|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2025 - 19:28 schreef van geil het volgende:[..] Das een koopje dan als hij voldoet. Alleen van dat laatste heb ik geen idee,kijk nooit naar Twente. 7,5 miljoen voor een echte basisspeler, is een aanvaardbaar bedrag denk ik ja.
Vind hem een aardige speler, denk trouwens dat hij goed in het systeem zou passen. Maar ik heb mijn twijfels of hij aan de bal goed genoeg is. Zeker op die positie. Vergelijk hem een beetje met iemand als Til. Til is wel een kop groter, Steijn wat mobieler. Iemand die je voor een paar miljoen erbij neemt. Misschien pakweg tot 5 miljoen. Zoals PSV ook deed met Til. Beetje een type als Toornstra ook trouwens. Al was die op zijn top voetballend nog wat beter denk ik.
Maar goed, om maar aan te geven, een interessante speler, maar een risico. Iemand die bijvoorbeeld moeite kan hebben in de kleine ruimtes, want clubs parkeren tegen ons de bus meer dan tegen Twente. Iemand die in de breedte zijn waarde zou hebben schat ik in, maar of hij ook echt onbetwist basisspeler zou kunnen zijn? Al zou hij in het huidige Feyenoord best veel spelen, maar goed dat doet Zerrouki ook. Wil niet zeggen dat je er blij mee bent ;)
Maar de discussie is uiteindelijk niet heel releveant, want ik denk dat Twente 15 oid voor hem wil hebben. Misschien zelfs meer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Allemaal wat er liep en loopt bij twente is net aan twente niveau, al vind ik Steijn (waar je op doelt zelf altijd best een feyenoord speler eigenlijk) zie hem zomaar Kuyt carrière bij ons hebben eerlijk gezegd, ook voetballend niet het best maar scoort ook vrij makkelijk en kwam ook altijd goed uit bij de spitsen, das toch een kwaliteit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente en AZ zullen wel dik voor de hoofdprijs gaan met hun toppers en wie kan ze ongelijk geven, dat doen we zelf ook. En daarbij ben ik wel een beetje Twente moe wat transfers betreft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inderdaad. Bij de Nederlandse (sub)top hoeven we niet meer te zijn voor de transfers. Dan ben je al te laat eigenlijk. Tenzij ze nog een kortlopend contract hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eigenlijk moet je dat geld gewoon hebben en ze voor het dubbele door verkopen. Maar spelers als deze stranden bij ons en worden dan afgeschreven of zo. Wordt er ook een beetje moedeloos van zo zachtjes aan. Maak je een paar mooie sprongen en beland je weer in de neerwaartse spiraal als het niet veranderd NU! T‘s echt wel 5 voor 12 en haat het dat het zo aanvoelt op dit moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RC Lens heeft zich bij Feyenoord gemeld voor verdediger Jeyland Mitchell (20), zo meldt Fabrizio Romano. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, straks is hij net gewend en ready en verkoop je hem alweer, dat kan ook niet de bedoeling zijn,, of hij moet op training ed echt geen kut van kunnen natuurlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Want 90 procent van die jonge jongens ver weg zal je eerste jaar weinig van zien, of je moet er 1 halen uit Brazilië voor 7-10 milj. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft halverwege de winterse transferperiode concrete stappen gezet voor de komst van Jakub Moder. De 25-jarige middenvelder moet definitief de overstap maken vanuit de Engelse Premier League, waar hij tot juni onder contract staat bij Brighton & Hove Albion FC. Dit meldt 1908.nl. De stadionclub heeft een bedrag van twee miljoen euro over voor de middenvelder.
Weer Brighton.. Bijzonder.
8 minuten in de PL meegespeeld dit seizoen. Wel iemand met lekker veel ritme dus! Kan zo instromen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tijdens zijn eerste anderhalf seizoen kwam Moder regelmatig in actie voor de Engelse club. Echter, in april 2022 scheurde hij zijn kruisband, wat hem bijna 600 dagen buitenspel zette. Sinds zijn terugkeer heeft hij de vorm van voor zijn blessure nog niet kunnen herpakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 16:41 schreef MMM het volgende:Tijdens zijn eerste anderhalf seizoen kwam Moder regelmatig in actie voor de Engelse club. Echter, in april 2022 scheurde hij zijn kruisband, wat hem bijna 600 dagen buitenspel zette. Sinds zijn terugkeer heeft hij de vorm van voor zijn blessure nog niet kunnen herpakken. Tja dat is beter dan 2e franse divisie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Types al Moder is wel waar je uitkomt in deze periode. Van die spelers uit met name de Premier League die om wat voor reden dan ook net buiten de boot vallen. Als je iemand als Hwang zou moeten halen in deze periode ben je misschien het dubbele kwijt als dat je van de zomer voor hem betaalde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, ik ken hem niet, dus of het wat is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pools international.....maar ja we hebbben ook een Kroatisch international. Begrijp niet dat we niet hoger mikken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben ook een Slowaaks international en die schijnt wel aardig te kunnen ballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kunnen met modder gooien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Begrijp niet dat we niet voor een Nederlander gaan. Ik ben wel helemaal klaar met dit wanbeleid die te Kloese voert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zolang we maar geen Moder figuur slaan met deze aankoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 17:00 schreef Leuv het volgende:Begrijp niet dat we niet voor een Nederlander gaan. Ik ben wel helemaal klaar met dit wanbeleid die te Kloese voert. Onze oude jeugdspeler Naujoks was aardig los gisteren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Herkennen van talent en ermee aan het werk gaan. Dat is een heel zwak punt van ons. We denken altijd met kopen het beste resultaat te bereiken maar hier moet je volledig je organisatie op aanpassen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 17:13 schreef Leuv het volgende:Herkennen van talent en ermee aan het werk gaan. Dat is een heel zwak punt van ons. We denken altijd met kopen het beste resultaat te bereiken maar hier moet je volledig je organisatie op aanpassen. Stond altijd te boek als 1 van de grootste talenten van Varkenoord en als je ze er zo makkelijk inkopt ala tegen PSV gisteren dan heb je ergens idd wel talent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop niet dat Mitchell mits verkocht ineens een hele goede voetballer blijkt. Doet me denken aan Bastos |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit beleid, het kopen van spelers net buiten boot vallen pl of LaLiga snap ik overgens wel hoor,, kans weer wat groter ze hier wel basis of echt kunnen concurreren overige middenvelders, beetje zoals bueno zon aankoop gedachte, alleen dan koop, kans groter dan speler uit eredivisie, want die staan er zoiezo niet gelijk, al geef ik Steijn dan voordeel twijfel zelf, puur omdat we zon type 10/2e spits missen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 16:41 schreef MMM het volgende:Tijdens zijn eerste anderhalf seizoen kwam Moder regelmatig in actie voor de Engelse club. Echter, in april 2022 scheurde hij zijn kruisband, wat hem bijna 600 dagen buitenspel zette. Sinds zijn terugkeer heeft hij de vorm van voor zijn blessure nog niet kunnen herpakken. inderdaad weer een gok en iemand die ons niet direct versterkt , toch weer iemand die eigenlijk mislukt is in engeland en waar brighton niet verder mee wil en waar ook weinig interesse in is , het geeft weer te denken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mitchel ga ik minder snappen als ze die verkopen voor bv zelfde voor gekocht is of net aan miljoen meer, want je weet als je goeie talenten o20 vooral haalt uit z Amerika en contreien je ze jaar mot laten wennen, en dan verkoop je ze al halfjaar voor je er van kunt genieten zeg maar, of ze hebben al echt gezien hij geen klote van kan natuurlijk, naar dat lijkt me niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 17:33 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad weer een gok en iemand die ons niet direct versterkt , toch weer iemand die eigenlijk mislukt is in engeland en waar brighton niet verder mee wil en waar ook weinig interesse in is , het geeft weer te denken Aan de andere kant, die kopen voor 30 miljoen Wieffer en die speelt ook lang niet alles. Is nu ook stuk, maar wanneer fit ook veelal invaller. Zijn clubs met brede selecties. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Precies, wordt wel eens onderschat, maar meeste spelers eredivisie en ja ook van psv staan zeker niet gelijk vast basis premier league clubs hoor heel sporadisch een speler, kunnen er wel komen maar niet eerste jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Onderstaande is van 3 jaar terug. Van vlak voor zijn kruisbandblessure.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Snap uberhaupt niet dat ze in de Premier League kijken. Waanzinnige lonen En dat gedoe met Brighton begint te stinken, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft DTK Brighton onder zn sneltoets zitten ofzo ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 17:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Stond altijd te boek als 1 van de grootste talenten van Varkenoord en als je ze er zo makkelijk inkopt ala tegen PSV gisteren dan heb je ergens idd wel talent. Naujoks? Niet echt hoor |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Naujoks betwijfel ik ook, moet zeggen net opgezocht stats bij Excelsior, en ja veel lager niveau maar zit wel mooie progressie in dat joch,, die kleijn was wel echt toptalent pakweg 3 jaar terug stond in zon Europees lijst je toen ook,, maar die lijkt wel helemaal van aardbodem te zijn verdwenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Aan de andere kant, die kopen voor 30 miljoen Wieffer en die speelt ook lang niet alles. Is nu ook stuk, maar wanneer fit ook veelal invaller. Zijn clubs met brede selecties. heb je ook gelijk in , het feit dat ze hem laten vertrekken en de weinige interesse , schijnt wel aardig problemen aan zijn knie gehad te hebben 2x geopereerd en sindsdien kwakellen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wel echt hoor ,is nog uit de tijd dat ik de jeugd vollop volgende. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede contacten. Zo goed dat we Osman mochten huren van Brighton.. Wat moeten die een spijt hebben dat ze daar zoveel geld voor hebben neergelegd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 19:55 schreef MMM het volgende:[ tweet ] Goede contacten. Zo goed dat we Osman mochten huren van Brighton.. Wat moeten die een spijt hebben dat ze daar zoveel geld voor hebben neergelegd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat weinige ritme kan wel eens een probleem zijn midden in de competitie ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik ook maar eredivisie is toch een paar stappen lager dan de PL ,misschien haakt hij daarom sneller aan. Laten we dat maar gaan hopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Union Berlin wil ‘m ook hebben. Die club volgt hij inmiddels op Instagram |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, maar in de basis is het idee spelers kunnen kopen afvallers selecties pleague of la liga een goed idee, mits niet te hoge salarissen (goed kijken daarnaar) want is niet zo dat echt alle spelers pl top top daarin zitten, er zijn er uiteraard spelers die nooit het trainingsveld hebben gezien bij de clubs,, gehaald als handelswaar en gelijk verhuurd, als je er al langer zit is geen verkeerd teken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bundesliga salaris, Berlin is lekker dichtbij Polen , 1 + 1 = 2 hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij hing die er juist altijd net een beetje tegenaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor hetzelfde voor zijn teammaat Lennard Hartjes . Sem Valk van Dordt ook zo 1 maar goed zo zie je maar dat jeugdspelers vaak geprezen worden maar Feyenoord 1 toch een veelste grote stap is om in 1x te nemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan word het een lastig verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal namen ......... Maar ik zie niet een CL waardige speler er tussen. We blijven de kleine kruidenier die denkt een supermarkt te zijn. Investeren is het tover woord maar dat gast niet , waar blijft dat geld dan?????????
Iedereen weet dat na hele goede seizoenen dit kan gebeuren .....maar zo diep gat door een paar blessures en hoop vestigen op spelers zoals Mitchell, Zechiel, Read, Nadje, Ivanusec, gaat mij als positivo erg ver. En nu ? We kunnen niet anders als doorgaan , en hopen dat je tegen Willem2 en 020 wint. |
|
|
|