BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ras
 ras - dinsdag 03 september 2024 - 01:04   quote  deeplink  
Ik bedoel uiteraard met het toeslaan op de transfermarkt natuurlijk het halen van een verdedigende middenvelder en rechtsbuiten wat helaas niet gelukt is.
R()b
 R()b - dinsdag 03 september 2024 - 01:06   quote  deeplink  
We zijn niet de enige club die zoekt in de vijver helaas.
Hopelijk zijn dit goede top versterkingen!
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 03 september 2024 - 06:43   quote  deeplink  
Geen Ali meer hoor. Prima kerel goeie.voor de groep, maar daar ga je toch echt de oorlog niet meer mee winnen. Dan zou ik nog eerder een lijntje uitgooien naar Depay. Geef hem 4 mln tekengeld en een 1 jarig contract. Zetten we die op 10 of op de flanken.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 07:42   quote  deeplink  
Announce JP en Tonny
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 september 2024 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 06:43 schreef yoghurt17 het volgende:
Geen Ali meer hoor. Prima kerel goeie.voor de groep, maar daar ga je toch echt de oorlog niet meer mee winnen. Dan zou ik nog eerder een lijntje uitgooien naar Depay. Geef hem 4 mln tekengeld en een 1 jarig contract. Zetten we die op 10 of op de flanken.
Doe effe normaal. We moeten een echte 6 en 11 hebben. Niet iemand die daar toevallig ook zou kunnen spelen. Nee als je dit geweten had dan had je Slory niet moeten verhuren en hem beter maken voor zijn eigen positie. Dat is beleid voeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door Leuv --
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 03 september 2024 - 08:39   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door de kromme2 --
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 03 september 2024 - 08:39   quote  deeplink  
We zijn uit de basis in feite alleen Wieffer en Luts kwijtgeraakt en werkelijk het hele team wordt overhoop gegooid. En allemaal buitenlanders erbij.
Ik denk dat we wedstrijden gaan meemaken met 1 of 2 Nederlanders op ‘t veld.
We hebben er 2 maanden voorbereiding/competitie op zitten en Priske kan helemaal opnieuw beginnen.
Ik word hier niet bepaald vrolijk van. Over 2 weken begint de CL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door de kromme2 --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 september 2024 - 08:43   quote  deeplink  
Wintertransferperiode staat voor de deur...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 september 2024 - 08:56   quote  deeplink  
Lekker erwtensoep.
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 september 2024 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 08:39 schreef de kromme2 het volgende:
We zijn uit de basis in feite alleen Wieffer en Luts kwijtgeraakt en werkelijk het hele team wordt overhoop gegooid. En allemaal buitenlanders erbij.
Ik denk dat we wedstrijden gaan meemaken met 1 of 2 Nederlanders op ‘t veld.
We hebben er 2 maanden voorbereiding/competitie op zitten en Priske kan helemaal opnieuw beginnen.
Ik word hier niet bepaald vrolijk van. Over 2 weken begint de CL.
We spelen al 2 jaar zonder goede rechtsbuiten en aanvallende middenvelder. Deze hadden beide sowieso gehaald moeten worden. Zerrouki als vervanger van Kokcu is een lachertje. Een beetje scout had kunnen zien dat Zerrouki ons niveau nooit aan zal kunnen.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 10:05   quote  deeplink  
Clubs die Europees voetbal spelen, hebben tot en met woensdag 3 september 23.59 uur om de definitieve selectie aan te leveren bij de UEFA. Als spelers daar niet op staan, mogen ze niet deelnemen aan de Champions League, Europa League of Conference League. Voor de nationale competities werkt dat anders. Daar kunnen transfervrije spelers tijdens het seizoen nog worden ingeschreven.
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 september 2024 - 10:21   quote  deeplink  
Ik zou zeggen het contract van Assane Diao gewoon afronden en 01-01-2025 laten ingaan. Dan heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 10:21 schreef Leuv het volgende:
Ik zou zeggen het contract van Assane Diao gewoon afronden en 01-01-2025 laten ingaan. Dan heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken.
Ik tel 2 rode vlaggen bij deze speler. Misschien beter links laten liggen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 september 2024 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 10:24 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik tel 2 rode vlaggen bij deze speler. Misschien beter links laten liggen.
gebasseerd op ?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 11:08   quote  deeplink  
toch is t wel interessant. De markt was een lastige.
Neemt niet weg dat we ontevreden mogen zijn over het verloop.

2023.jpg
2023

2024.jpg
2024
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 10:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

gebasseerd op ?
In 1 week twee keer transfer laten klappen na akkoord.
ras
 ras - dinsdag 03 september 2024 - 11:20   quote  deeplink  
Ik weet dat de salarissen niet te betalen zijn, maar ik zie dat Martial en Rabiot allebei transfervrij zijn.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 11:20 schreef ras het volgende:
Ik weet dat de salarissen niet te betalen zijn, maar ik zie dat Martial en Rabiot allebei transfervrij zijn.
Dus jij lapt bij?
ras
 ras - dinsdag 03 september 2024 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 11:29 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dus jij lapt bij?
Ha,ha,ha, ik ben geen Dagobert Duck. Feit is dat beide spelers transfervrij zijn en een balletje opwerpen geen kwaad kan.
VVout
 VVout - dinsdag 03 september 2024 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 11:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

In 1 week twee keer transfer laten klappen na akkoord.
Dus was er dan een akkoord?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 september 2024 - 12:17   quote  deeplink  
Hoop dat de gekochte spelers meerwaarde zijn, en ga kijken naar Fortuna.
Iemand die vaak bij de trainingen gaat kijken , blijft er bij dat Buillade een hele goede voetballer is.
Ook de ontwikkeling van Milambo ........
Misschien was ik te sceptisch en komt het redelijk goed.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 11:40 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus was er dan een akkoord?
Bij Hoffenheim plots aanvullende eisen, bij ons zogenaamd niet op tijd papieren op orde. Mijn gevoel zegt dat hier een nare zaakwaarnemer achter zit.
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 september 2024 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 12:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bij Hoffenheim plots aanvullende eisen, bij ons zogenaamd niet op tijd papieren op orde. Mijn gevoel zegt dat hier een nare zaakwaarnemer achter zit.
Allemaal aannames
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 september 2024 - 12:33   quote  deeplink  
Assumptians are the mother of all fuckups
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 12:29 schreef Leuv het volgende:

[..]

Allemaal aannames
Ja, daarom staat er 'mijn gevoel zegt'.
VVout
 VVout - dinsdag 03 september 2024 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 12:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bij Hoffenheim plots aanvullende eisen, bij ons zogenaamd niet op tijd papieren op orde. Mijn gevoel zegt dat hier een nare zaakwaarnemer achter zit.
Dat er bepaalde spelers over blijven tot de valreep heeft zijn redenen. Een nare zaakwaarnemer die de situatie wil misbruiken of tekortkomingen van de speler zelf. Moet je niet verder over nadenken, gewoon een dikke streep door zetten.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 september 2024 - 12:40   quote  deeplink  
Zouden er nog spelers buiten de boot gevallen zijn ( geen contract)
Die van waarde kunnen zijn.
Memphis depay is daar een van ....niet doen!!!!!!!!!!'m
Soms zit er wel eens wat tussen ( internationaal) kans is klein )
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 12:29 schreef Leuv het volgende:

[..]

Allemaal aannames
Dit vind ik de beste opmerking van de afgelopen periode.
Dit klopt namelijk 100%

Maar dan voor alles! We weten niets. We reageren op wat we via 'watchers' naar ons toe krijgen. En die zijn ook nog eens regelmatig niet waar of niet helemaal correct. En soms ook spot on. Of zo goed als.

We horen niets over zaken die niet gelekt zijn. We weten niets over wat Feyenoord allemaal geprobeerd heeft de afgelopen periode. We zien alleen wat lukt en wat volgens watchers niet gelukt is.

We weten niet hoe de financiën in elkaar steken. We weten niet wat de plannen zijn op financieel gebied. We weten niet wanneer welk geld binnenkomt, we weten niet wat waar voor gereserveerd is en we weten niet wat Feyenoord qua budget heeft om daadwerkelijk aan transfers te mogen besteden en wanneer dat budget echt beschikbaar was.

Op basis van wat we zien gebeuren, de brokjes informatie die gelekt worden, op hoe t overkomt en met de emotie van de afgelopen periode baseren we onze mening over wat er gebeurt. Tel daarbij op dat we vaak gevoed worden met informatie door mensen met hun eigen agenda, die vaak soms ook nog hun persoonlijke rancune hebben en voila je hebt de afgelopen rollercoaster met emoties.

T voelt ook niet goed he en als je naar de handelingswijze van Feyenoord puur op informatie die je ziet kijkt, dan lijkt het alsof Feyenoord veel te wenig en/of veel te laat gedaan heeft. Zo voelt t, zo lijkt het. Maar ik kan hier niet zo boos of woest over zijn als anderen dat wel kunnen omdat ik simpelweg heel veel niet weet en ook die informatie niet heb.

Teleurstellend voelt t wel. Dat zeker. Beetje het 'Papa is niet boos, papa is teleurgesteld' idee.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit vind ik de beste opmerking van de afgelopen periode.
Dit klopt namelijk 100%

Maar dan voor alles! We weten niets. We reageren op wat we via 'watchers' naar ons toe krijgen. En die zijn ook nog eens regelmatig niet waar of niet helemaal correct. En soms ook spot on. Of zo goed als.

We horen niets over zaken die niet gelekt zijn. We weten niets over wat Feyenoord allemaal geprobeerd heeft de afgelopen periode. We zien alleen wat lukt en wat volgens watchers niet gelukt is.

We weten niet hoe de financiën in elkaar steken. We weten niet wat de plannen zijn op financieel gebied. We weten niet wanneer welk geld binnenkomt, we weten niet wat waar voor gereserveerd is en we weten niet wat Feyenoord qua budget heeft om daadwerkelijk aan transfers te mogen besteden en wanneer dat budget echt beschikbaar was.

Op basis van wat we zien gebeuren, de brokjes informatie die gelekt worden, op hoe t overkomt en met de emotie van de afgelopen periode baseren we onze mening over wat er gebeurt. Tel daarbij op dat we vaak gevoed worden met informatie door mensen met hun eigen agenda, die vaak soms ook nog hun persoonlijke rancune hebben en voila je hebt de afgelopen rollercoaster met emoties.

T voelt ook niet goed he en als je naar de handelingswijze van Feyenoord puur op informatie die je ziet kijkt, dan lijkt het alsof Feyenoord veel te wenig en/of veel te laat gedaan heeft. Zo voelt t, zo lijkt het. Maar ik kan hier niet zo boos of woest over zijn als anderen dat wel kunnen omdat ik simpelweg heel veel niet weet en ook die informatie niet heb.

Teleurstellend voelt t wel. Dat zeker. Beetje het 'Papa is niet boos, papa is teleurgesteld' idee.
Nominatie voor de Open Deur Award 2024 😛
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 september 2024 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:04 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nominatie voor de Open Deur Award 2024 😛
Nou ik geloof best met alle stromingen binnen Feyenoord dat
Te Kloese een soort Don Quichot is en vecht tegen vele Molens.
Echter is het wel verstandig om een TD aan te stellen om in idergeval die
verantwoordelijkheid van zijn bordje te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door Leon FR1908 --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 september 2024 - 13:15   quote  deeplink  
Transferperiode is voorbij, iedereen zijn zegje gedaan. Dit is wat het is en het is aan priske om er wat leuks van te maken. Selectie is niet ideaal, maar volgens mij voldoende om plek 2 veilig te stellen. Kan niet wachten tot de volgende wedstrijd. klote interlands er tussendoor erg irritant.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:04 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nominatie voor de Open Deur Award 2024 😛
Maakt het niet minder waar.
Op het open riool wat social media heet staan mensen alweer bijna in de voortuin bij Te Kloese met pek en veren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 september 2024 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:15 schreef CobusIII het volgende:
Transferperiode is voorbij, iedereen zijn zegje gedaan. Dit is wat het is en het is aan priske om er wat leuks van te maken. Selectie is niet ideaal, maar volgens mij voldoende om plek 2 veilig te stellen. Kan niet wachten tot de volgende wedstrijd. klote interlands er tussendoor erg irritant.
Die extra tijd is een mooi voordeeltje voor Priske.
Voor het eerst dat ik blij ben met een interland periode.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maakt het niet minder waar.
Op het open riool wat social media heet staan mensen alweer bijna in de voortuin bij Te Kloese met pek en veren.
Beetje over roepen en meeleven is 1 ding, maar er zijn idd mensen die veel te ver gaan.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 03 september 2024 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die extra tijd is een mooi voordeeltje voor Priske.
Voor het eerst dat ik blij ben met een interland periode.
Dat is dan ook weer waar..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 september 2024 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die extra tijd is een mooi voordeeltje voor Priske.
Voor het eerst dat ik blij ben met een interland periode.
Break gebruiken om iedereen Deens staatsburger te maken.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 03 september 2024 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit vind ik de beste opmerking van de afgelopen periode.
Dit klopt namelijk 100%

Maar dan voor alles! We weten niets. We reageren op wat we via 'watchers' naar ons toe krijgen. En die zijn ook nog eens regelmatig niet waar of niet helemaal correct. En soms ook spot on. Of zo goed als.

We horen niets over zaken die niet gelekt zijn. We weten niets over wat Feyenoord allemaal geprobeerd heeft de afgelopen periode. We zien alleen wat lukt en wat volgens watchers niet gelukt is.

We weten niet hoe de financiën in elkaar steken. We weten niet wat de plannen zijn op financieel gebied. We weten niet wanneer welk geld binnenkomt, we weten niet wat waar voor gereserveerd is en we weten niet wat Feyenoord qua budget heeft om daadwerkelijk aan transfers te mogen besteden en wanneer dat budget echt beschikbaar was.

Op basis van wat we zien gebeuren, de brokjes informatie die gelekt worden, op hoe t overkomt en met de emotie van de afgelopen periode baseren we onze mening over wat er gebeurt. Tel daarbij op dat we vaak gevoed worden met informatie door mensen met hun eigen agenda, die vaak soms ook nog hun persoonlijke rancune hebben en voila je hebt de afgelopen rollercoaster met emoties.

T voelt ook niet goed he en als je naar de handelingswijze van Feyenoord puur op informatie die je ziet kijkt, dan lijkt het alsof Feyenoord veel te wenig en/of veel te laat gedaan heeft. Zo voelt t, zo lijkt het. Maar ik kan hier niet zo boos of woest over zijn als anderen dat wel kunnen omdat ik simpelweg heel veel niet weet en ook die informatie niet heb.

Teleurstellend voelt t wel. Dat zeker. Beetje het 'Papa is niet boos, papa is teleurgesteld' idee.
Wijze woorden. Ik zag net het lijstje in- en uitgaande transfers voorbijkomen en kan niet anders dan concluderen dat ons cluppie wel een duiventil lijkt, dat het aantal buitenlanders in de selectie verder toeneemt (vind ik jammer) en ik geloof niet dat de selectie er sterker op geworden is. Terwijl je dat toch mag verwachten gezien de betere financiële positie. Dus teleurstellend!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door de kromme2 --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 september 2024 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:39 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Wijze woorden. Ik zag net het lijstje in- en uitgaande transfers voorbijkomen en kan niet anders dan concluderen dat ons cluppie wel een duiventil lijkt, dat het aantal buitenlanders in de selectie verder toeneemt (vind ik jammer) en ik geloof niet dat de selectie er sterker op geworden zijn. Terwijl je dat toch mag verwachten gezien de betere financiële positie. Dus teleurstellend!!
Moeten we niet gewoon wachten, wat de resultaten gaan worden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:30 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Break gebruiken om iedereen Deens staatsburger te maken.
Ik stel voor om gewoon de Deense vrouwen om te ruilen met de Nederlandse...
coenjo
 coenjo - dinsdag 03 september 2024 - 14:32   quote  deeplink  
depay maar halen nog voor de 10 en de flank als extra speler
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 september 2024 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 14:32 schreef coenjo het volgende:
depay maar halen nog voor de 10 en de flank als extra speler
Ik denk dat hij zich te groot voelt.
In de Nederlandse competitie zou hij uitblinken......maar de persoon tja
Salaris eisen te hoog, maar nu heeft hij geen inkomsten ( heeft hij ook niet meer nodig)
Maar is het een 10?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 14:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zich te groot voelt.
In de Nederlandse competitie zou hij uitblinken......maar de persoon tja
Salaris eisen te hoog, maar nu heeft hij geen inkomsten ( heeft hij ook niet meer nodig)
Maar is het een 10?
Nee, een 1 in mijn boekje.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 september 2024 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik stel voor om gewoon de Deense vrouwen om te ruilen met de Nederlandse...
Haha juist, kunnen we met mijn vrouw aub beginnen..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 03 september 2024 - 15:00   quote  deeplink  
Rutger Vinke, de man achter 1908, stopt met het verspreiden van Feyenoord-nieuws
dinsdag, 3 september 2024 (13:05) - FCupdate.nl
In dit artikel:

Rutger Vinke, een prominente figuur in de Feyenoord-community en de beheerder van het sociale media-account Feyenoord Transfermarkt, heeft aangekondigd te stoppen met zijn werkzaamheden voor de supporterssite 1908.nl. Na vijf jaar waarin hij transfernieuws over Feyenoord deelde, waaronder het eerste nieuws over Arne Slot's overgang, heeft Vinke besloten een nieuwe richting in zijn carrière te verkennen. Zijn laatste bijdrage aan 1908.nl was op 2 september, de dag van de transferdeadline.

Vinke kondigde eerder aan dat hij een nieuwe uitdaging binnen de voetballerij zal aangaan, maar gaf geen specifieke details over zijn toekomstige plannen. Hij reflecteerde op zijn vijfjarige periode bij Feyenoord en benadrukte de waardevolle connecties die hij heeft opgebouwd. De beslissing om te stoppen markeert een belangrijke verandering in zijn carrière, terwijl hij zich voorbereidt op een ander soort rol in de voetbalwereld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door Cruzcontrol --
VVout
 VVout - dinsdag 03 september 2024 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 13:04 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nominatie voor de Open Deur Award 2024 😛
Mag best wel eens gezegd worden, want achter veel deuren staan Feyenoorders paraat met een groot uitbeenmes.
R()b
 R()b - dinsdag 03 september 2024 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 07:42 schreef MightyAce het volgende:
Announce JP en Tonny
Haha nee man, deze grappenmakers zijn voorbij met alle respect.
Leuk voor Sparta, Heerenveen, Cambuur etc..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 15:00 schreef Cruzcontrol het volgende:
Rutger Vinke, de man achter 1908, stopt met het verspreiden van Feyenoord-nieuws
dinsdag, 3 september 2024 (13:05) - FCupdate.nl
In dit artikel:

Rutger Vinke, een prominente figuur in de Feyenoord-community en de beheerder van het sociale media-account Feyenoord Transfermarkt, heeft aangekondigd te stoppen met zijn werkzaamheden voor de supporterssite 1908.nl. Na vijf jaar waarin hij transfernieuws over Feyenoord deelde, waaronder het eerste nieuws over Arne Slot's overgang, heeft Vinke besloten een nieuwe richting in zijn carrière te verkennen. Zijn laatste bijdrage aan 1908.nl was op 2 september, de dag van de transferdeadline.

Vinke kondigde eerder aan dat hij een nieuwe uitdaging binnen de voetballerij zal aangaan, maar gaf geen specifieke details over zijn toekomstige plannen. Hij reflecteerde op zijn vijfjarige periode bij Feyenoord en benadrukte de waardevolle connecties die hij heeft opgebouwd. De beslissing om te stoppen markeert een belangrijke verandering in zijn carrière, terwijl hij zich voorbereidt op een ander soort rol in de voetbalwereld
Rutger stopt met verspreiden van desinformatie.
Nu 1908 nog.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 september 2024 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Rutger stopt met verspreiden van desinformatie.
Nu 1908 nog.
Ik zag de laatste dagen in berichten echte bedreigingen.
Van ik weet waar je woon en ik kom je opzoeken als je nog
1 keer een bericht plaatst dat niet klopt.

Ik zou dan ook met pensioen gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2024 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 15:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zag de laatste dagen in berichten echte bedreigingen.
Van ik weet waar je woon en ik kom je opzoeken als je nog
1 keer een bericht plaatst dat niet klopt.

Ik zou dan ook met pensioen gaan
Ja, maar goed, de berichtgeving van hun over Feyenoord zorgt hier soms ook voor.
En Rutger persoonlijk onder zijn eigen account die dat soort vuurtjes aanwakkert.. Ga er maar aanstaan.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 03 september 2024 - 15:54   quote  deeplink  
Anthony Martial is ook nog transfervrij. Zou toch een haalbare optie kunnen zijn denk ik Nooit echt onomstreden geweest. Transferwaarde van 10 mln.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7005939