|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 14:24 schreef MMM het volgende:[..] Haha bizar ja. Daar heeft iemand vermoedelijk zoveel tijd ingestopt dat ze het zonde vonden om het niet te plaatsen ;) precies! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Als Skov Olson niet haalbaar is, kan Feyenoord dan Amad Diallo niet huren van Manchester United of een rechtsbuiten van een andere PL club? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb het gevoel dat deze alsnog komt en dat die 20 betaald gaat worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 14:56 schreef ras het volgende:Als Skov Olson niet haalbaar is, kan Feyenoord dan Amad Diallo niet huren van Manchester United of een rechtsbuiten van een andere PL club? Graag op dit moment! Ik denk dat Alireza morgen voor een jaar tekent als er niks komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 14:56 schreef ras het volgende:Als Skov Olson niet haalbaar is, kan Feyenoord dan Amad Diallo niet huren van Manchester United of een rechtsbuiten van een andere PL club? Diallo is inmiddels een veelgebruikte speler voor United geworden, dus dat is een paar jaar te laat. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Nog even een kanttekening: de Engelse transfermarkt is gesloten, maar kun je dan nog wel tot huur overgaan? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Het is nog angstvallig stil |
|
|
|
|
ras
|
|
|
In elk geval als een rechtsbuiten op de valreep niet meer te koop is, dan maar huren. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 15:09 schreef ras het volgende:Nog even een kanttekening: de Engelse transfermarkt is gesloten, maar kun je dan nog wel tot huur overgaan? Geen inkomende (naar Engeland) wel uitgaande volgens mij. Ook uitgaande verkoop |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Verkoop passe-partouts Champions League dinsdag van start Als je die prijzen ziet mogen ze nog wel 2 toppers gaan halen 😅 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 15:22 schreef YugoBosna het volgende:Verkoop passe-partouts Champions League dinsdag van start Als je die prijzen ziet mogen ze nog wel 2 toppers gaan halen 😅 234 euro. Ik twijfel nog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zie je wel veel goals voor |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Afg dagen niet alles meegekregen maar als ik het goed meegekregen heb, zou er vandaag iig ervaren Koreaans international tekenen en een franse rechtsback correct🤔 positioneel dan alles tov vorig seizoen opgevuld qua basis,, al is Korean meer een 8 ook als berichten kloppen dan,, die Uruguayaan en Mitchel en bueno (ter overbrugging) echt extra mogelijkheden dan nu tov vorig seizoen als ik het goed heb, de overigen meer vervanging van reserves van afg seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er staan al 1908 supporters op randje Erasmusbrug |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk nog een extra rechtsbuiten als dat lukt, of een echte 6, maar weet niet Korean dat ook prima kan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:02 schreef bijft007 het volgende:Hopelijk nog een extra rechtsbuiten als dat lukt, of een echte 6, maar weet niet Korean dat ook prima kan Het gekke is dat na al die mutaties, Mats nog steeds niet is vervangen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha lekker dan😏 allemaal met Rutger shirtje aan of dat net niet😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gast zal het waard zijn maar ik zou dat nooit betalen als je ziet voor welke bedragen toptalenten verkocht worden in europa . Een speler als Osman Minteh of zo'n ventje die nu verhuurd word aan Psv zijn de spelers die een club als Feyenoord zelf moeten scouten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die gast zal het waard zijn maar ik zou dat nooit betalen als je ziet voor welke bedragen toptalenten verkocht worden in europa . Een speler als Osman Minteh of zo'n ventje die nu verhuurd word aan Psv zijn de spelers die een club als Feyenoord zelf moeten scouten. Dat lukt al amper meer, ze worden voor 20-30 m al uit Scandinavië weggeplukt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is het lullige wel ja,, die Engelse clubs halen ook regelmatig de grotere talenten nu wel uit onze vijvers,, waar ze flink overbieden/of Scandinavische vragen gewoon en terecht meer aan die poen clubs,, als dat het toekomst beeld gaat zijn dat Engelsen onze vijvers toptalenten leegplukken vrees ik je vaker gaat zien wij en andere eredivisie clubs ed noodgedwongen ze moeten huren van premier league clubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bazour zou dat nog een noodoplossing kunnen wezen om zerrouki af te lossen , mag weg bij az |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:23 schreef bijft007 het volgende:Dat is het lullige wel ja,, die Engelse clubs halen ook regelmatig de grotere talenten nu wel uit onze vijvers,, waar ze flink overbieden/of Scandinavische vragen gewoon en terecht meer aan die poen clubs,, als dat het toekomst beeld gaat zijn dat Engelsen onze vijvers toptalenten leegplukken vrees ik je vaker gaat zien wij en andere eredivisie clubs ed noodgedwongen ze moeten huren van premier league clubs Maar vergeet niet hoe weinig kansen ze in de top teams krijgen. Tenzij het die spelers natuurlijk alleen om het geld gaat. Denk juist dat de richting die Feyenoord opgaat met talenten scouten en opleiden en laten spelen in het eerste een veel betere weg voor jonge spelers is. Ze krijgen bij ons aandacht,goede begeleiding, een veilige leefomgeving etc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een afrikaan word niet in Scandinavië geboren haha😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:31 schreef deoudehappel het volgende:[..] Maar vergeet niet hoe weinig kansen ze in de top teams krijgen. Tenzij het die spelers natuurlijk alleen om het geld gaat. Denk juist dat de richting die Feyenoord opgaat met talenten scouten en opleiden en laten spelen in het eerste een veel betere weg voor jonge spelers is. Ze krijgen bij ons aandacht,goede begeleiding, een veilige leefomgeving etc. Juistem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar dan kunnen we ook gewoon tien man overwegen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben ik aan ene kant met je eens , het is een moeilijke jongen maar met de juiste trainer die hem vertrouwen geeft kan hij toch erg goed voetballen ik zeg ook noodoplossing , zerrouki is zwaar drama dan is bazour toch paar klasse beter en heeft de ervaring |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:34 schreef kenny het volgende:[..] ben ik aan ene kant met je eens , het is een moeilijke jongen maar met de juiste trainer die hem vertrouwen geeft kan hij toch erg goed voetballen ik zeg ook noodoplossing , zerrouki is zwaar drama dan is bazour toch paar klasse beter en heeft de ervaring Jij maakt van een noodsprong een zelfmoordpoging Kenny . Ga naar de dichtstbijzijnde winkel en haal een snicker. Je bent jezelf niet meer
https://youtu.be/dbpFpjLVabA?si=FvHGcV3fir7V9rNW |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoor het al bazour geen goed idee ,ik ga maar een snicker halen ben ik wel aan toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
020 huurt op de valreep nog een buitenspeler , het kan dus wel maar dan moet je wel je huiswerk gedaan hebben DENNIS |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wil je weer een huur speler dan,, dat is stuk makkelijker natuurlijk spelers huren,,Daar kunnen ze alleen huren overgens aangezien ze niks nog verkocht hebben |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat zou mij nu niet meer uitmaken al komt er maar een rechtsbuiten bij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ook Vanavond om 22.00u is het rond👊 Kan er een half uurtje naast zitten hoor😄 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:44 schreef kenny het volgende:020 huurt op de valreep nog een buitenspeler , het kan dus wel maar dan moet je wel je huiswerk gedaan hebben DENNIS Wij zouden ook best een willekeurige buitenspeler kunnen huren Maar t moet wel wat toevoegen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep dat dus,, en wees eerlijk in het gunstigste verhaal 2 buitenspelers huren die straks verschil mogelijk voor je gaan maken en jaar erop weer wat beter terug keren naar hun clubs voelt ook nie echt lekker,, 1 voor een positie ala |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zwitser en Koreaan nog afgeketst ofzo? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 16:44 schreef kenny het volgende:020 huurt op de valreep nog een buitenspeler , het kan dus wel maar dan moet je wel je huiswerk gedaan hebben DENNIS Zag dat ze Bergwijn nog konden slijten blijkbaar in de woestijn,, dus zullen ze speler huren omdat kopen nog te kort dag zou worden dan denk ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ja,, ik vraag het het me ook wel af,, niks bevestigd nog
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er gebeurt nog wel wat. Dat verwacht ik tenminste wel. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja logisch het moeten wel versterkingen zijn |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Zie link eerder bericht. Medische keuring afgerond. Andere 2 komen niet. Misleidende kop, zoals zo vaak |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 17:18 schreef PieterBos het volgende:[..] Zie link eerder bericht. Medische keuring afgerond. Andere 2 komen niet. Misleidende kop, zoals zo vaak klopt ze zijn gekeurd dus komen , schijnen wel met een snelle buitenspeler bezig te zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat er een rechtsbuiten bij MOET komen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mikos Gouka @MikosGouka Feyenoord onderneemt nog altijd pogingen om op de slotdag een speler aan te trekken. Of dat een snelle aanvaller is voor de rechterkant, is onbekend. #Feyenoord |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet hij betrouwbaar is hoor😏 journalist alg dagblad |
|
|
|