BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2024 - 19:09   quote  deeplink  
Dallinga heeft voor Lyon vorig seizoen 25 doelpunten gescoort haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2024 - 19:13   quote  deeplink  
Maar goed Strootman Willems en Depay werden ook uit de achtertuin gehaald
door PSV .
Zal er vast nog een paar vergeten zijn.

En Mijnans Parrot en die andere zijn zeker nog geen Feyenoord niveau.
Net zoals alles wat we gehaald hebben min Inbeom
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 oktober 2024 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dallinga heeft voor Lyon vorig seizoen 25 doelpunten gescoort haha
14 in de competitie. En voor Toulouse. Aardige cijfers. Maar is het veel meer dan dat? Ik heb hem een aantal keer zien spelen en ben er niet van overtuigd. Dus een beetje een twijfelgeval vind ik.

Al heeft Bologna 15 miljoen voor hem afgetikt, dus in die zin kan je het zeker een succes noemen. Waarvoor hij overigens nog niet gescoord heeft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 oktober 2024 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar goed Strootman Willems en Depay werden ook uit de achtertuin gehaald
door PSV .
Zal er vast nog een paar vergeten zijn.

En Mijnans Parrot en die andere zijn zeker nog geen Feyenoord niveau.
Net zoals alles wat we gehaald hebben min Inbeom
Depay zat op zijn twaalfde al bij PSV. Komt weliswaar uit Moordrecht, maar verder niet het sterkste voorbeeld, als je het hebt over spelers die in de regio Rotterdam in het betaald voetbal doorbraken.

Strootman/Willems ja, die had je misschien op kunnen pikken bij Sparta. Wel in een periode dat Feyenoord weining geld had, misschien van invloed. En ook al 13 jaar terug.

Das uiteraard niet gezegd dat er wel een aantal missers zijn geweest. Spelers uit de regio die talentvol en haalbaar waren, maar niet kwamen. En elders wel doorbraken.

Maar om nou ieder speler die toevallig de bal twee keer naar iemand met hetzelfde shirt speelt een gemiste kans te noemen. Maakt het groter dan het is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 oktober 2024 - 19:27   quote  deeplink  
En soms hebben spelers ook hele eigen ideeën. Zoals de broertjes Timber. Al kwam er 1 via een omweg weer terug. Of Lang. En Summerville is ook al genoemd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 oktober 2024 - 19:28   quote  deeplink  
Denk dat het belangrijkst is dat je de banden met die betaald voetbal clubs uit de regio een beetje warm houdt. Met Excelsior en Dordt lukt dat goed. Maar dat Sparta een samenwerking heeft/had met Ajax is wel killing. Die verkopen ook gewoon liever aan andere clubs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2024 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 19:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

14 in de competitie. En voor Toulouse. Aardige cijfers. Maar is het veel meer dan dat? Ik heb hem een aantal keer zien spelen en ben er niet van overtuigd. Dus een beetje een twijfelgeval vind ik.

Al heeft Bologna 15 miljoen voor hem afgetikt, dus in die zin kan je het zeker een succes noemen. Waarvoor hij overigens nog niet gescoord heeft.
Totaal 20 doelpunten ik had iets erbij geteld wat niet klopte maar 4 doelpunten europa league
is ook niet slecht.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 08 oktober 2024 - 21:11   quote  deeplink  
Wel echt een 16 spits toch dat enorm afhankelijk is van voorzetten ed,, ik bedoel dus minder zelf kan creëren,, soortje luuk de jong light? Al is hij bij vlagen toch echt meer dan dat natuurlijk,, Athans dat had ik beetje bij hem,, zelf hem te weinig live zien ballen voor definitief oordeel dus te weinig weet ik van hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2024 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 19:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Denk dat het belangrijkst is dat je de banden met die betaald voetbal clubs uit de regio een beetje warm houdt. Met Excelsior en Dordt lukt dat goed. Maar dat Sparta een samenwerking heeft/had met Ajax is wel killing. Die verkopen ook gewoon liever aan andere clubs.
3 talenten die van Sparta naar Ajax gingen zijn nu alsnog bij Feyenoord terecht gekomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 oktober 2024 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 21:11 schreef bijft007 het volgende:
Wel echt een 16 spits toch dat enorm afhankelijk is van voorzetten ed,, ik bedoel dus minder zelf kan creëren,, soortje luuk de jong light? Athans dat heb ik beetje bij hem
Nou meer als Vincent Jansen in zijn beste periode.
Zitten hier nog 2 doelpunten bij tegen Liverpool uit en thuis.

https://youtu.be/TpHbbpgdqBE?si=S-A3mvyPrbqQ6BfJ

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7075760