|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn in totaal zelfs 3 Russen die voor Feyenoord gespeeld hebben. Naast de genoemde Smolov en Korneev ook Denis Klyuev. Die is toevallig vandaag ook jarig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van harte dan maar, Rus nr 3 🤪 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zijn naam zegt mij verder niets, maar hij heeft blijkbaar voor Feyenoord gespeeld? Begin jaren negentig? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb n olifantengeheugen, maar t zegt mij helemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig hadden we geen virussen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfffff nou ja…😂😂 Scherp |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, die is wel heel slecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Een overstap naar de Eredivisie lijkt nu ook van de baan, daar Sport Express meldt dat Miranchuk dicht bij een akkoord is met FC Sion. Volgens journalist Ivan Karpov is de multifunctionele spelmaker op weg naar Zwitserland voor zijn medische keuring, waarna hij zijn handtekening kan zetten onder een tweejarig contract ter waarde van totaal drie miljoen euro. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Emerson Pedro Vanga sluit per direct aan bij de selectie van Feyenoord Onder 21. De 18-jarige Fransman komt transfervrij over van Olympique Lyonnais en heeft in De Kuip een contract van één jaar getekend, met de optie om dit met een extra jaar te verlengen. De middenvelder liep eerder al stage in de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag ergens op een site. Ik dacht transfer nieuws dat Feyenoord interesse heeft in een Spaanse spits. Hebbn jullie ook zoiets ergens gelezen.? En zijn we niet bang dat Timbertje ons ook gaat verlaten in de winterstop? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Trom geroffel korte lach HA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of iklulmaarwat Of Pau Victor in winterstop als Gimenez geblesseerd blijft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Laat maar lekker daar! Zowiezo geen spelers meer van daar halen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaan er nog één vandaan halen, t's ff welletjes of wa? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Steijn vind ik wel een uitzondering. Scoord zo makkelijk en heeft t gif dat we bij vele missen. Van Bommel heeft dat ook. Ik denk dat beide niet meer haalbaar zijn financieel, maar zou t twee goede opties vinden voor volgend seizoen. Twee Nederlandse jonkies met potentie en op beide zit een goeie kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan halen we alleen de koppen op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 07 oktober 2024 - 21:32 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Steijn vind ik wel een uitzondering. Scoord zo makkelijk en heeft t gif dat we bij vele missen. Van Bommel heeft dat ook. Ik denk dat beide niet meer haalbaar zijn financieel, maar zou t twee goede opties vinden voor volgend seizoen. Twee Nederlandse jonkies met potentie en op beide zit een goeie kop. Ja, laten we er nog een keer intrappen manmanman |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat vond ik vorig jaar al een uitzondering toen hij nog een soort van Zerrouki waarde vertegenwoordigde. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor trad top 3 club zijn ze gewoon nog te halen hoor,, onder de 10 milj zoiezo per stuk
en zeker voor v bommel lijkt me, want is nu pas eerste seizoen vast basis bij az, en zal nog geen vast basis zijn bij ons maar wel genoeg minuten En op termijn zeker wel waarschijnlijk wat erg goed talent dat op zeker
steijn daarintegen laat zn kwaliteiten als wat langer zien, en heeft iets wat til ook heeft enorm goed positie kiezen voor de goal en voetballend is Steijn dan iets verfijnder denk ik
maar het zit hem meer moet je weer zoveel geld geven voor een speler buiten de trad top 3,, niet zonder risico is dat gebleken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Smal was nmk mits fit (daar nog al eens wat blessures) echt vast basispeler en deed het meer dan uitstekend, en ook zerrouki,, dus dat zegt dat stap hoger echt moeilijker is te nemen dan lijkt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
die andere van az afkomstig van Sparta vond ik wel echt feyenoord speler ook,, zeker het (ouwere? Feyenoord) die middenvelder,, mijnans geloof ik dat dat is, maarja nogmaals het lijkt nogal grote stap voor veel van die jongens, heeft ajax ondervonden wij ook en psv verleden ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 17:58 schreef bijft007 het volgende:die andere van az afkomstig van Sparta vond ik wel echt feyenoord speler ook,, zeker het (ouwere? Feyenoord) die middenvelder,, mijnans geloof ik dat dat is, maarja nogmaals het lijkt nogal grote stap voor veel van die jongens, heeft ajax ondervonden wij ook en psv verleden ook. Kijk gewoon naar spelers die Feyenoord voor een prikkie op hadden kunnen pikken. Sommige speelden 1000 meter van de Kuip bijvoorbeeld Dallinga Schouten Parrot Driouech en idd Mijnans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 18:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kijk gewoon naar spelers die Feyenoord voor een prikkie op hadden kunnen pikken. Sommige speelden 1000 meter van de Kuip bijvoorbeeld Dallinga Schouten Parrot Driouech en idd Mijnans Maar niemand weet van te voren , of ze de druk aankonden. Het blijft een gok |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op een paar eens hoor👍,, Parrot dan overgens niet want kwam en was van Spurs,, en was verhuurd aan Excelsior dus Spurs had bij verkoop altijd wel aardig wat 💸 gevraagd
de rest eens inderdaad hoor,, zeker schouten zag je toen al het talent idem mijnans,, driouch heb ik wel iets teveel Azarkan gevoel bij en betwijfel goed genoeg gaat zijn überhaupt,, maar waren toen beter voor schappelijk prijsje te betalen inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Soms moet je t niet te ver zoeken idd.
Maar is altijd lastig in te schatten hoe spelers met de druk omgaan inderdaad.
Bij een subtopper of lager is direkt een wereld van verschil dan bij ons.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 18:31 schreef bijft007 het volgende:Op een paar eens hoor👍,, Parrot dan overgens niet want kwam en was van Spurs,, en was verhuurd aan Excelsior dus Spurs had bij verkoop altijd wel aardig wat 💸 gevraagd de rest eens inderdaad hoor,, zeker schouten zag je toen al het talent idem mijnans,, driouch heb ik wel iets teveel Azarkan gevoel bij en betwijfel goed genoeg gaat zijn überhaupt,, maar waren toen beter voor schappelijk prijsje te betalen inderdaad. AZ heeft Parrot gehaald dus dat hadden wij dan ook gekund. En Driouech heeft al betere stats dan al onze buitenspelers bij elkaar bij PSV ,al vond ik het ook een twijfelgevalletje in eerste instantie. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ze hebben inderdaad allemaal stuk voor stuk tijd nodig. Behalve Bosvelt die niet ;-) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die wiefer is ook wel echt uiterste, want om heel eerlijk te zijn viel mij hem toen Excelsior echt niet dusdanig op van die moeten we halen,, maar intern zagen ze daar dus wel zn mogelijkheden in.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 18:34 schreef Cruzcontrol het volgende:Soms moet je t niet te ver zoeken idd. Maar is altijd lastig in te schatten hoe spelers met de druk omgaan inderdaad. Bij een subtopper of lager is direkt een wereld van verschil dan bij ons.. Helemaal niet ,het word gewoon keer op keer bewezen . Hoeveel PSV al uit onze achtertuin heeft geplukt is bijna bewonderingswaardig te noemen.
Ik heb van deze jongen 1 wedstrijd gezien Derensili Sanches Fernandes. Zijn debuut jaar bij Excelsior ,en nee bij hem ga ik nog niet zeggen dat hij naar ons moet maar is nu het niveau Excelsior ontstegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 18:44 schreef bijft007 het volgende:Die wiefer is ook wel echt uiterste, want om heel eerlijk te zijn viel mij hem toen Excelsior echt niet dusdanig op van die moeten we halen,, maar intern zagen ze daar dus wel zn mogelijkheden in. Hij zat in het elftal met Dallingha en Summerville ,daar lag bij mij de focus op toen en Wieffer viel mij wel positief op maar had ook niet gedacht dat hij bij ons zo goed zou worden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] AZ heeft Parrot gehaald dus dat hadden wij dan ook gekund. En Driouech heeft al betere stats dan al onze buitenspelers bij elkaar bij PSV ,al vond ik het ook een twijfelgevalletje in eerste instantie. Klopt maar niet goedkoop, Parrot had dan ipl carranza moeten komen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Trouwens he🤔 hoe zat dat ook alweer met die summerville,, ken het verhaal met zn broer die het met vuisten voor hem opnam,, en dat feyenoord hem toen gelijk verhuurde,, maar ik dacht dat ze toen hem nooit echt n kans meer gaven en hem gelijk na tijdje verkochten,, echt zonde man achteraf,, dat is er nu eentje hoor.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij was net zo duur als Moussa al zie daar ook verborgen kwaliteiten die er hopelijk nog uitgaan komen. Parrot ipl van Carranza had ik gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2024 - 18:55 schreef bijft007 het volgende:Trouwens he🤔 hoe zat dat ook alweer met die summerville,, ken het verhaal met zn broer die het met vuisten voor hem opnam,, en dat feyenoord hem toen gelijk verhuurde,, maar ik dacht dat ze toen hem nooit echt n kans meer gaven en hem gelijk na tijdje verkochten,, echt zonde man achteraf,, dat is er nu eentje hoor. Hij wilde zelf weg helaas. Heb ik altijd al een toppertje gevonden. Kijk zijn topic er maar op na |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
8 milj hoor az gekocht das veel geld,, maar is het wel waard denk ik ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Veel spelers van dat rijtje zijn toch helemaal geen bijzondere spelers? Ja Schouten is een gemiste kans. Die viel ook al op voordat hij naar Italië vertrok. Dumfries kan je ook als zodanig beschouwen. Dallinga twijfelgeval, al vraag ik me af of hij echt een sterkhouder zou zijn. Ik heb het idee dat zijn plafond niet hoog ligt. Ook snel afgetest bij Oranje, ondanks dat er zeker toen wel behoefte was aan nieuwe spitsen.
Maar spelers als Driouech, Mijnans en Parrot hebben nog geen moment bewezen een meerwaarde te zijn op het niveau van Feyenoord. |
|
|
|