BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 03 september 2024 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 15:54 schreef yoghurt17 het volgende:
Anthony Martial is ook nog transfervrij. Zou toch een haalbare optie kunnen zijn denk ik Nooit echt onomstreden geweest. Transferwaarde van 10 mln.
Leuk, een maatje voor Nieuwkoop
ras
 ras - dinsdag 03 september 2024 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 15:54 schreef yoghurt17 het volgende:
Anthony Martial is ook nog transfervrij. Zou toch een haalbare optie kunnen zijn denk ik Nooit echt onomstreden geweest. Transferwaarde van 10 mln.
En Adrien Rabiot is ook transfervrij.
coenjo
 coenjo - dinsdag 03 september 2024 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 14:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zich te groot voelt.
In de Nederlandse competitie zou hij uitblinken......maar de persoon tja
Salaris eisen te hoog, maar nu heeft hij geen inkomsten ( heeft hij ook niet meer nodig)
Maar is het een 10?
de persoon naar de buitenwereld toe tsja..
in de groep schijnt hij wel gewoon te zijn
geef hem 3 miljoen salaris zou ik zeggen
een 10 is het niet meer maar zeker voor feyenoord een aanwinst
bijft007
 bijft007 - dinsdag 03 september 2024 - 18:34   quote  deeplink  
Verdediging en middenveld ben ik wel content mee en zelfs aangevuld en beter vervangen qua breedte mogelijk,, of wiefer/Geert enigsinds vergelijkbaar vervangen zijn moet blijken,, de buiten spelers echt wel qua spelers vrij weinig smaken idem de 10 bij vertrek lingr nog😓 Moussa Osman en paixao is vrij karig als diegenen met wat diepgang en snelheid in 433

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 september 2024 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 10:05 schreef MightyAce het volgende:
Clubs die Europees voetbal spelen, hebben tot en met woensdag 3 september 23.59 uur om de definitieve selectie aan te leveren bij de UEFA. Als spelers daar niet op staan, mogen ze niet deelnemen aan de Champions League, Europa League of Conference League. Voor de nationale competities werkt dat anders. Daar kunnen transfervrije spelers tijdens het seizoen nog worden ingeschreven.
Laatste dag, ben benieuwd maar verwacht niks. Te stil.
VVout
 VVout - woensdag 04 september 2024 - 08:37   quote  deeplink  
Stille wateren hebben diepe gronden.
bijft007
 bijft007 - woensdag 04 september 2024 - 10:13   quote  deeplink  
Mss gek maar in de situatie we zitten met vrij karige bezetting 10 of rw, zou het niet gek zijn je als back up transfervrij die Vito van crooi half jaartje erbij haalt eigenlijk transfervrij, mocht echt nood aan de man zijn,, was in nederland best aardig
bijft007
 bijft007 - woensdag 04 september 2024 - 10:19   quote  deeplink  
Geen idee eigenlijk of daarnaast nog interesante (geen blessure, en bij voorkeur pas gelede nog in training) op de markt zijn, normaliter vrij lastig want zijn dan al opgepikt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 september 2024 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 10:13 schreef bijft007 het volgende:
Mss gek maar in de situatie we zitten met vrij karige bezetting 10 of rw, zou het niet gek zijn je als back up transfervrij die Vito van crooi half jaartje erbij haalt eigenlijk transfervrij, mocht echt nood aan de man zijn,, was in nederland best aardig
Hahaha dat is gek inderdaad
bijft007
 bijft007 - woensdag 04 september 2024 - 10:35   quote  deeplink  
Klopt wel hoor haha, normaal natuurlijk nooit een optie maar goed, alireza voor half jaartje terug halen zou dat ook zijn eigenlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2024 door bijft007 --
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 04 september 2024 - 10:45   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom iedereen blij is met het middenveld en het heeft over sterker in de breedte zeker voor de cm positie. Maar nu stengs er voorlopig uit is, wie gaat er op 10 spelen dan? Timber komt daar niet goed tot zijn recht en heeft ook nog wel eens blessures. Ik weet niet hoe lang Stengs eruit is, maar als t tot de winter is gaan we echt positionele problemen krijgen op t middenveld hoor..
bijft007
 bijft007 - woensdag 04 september 2024 - 10:56   quote  deeplink  
De 10 en rw zijn onder bezet, linies erachter best oke hoor qua aantallen,, puur de 6 positie moet blijken qua basis het goed ingevuld gaat worden met Koreaan bv
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 september 2024 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 10:35 schreef bijft007 het volgende:
Klopt wel hoor haha, normaal natuurlijk nooit een optie maar goed, alireza voor half jaartje terug halen zou dat ook zijn eigenlijk
Zou beiden treurig zijn maar ze zullen inderdaad wel gaan
voor een paar noodgrepen
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 04 september 2024 - 11:03   quote  deeplink  
Ja precies.. Ik zou toch maar proberen een transfervrije 10 te halen. Dan maar een miljoen of 3 a 4 aan tekengeld en wat meer betalen qua salaris. De 10 positie is de belangrijkste positie in je elftal normaal gesproken. Als je een transfervrije oud topper haalt die dit goed in kan vullen kan dit je misschien net twee overwinningen tegen een Sprata praag of Salzburg (4.2 mln voor wee overwinningen in de groepsfase) schelen en dan heb je zo'n speler ook weer terugverdiend en kan je hem t hele seizoen gebruiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 september 2024 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 10:45 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen blij is met het middenveld
Ik vraag mij af waar jij die blijde mensen ben tegengekomen?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 september 2024 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 11:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waar jij die blijde mensen ben tegengekomen?
In Amsterdam en Eindhoven denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 september 2024 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 11:03 schreef yoghurt17 het volgende:
Ja precies.. Ik zou toch maar proberen een transfervrije 10 te halen. Dan maar een miljoen of 3 a 4 aan tekengeld en wat meer betalen qua salaris. De 10 positie is de belangrijkste positie in je elftal normaal gesproken. Als je een transfervrije oud topper haalt die dit goed in kan vullen kan dit je misschien net twee overwinningen tegen een Sprata praag of Salzburg (4.2 mln voor wee overwinningen in de groepsfase) schelen en dan heb je zo'n speler ook weer terugverdiend en kan je hem t hele seizoen gebruiken.
Dan moet het wel een kwalitatief goede 10 zijn die transfervrij
is op te pikken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 september 2024 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 11:04 schreef MightyAce het volgende:

[..]

In Amsterdam en Eindhoven denk ik.
Ja dat denk ik ook dan haha
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 04 september 2024 - 11:08   quote  deeplink  
Neem deze gozer bijvoorbeeld... https://www.youtube.com/watch?v=ySwdnP9xMPM..

4 miljoen tekengeld en 2 miljoen per jaar. Geef je hem jaar contract met optie voor nog een jaar. Doet ie t goed kan je hem nog verkopen en anders heb je 6 mjljoen betaald voor iemand die je ervaring en kwaliteit brengt wat je wat punten in de CL op kan leveren en een hogere positie op de ranglijst. Natuurlijk hadden we liever een 10 van 22 tot 25 jaar tegen minder salaris, maar transfervrij is nu de enige optie nog door dat getreuzel van onze vriend DTK...
MMM
 MMM - woensdag 04 september 2024 - 11:18   quote  deeplink  
Eer dat die transfervrije spelers wedstrijdfit zijn, is het december.
VVout
 VVout - woensdag 04 september 2024 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 10:13 schreef bijft007 het volgende:
Mss gek maar in de situatie we zitten met vrij karige bezetting 10 of rw, zou het niet gek zijn je als back up transfervrij die Vito van crooi half jaartje erbij haalt eigenlijk transfervrij, mocht echt nood aan de man zijn,, was in nederland best aardig
Cruz laten debuteren. Kan een verademing zijn en een eyeopener.
Leuv
 Leuv - woensdag 04 september 2024 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 11:08 schreef yoghurt17 het volgende:
Neem deze gozer bijvoorbeeld... https://www.youtube.com/watch?v=ySwdnP9xMPM..

4 miljoen tekengeld en 2 miljoen per jaar. Geef je hem jaar contract met optie voor nog een jaar. Doet ie t goed kan je hem nog verkopen en anders heb je 6 mjljoen betaald voor iemand die je ervaring en kwaliteit brengt wat je wat punten in de CL op kan leveren en een hogere positie op de ranglijst. Natuurlijk hadden we liever een 10 van 22 tot 25 jaar tegen minder salaris, maar transfervrij is nu de enige optie nog door dat getreuzel van onze vriend DTK...
Nooit dit soort gekke capriolen gaan uthalen.

Nee er moet een technisch beleidsplan zijn wat aangeeft hoe om te gaan met het eerste elftal, <21 en resterende elftallen van de Academy.
Hierop moet de instroom van <21 vloeiend overgaan in het eerste elftal en niet via Dordrecht verlopen.
Spelers die het niveau (nog) niet aankunnen zouden eventueel via Dordrecht, wat dus als tussenstap fungeert, het eerste elftal (nog) moeten kunnen halen. Echter hier zal meer effort in moeten worden gestoken.
Posities die nog vaccant zijn en/of waar beter spelers extern te vinden zijn moeten dan via een transfer worden aangetrokken.

Conclusie: Er is dus geen beleidsplan. Men doet maar wat en koopt en verhuurt maar wat zonder enige idee of visie. Het is werkelijk van een droevig en amateuristich niveau.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 september 2024 - 11:47   quote  deeplink  
Halen die vent dit is een buitenkansje..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 september 2024 - 12:21   quote  deeplink  
Memvis is gelukkig vrijwel uit beeld
bijft007
 bijft007 - woensdag 04 september 2024 - 12:57   quote  deeplink  
Had ueda,s verleden bij Cercle opgezocht,, bleek dat hij amper als ze 433 speelden als spits speelde, vrij vaak op papier op links,, (heb niks gezien van cercle uiteraard) en heel vaak 2 spitsen systeem hij 1 van de 2,, dus misschien hem anders inzetten ook een optie😏
Leuv
 Leuv - woensdag 04 september 2024 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 12:57 schreef bijft007 het volgende:
Had ueda,s verleden bij Cercle opgezocht,, bleek dat hij amper als ze 433 speelden als spits speelde, vrij vaak op papier op links,, (heb niks gezien van cercle uiteraard) en heel vaak 2 spitsen systeem hij 1 van de 2,, dus misschien hem anders inzetten ook een optie😏
Zo liet Slot hem ook vaak spelen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 04 september 2024 - 13:03   quote  deeplink  
Als je zag wat voor kans die te´gen Sparta verprutste.. Had de winnende geweest

Heeft niks met systeem te maken.
ras
 ras - woensdag 04 september 2024 - 13:28   quote  deeplink  
Het is toch van de zotte dat je weet dat er een lang voetbalseizoen aankomt, nationale competitie/beker en deelname CL er geen verdedigende middenvelder en rechtsbuiten wordt gehaald. Je hebt vier punten in drie wedstrijden in de competitie al verloren en dan ontbreekt het aan inzicht om je selectie op tijd versterkt te hebben. Dat had al lang voor 2 september moeten gebeuren. De sportieve belangen wegen zwaar en hier had je tijdig op moeten anticiperen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 september 2024 - 13:42   quote  deeplink  
te Kloese doet er verstandig aan om openheid van zaken te geven.
En wellicht ook de combi-functie naar een einde te brengen.

Anders blijft het gemor door gaan.
En groeit als ook Priske het niet goed aan de praat gaat krijgen.

doet hij dit niet dan is het risico groot dat hij een autocraat is/gezien zal worden binnen de club en bovenal Het Legioen.

Met Leuv eens: welke koers ligt er tbv een technisch beleid op doorstroming jeugd- en keuze aantrekken spelers binnen de club?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 04 september 2024 - 13:53   quote  deeplink  
Dat laatste zal de RvC moeten beoordelen.

Uiteindelijk is Dennis ook maar een werknemer.

Conclusie is ook niet zo moeilijk lijkt me.

AD en TD in één persoon werkt niet.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 04 september 2024 - 14:11   quote  deeplink  
Waar spelen in een punkrockband wel niet toe kan leiden.
Voor je het weet kom je door een headhunter als president-commissaris in de RvC van Feyenoord terecht.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 september 2024 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 13:53 schreef Cruzcontrol het volgende:
Dat laatste zal de RvC moeten beoordelen.

Uiteindelijk is Dennis ook maar een werknemer.

Conclusie is ook niet zo moeilijk lijkt me.

AD en TD in één persoon werkt niet.
Is wel goedkoper
ras
 ras - woensdag 04 september 2024 - 14:21   quote  deeplink  
Transfervrij moet er toch nog wel wat te halen zijn. Het is toch kortzichtig om te denken 2 september is voorbij, helaas. Martial en Rabiot zijn transfervrij en hebben ervaring op Europees niveau. Met deelname CL kunnen deze transfervrije spelers wel degelijk wat toevoegen en het niveau omhoog tillen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 september 2024 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 14:11 schreef Gerard_FR het volgende:
Waar spelen in een punkrockband wel niet toe kan leiden.
Voor je het weet kom je door een headhunter als president-commissaris in de RvC van Feyenoord terecht.
Die Bodegom...Die koketteerde toen toch al direct met mogelijke geldschieters die hij aan de club zou kunnen verbinden?
MMM
 MMM - woensdag 04 september 2024 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 14:21 schreef ras het volgende:
Transfervrij moet er toch nog wel wat te halen zijn. Het is toch kortzichtig om te denken 2 september is voorbij, helaas. Martial en Rabiot zijn transfervrij en hebben ervaring op Europees niveau. Met deelname CL kunnen deze transfervrije spelers wel degelijk wat toevoegen en het niveau omhoog tillen.
Weet je wat die 2 voor salaris gewend zijn? Daarbij is Martial altijd geblesseerd en Rabiot echt geen geweldige speler.

Plus eer dat die gasten wedstrijdfit zijn is het november/december..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 september 2024 - 15:18   quote  deeplink  
Liever dan de winterperiode. Er ligt geld klaar om te contracteren.
En dan andere nog hongerige talenten.
Leuv
 Leuv - woensdag 04 september 2024 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 14:11 schreef Gerard_FR het volgende:
Waar spelen in een punkrockband wel niet toe kan leiden.
Voor je het weet kom je door een headhunter als president-commissaris in de RvC van Feyenoord terecht.
Dan is er nog een aardige carriere voor mij weggelegd.
Het is bovendien Hardcore Metal maar dit terzijde.
ras
 ras - woensdag 04 september 2024 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 14:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Weet je wat die 2 voor salaris gewend zijn? Daarbij is Martial altijd geblesseerd en Rabiot echt geen geweldige speler.

Plus eer dat die gasten wedstrijdfit zijn is het november/december..
Beter iets doen dan helemaal niets doen. Blessuregevallen zijn er altijd ook nu bij Feyenoord (o.a. Stengs, Trauner, Buenos, Hartman). Financieel was men bereid ver te gaan voor Skov Olson en Bidstrup en vorig jaar met Zerrouki, Ueda en Ivanusec. Hancko heeft ook 8,3 miljoen euro gekost. Deze spelers komen ook niet voor een appel en een ei per maand spelen. Dus Martial en Rabiot zijn de moeite transfervrij waard ook gezien hun europese ervaring. En wellicht zijn er nog andere spelers transfervrij op te halen, ik noem er alvast twee.
van geil
 van geil - woensdag 04 september 2024 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 17:38 schreef van geil het volgende:
Klinkt als Mislintat, dus Amsterdam er maar even buiten laten.
En niet vergeten dat ze daar wel 50 jaar goed beleid hadden.
Juist met gerichte kwaliteitsaankopen, en eigen jeugd.
T zal toch niet
ras
 ras - woensdag 04 september 2024 - 15:29   quote  deeplink  
Correctie Buenos= Bueno
van geil
 van geil - woensdag 04 september 2024 - 15:30   quote  deeplink  
Buenas noches
MMM
 MMM - woensdag 04 september 2024 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 15:27 schreef ras het volgende:

[..]

Beter iets doen dan helemaal niets doen. Blessuregevallen zijn er altijd ook nu bij Feyenoord (o.a. Stengs, Trauner, Buenos, Hartman). Financieel was men bereid ver te gaan voor Skov Olson en Bidstrup en vorig jaar met Zerrouki, Ueda en Ivanusec. Hancko heeft ook 8,3 miljoen euro gekost. Deze spelers komen ook niet voor een appel en een ei per maand spelen. Dus Martial en Rabiot zijn de moeite transfervrij waard ook gezien hun europese ervaring. En wellicht zijn er nog andere spelers transfervrij op te halen, ik noem er alvast twee.
Martial verdiende 9,1 miljoen per jaar bij United. Rabiot 7,2 miljoen per jaar bij Juventus

Stop toch met dit soort flauwekul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2024 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 september 2024 - 15:42   quote  deeplink  
Caransa scoort 2 keer in oefenwedstrijd, gewoon even melden
Kunnen we niets mee.....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 september 2024 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:
Caransa scoort 2 keer in oefenwedstrijd, gewoon even melden
Kunnen we niets mee.....
Heb ik vaker met jou posts..😉
(Grapje)
Leuv
 Leuv - woensdag 04 september 2024 - 15:43   quote  deeplink  
Precies. Haal Slory terug van Dordrecht of laat de constructie zoals die is opgezet dit niet toe.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 september 2024 - 15:43   quote  deeplink  
Ja. Joh. Echt?
Ben benieuwd of Nieuwkoop ook scoorde..
Deed Haen ook mee?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 september 2024 - 15:44   quote  deeplink  
Ghehe
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 september 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2024 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Joh. Echt?
Ben benieuwd of Nieuwkoop ook scoorde..
Deed Haen ook mee?
Heel goed mee gelezen, dit bericht was voor de mensen die geen tijd hebben de Feyenoord info te lezen
ras
 ras - woensdag 04 september 2024 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2024 - 15:54 schreef yoghurt17 het volgende:
Anthony Martial is ook nog transfervrij. Zou toch een haalbare optie kunnen zijn denk ik Nooit echt onomstreden geweest. Transferwaarde van 10 mln.
Helemaal mee eens net als Adrien Rabiot. PSV is het toen ook gelukt Mario Gotze te halen, dus een pogingen wagen kan altijd. Immers ze hebben allebei nog geen club.
MMM
 MMM - woensdag 04 september 2024 - 16:12   quote  deeplink  
giphy.webp

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7268369