zwaar verloren , er lopen zoveel goede buitenspelers en je hebt 17milj beschikbaar en dan nog weet je die positie niet in te vullen dan ben je een beunhaas
Dat is 3 miljoen te weinig.

Het is des Feyenoords om op de laatste dag aan te kakken met een bod dat onder de vraagprijs c.q marktwaarde ligt van de speler.

Als een club op de laatste dag komt met een bod van 27 Miljoen voor Hancko dan is de wereld ook te klein.

Het is gewoon amateuristisch.
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen idee. Denk dat er best kwaliteit in de selectie zit.
Zeker als de aankomsten nog komen gemeld.

De balans is misschien niet juist voor wat we gewend waren vorig jaar, maar daar is hij ook voor. Om dat dan anders in te vullen.
het is afwachten , Slot wist zoveel te verbloemen , dit gaat een moeilijk seizoen worden
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:43 schreef kenny het volgende:
17milj over hebben voor een buitenspeler is erg veel voor feyenoord begrippen , geld was er dus alleen verkeerd gegokt en weer zwaar verloren , er lopen zoveel goede buitenspelers en je hebt 17milj beschikbaar en dan nog weet je die positie niet in te vullen dan ben je een beunhaas
Die 17M en de salarisruimte was ws pas beschikbaar na verkoop van luts. Dus zoveel tijd was er nu ook niet.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen idee. Denk dat er best kwaliteit in de selectie zit.
Zeker als de aankomsten nog komen gemeld.

De balans is misschien niet juist voor wat we gewend waren vorig jaar, maar daar is hij ook voor. Om dat dan anders in te vullen.
Stengs stuk? 0 creativiteit.

Dit is al 3 jaar het probleem, het gebrek aan creativiteit, en er word gewoon weer niets aan gedaan. Wanbeleid.
DMD
 DMD - maandag 02 september 2024 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:46 schreef kenny het volgende:

[..]

het is afwachten , Slot wist zoveel te verbloemen , dit gaat een moeilijk seizoen worden
Vooral Wieffer wist veel te verbloemen.

Dat was je beste speler. Je merkt het meteen nu hij weg is.
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 13:49   quote  deeplink  
Er is wel wat aan gedaan alleen het heeft niet goed uitgepakt. Ivanusec werd als creatieve speler naar binnen gehaald. dat is hij ook maar blijkt niet in het spelsysteem te passen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Stengs stuk? 0 creativiteit.

Dit is al 3 jaar het probleem, het gebrek aan creativiteit, en er word gewoon weer niets aan gedaan. Wanbeleid.
Ivanusec was toch een creatieve speler. Die heeft t niet. Tja. Kan gebeuren.
Die Osman die kan er bij voorbaat ook niks van?
Die Hwang mocht die komen ook niet creatief?

Ik weet t allemaal niet hoor.

Enige wat ik echt ruk vind is naar Zerrouki moeten blijven kijken, dus ik hoop dat er nog een middenvelder bijkomt.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ivanusec was toch een creatieve speler. Die heeft t niet. Tja. Kan gebeuren.
Die Osman die kan er bij voorbaat ook niks van?
Die Hwang mocht die komen ook niet creatief?

Ik weet t allemaal niet hoor.

Enige wat ik echt ruk vind is naar Zerrouki moeten blijven kijken, dus ik hoop dat er nog een middenvelder bijkomt.
Ivanusec kan voetballen maar heeft verder niets voor het Feyenoord spel. Zijn motoriek viel vorig jaar direct al op, zoiets word toch gescout?

Osman linksbuiten. Wie gaan we op rechts zetten? Stengs? Wie dan op 10?

En als Stengs geblesseerd is? Wie dan op 10 of rechts? Paixão? die beter rendeert op links

Er klopt, op de achterhoede na (rechtsback positie wachten we nog even af) helemaal niets van deze selectie. 2 blessures en het is een puinhoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ivanusec was toch een creatieve speler. Die heeft t niet. Tja. Kan gebeuren.
Die Osman die kan er bij voorbaat ook niks van?
Die Hwang mocht die komen ook niet creatief?

Ik weet t allemaal niet hoor.

Enige wat ik echt ruk vind is naar Zerrouki moeten blijven kijken, dus ik hoop dat er nog een middenvelder bijkomt.
voorin mis je ook veel creativiteit en doelpunten hoor , stengs ben je weer ff kwijt ga er maar aan staan , Priske laten ze aardig bengelen
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 13:58   quote  deeplink  
kort samengevat het is gewoon een grote miskleun om geen fatsoenlijke rechtsbuiten te halen en geen vervanger voor zerrouki
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 13:56 schreef kenny het volgende:

[..]

voorin mis je ook veel creativiteit en doelpunten hoor , stengs ben je weer ff kwijt ga er maar aan staan , Priske laten ze aardig bengelen
Ik moet het nog zien.
Als de gasten die onderweg schijnen te zijn komen, denk ik echt dat je grootste issue de Zerrouki plek is.

Ik wacht nog ff af tot we echt van Feyenoord horen t is klaar en dan maken we ff een plaatje.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 september 2024 - 14:00   quote  deeplink  
Bengelen? Er is wel degelijk jacht ingezet om kwaliteit te halen.
Wel laat, maar zo makkelijk en betaalbaar lag de markt ook weer niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:00 schreef FR-Henk het volgende:
Bengelen? Er is wel degelijk jacht ingezet om kwaliteit te halen.
Wel laat, maar zo makkelijk en betaalbaar lag de markt ook weer niet.
Nee, maar verdedigen hoeven we t niet hoe t gelopen is.
Gaat om t eindresultaat en ondanks dat er een blik spelers bijgekomen zijn straks, lijkt het toch minder dan vorig seizoen. Vooral in de as.

Ik maak me minder zorgen om de Rechtsvoor positie. Dat loopt wel los denk ik
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:00 schreef FR-Henk het volgende:
Bengelen? Er is wel degelijk jacht ingezet om kwaliteit te halen.
Wel laat, maar zo makkelijk en betaalbaar lag de markt ook weer niet.
gelul , hoeveel rechtsbuitens lopen er op deze aardkloot rond ? is Olsen de enigste dan ? en je hebt blijkbaar 17milj liggen voor een rechtsbuiten en dan nog weet je niemand aan te stellen ?

zerrouki idem iedereen ziet dat hij niet functioneerd en dan ga je op de laatste dag alle zeilen bijzetten om een andere 6 te halen , wieffer is al ff verkocht he dus tijd zat om in kaart te brengen voor eventuele vervangers , lukt A niet schakel je je door naar B of C enz , dit is gewoon amateuristisch
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 14:08   quote  deeplink  
Ik denk dat het ander ingevuld gaat worden. Ik denk dat de koreaan en timber het middenveld gaan bestieren en Stengs op 10. Rechtsvoor is een uitdaging al denk ik dat igor daar best goed uit de voeten kan (heeft hij ook laten zien). Osman op links.
Daarnaast denk ik dat Nieuwkoop op rechts (zoals Slot het deed) in zware CL wedstrijden ook een optie is.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 14:09   quote  deeplink  
IMG-2824.jpg

Stengs hier maar op 10 geplaatst. Daardoor word rechtsbuiten positie kwetsbaar. En ja je kan wat switchen maar niet wenselijk aangezien zowel Paixão als Osman en Ivanusec liever vanaf links spelen.

Achterhoede zit qua aantallen goed in elkaar. Kwaliteit van aankopen daar nog afwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 02 september 2024 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:08 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk dat het ander ingevuld gaat worden. Ik denk dat de koreaan en timber het middenveld gaan bestieren en Stengs op 10. Rechtsvoor is een uitdaging al denk ik dat igor daar best goed uit de voeten kan (heeft hij ook laten zien). Osman op links.
Daarnaast denk ik dat Nieuwkoop op rechts (zoals Slot het deed) in zware CL wedstrijden ook een optie is.
als iets schrijnend was was het het wel nieuwkoop in de CL , wat een drama
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 14:11   quote  deeplink  
Slot dacht er anders over.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:09 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Stengs hier maar op 10 geplaatst. Daardoor word rechtsbuiten positie kwetsbaar. En ja je kan wat switchen maar niet wenselijk aangezien zowel Paixão als Osman en Ivanusec liever vanaf links spelen.

Achterhoede zit qua aantallen goed in elkaar. Kwaliteit van aankopen daar nog afwachten.
Kholmatov zou er dan nog bij kunnen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 14:12   quote  deeplink  
Van Sas Vitesse.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 september 2024 - 14:12   quote  deeplink  
Als ik trouwens een gokje moet doen, denk ik dat Eriksen deze zomer in beeld is geweest. Zijn wat hints her en der die daar op (zouden kunnen) wijzen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door T-FeYeN00rD --
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 14:13   quote  deeplink  
Nadje heb je ook nog rondlopen. Die viel voor zijn eerste wedstrijd ook aardig in. Kan ook nog Nadje, de Koreaan en Timber en Stengs op rechts
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kholmatov zou er dan nog bij kunnen.
Benieuwd hoe serieus die interesse daadwerkelijk is. Hoor je verder weinig van.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:13 schreef CobusIII het volgende:
Nadje heb je ook nog rondlopen. Die viel voor zijn eerste wedstrijd ook aardig in. Kan ook nog Nadje, de Koreaan en Timber en Stengs op rechts
Staat op de 8 positie, als wissel. Mocht je doelen op m'n plaatje haha
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 september 2024 - 14:14   quote  deeplink  
Er zijn best wat opties te verzinnen. het ligt aan de spelers of ze kunnen leveren of niet. Dat is koffiedik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Benieuwd hoe serieus die interesse daadwerkelijk is. Hoor je verder weinig van.
Ja goede vraag idd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 september 2024 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:09 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

Stengs hier maar op 10 geplaatst. Daardoor word rechtsbuiten positie kwetsbaar. En ja je kan wat switchen maar niet wenselijk aangezien zowel Paixão als Osman en Ivanusec liever vanaf links spelen.

Achterhoede zit qua aantallen goed in elkaar. Kwaliteit van aankopen daar nog afwachten.
Denk Stengs toch meer als rechtsbuiten wordt gezien. Met Osman en Hadj-Moussa als alternatieven. Osman heeft aan beide kanten gespeeld, dus dat is ook wel realistisch denk ik.

En op het middenveld zonder echte 10, maar met 2 achten dan. Timber, Hwang, Milambo en Nadje. En op zes Zerrouki of Zechiel. En er van uit gaande dat we soms 3-4-3 spelen, speel je dan met een middenvelder minder.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2024 - 14:23   quote  deeplink  
Waarom VI dit nu nog plaatst is mij een raadsel

https://x.com/VI_nl/status/1830581511873073613
MMM
 MMM - maandag 02 september 2024 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2024 - 14:23 schreef Stylzz het volgende:
Waarom VI dit nu nog plaatst is mij een raadsel

https://x.com/VI_nl/status/1830581511873073613
Haha bizar ja.

Daar heeft iemand vermoedelijk zoveel tijd ingestopt dat ze het zonde vonden om het niet te plaatsen ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7199380