|
|
FR-Henk
|
|
|
Krabbendam vannacht: Targhalline, Carillon en dus Moder binnen. Eerstgenoemde moet nog officieel bevestigd. Vindt ook dat Feyenoord veel te laat heeft geanticipeerd om aanvallers binnen te halen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hopelijk gaat bij velen hier nu de ogen open hoe het beleid bij ons wordt gevoerd en dat dit zo snel mogelijk moet veranderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2025 - 10:40 schreef FR-Henk het volgende:Krabbendam vannacht: Targhalline, Carillon en dus Moder binnen. Eerstgenoemde moet nog officieel bevestigd. Vindt ook dat Feyenoord veel te laat heeft geanticipeerd om aanvallers binnen te halen. Met de informatie bekend zou je dat kunnen concluderen Tenzij het gewoon niet gelukt is b |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat ik wel vreemd vind is dat je, als het goed is, voor elke positie een schaduwlijstje heb. Als Santi dan al voor het weekend akkoord lijkt te zijn, dan zou het toch een kwestie moeten zijn van snel schakelen en niet nog eens hoeven vergaderen wie het moet worden?
Anderzijds, misschien maar goed dat er niks meer gehaald is. Misschien dat niet alle berichten van gisteren waar waren maar het voelde wel een beetje als paniek. En in paniek geef je je geld nooit goed uit.
Het is gewoon hopen op plek 3. Dat is belangrijker dan die pot vanavond en die tegen Milan. Voorronde CL is cruciaal. Hopelijk kan het..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De selectie is een groot vreemdelingenlegioen geworden. Denk dat er 4 tolken nodig zijn inmiddels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was t al een paar jaar toch? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat is zeker zo. Een deel van het probleem. Dat zorgt nu eenmaal voor minder eenheid in een selectie. En dan hebben er een hoop niet eens het vereiste niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is echt veel erger. Zeker met die Franstalige, die meestal geen fatsoenlijk woord over de grens spreken. Ik heb nog nooit zo weinig met een groep gehad als dit jaar, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De balans is helemaal weg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis wel duidelijk meer geworden onder Dennis, ook al op het einde met Slot. Al helpt het ook niet mee dat speler van de suptop/middenmoot eredivisie al bijna onbetaalbaar zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 18:12 schreef van geil het volgende:Het is echt veel erger. Zeker met die Franstalige, die meestal geen fatsoenlijk woord over de grens spreken. Ik heb nog nooit zo weinig met een groep gehad als dit jaar, En het einde is niet in zicht, want veel van die Nederlandse jongens zullen ook gaan na dit jaar.
Als je het hebt over doorselecteren zullen Bijlow, Nieuwkoop en Stengs zullen nadrukkelijk op de nominatie staan. Timber gaat normaal gesproken een stap maken naar de Premier League oid. Hartman was al zo'n beetje rond met Chelsea, vorig jaar rond deze tijd. Voor zijn blessure.
Ze zullen misschien niet allemaal gaan, maar de meesten normaal gesproken wel.
Wat blijft dan over? Beelen, Smal en wat jonge spelers, veelal eigen jeugd. Milambo, Zechiël, Read, 't Zand. O21.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 18:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En het einde is niet in zicht, want veel van die Nederlandse jongens zullen ook gaan na dit jaar. Als je het hebt over doorselecteren zullen Bijlow, Nieuwkoop en Stengs zullen nadrukkelijk op de nominatie staan. Timber gaat normaal gesproken een stap maken naar de Premier League oid. Hartman was al zo'n beetje rond met Chelsea, vorig jaar rond deze tijd. Voor zijn blessure. Maar misschien dat hij er een jaar aan vastplakt. Wat blijft dan over? Beelen, Smal en wat jonge spelers, veelal eigen jeugd. Milambo, Zechiël, Read, 't Zand. O21. Geen Nederlanders tussen die 289 verhuurde spelers? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zechiël dus. Van den Belt, Benita, Haen en Van Sas. Van O21: Slory, Hokke en Berger.
Een aantal is al afgeschreven eigenlijk. En de rest is jong of speelt nog wel een paar niveaus lager. Dus hoeveel van al die jongens een serieuze rol gaan spelen bij Feyenoord volgend jaar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 18:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] En het einde is niet in zicht, want veel van die Nederlandse jongens zullen ook gaan na dit jaar. Als je het hebt over doorselecteren zullen Bijlow, Nieuwkoop en Stengs zullen nadrukkelijk op de nominatie staan. Timber gaat normaal gesproken een stap maken naar de Premier League oid. Hartman was al zo'n beetje rond met Chelsea, vorig jaar rond deze tijd. Voor zijn blessure. Ze zullen misschien niet allemaal gaan, maar de meesten normaal gesproken wel. Wat blijft dan over? Beelen, Smal en wat jonge spelers, veelal eigen jeugd. Milambo, Zechiël, Read, 't Zand. O21. vreselijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ihattaren speelt de pannen van het dak volgens analisten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kun je nagaan hoe goed hij is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zijn dan wel van het dak gepleurd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de keuken Korte militaire lach : HA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow Wellenreuther Nieuwkoop Trauner Hancko Gonzalez Bueno Timber Stengs Zerrouki Nadje Ivanusec Ueda Carranza
In de ideale wereld raak je deze kwijt. En respect voor de toppers in deze lijst, maar die zullen gaan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 21:18 schreef MMM het volgende:Bijlow Wellenreuther Nieuwkoop Trauner Hancko Gonzalez Bueno Timber Stengs Zerrouki Nadje Ivanusec Ueda Carranza In de ideale wereld raak je deze kwijt. En respect voor de toppers in deze lijst, maar die zullen gaan. In de ideale wereld waren hiervan de helft of meer al lang weggeweest of nooit gekomen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 21:18 schreef MMM het volgende:Bijlow Wellenreuther Nieuwkoop Trauner Hancko Gonzalez Bueno Timber Stengs Zerrouki Nadje Ivanusec Ueda Carranza In de ideale wereld raak je deze kwijt. En respect voor de toppers in deze lijst, maar die zullen gaan. Je vergeet nog een elftal huurlingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alleen Sauer en Slory zou ik daarvan behouden. Waarbij ik ook twijfels heb over Slory, die zien te verhuren aan een Eredivisie club volgend seizoen.
De rest kan op de grote hoop van mijn rijtje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 08:54 schreef MMM het volgende:[..] Alleen Sauer en Slory zou ik daarvan behouden. Waarbij ik ook twijfels heb over Slory, die zien te verhuren aan een Eredivisie club volgend seizoen. De rest kan op de grote hoop van mijn rijtje. 13 erbij dus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kom je op 27 spelers. Wat een teringbende is er van gemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is erger dan dat onze concurrent overkwam. En de goede spelers gaan nog weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit naar die Ihataren te kijken, als hij fitter wordt heb je wel een technisch vaardige speler Met ervaring die een ploeg kan dragen.......maar je ik weet het niet met hem |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel erg op goede weg,, maar 0 verwachtingen bij rkc en gewoon lekker ballen,, ik weet niet of die knop in zn hoofd ook om kan en echt ook presteren met enorme druk en fysiek meer wordt verwacht en daarbij wat echt topvoetbal inhoud,, want na al die clubs waar dat wel geval was ging die knop niet om. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien eens Sam Lammers eens in de gaten houden. is wel redelijk compleet als spits, maar weet niet of hij een hoger niveau aan kan. heb wel het idee dat hij zich beetje bij beetje verder ontwikkelt en beter wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als die er in de tweede seizoenshelft nog x inprikt vraagt Twente aan ons sowieso de hoofdprijs.
En ik mag toch hopen dat we eindelijk weer eens kwaliteit gaan halen i.p.v. dit soort Eredivisie meuk. Leuke voetballer voor de subtop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 12:28 schreef CobusIII het volgende:Misschien eens Sam Lammers eens in de gaten houden. is wel redelijk compleet als spits, maar weet niet of hij een hoger niveau aan kan. heb wel het idee dat hij zich beetje bij beetje verder ontwikkelt en beter wordt. Nee joh die heeft teveel ruimte nodig en kan niet met de rug naar het doel spelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 12:38 schreef MMM het volgende:Als die er in de tweede seizoenshelft nog x inprikt vraagt Twente aan ons sowieso de hoofdprijs. En ik mag toch hopen dat we eindelijk weer eens kwaliteit gaan halen i.p.v. dit soort Eredivisie meuk. Leuke voetballer voor de subtop. kwaliteit is één, maar of het dan ook nog rendeert in je spelsysteem is weer iets anders. Ik denk dat Ivanusec en Ueda op zich kwalitatief goede spelers zijn, maar in het spelsysteem wat wij spelen totaal niet passen. Als je naar 020 kijkt, zien we ook spelers rondlopen die totaal werden afgeschreven verleden seizoen en nu redelijk tot goed voor de dag komen. Het blijft lastig te bepalen hoe een aankoop het uiteindelijk gaat doen en hoeveel kans zo'n speler krijgt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 12:45 schreef CobusIII het volgende:[..] kwaliteit is één, maar of het dan ook nog rendeert in je spelsysteem is weer iets anders. Ik denk dat Ivanusec en Ueda op zich kwalitatief goede spelers zijn, maar in het spelsysteem wat wij spelen totaal niet passen. Als je naar 020 kijkt, zien we ook spelers rondlopen die totaal werden afgeschreven verleden seizoen en nu redelijk tot goed voor de dag komen. Het blijft lastig te bepalen hoe een aankoop het uiteindelijk gaat doen en hoeveel kans zo'n speler krijgt. De kans is afhankelijk van het aanbod. Bij teveel spelers wat wij hebben is de kans kleiner dat je een kans krijgt omdat veel trainers op safe spelen en weinig toekomstvisie hebben. Daarom zou ik persoonlijk altijd voor van Persie gaan. Die heeft ook een hart voor de club en niet alleen voor zichzelf.
Bij 020 voetballen ze gewoon, dat is iets dat wij met Prutske hebben nagelaten. Het was elkaar de bal toespelen maar er zat achter ieder pass geen enkel idee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch wel blij dat wij geen aanvaller van 36 inlijven (zie PSV) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan we weer shoppen bij Twente, bij een speler die net verlengd heeft? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haal Breum dan maar, 9 doelpunten middenveld. Z'n speler hadden we zaterdag wel kunnen gebruiken denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. Schokkend. De Kuip in brand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker je collega’s afvallen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, hij ziet ook veel potentie in de spelers die zijn gehaald. Dus heeft Dennis dat goed gedaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus ff zien hoor, je verkoop een pakje boter en wil voor veel minder geld het zelfde pakje boter terug kopen waar al honderd mensen in de supermarkt aan voorbij gelopen zijn. Hoe groet acht je de kans dat je zoveel geluk hebt zonder dat er wat aan de hand is met dat pakje. Als je winst wil maken zal je een koe moeten melken en met de juiste middelen boter moeten maken. Das hard werken en vind je niet 1 op 1 voor een prikkie in het schap.
En wat Hartman betreft mag ik hopen dat zijn woorden weer flink verdraaid misbruikt zijn, zal gewoon willen aangeven waarom het ff niet loopt Al zijn we nog niet klaar in deze. Onze UCL missie zal er voor zorgen dat er weer spelers gaan vertrekken die je niet 1 op q kunt vervangen.
Dat is helaas het schrijnende van de markt, waar we met onze competitie en inkomsten mogelijkheden niet in de top mee kunnen. Is al knap bij tijd en wijlen dat je zo ver komt door te improviseren. Hierdoor lever je vaak wel weer in qua prestaties over de gehele linie, als je in Europa alles moet geven.
Als er dan ff wat tegen zit weet de media weer van alles uit te kotsen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2025 door VVout -- |
|
|
|