|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord-watcher Mikos Gouka legt in het Algemeen Dagblad uit waarom Feyenoord middenvelder Jakub Moder van Brighton & Hove Albion goed kan gebruiken. De Pool is in Engeland op een zijspoor beland en kan Feyenoord de impuls geven die ze nodig hebben.
Het middenveld dat huis hield tegen Benfica leek het perfecte middenveld, maar volgens Gouka hoopt Feyenoord toch nog te investeren in een middenvelder. Quinten Timber is namelijk al langer niet topfit en Hwang In-beom ontbreekt al vanaf de laatste wedstrijd voor de winterstop.
"En dan is de spoeling dun", aldus Gouka. Bij Milambo ontbreekt consistentie en ook Gjivai Zechiël kan nog niet zijn stempel drukken, denkt Gouka. Ook over Ramiz Zerrouki zijn twijfels en Calvin Stengs speelde nog weinig vanwege blessureleed. De komst van Jakub Moder zou volgens de clubwatcher dus meer dan welkom zijn.
"De Pool is ervaren, zal mits fit iets toevoegen en ook niet onbelangrijk: Moder is betaalbaar en beschikbaar, hij staat nog maar een half jaar onder contract bij Brighton & Hove Albion", aldus Gouka.
"Ingewijden denken dat zijn club maximaal twee miljoen euro kan vragen voor de speler, die wel op de hoogte is van het feit dat er meer clubs geïnteresseerd zijn", vertelt Gouka. "Moder is een moderne middenvelder die Feyenoord meer mogelijkheden geeft. Een speler, die weliswaar met knieproblemen moest afrekenen, die over veel ervaring op het hoogste niveau beschikt."
Gouka denkt dat Moder gezien zijn leeftijd en kwaliteit kan uitgroeien tot een vaste waarde in Rotterdam. "Wie het middenveld van Feyenoord zag tegen PSV, FC Utrecht en zelfs tegen Rijnsburgse Boys aan het werk zag, weet dat het geen overbodige luxe zal zijn", sluit Gouka af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is echter niet realistisch om te verwachten dat de middenvelder de Rotterdammers direct bij de hand neemt. De laatste maanden kwam hij sporadisch in actie voor Brighton & Hove Albion en mist hij wedstrijdritme. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat is er momenteel verhuurd wat wel een toegevoegde waarde zou kunnen zijn. En dan bedoel ik niet alleen nu maar ook komende seizoen. Het kopen om accuut een gat te vullen moet wel rekening houden met het beleid dat we voeren op de verhuurde spelers. Of verhuren we ze gewoon omdat we er initieel al geen toekomst meer in zien ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sauer.
Benita, 't Zand en Slory voor nu niet. Voor de toekomst twijfelgevallen.
De rest is niet bruikbaar en moet verkocht worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 15:28 schreef MMM het volgende:Het is echter niet realistisch om te verwachten dat de middenvelder de Rotterdammers direct bij de hand neemt. De laatste maanden kwam hij sporadisch in actie voor Brighton & Hove Albion en mist hij wedstrijdritme. Mmmmmm noem een naam Hwang ....................kon het ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 15:28 schreef MMM het volgende:Het is echter niet realistisch om te verwachten dat de middenvelder de Rotterdammers direct bij de hand neemt. De laatste maanden kwam hij sporadisch in actie voor Brighton & Hove Albion en mist hij wedstrijdritme. Nee, dat heeft veel tijd nodig. Dan had hij er 2 januari bij moeten zitten, om nog iets van waarde te kunnen betekenen. Ik dank ook pas dat DTK pas na Utrecht n beetje is gaan denken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2025 - 16:12 schreef van geil het volgende:[..] Nee, dat heeft veel tijd nodig. Dan had hij er 2 januari bij moeten zitten, om nog iets van waarde te kunnen betekenen. Ik dank ook pas dat DTK pas na Utrecht n beetje is gaan denken. Zoals altijd te laat.
Versterking moeten al zijn bij de herstart. Had ie al een half jaar voor kunnen bereiden, zeker nu hij zogezegd zo'n goede contacten met de Europese top heeft.
Maar ja... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die speelde gewoon bij Rode Ster. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja dan kan ik antwoorden Hij speelt ( weinig) in PL en is Pools international Geen pietje puk
Wat nu te doen (realistisch) Kijken wat je nu kan verkopen of terug geven En kijken wat je kan kopen aan kwaliteit ( veel geld) maar je moet nu een middenvelder met ietwat klasse. Je kan en mag niet afhaken voor plaats 2 ( CL) Maar nu al twijfelen over een aankoop van 2,5 ? Of kijk en durf op de Nederlandse markt iets weg te kopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zit wel aardig verschil tussen wedstrijd fit zijn en op getraind zijn zoals dat heet, dus voor hetzelfde geld is hij al lang klaar voor meer minuten in een eerste elftal, en aangezien eredivisie stuk minder niveau is is het echt afwachten want voor hetzelfde geld valt hij gelijk in en kan hij het goed conditioneel en fysiek behappen allemaal, kans wel klein omdat er volgens mij niet extreem veel getraind wordt premier league,, die hoppen van wedstrijd naar wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
🚨EXCL: ⚪️⚫️🇸🇰 #SerieA |
✍️ Dávid Hancko has agreed on terms to join Juventus from Feyenoord next summer.
🔐 Juventus are in advanced talk with Feyenoord
💰 Final package worth €30m and could include Facundo Gonzalez, who is currently on loan to Feyenoord from Juventus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk wel een redelijke deal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klinkt niet heel verkeerd in deze tijd 30+ voor een verdediger en mogelijk nog speler erbij ook, alleen valt Gonzalez nogal tegen, en ja het ware maar amateurs maar aan de bal opbouwend zaten er wel heel zwakke passes tussen, kan natuurlijk zijn hij zn daggie niet had of dat veld niet meehielp, al weet je dat ze toch ook nog wel andere cv zullen halen om aan aantallen te komen en aan hopelijk kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Indien waar, een mooie deal voor iedereen denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hancko die de rest van het seizoen bij ons afmaakt is wel een fijne gedachte. Voor wat t nog waard is. Gonzalez kan ik nog geen enthousiasme voor opbrengen,voorlopig lijkt me dat 6 miljoen zondegeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Italianen zijn zo stom nog niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Excelsior vist naar Redmond. Willem 2 naar Zechiël. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar nog met meerdere posities bezig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou voor allebij niet verkeerd zijn hoor . Lijkt of velen het niet zo zien zitten in Redmond maar ik vind hem wel oke en als hij tijdelijk bij Excelsior komt maakt hij meer vlieguren sowieso |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk vind ik al dat verhuren helemaal niets, kost geld, we hebben anderhalf elftal verhuurd, en er is nog nooit een succesvol teruggekomen. Dat moet je verkopen en door selecteren in mijn ogen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die 2 gaan voor een half seizoen en dat is beter dan bij ons op de bank zitten. Die aankopen van 3 miljoen om ze vetvolgens te verhuren aan Dordt vind ik achteraf gezien erg raar. Al vind Sebaoui best een aardige speler ,en nu ook bij Heerenveen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Trauner naar hoffenheim afgewezen. Nu begin ik ook te twijfelen aan zijn inzet, gewoon nu alle wedstrijden inzetten En niet meer sparen Respecteer Trauner, maar vond hem de laatste wedstrijden ook niet meer scherp, kan aan mij liggen Maar misschien de pest in dat hij niet naar Hoffenheim mag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft geen geld (sinds VvF vertrouwen in een bepaalde directeur heeft opgezegd), dus alle wilde verhalen over inkomende miljoenentransfers zijn lariekoek. Hooguit huur als er nog wat inkomends gebeurt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:13 schreef MMM het volgende:Feyenoord heeft geen geld (sinds VvF vertrouwen in een bepaalde directeur heeft opgezegd), dus alle wilde verhalen over inkomende miljoenentransfers zijn lariekoek. Hooguit huur als er nog wat inkomends gebeurt. Bron ??! Jaarverslag lezen ? Vvf zijn nu de parasieten ........... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:13 schreef MMM het volgende:Feyenoord heeft geen geld (sinds VvF vertrouwen in een bepaalde directeur heeft opgezegd), dus alle wilde verhalen over inkomende miljoenentransfers zijn lariekoek. Hooguit huur als er nog wat inkomends gebeurt. Ik vertrouw er geen 1 in het maasgebouw |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd wat ze gaan halen voor ivanusec, want lijkt me toch wel dat ze iets dan nog gaan doen,, en geen huur want met Osman heb je al 1 buitenspeler voor huur dan is 2 zoiezo 1 teveel, Osman zoiezo 1 teveel overgens haha,, mag minteh zn veters nog niet strikken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gekocht voor 200K ,eens kijken wat hij gaat opleveren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boavista,transfersom niet bekend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja is waar die lagen dacht ik voor Bozenik 4 miljoen neer als ik dat goed herinnerd. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dacht dat wij 4 miljoen voor Bozenik hadden betaald en dan 2.5 miljoen van Boavista ontvingen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je op spelers winst kan maken je goedkoop koopt en ergens stalt waar je zelf voor toekomst geen vertrouwen in ziet of überhaupt op deze manier ook winstgevende manier kan vinden why not, als je maar wel goede inschattingen maakt en de betere behoud.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:36 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dacht dat wij 4 miljoen voor Bozenik hadden betaald en dan 2.5 miljoen van Boavista ontvingen Dat is dan niet best haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:38 schreef bijft007 het volgende:Als je op spelers winst kan maken je goedkoop koopt en ergens stalt waar je zelf voor toekomst geen vertrouwen in ziet of überhaupt op deze manier ook winstgevende manier kan vinden why not, als je maar wel goede inschattingen maakt en de betere behoud. Ja eens ,maar met Sebaoui en Tsoungui (of zoiets) zijn dacht ik beide voor miljoenen aangetrokken . Weet niet of dat dan de gok waard is ,moeten dan wel hele grote talenten zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:38 schreef bijft007 het volgende:Als je op spelers winst kan maken je goedkoop koopt en ergens stalt waar je zelf voor toekomst geen vertrouwen in ziet of überhaupt op deze manier ook winstgevende manier kan vinden why not, als je maar wel goede inschattingen maakt en de betere behoud. Prima maar het hoofddoel moet zijn volwaardige spelers voor Feyenoord 1.
Al dat huren en verhuren kost ook klauwen met gelden slurpt teveel tijd en energie op ten koste van Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Schade nog beperkt 🙈🙈 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan best een keer gebeuren maar beter niet te veell haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is een raar verhaal. Want daar liep nog een rechtszaak .Boavista had niet betaald. Ging om bijna 3 miljoen dacht ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het bedrag was lager al ,maar de rechtszaak was/is er ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh man,handig om dan weer zaken te doen met die oplichters🤦♂️ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha niet echt nee, of nu alsnog gelijk factuurtje mee sturen van bozenik erbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord heeft interesse in Cédric Hatenboer , ik zou dit een prima aankoop vinden , een wiefer 2.0 en kost wederom niet veel , prima half jaartje laten rijpen om volgend seizoen basis te worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat is een gok die je moet nemen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
van Hanegem zegt dit al een paar weken in zijn bijdragen. Willem wordt nog wel gehoord door de leiding. Daarom ook van belang dat ie gisteren gezegd heeft dat roddelaars niet moeten worden beloond en dat de Wolf moet vertrekken. |
|
|
|