BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - donderdag 09 januari 2025 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2025 - 22:29 schreef tomson het volgende:
Die ouwe van Seumeren dacht ik zal er nog eens wat tegenaan gooien voor de huur van Haller.
Weggegooid geld of meesterzet ?
Wij hebben t ook gedaan met Dirk ,Robin en Gio he.
Ik weet eigenlijk niet, heeft kanker gehad en overwonnen, en weet niet hoe het zit erna jaren met zn fitheid, mss sindsdien ook ambities of fitheid wel lager pitje.
tomson
 tomson - donderdag 09 januari 2025 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2025 - 22:54 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet, heeft kanker gehad en overwonnen, en weet niet hoe het zit erna jaren met zn fitheid, mss sindsdien ook ambities of fitheid wel lager pitje.
Precies dat. Het lijkt idd wel een coinflip. Wel knap om je zo terug te vechten.
Boetius idem dito (2 keer kanker overwonnen zelfs ! ) maar die is nog niet aan een club.. ik denk dat het feit dat het al een keer terugkwam clubs aan t twijfelen brengt? R Seuntjes zit inmiddels na zn kanker weer bij de Graafschap trouwens. Er zijn er al meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2025 door tomson --
bijft007
 bijft007 - donderdag 09 januari 2025 - 23:30   quote  deeplink  
Zou goed kunnen clubs twijfelen inderdaad, dortmund waar hij nog onder contract staat zal niet blij allemaal zijn, geen clubs interesse die enigzins zn salaris op kunnen hoesten maar ja contract is contract, lijkt me dat utrecht evenals leganes maar klein percentage van zn salaris bij Duitsers ophoesten dus dortmund blijft flink doorlappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2025 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2025 - 10:35   quote  deeplink  
Ben benieuuwd na het aanterkken van die keeper van Dordt of Wellie nog weggaat in de winter
( of Bijlow)
bijft007
 bijft007 - zaterdag 11 januari 2025 - 12:03   quote  deeplink  
1 van de volgende keepers Bijlow wellie of andreev zal dan nog wel weggaan lijkt me, 3 volwaardige keepers 1e zullen ze 2e periode in willen gaan, andreev verwacht ik nog verhuurd wordt, of hij gaat vast aansluiten bij o21 ofso.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2025 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2025 - 12:04   quote  deeplink  
Ik dacht Andreev verhuurt .......
bijft007
 bijft007 - zaterdag 11 januari 2025 - 12:08   quote  deeplink  
Ja dacht dat dat eerst de bedoeling was, maar nog niks over meegekregen wel keeper berger verhuurd aan dordt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 januari 2025 - 13:40   quote  deeplink  
Geloven jullie in het verhuur verhaal van Trauner ??????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2025 - 13:44   quote  deeplink  
Dan zijn ze gek bij Feyenoord of er is geen vertrouwen meer i zij fysieke gesteldheid.

Nee, dus. Ik geloof er he-le-maal niets van. Kolder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2025 - 13:55   quote  deeplink  
Ik heb het wel vaker geroepen: Meerdink van AZ halen. Gaat een goeie worden!
En haal Ihattaren er dan ook maar direct bij. Die jongenkan echt goed voetballen als hij de bal heeft. Zonder bal moet hij nig opgevoed worden. Zal voor zijn mentaliteit (oftewel discipline) ook goed zijn hem ern oudere speler als mentor te geven (Hancko?) en dan komt het hartstikke goed met hem (@koopje.nl?)
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 januari 2025 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 13:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik heb het wel vaker geroepen: Meerdink van AZ halen. Gaat een goeie worden!
En haal Ihattaren er dan ook maar direct bij. Die jongenkan echt goed voetballen als hij de bal heeft. Zonder bal moet hij nig opgevoed worden. Zal voor zijn mentaliteit (oftewel discipline) ook goed zijn hem ern oudere speler als mentor te geven (Hancko?) en dan komt het hartstikke goed met hem (@koopje.nl?)
Hancko is dit jaar nog weg hoor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2025 - 14:09   quote  deeplink  
Nou ja, dan Trauner. Noemde maar een op en top prof.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2025 - 14:18   quote  deeplink  
Ik zou t doen. Zo vaak geblesseerd of niet beschikbaar laatste tijd.
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2025 - 14:19   quote  deeplink  
Trauner verkopen is een no brainer. Als je daar nog wat voor kan vangen, zeker doen. Te vaak geblesseerd. Komende zomer sowieso afscheid van nemen
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 januari 2025 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou t doen. Zo vaak geblesseerd of niet beschikbaar laatste tijd.
Onze beste wedstrijden dit seizoen waren wel met hem in de basis.
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2025 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 14:19 schreef MMM het volgende:
Trauner verkopen is een no brainer. Als je daar nog wat voor kan vangen, zeker doen. Te vaak geblesseerd. Komende zomer sowieso afscheid van nemen
Kenner. Ouwe lul.
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2025 - 16:06   quote  deeplink  
Lekkere winterversterking voor Utrecht.
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2025 - 17:07   quote  deeplink  
Gewoon niets gehaald na een schandalige zomerse periode. Het is echt te bizar voor woorden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2025 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 14:19 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Onze beste wedstrijden dit seizoen waren wel met hem in de basis.
Idd. Is onze beste speler.
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2025 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 19:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Idd. Is onze beste speler.
Ik lees wel vaker gekke dingen. Maar even voor de zekerheid wat betreft bovenstaande post.

Jij vind Trauner onze beste speler?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2025 - 19:52   quote  deeplink  
Ja. De beste wedstrijden speelden ee omdat hij met name opbouwend zoveel rust uitstraalde, dat ik hem onze beste vind. Nou ja, beste.. belangrijkste is misschien een betere term.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2025 - 20:02   quote  deeplink  
Vandaag 2 goals negatief betrokken
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2025 - 20:26   quote  deeplink  
Nee, je hebt gelijk. Bij nader i zien is hij de slechtste uit onze selectie. Zak geld meegeven om naar van hem af te komen. Goed argument kameraad, echt goed!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2025 - 20:31   quote  deeplink  
De sleet zit erop.
Kan weinig spelen. Raakt evengoed vaak geblesseerd
En begint fouten te maken
Dat is niet erg, zo werkt t met carrières
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2025 - 20:33   quote  deeplink  
Flink cashen voor onze overbodige spelers.
In de winter kunnen ze diep in de buidel tasten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2025 - 20:37   quote  deeplink  
Gaat natuurlijk niemand doen tenzij ze echt in de problemen zitten
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 januari 2025 - 20:40   quote  deeplink  
Misschien niet zo leuk, maar als ik Trauner vandaag zie..........en er komt een bod
Zou ik het niet weten wat raadzaam is
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2025 - 20:41   quote  deeplink  
🤣
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 januari 2025 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2025 - 20:40 schreef piet de paler het volgende:
Misschien niet zo leuk, maar als ik Trauner vandaag zie..........en er komt een bod
Zou ik het niet weten wat raadzaam is
Is ie doorlopend slecht dan?
En Beelen als alternatief?
Nee joh.
MMM
 MMM - maandag 13 januari 2025 - 07:45   quote  deeplink  
Kijken of Dennis vandaag wat laat lekken en net doet of hij druk bezig is met versterkingen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 januari 2025 - 08:27   quote  deeplink  
Ik zou niks halen.
Hand op de knip. Doe t maar met wat je hebt en gooi anders maar jeugd erin.
Dit jaar ga je niet meer redden met spelers erbij
MMM
 MMM - maandag 13 januari 2025 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou niks halen.
Hand op de knip. Doe t maar met wat je hebt en gooi anders maar jeugd erin.
Dit jaar ga je niet meer redden met spelers erbij
Zit ook wat in als je kijkt naar plek 2. Maar plek 3 kan met dit materiaal ook een kluif worden.. En voorronde CL is echt nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door MMM --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 13 januari 2025 - 10:12   quote  deeplink  
Ons top target van de zomer..

Feyenoord-target Skov Olsen 'ziek', manager loopt leeg over Club Brugge

Andreas Skov Olsen, de Deense aanvaller van Club Brugge, is teleurgesteld over de afwijzing van een bod van acht miljoen euro door zijn club, dat afkomstig is van VfL Wolfsburg. Hoewel Skov Olsen zelf al akkoord is met de Duitse club, meldt hij zich officieel ziek vanwege de situatie. Zijn management is ook ontevreden over de houding van Club Brugge, die eerder beloofde mee te werken aan een transfer maar nu niet wil onderhandelen.

Skov Olsen had deze zomer al interesse van Feyenoord, maar toen kreeg hij geen overstap aangeboden. In de eerste seizoenshelft heeft hij indruk gemaakt met acht doelpunten en vijf assists in 26 wedstrijden. Hij heeft een contract tot medio 2026 in Brugge, maar lijkt deze winter toch te willen vertrekken, afhankelijk van de onderhandelingen tussen de clubs.

"Club Brugge had deze zomer al aan Andreas beloofd dat het zou meewerken aan een transfer”, legt zijn makelaar Michael Bolvig uit aan Het Nieuwsblad. “Maar toen Feyenoord op het einde van de zomerse transferwindow kwam, veranderden ze plots van mening.” Ook nu gaat het niet van harte. "Meteen na de transferwindow beloofde Club Brugge opnieuw dat het zou meewerken aan een transfer in de winter, maar nu er een bod op tafel ligt, wil Club zelfs niet praten met Wolfsburg.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door Cruzcontrol --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 januari 2025 - 10:12   quote  deeplink  
Ik zie dat sommige clubs sterker geworden zijn door een paar nieuwe spelers.
Utrecht en Heerenveen om een paar clubs te noemen.
Waarom zou dat bij ons niet kunnen
@MMM & @Stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 januari 2025 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zie dat sommige clubs sterker geworden zijn door een paar nieuwe spelers.
Utrecht en Heerenveen om een paar clubs te noemen.
Waarom zou dat bij ons niet kunnen
@MMM & @Stylzz
Ja. Ik snap de gedachte. Utrecht heeft een mazzel met hun Haller connectie, anders was die ook nooit gekomen. De spelers die voor een Utrecht, Herenveen etc. een versterking zijn, zijn dat normaliter voor ons niet, alleen in de breedte. Maar ik denk dat ons probleem serieus in de salarissen zit. Dat er wel geld is, maar dat t potje salaris leeg is. En dan over lange termijn. Dan zou je wel kunnen huren (Half jaar huur is incidenteel geld), maar vind nu maar een huurspeler die je direct sterker gaat maken en die geen weken nodig heeft om aan te passen. De meeste spelers die je kunt huren, spelen niet bij hun huidige club.

Even wat cijfers opgezocht, maar uiteraard houtje touwtje werk, maar kom een heel eind. Feyenoord begroot ongeveer 23 miljoen voor spelers salarissen. Ik vond dit voor onderstaande spelers:
Justin Bijlow €2.760.000
Calvin Stengs €2.300.000
Santiago Giménez €1.610.000
Dávid Hancko €2.185.000
Ramiz Zerrouki €1.610.000
Luka Ivanušec €941.543
Quinten Timber €891.044
Quilindschy Hartman €693.786

Dat is voor 8 spelers bijna 13 miljoen. Feyenoord heeft 25 selectiespelers onder contract, daarvan zijn er 3 gehuurd. Feyenoord heeft er 12 verhuurd, die zetten we voor t gemak even op nul, maar waarschijnlijk betaalt Feyenoord ook nog een deel van het salaris van een aantal van hen.

De drie gehuurde ronden we voor t gemak even af op 1 miljoen salaris totaal. Gebaseerd op marktwaarde, competitie waar ze uit komen en status.

Kom je op 14 miljoen voor 11 spelers. Blijft er 9 miljoen over voor de veertien overige selectiespelers.

Dus ik denk dat hier een beetje de schoen wringt. En het is al vaker geroepen, maar het feit dat Bijlow en Stengs nog bij ons rondlopen, kan er best voor gezorgd hebben dat we niet verder adequaat in de selectie kunnen investeren. Maar dit gaat Feyenoord zelf natuurlijk nooit roepen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 januari 2025 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Ik snap de gedachte. Utrecht heeft een mazzel met hun Haller connectie, anders was die ook nooit gekomen. De spelers die voor een Utrecht, Herenveen etc. een versterking zijn, zijn dat normaliter voor ons niet, alleen in de breedte. Maar ik denk dat ons probleem serieus in de salarissen zit. Dat er wel geld is, maar dat t potje salaris leeg is. En dan over lange termijn. Dan zou je wel kunnen huren (Half jaar huur is incidenteel geld), maar vind nu maar een huurspeler die je direct sterker gaat maken en die geen weken nodig heeft om aan te passen. De meeste spelers die je kunt huren, spelen niet bij hun huidige club.

Even wat cijfers opgezocht, maar uiteraard houtje touwtje werk, maar kom een heel eind. Feyenoord begroot ongeveer 23 miljoen voor spelers salarissen. Ik vond dit voor onderstaande spelers:
Justin Bijlow €2.760.000
Calvin Stengs €2.300.000
Santiago Giménez €1.610.000
Dávid Hancko €2.185.000
Ramiz Zerrouki €1.610.000
Luka Ivanušec €941.543
Quinten Timber €891.044
Quilindschy Hartman €693.786

Dat is voor 8 spelers bijna 13 miljoen. Feyenoord heeft 25 selectiespelers onder contract, daarvan zijn er 3 gehuurd. Feyenoord heeft er 12 verhuurd, die zetten we voor t gemak even op nul, maar waarschijnlijk betaalt Feyenoord ook nog een deel van het salaris van een aantal van hen.

De drie gehuurde ronden we voor t gemak even af op 1 miljoen salaris totaal. Gebaseerd op marktwaarde, competitie waar ze uit komen en status.

Kom je op 14 miljoen voor 11 spelers. Blijft er 9 miljoen over voor de veertien overige selectiespelers.

Dus ik denk dat hier een beetje de schoen wringt. En het is al vaker geroepen, maar het feit dat Bijlow en Stengs nog bij ons rondlopen, kan er best voor gezorgd hebben dat we niet verder adequaat in de selectie kunnen investeren. Maar dit gaat Feyenoord zelf natuurlijk nooit roepen.
Dit is een mooi statistiek ,en dit zal dan misschien niet helemaal kloppen
maar het zal niet heel veel schelen .
Tel daar nog bij op dat Santi een aanbod van 30 miljoen plus afwimpelden bij een
club die halverwegen het seizoen nog steeds op de derde plek staat in
de PL en het drama is compleet.

Ps dankjewel! @Stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door Leon FR1908 --
bijft007
 bijft007 - maandag 13 januari 2025 - 14:39   quote  deeplink  
Denk het ook,, Welke lijst je er bij haalt Bijlow is echt afstand onz grootverdiener,, voor een keeper toch wel heel bijzonder dat vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door bijft007 --
ras
 ras - maandag 13 januari 2025 - 14:44   quote  deeplink  
Met deze selectie ga je de tweede plaats niet behalen en dit had de directie kunnen weten als je kijkt naar de eerste seizoenshelft met gelijke spelen tegen Willem II, Groningen, Fortuna Sittard, Sparta en verlies tegen Ajax en PSV. Ook werd met de hakken over de sloot gewonnen van MVV. Ook helpen de vele blessuregevallen niet mee. Het voetbal van Feyenoord moet veel beter. Lage corners en schoten over het doel of recht in de handen van de keeper van de tegenpartij in plaats van de ballen in de hoeken van de goal te schieten. Zoveel kansen worden om zeep geholpen en dan zie je dat de tegenstander met heel weinig kansen wel scoort. De tegenstanders van Feyenoord graven zich in en door te counteren maken ze de goal. Feyenoord komt niet door de muur aan verdedigers van de tegenstander en verliest zo op deze manier hele dure punten. Versterkingen zijn daarom een absolute must en vooral iemand die creativiteit en scorend vermogen heeft want het lijkt wel net als gistermiddag dat behalve een penalty niemand een doelpunt kan maken bij Feyenoord. Als je de doelkansen nu wel eens benut, voetbalt het een stuk makkelijker. Kom op Feyenoord!
bijft007
 bijft007 - maandag 13 januari 2025 - 15:19   quote  deeplink  
Met een zo goed als geheel fitte selectie is het wel goed mogelijk, maar weet niet zo of al die afwezigen heel seizoen door op priske en staf is aan de te rekenen, lijkt me ook niet allemaal puur toeval, en bv slot heeft heel zn trainers carrière amper blessures, dat helpt hoe je het went wel mee je doelstellingen te behalen, ik denk dat een bv psv ajax al die blessures zoals wij in elke linies hadden gehad het ook niet mee had geholpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 13 januari 2025 - 15:21   quote  deeplink  
Geloof iedereen wel dit seizoen geblesseerd of afwezig geweest, op wellie en hancko na waarschijnlijk.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 januari 2025 - 18:40   quote  deeplink  
Zouden jullie die speler ( topscorende middenvelder) van Twente nu kopen voor 7,5 milj?
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 januari 2025 - 18:45   quote  deeplink  
Nee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 januari 2025 - 18:53   quote  deeplink  
Nee en die kost meer dan 7,5 miljoen. Als je al zo'n speler haalt, dan had je eerder moeten zijn. Of moet ie (bijna) uit zijn contract lopen of iets dergelijks. Dan kan je misschien het risico nemen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 januari 2025 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nee en die kost meer dan 7,5 miljoen. Als je al zo'n speler haalt, dan had je eerder moeten zijn. Of moet ie (bijna) uit zijn contract lopen of iets dergelijks. Dan kan je misschien het risico nemen.
Heeft een delimiteerde transfersom ( bron nos )
van geil
 van geil - maandag 13 januari 2025 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Das een koopje dan als hij voldoet.
Alleen van dat laatste heb ik geen idee,kijk nooit naar Twente.
van geil
 van geil - maandag 13 januari 2025 - 19:30   quote  deeplink  
De vlag kan uit.
Heerenveen gooit een reddingsboei.
We kunnen een keeper verhoeren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 januari 2025 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 19:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heeft een delimiteerde transfersom ( bron nos )
Zowel Twente als hijzelf ontkennen dat.
VVout
 VVout - maandag 13 januari 2025 - 20:30   quote  deeplink  
Ruilen met Zoeki dan, kan er alleen maar beter op worden.
van geil
 van geil - maandag 13 januari 2025 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 20:30 schreef VVout het volgende:
Ruilen met Zoeki dan, kan er alleen maar beter op worden.
Prima idee.
Dan mogen ze Nieuwkoop ook hebben.
MMM
 MMM - maandag 13 januari 2025 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2025 - 18:40 schreef piet de paler het volgende:
Zouden jullie die speler ( topscorende middenvelder) van Twente nu kopen voor 7,5 milj?
Ben wel klaar met al die subtoppers die hier mislukken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.7538168