|
|
bijft007
|
|
|
Ik zit in dubio,, ik ken die Korean niet,, maar stel hij kan uitstekend op 6 want is wel echt voor basis gehaald qua ervaring enzo lijkt er op,, dus hoop dan ook nog extra buitenspelert,, en beiden kans erg klein zo kort dag zoiezo lijkt me
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mikos gaat wel. Er wordt buiten de andere 2, nog een speler verwacht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 17:31 schreef bijft007 het volgende:Ik zit in dubio,, ik ken die Korean niet,, maar stel hij kan uitstekend op 6 want is wel echt voor basis gehaald qua ervaring enzo lijkt er op,, dus hoop Dan ook nog extra buitenspelert,, en beiden kans erg klein zo kort dag zoiezo lijkt me Schijnt meer een 8/10 te zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het liefst zie ik nog een type El. Maar dat zal niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Anderlecht supporters die hem heel graag zien vertrekken. Dan word het gevaarlijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En waarom moeten het allemaal Denen zijn? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
15 m voor dit, zou echt wanbeleid zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Moet het nou persé een Deen zijn die er komt? Wat is dit joh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Zal dan vast huur met optie worden gezien de korte tijd tot sluiting |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bekende van Priske. Paniek? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dennis weet niet hoe je het filter op Transfermarkt.nl reset. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Die nationaliteit hebben we nog niet;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit gaat de verkeerde kant op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voorgaande jaren gewoon echt goed gedaan daar zie ik,, maar dit seizoen niet in vorm volgens mij,, waan van de dag dus ook |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dreyer is pure middelmaat en zeker geen 15milj waard |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan had je net zo goed Sauer kunnen houden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 17:45 schreef bijft007 het volgende:Voorgaande jaren gewoon echt goed gedaan daar zie ik,, maar dit seizoen niet in vorm volgens mij,, waan van de dag dus ook Totaal niet boeiend maar van de drie topaankopen waar interesse in is ,is dit de derde Deen. Totaal ongeloofwaardig is dit . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als hij de zelfde gevaarlijke speler is als 4-5 jaar terug als 20-21 jarige maar is niet opgepikt toendertijd door club topcompetitie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Priske is ineens hoofdscout. Moet alleen nog eerst even wennen, dat hij eerst de vraagprijzen moet checken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ze zijn duidelijk in paniek in het maasgebouw , scoutings lijstjes zijn er niet en nu is het maar god zegen de greep |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 17:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Totaal niet boeiend maar van de drie topaankopen waar interesse in is ,is dit de derde Deen. Totaal ongeloofwaardig is dit . Of nie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voelt aan als paniek.
Je hebt verdomme een scouting? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Paniekvoetbal over twee posities. Die als eerste bekend waren, en maanden de tijd voor gehad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij is alles wat er zit net nieuw. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
1 Scandinaviër ofso oke idd,,maar hadden ze deze allemaal op lijstjes als 1 van grote kandidaten of allemaal deze in overleg Priske echt geen idee |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ligt wel erg voor de hand dit😏 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Veel landen vallen qua reisduur ook al wel af als alles geregeld moet zijn voor12 uur,, zal ook wel mee te maken kunnen hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , zwaar amateuristisch dit , dit kan je met geen mogelijkheid verkopen aan je achterban die zo trouw is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 17:54 schreef bijft007 het volgende:Veel landen vallen qua reisduur ook al wel af als alles geregeld moet zijn voor12 uur,, zal ook wel mee te maken kunnen hebben Dus wat je eigenlijk zegt is dat er straks 2 Luxemburgers komen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit slaat nergens op.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Want een nog duurdere Ivanušec is beter? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee een pure rechtsbuiten is beter, Sauer is een linksbuiten van origine.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De 2 toonaangevende zijn 2 of 3 maanden geleden vertrokken. En grappig is dat Schuiteman Feyenoord op plek 3 in zijn voorspellingen had gezet einde seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien niet 't beste voorbeeld, maar het idee om zoveel te verhuren en dan dit soort spelers te benaderen is echt belachelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou Priske staan op een Deens verlengstuk in t veld? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 18:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De 2 toonaangevende zijn 2 of 3 maanden geleden vertrokken. En grappig is dat Schuiteman Feyenoord op plek 3 in zijn voorspellingen had gezet einde seizoen. En de reden was;..................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is niet te hopen voor hem want dan slaat hij de plank echt volledig mis . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 18:02 schreef MightyAce het volgende:[..] Misschien niet 't beste voorbeeld, maar het idee om zoveel te verhuren en dan dit soort spelers te benaderen is echt belachelijk. Ja dat begrijp ik.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1 ging met vroegpensioen en de ander werd TD bij FC Den Bosch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik snap t wel. Maar t is volstrekt onnodig. Kijk naar teams als united.
Overigens die speler waar ze t nu over hebben, is dat wat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Schuiteman voelde zich niet meer serieus genomen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik snap t wel. Maar t is volstrekt onnodig. Kijk naar teams als united. Overigens die speler waar ze t nu over hebben, is dat wat? Ik snap het ook wel maar dit word de derde Deen op rij waar interesse voor is wat de topaankoop moet worden. Dan sla je echt werkelijk de plank mis. En inderdaad United is het grote voorbeeld dat zoiets totaal niet werkt . Of hij goed is of niet ,dit is gewoon niet goed. Je scout op kwaliteit en niet nationaliteit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk ook van de Linden niet |
|
|
|