|
|
Leuv
|
|
|
Te positief inderdaad. Wonderen bestaan niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vind het wel bewonderenswaardig (en ok naïef). |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook vandaag weer,, ligt mijns inziens zoals in veel wedstrijden niet het probleem in de spits,, staan echt op eiland,, moeten veel meer geholpen worden, de beste spitsen kunnen met en in die ruimtes weinig. Ook zo vaak gezien met Santi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zouden wij het aandurven ( herhaalde vrasg) om Mo Ihataren aan te trekken Is een bepalende speler Denkelijk niet te duur Wil zich bewijzen Tja ????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben onderhand een complete basiself nodig om weer mee te doen. Timber en Hancko vertrekken waarschijnlijk. Dan heb je echt bijna niets van meerwaarde over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Garcia wordt vrij actueel? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik mag hopen van niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: die gaat naar moskou |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je moet de afweging maken of je nu nog geld uit moet geven aan spelers in de strijd om plek 3. Of is de huidige selectie met de terugkomende spelers voldoende? En waarom niet op 02-01 al spelers halen? Nu is het toch eigenlijk al te laat.
Plus ik zie liever DtK geen cent meer uitgeven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,je moet 3e eindigen. Met een fitte selectie, en bijv een nieuwe aanvaller moet dat lukken lijkt me. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 20:17 schreef MMM het volgende:Je moet de afweging maken of je nu nog geld uit moet geven aan spelers in de strijd om plek 3. Of is de huidige selectie met de terugkomende spelers voldoende? En waarom niet op 02-01 al spelers halen? Nu is het toch eigenlijk al te laat. Plus ik zie liever DtK geen cent meer uitgeven. Het geld zou al weer lekker gaan verdampen zodra ze Priske de zak geven. Ook geen idee wat de eerste betaling van Milan voor Santi zou bedragen, dat is waarschijnlijk ook wel een dingetje ? Ik vrees het ergste, dan valt het misschien mee.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Versterkingen hadden paraat moeten zijn voor de eerste wedstrijd na de winterbreak.
Fitte, directe versterkingen.
Al de rest heeft geen zin. In de zomer kwam Te Kloese veel te laat in actie, en nu weer.
Zo triest, omdat je gezien de staat van de concurrentie minimaal de tweede plaats ruim had kunnen veilig stellen en zo verder groeien richting de top.
Nu gaat t de weg omlaag weer, en dat kan hard gaan deze zomer zonder CL geld in de begroting. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 20:53 schreef Cruzcontrol het volgende:Versterkingen hadden paraat moeten zijn voor de eerste wedstrijd na de winterbreak. Fitte, directe versterkingen. Al de rest heeft geen zin. In de zomer kwam Te Kloese veel te laat in actie, en nu weer. Zo triest, omdat je gezien de staat van de concurrentie minimaal de tweede plaats ruim had kunnen veilig stellen en zo verder groeien richting de top. Nu gaat t de weg omlaag weer, en dat kan hard gaan deze zomer zonder CL geld in de begroting. We hebben een volledig uitgeholde selectie over. Het geld wat nog binnenkomt moet naar een afschrijving van een ruim elftal aan niet te verkopen spelers,een enorm gat in de begroting, we gaan natuurlijk een winst rapporteren over dit boekjaar, maar daarna komt de enorme klap, we verslaan 020 in de kapitale blunders. DTK heeft echt rampzalig beleid gevoerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn er nu nog steeds mensen die ☝️ hier anders over denken ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik waarschuw het hele seizoen al maar wordt door iedereen hier voor gek verklaard. Ik ben bang dat we niet eens bij de bovenste 5 eindigen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Over afgelopen 2 seizoenen heeft de man echt gefaald vooral in het aankoop beleid
ik geloof dat daar iedereen wel over eens is,, goeie verkopen dat wel, maar als je vervolgens telkens een mindere spelert er voor terug haalt wordt het als maar minder en dan ook niet de aantallen per linie op orde👍
Maar zeker voor dit seizoen was het schrikbarend,, ze waren vooral bezig met toen overbodige spelers verhuren ed waar ze vervolgens niet elke linie kwalitatief vanaf dag 1 een topfitte vervanger hadden gehaald
je begon al met 0-5 achterstand aan het seizoen eigenlijk met c keus op moeten stellen omdat die paar a keus vervangers verre van fit waren en er zelfs nog niet eens waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet t nog zien waar we zouden staan als we niet Medisch Centrum Zuid waren geweest. Maar dat is allemaal als en heb je niks aan |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 21:46 schreef bijft007 het volgende:Over afgelopen 2 seizoenen heeft de man echt gefaald vooral in het aankoop beleid ik geloof dat daar iedereen wel over eens is,, goeie verkopen dat wel, maar als je vervolgens telkens een mindere spelert er voor terug haalt wordt het als maar minder en dan ook niet de aantallen per linie op orde👍 Maar zeker voor dit seizoen was het schrikbarend,, ze waren vooral bezig met toen overbodige spelers verhuren ed waar ze vervolgens niet elke linie kwalitatief vanaf dag 1 een topfitte vervanger hadden gehaald je begon al met 0-5 achterstand aan het seizoen eigenlijk met c keus op moeten stellen omdat die paar a keus vervangers verre van fit waren en er zelfs nog niet eens waren. Welke overbodige speler heb je het dan over ? Ik ben juist van mening dat ze veelal beter zijn dat wat er nu staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja welke niet is meer de vraag,, van bullaude tot kasanwirjo van walemark tot lopez van Hendriks tot vd belt en lingr
het gaat meer om dat je niet eens vanaf dag 1 een kant en klare vervanger had,, dus moest je over heel seizoen spelers inpassen die ook nog amper tot niet fit waren,, en nu had je inderdaad een paar ervan goed kunnen gebruiken hoor
puur omdat je daar juist nog niks hebt: lingr of n bullaude zulke types, maar ook een pedersen ben ik van mening,, buitenspelers uiteindelijk ook maar 1 speler gehaald waar je wist je daar vorig seizoen al tegenaan liep
maar vooral dus vanaf dag 1 niet ready elke linie,, daar loop je later in seizoen tegenaan omdat dus paar spelers noodgedwongen altijd moet laten spelen tot in het rood aan toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ha grapje lijkt me🤔, of spaart nu dtk centrale middenvelders/controleurs |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Feyenoord had voor het sluiten van de transfermarkt begin september vorig jaar al lang de selectie op orde moeten hebben met het oog op de competitie, nationale beker en deelname CL en blessures. Dat DtK weer veel te lang wacht met het aantrekken van versterkingen is onbegrijpelijk gelet op het zware progamma en kans op blessures. Nu wacht hij weer veel te lang en is het zodadelijk te laat terwijl Feyenoord helemaal niet goed speelt. Hier had je beter op moeten anticiperen. Onbegrijpelijk ook dat wat Arne Slot heeft neergezet bij Feyenoord overboord is gegooid. Waarom is zijn speelwijze niet intact gebleven? Dit komt Feyenoord nu onnodig heel duur te staan. Te bizar voor woorden gewoon. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
De eerste aankoop van 3 in totaal (als het klopt) moet mamadou Sangare van Rapid wien zijn, box to box speler, centraal middenveld-10 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag hopen dat ze er allemaal al tijd mee bezig zijn alles wat er nu gaat komen,, anders grote vrees voor paniek (hou houden we fans tevreden) voetbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schijnen wat dingen aan te komen morgen. We zullen wel zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paniek, paniek, paniek.
Het is echt ongelooflijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe nou eens rustig man hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha ik doe rustig. Vooral verbaasd dat het weer op de laatste dag aan komt. Daardoor voelt het als 'paniek'.
Spelers ken ik verder niet :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles in de winter is repareren dus paniek. Hoop dat er ook over dit seizoen heengekeken wordt alvast |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2025 - 08:48 schreef Stylzz het volgende:Alles in de winter is repareren dus paniek. Hoop dat er ook over dit seizoen heengekeken wordt alvast Ik vind het ook moeilijk of je nu nog spelers moet halen, aangezien plek 1 en 2 uit zicht zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Word wel een beetje moe van die 1908
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2025 - 08:56 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind het ook moeilijk of je nu nog spelers moet halen, aangezien plek 1 en 2 uit zicht zijn. Anderzijds Als ze er van verder weg willen halen is het nu de kans,, dan zijn ze volgend jaar kant en klaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2025 - 08:47 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha ik doe rustig. Vooral verbaasd dat het weer op de laatste dag aan komt. Daardoor voelt het als 'paniek'. Spelers ken ik verder niet :) Ja he voor buitenwereld komt het echt zo over,, zouden ze er al langer of een maand al mee bezig zijn dat is de grote vraag,, het oogt nu echt paniekerig absoluut. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bod van 6 miljoen op Sangaré (middenvelder) afgewezen. Feyenoord wil verhogen naar 8 miljoen maar zelfs dat is niet voldoende.
Bod van 8 miljoen op Romulo (spits) afgewezen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ivanusec blijft dus ook wel,, geen buitenspelers zitten erbij. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Jammer die Romulo is wel echt goed. Beetje type pelle. Groot maar technisch en een goed schot. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ik word moe van DtK met zijn last minute transfers altijd.
Leert ook niet van zijn eerdere fouten.
Los van de genoemde spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Zal met munten te maken hebben misschien. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Teveel geld over de balk gesmeten ja |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik maak mij geen illusies , deze spelers komen niet door tijd gebrek , formulieren die te laat aankomen enz enz , elke transfer window hetzelfde liedje met die te kloese |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ueda gaat het niet worden vrees ik bij Feyenoord, Caranza heeft nog te weinig minuten gehad, maar daar zie ik ook geen topper in. Ook die jeugdspeler die al een paar keer heeft meegedaan is niet de spits die we nodig hebben. Zo'n regelmatig scorende Romelo, met een goed fysiek en een prima leeftijd, die gok zou ik wel willen durven, maar niet tegen elk bedrag.... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik wil het best een keer herhalen maar met het type voetbal dat wij momenteel spelen en de buitenspelers die wij hebben vermoord je iedere spits. Paixao moet je als trainer zijnde een keer goed bij de oren pakken en anders moet je hem gewoon verkopen voor een acceptabel bedrag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt eens leuv, zijn weinig spitsen die er überhaupt aankomen met zo weinig ruimte hoor,, deels door jezelf gecreëerd door niet snel genoeg om te schakelen,, kan helpen hoor een kazim type die vooral door zn kracht verdedigers bezig houd en ruimtes voor anderen creëert,, je zou veel bij gebaat zijn je voor een 2e spits/ echte 10 zo gaan ook want die heb je niet nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je kan welke spits dan ook niet goed beoordelen nu bij ons van mening,, paixao is overgens met afstand (hoe erg ook) je enige buitenspeler wat creërt dus moet je koesteren anders blijft er helemaal weinig over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2025 - 12:48 schreef bijft007 het volgende:Je kan welke spits dan ook niet goed beoordelen nu bij ons van mening,, paixao is overgens met afstand (hoe erg ook) je enige buitenspeler wat creërt dus moet je koesteren anders blijft er helemaal weinig over. Vond hem gister dramatisch. Laatste wedstrijden erg egoïstisch. Moussa is het al helemaal kwijt. Die moet weer even terug naar de vrije medespeler zoeken in plaats van iedere keer zijn man willen passeren. Het is gewoon zonde dat je geen goede reserve hebt. Ivanusec met je gewoon weg doen dat wordt nooit wat en die zit nu in waarde op de bank te verbranden. Osman is leuk als er veel ruimte ligt, maar vind t vooral een blind paard. Kortom je hebt eigenlijk twee goede buitenspelers nodig voor de breedte. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt wel hoor,, zeker dat moment oogkleppen op had maar ging als enige wel geregeld mannetje voorbij👍. En Moussa snap ik niet joh die was ook keer mannetje kwijt maar vervolgens wacht hij toch weer totdat verdediger voor hem staat,, lijkt wel of hij niet weet wat hij vervolgens kan doen met ruimte voor zich,, moet altijd in zn hoofd de 1 tege 1 opzoeken dus nog totaal niet functioneel zn acties.
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een spits van Brighton. Je verwacht het niet! |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
Gewoon met zijn allen zingen: Wij zijn de beste in groente en fruit.. en brood.... Groente en fruit.. en brood
We zijn toch verworden tot de fucking Lidl van de voetbalwereld. |
|
|
|