|
|
van geil
|
|
|
quote: Die paniekspits van Ajax ooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Schijnt dat zijn derde been net zolang is als de andere 2 . Zal dus niet snel uitvallen met een blesurre en kan altijd overschakelen naar zijn derde en reserve been. Yep,en het is 19.45 nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 19:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor wat het waard is, Krabbendam lijkt te suggereren dat Dreyer het niet gaat worden en dat er elders nog wel wat speelt. Gelukkig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zou t geen huur worden met bizar hoge onverplichte koop? Dan hoeft mogelijk de keuring niet en geen langdurige onderhandeling over salaris, contractduur etc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja de tijd dringt haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 19:55 schreef Alexmem het volgende:Zou t geen huur worden met bizar hoge onverplichte koop? Dan hoeft mogelijk de keuring niet en geen langdurige onderhandeling over salaris, contractduur etc. Miljoentje of 5/6 huur denk ik,inclusief salaris. Geen optie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als ik het zo zie zn profiel ed, is dit echt kleine kans slagen voor koop, gewoon echt vrij groot talent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord had gehoopt een goede kans te maken, nu de club vandaag zelfs bereid was te voldoen aan de vraagprijs van de Belgen, maar desondanks houdt Club voet bij stuk en wil het zijn meest creatieve aanvaller niet naar Rotterdam laten gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met Diao hoopt Feyenoord nu alsnog een snelle en creatieve aanvaller toe te voegen, maar vanuit De Kuip klinkt dat ook deze deal ingewikkeld is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Elke deal is op deadline day ingewikkeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Messi lukt dan ook niet, al zou hij willen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als Brugge of Salzburg ooit nog eens bij ons aankloppen dan ook €€€€€€ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat een amateurisme. Is die Osundina van Dordrecht niet iets ? Of Slory Of Sauer Of t Zand Je weet wat je in huis hebt maar toch gokken op een exoot. Je bakt er geen klote van te Kloese.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD zegt Diao huren.. Haha pfff man man |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb 100x liever Diao dan Skov Olsen. Na Buenanotte de meest interessante naam die ik voorbij heb horen komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 20:10 schreef Alexmem het volgende:Ik heb 100x liever Diao dan Skov Olsen. Na Buenanotte de meest interessante naam die ik voorbij heb horen komen. Huren :( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Interessanter gaat denk ik zijn of er een optie aan hangt. Maar als dit allemaal vandaag geregeld moet worden, dan zal het wel niet. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat leek mij ook niet onlogisch eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Liete ze nooit zomaar gaan, want vrij groot talent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 20:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Interessanter gaat denk ik zijn of er een optie aan hangt. Maar als dit allemaal vandaag geregeld moet worden, dan zal het wel niet. Wil Betis niet volgens het AD |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
020 is z’n grootverdiener kwijt post Romano. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee logisch ook, je toptalent laat je niet zomaar gaan,,top dat feyenoord zulke grote talenten op lijst heeft ,, maar daarvoor heb je niet 1 dag de tijd te kort dag om meer uit te persen,, al hadden ze hem nooit van de hand gedaan met koop denk ik,, hadden ze beter een minder groot talent net buiten boot bv kunnen proberen maar goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 20:13 schreef bijft007 het volgende:Nee logisch ook, je toptalent laat je niet zomaar gaan,,top dat feyenoord zulke grote talenten op lijst heeft ,, maar daarvoor heb je niet 1 dag de tijd Top als je kan kopen. Huren is bullshit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bergwijf de zandbak in |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die was ie zeker even vergeten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, zou ik ook niet doen als ik Betis was, gezien het talent dat deze jongen wordt toegeschreven.
Dus het lijkt erop dat we weer spelers voor andere clubs aan het opleiden zijn. En dan hopen dat je er zelf ook nog wat aan hebt. Maar goed, als je geen directe versterkingen kan kopen, kom je bij dit soort jongens uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Dat bedoel ik dus ook,, feyenoord wou gelijk hem,, beter 1 erachter op lijst,, zon talent laten ze nooit gaan te koop |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die zal idd nog wel meer verdienen dan die enge linksbuiten. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Is die Koreaan nu definitief binnen ?? Heb ik iets gemist ?
Ja is inmiddels definitief binnen 👍.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Schijnt dat zijn derde been net zolang is als de andere 2 . Zal dus niet snel uitvallen met een blesurre en kan altijd overschakelen naar zijn derde en reserve been. Moeten er geen lekkere wijven op de tribune zitten, staat ie continu buitenspel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Weet niet,, mannetje is 18 toch,, betwijfel het direct,, zulke beter voor paar jaar dus dan,, maar goed minteh had eerste jaar gelijk ook toevoeging |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dat Gala neemt gewoon het salaris van Osimeh volledig over (12M p jr) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gosters dat zijn nog is salarissen😂, in turkije vet financiele problemen 90 procent clubs maar salarissen bezuinigen doen ze geen van allen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AD: Feyenoord paid 5.5m for Hwang and 5m for Lotomba. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: koopjes, er is nog 40 miljoen over voor een aanvaller
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Dat zou dikke prima zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zo dan,, dat is wel knap van dtk dan als het klopt hwang,, zonder flinke bonussen oplopend voor hwang🤔 nauwelijks te geloven
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfde prijs als waar ze hem vorig jaar zelf voor hem gehaald. En ze zijn, wat ik ervan gezien heb, bij Rode Ster erg enthousiast over hem.
Dus hoe dat dan zit? Ook gezien het gegeven dat hij een clausule van 8 miljoen had. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Of hij had clausule in contract ofso, denk dat,, want transfer waarde stond rond 8 milj ofso,, en flink onder akkoord bij hun sterspeler is raar
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2024 - 20:03 schreef MMM het volgende:Feyenoord had gehoopt een goede kans te maken, nu de club vandaag zelfs bereid was te voldoen aan de vraagprijs van de Belgen, maar desondanks houdt Club voet bij stuk en wil het zijn meest creatieve aanvaller niet naar Rotterdam laten gaan. Enorm naïef van Feyenoord als dit waar is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Huh, ligt het nu aan mij maar klopt de citaat niet helemaal,, dus kort: feyenoord wil vraagprijs voldoen dus zou brugge akkoord zijn🤔,, maar desondanks wil club brugge hem niet laten gaan,, spreekt mekaar nogal tegen |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ja beetje vreemd, maar Brugge moest dan zelf ook weer de markt op met zo weinig tijd. Misschien dat dat mee speelt? |
|
|
|