|
|
FR-Henk
|
|
|
Dennis durft niet meer, leest hier mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk denk ik dat Steijn perfect bij ons zou passen.. Maar die gedachte vergeet ik snel, want spelers van twente naar Feyenoord..tsja. En ik gun die pleuris tukkers geen enkele eurie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Malaria ook naar Benfica. Wordt nieuwe Feyenoord daar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga zelf wel kijken op transfermarkt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gunstig Die Pool had ook niemand tot t zo ver was |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Over Bozenik krijgen we ook nog een klein percentage |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgend gerucht:
Levi García Spits AEK Athene 27 jaar
Mag hopen dat het niet klopt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In 160 wedstrijden voor de Griekse club was García goed voor 56 doelpunten en 27 assists. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Feyenoord zal toch geen miljoenen in een 27jarige put storten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wat Stylzz aangeeft, Moder was er ook ineens. Denken jullie nou echt dat men binnen Feyenoord niet bezig is met versterkingen? Perrs wil alleen maar scoren en gooien allerlei namen op het internet, dat zijn vervolgens zogenaamd geruchten...
Wel met velen eens dat Feyenoord toch geld zou moeten hebben op dit moment, als je ziet wat er de laatste jaren is binnengeharkt. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Heeft iemand van de afgelopen 3 seizoen inzichtelijk wat er is binnen gekomen aan euro's en wat we hebben betaald? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Hoop het niet. Dan maar weer een enorm talent halen, opleiden en goed doorverkopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet wel dat ze 30 tot 50 miljoen moeten reserveren voor de Kuip renovatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst eigenaar worden dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar zouden ze daarvoor nu geld aan het reserveren zijn? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Erg belangrijk kan dat worden, als je het vervolgens ook goed uitbaat.
Terugkomend op evt. versterkingen, ze zullen toch ook ongetwijfeld met een goede keeper bezig moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vooral dit. Zou onbegrijpelijk zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vermoed t. Maar t zou ook aan Mexicaanse hoeren op kunnen gaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan neem ik weer een kaart! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 19:02 schreef Frobin1974 het volgende:Erg belangrijk kan dat worden, als je het vervolgens ook goed uitbaat. Terugkomend op evt. versterkingen, ze zullen toch ook ongetwijfeld met een goede keeper bezig moeten zijn. Ja zou mooi zijn de kuip in eigen beheer . Dan begint het ergens op te lijken. En we hebben een nieuwe talentvolle keeper en die van Dordt is net overgekomen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt ja, die Bulgaar is nog niet verhuurd. Dan zullen ze met andere versterkingen bezig moeten zijn....ze hebben nog een paar dagen... Feit is, er moet vers bloed bij komen, want iedereen is dit seizoen al 8x geblesseerd geweest en er komen veel wedstrijden aan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan was dat vermeld in de jaarcijfers. Of had het op de bank moeten staan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ik mag het hopen, als ze hem dan toch halen doe dan maar huren voor een half jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na de wedstrijd presenteert DTK 2 nieuwe huurparels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Seizoen gaan we afmaken met Ueda, Redmond en Carranza |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk zou het niet best naar ueda en carranza zijn als je gelijk een nieuwe spits haalt (als je die al deze winter zou kunnen halen) ben meer voorstander als ze nu elders nog elftal versterken (10/lw/rw) en half jaar carranza en ueda echt de kans,, want met Santi hadden ze dat gevoel niet gehad,, en kun je zomer evalueren👍 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet of v Persie jr ofso al weer helemaal erbij is na heftige blessure anders kun je hem erbij zetten als 3e spits volgend seizoen als ueda of carranza slagen,,want wel leuk natuurlijk dat Redmond er noodgedwongen bij moest maar had er nooit bijgezeten als je 3 spitsen uit hadden gevallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zouden die 3 ook maar ergens in de basis staan bij het huidige linkerrijtje? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat vraag ik mij wel eens af met Ueda, misschien Az? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Parrott en Meerdink zijn niet minder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV - De Jong en Pepi 020 - Weghorst en Brobbey Utrecht - Haller Twente - Lammers AZ - Parrott en Meerdink Go Ahead - Edvardsen Fortuna - ???? NAC - van Hooijdonk
Misschien bij Fortuna. NAC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uweda moet het nu laten zien........ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Treurige selectie. Daar gaan we nooit bij de eerste 3 mee eindigen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind ik wel. Die twee kunnen er niet zoveel van. Ik denk dat Ueda bij elke andere club een basisspeler zou zijn, m.u.v. PSV, Ajax en Utrecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Parrot koste AZ bijna net zoveel als Ueda voor Feyenoord . 8 miljoen is best een berg geld ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze selectie is aardig uitgehold van kwaliteit de laatste jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 11:38 schreef MMM het volgende:PSV - De Jong en Pepi 020 - Weghorst en Brobbey Utrecht - Haller Twente - Lammers AZ - Parrott en Meerdink Go Ahead - Edvardsen Fortuna - ???? NAC - van Hooijdonk Misschien bij Fortuna. NAC. Edvardsen is naar 020 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt, de linksbuiten.
Zijn naamgenoot is nog spits van GAE |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het niet netjes om Ueda, Moder,Caransa, een kans te geven ? Hoe vaak stond er iemand op, als een ander wegviel........ Ik hoop echt dat dit gaat gebeuren , realistisch Ueda schoot er in Belgie 30 in ........... Moder is geen groen blaadje, en hij heeft heel lang gerevalideerd. Hancko blijft Hartman op de weg terug Hwang
Ik weet het ik ben te positief , maar het kan wel |
|
|
|