BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 09 maart 2025 - 11:39   quote  deeplink  
Lekker doorgaan met spelers halen die nooit scoren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 maart 2025 - 00:24   quote  deeplink  
Al vaak genoeg aan gerefereerd door meerderen hier, maar de selectie gaat er heel anders uit zien volgend seizoen. Komend veel mutaties aan. Zal totaal onherkenbaar zijn als je dat afzet tegen pakweg een maand of 9 terug.

We hebben chronisch geblesseerden die zullen vertrekken. We hebben spelers die een stap willen maken. We hebben spelers die niet aan de verwachting hebben kunnen voldoen. En er zijn huurspelers die vertrekken en er is vooral ook een gigantisch aantal huurspelers dat terugkomt waar we wat mee gedaan moet worden.
Leuv
 Leuv - woensdag 12 maart 2025 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 00:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Al vaak genoeg aan gerefereerd door meerderen hier, maar de selectie gaat er heel anders uit zien volgend seizoen. Komend veel mutaties aan. Zal totaal onherkenbaar zijn als je dat afzet tegen pakweg een maand of 9 terug.

We hebben chronisch geblesseerden die zullen vertrekken. We hebben spelers die een stap willen maken. We hebben spelers die niet aan de verwachting hebben kunnen voldoen. En er zijn huurspelers die vertrekken en er is vooral ook een gigantisch aantal huurspelers dat terugkomt waar we wat mee gedaan moet worden.
En jij denkt dat wij zo'n boompje in de voortuin van de Kuip hebben staan.
1 keer eraan rammelen en de biljetten vallen eruit.
Er is wanbeleid gepleegd met het aantrekken van spelers de afgelopen 2 jaar.
Ik zie dezelfde mensen niet nu ineens wel de juiste beslissingen nemen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 maart 2025 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 08:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

En jij denkt dat wij zo'n boompje in de voortuin van de Kuip hebben staan.
1 keer eraan rammelen en de biljetten vallen eruit.
Er is wanbeleid gepleegd met het aantrekken van spelers de afgelopen 2 jaar.
Ik zie dezelfde mensen niet nu ineens wel de juiste beslissingen nemen.
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Het was meer een constatering er dat er meer aanleiding dan normaal is voor veel mutaties. Lang niet alleen vanuit het perspectief van Feyenoord, zit voor een groot deel ook bij de spelers zelf. Zijn er al een handvol die eigenlijk al vertrokken hadden willen zijn. Die wens is niet ineens verdwenen. En bij anderen is die wens ook nadrukkelijker geworden.

Grootste vraagteken is misschien nog in hoeverre doorgeselecteerd kan worden op spelers die niet weg willen. Want als zo iemand wil blijven, dan is het misschien wel realistisch dat bijvoorbeeld Ueda ook volgend jaar spits is.

De vergelijking was trouwens ook met eind vorig seizoen. We hadden dit jaar al veel veranderingen. Daar komt nog eenzelfde zomer overheen verwacht ik. Ook niet te vergeten dat er dit jaar meer spelers aardig wat wedtrijden gespeeld hebben, vanwege alle blessures. Dus als je de selectie van eind augustus 2025 vergelijkt met die van eind mei 2024, dan zie je weinig overeenkomsten.

We hadden toen een speler of 20 die je redelijkerwijs tot de kern kan rekenen:

Bijlow, Wellenreuther, Geertruida, Nieuwkoop, Trauner, Beelen, Hancko, Hartman, Lopez, Wieffer, Zerrouki, Timber, Stengs, Lingr, Minteh, Jahanbakhsh, Gimenez, Ueda, Paixao, Ivanusec.

Zeven zijn al vertrokken. Verder hebben Bijlow, Hancko, Timber, Hartman, Stengs en Ivanusec al een nadrukkelijke vertrekwens uitgesproken. Bijna allen waren ze ook al heel dicht bij een vertrek.

Verder zal Feyenoord, naast deze jongens, ook bij bijvoorbeeld Nieuwkoop en Trauner hun blessuregevoeligheid meenemen.

En bij Zerrouki en Ueda is de investering er niet uitgekomen. Vooralsnog. Dus mocht daarvan een deel terugverdiend kunnen worden. Paixao staat ook nog in nadrukkelijke belangstelling.

Niet iedereen van het lijstje zal vertrekken natuurlijk, ook omdat voor sommigen de interesse wat gezakt zijn ivm blessures.

Maar van hoeveel spelers van dat lijstje is de kans dat ze blijven duidelijk groter dan dat ze vertrekken. Wellenreuther als tweede keeper en Beelen denk ik. Nogmaals, zullen (er van uit gaande dat ze blijven) niet de enigen zijn. Maar het zal normaal gesproken een heel ander elftal zijn. In een periode van iets meer dan een jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2025 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 maart 2025 - 09:27   quote  deeplink  
En ja de echte investeringen van afgelopen transferperioden zijn nogal mislukt. Met weinig uitzonderingen eigenlijk. Soms door pech en/of blessures maar meestal omdat ze of niet goed genoeg zijn of niet in het voetbal van Feyenoord passen.

Maar goed, die discussie is al vaak gevoerd. We gaan het wel zien of deze zomer wat dat betreft meer aanleiding tot optimisme geeft. Afgelopen winter is misschien een aanzetje daartoe geweest. Moder heeft vooralsnog wel duidelijk zijn waarde. Targhalline heeft wat aardige dingen laten zien, maar nog weinig gespeeld natuurlijk. Wie weet.

Al zijn dat geen spelers die voorin ook het verschil maken. Het is recent vooral in het aanvallende en creatieve misgegaan, bij het aantrekken van spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2025 door T-FeYeN00rD --
Leuv
 Leuv - woensdag 12 maart 2025 - 11:08   quote  deeplink  
Okay. Ik ben het dus volledig met jou oneens.
De aankopen zijn helemaal niet mislukt, je hebt gewoon verkeerde spelers aangetrokken die het niveau dat wij wensen helemaal niet aankunnen. Dat had ieder visueel gehandicapte van te voren kunnen zien dus mijn zorg dat dit in de toekomst onveranderd blijft is terecht.
Wij zijn niet zo goed in omgaan met geld dus ik zou het veel meer over de boeg van de jeugd gooien met een paar gerichte kwaliteitsspelers. Wat er nu overbodig is kom je zeker niet zo snel meer vanaf en zal je ieder jaar opnieuw moeten gaan verhuren. Op de blaren zitten vanwege het wanbeleid dat gevoerd is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 maart 2025 door Leuv --
van geil
 van geil - woensdag 12 maart 2025 - 16:46   quote  deeplink  
Eens, er zijn allemaal kneuzen gehaald.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 maart 2025 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 16:46 schreef van geil het volgende:
Eens, er zijn allemaal kneuzen gehaald.
En Nadje!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 maart 2025 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 11:08 schreef Leuv het volgende:
Okay. Ik ben het dus volledig met jou oneens.
De aankopen zijn helemaal niet mislukt, je hebt gewoon verkeerde spelers aangetrokken die het niveau dat wij wensen helemaal niet aankunnen. Dat had ieder visueel gehandicapte van te voren kunnen zien dus mijn zorg dat dit in de toekomst onveranderd blijft is terecht.
Wij zijn niet zo goed in omgaan met geld dus ik zou het veel meer over de boeg van de jeugd gooien met een paar gerichte kwaliteitsspelers. Wat er nu overbodig is kom je zeker niet zo snel meer vanaf en zal je ieder jaar opnieuw moeten gaan verhuren. Op de blaren zitten vanwege het wanbeleid dat gevoerd is.
Ik weet niet of we het volledig oneens zijn, ik zie ook wel genoeg overeenkomsten in de dingen die we zeggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 maart 2025 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik weet niet of we het volledig oneens zijn, ik zie ook wel genoeg overeenkomsten in de dingen die we zeggen.
Zijn laatste 4 zinnen zijn niet echt van toepassing maar zijn
mening is precies dezelfde als de jouwe 😂
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 maart 2025 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zijn laatste 4 zinnen zijn niet echt van toepassing maar zijn
mening is precies dezelfde als de jouwe 😂
hahahaha, dacht ik dus ook - in ieder geval deels. Blijkbaar niet ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 maart 2025 - 20:50   quote  deeplink  
😂Ik kan mij in iedergeval in jullie beiden berichten vinden 👍🏻
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 maart 2025 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2025 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
😂Ik kan mij in iedergeval in jullie beiden berichten vinden 👍🏻
Oneens! ;)
tomson
 tomson - woensdag 12 maart 2025 - 21:19   quote  deeplink  
Redelijk wat overeenkomst idd,
alleen in andere volgorde en formulering hahaha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2025 - 10:01   quote  deeplink  
Willem vindt dat Sauer een goed alternatief is , mocht Paxao vertrekken.
In de zomer ....
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 maart 2025 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 10:01 schreef piet de paler het volgende:
Willem vindt dat Sauer een goed alternatief is , mocht Paxao vertrekken.
In de zomer ....
Die kun je echt niet 1 op 1 met Sauer vervangen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 11:31   quote  deeplink  
Op termijn ja, maar dtk moet er echt überhaupt kwaliteit bij zetten, Sauer heeft de kwaliteiten om na een tijd bepalende man te worden dat wel interessant spelertje.
De Pater
 De Pater - zaterdag 15 maart 2025 - 12:45   quote  deeplink  
Eerst Sem Steijn halen, is de speler die we missen!!
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 12:48   quote  deeplink  
Ook mee eens vorig jaar al, maar daar zijn mede door het twente is meningen over verdeeld haha.
De Pater
 De Pater - zaterdag 15 maart 2025 - 12:56   quote  deeplink  
Whang, Timber en Steijn op het middenveld met Targalline, Moder en Milambo erachter.. Zerrouki en Stengs afscheid nemen!!
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 13:19   quote  deeplink  
Heb je al stuk complementairder middenveld hoor, controlerend mid, een pendelaar met timber en een speler die er meer in prikt en dichter tegen de spits spelen gewend is als er daarom vraagt wordt

en positioneel zich echt goed aandient in 16 wat er altijd voor zorgt hij er wat in prikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 13:22   quote  deeplink  
Heb je al gelijk veel meer mogelijkheden je middenveld naar smaak te finetunen, zonder teveel van het zelfde te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2025 door bijft007 --
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2025 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 12:45 schreef De Pater het volgende:
Eerst Sem Steijn halen, is de speler die we missen!!
Die had er al moeten zijn.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 14:31   quote  deeplink  
Vorig seizoen eigenlijk al moeten halen omdat er nu grote kans is hij ergens grotere comp aan de slag kan

maar mits dtk het aandurft om 10-13 milj neer te leggen is er al wel een strijd en beetje verstandige zaakwaarnemer (wat zelden is) praat hem eerst naar topclub nl bijvoorbeeld toe

in plek naar de Aston villa,s van deze wereld wat echt nog te hoge stap is top premier league maar ook nog veel andere clubs uit premier league omdat ze op die posities vaak echt een kanjer hebben lopen maar ook nog top Italië waarschijnlijk,, beter een Kuyt carrière waar je het opbouwt.

piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2025 - 15:14   quote  deeplink  
Denken we nu heus dat Twente deze speler aan ons gaat verkopen ?
Met onze kruideniers mentalteit?
En dan die boeven van Twente ?
Misschien krijgen we iets terug voor zerrouki
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 15:38   quote  deeplink  
Zerrouki ging uiteindelijk ook naar ons hoor, was de speler van twente, enige is dat er altijd meer clubs markt zijn voor scorende spelers, want iedereen zoekt scorende spelers op enig niveau en kosten meer.

Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 maart 2025 - 15:40   quote  deeplink  
Steijn is te laat nu
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 15:43   quote  deeplink  
Klopt, die heeft teveel keus nu buitenland en kan al op zeker ergens cashen, verstandig is een 2e maar geld is belangrijkste in voetbal.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 maart 2025 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 12:48 schreef bijft007 het volgende:
Ook mee eens vorig jaar al, maar daar zijn mede door het twente is meningen over verdeeld haha.
Is al weer 2 jaar geleden zelfs dat wij het over Steijn hadden.
Toen nog goedkoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2025 door Leon FR1908 --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 15 maart 2025 - 15:45   quote  deeplink  
Zolang al geleden leon😯 zou kunnen hoor time flies
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2025 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is al weer 2 jaar geleden zelfs dat wij het over Steijn hadden.
Toen nog goedkoop
Dat was Maurice ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 maart 2025 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 15:45 schreef bijft007 het volgende:
Zolang al geleden leon😯 zou kunnen hoor time flies
Ja absoluut haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 maart 2025 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 15:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat was Maurice ;)
Ik denk zelfs nog voor Maurice 😂
R()b
 R()b - zondag 16 maart 2025 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:
Steijn is te laat nu
Veel en veel te laat.
Vorig jaar nog op te halen met een contractje van 1 jaar.
Maar ja ome Dennis luisterde niet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 maart 2025 - 12:37   quote  deeplink  
Ik denk ook dat hij bij ons niet zal slagen
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 maart 2025 - 12:41   quote  deeplink  
Denk dat het best kan werken. Maar 10 m voor een eredivisie speler?
bijft007
 bijft007 - zondag 16 maart 2025 - 12:46   quote  deeplink  
Ik denk dat het zon speler is die mede door werklust (voorbeeld is Kuyt) wel gewaardeerd gaat zijn of worden en hoe hij positioneert (til) altijd wel aan goals komt, als is het vanaf de bank want we hebben er ook na vertrek paar subs die dat konden nu echt geen 1, (mee) voetballend kan het allemaal nog beter hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2025 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 maart 2025 - 12:55   quote  deeplink  
Been zei t geloof ik...

Met een Mexicaans paspoort had ie allang in De Kuip gespeeld..
van geil
 van geil - zondag 16 maart 2025 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 12:55 schreef Cruzcontrol het volgende:
Been zei t geloof ik...

Met een Mexicaans paspoort had ie allang in De Kuip gespeeld..
Kraaij ook, en die zei erbij dat hij wist dat hij graag had gewild.
ar
 ar - zondag 16 maart 2025 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 12:41 schreef MightyAce het volgende:
Denk dat het best kan werken. Maar 10 m voor een eredivisie speler?
8 miljoen (zoekie)voor een speler die er niks van kan?
Kun je deze wel gokken..
Geld moet rollen joh😄
ar
 ar - zondag 16 maart 2025 - 14:18   quote  deeplink  
Alleen ik gun twente geen euro
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 maart 2025 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 14:17 schreef ar het volgende:

[..]

8 miljoen (zoekie)voor een speler die er niks van kan?
Kun je deze wel gokken..
Geld moet rollen joh😄
Of juist een teken dat we dat niet meer moeten doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 maart 2025 - 13:52   quote  deeplink  
Carranza bij Besiktas genoemd.
Leuv
 Leuv - donderdag 20 maart 2025 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2025 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:
Steijn is te laat nu
Nooit doen. Handelingssnelheid is te traag. Leuk voor die ponyclub maar niets voor ons.
kriebel70
 kriebel70 - donderdag 20 maart 2025 - 14:41   quote  deeplink  
tja stein gaat wel veel geld opbrengen , heeft pit , werkt hard en maakt doelpunten ...nou ja meestal, zakelijk zou ik het doen .... beter worden onder onze technische staf ..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 20 maart 2025 - 15:58   quote  deeplink  
Steijn, 2 miljoen plus Zezoefi...
van geil
 van geil - donderdag 20 maart 2025 - 19:26   quote  deeplink  
Twee elftallen lozen.
kenny
 kenny - donderdag 20 maart 2025 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk ook dat hij bij ons niet zal slagen
dat denk ik ook , hij wordt momenteel heel erg gehypet ,scoort inderdaad makkelijk maar in het meevoetballen moet ik het nog allemaal zien zeker als hij bij ons wat weer een stapje hoger is
kenny
 kenny - donderdag 20 maart 2025 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2025 - 19:26 schreef van geil het volgende:
Twee elftallen lozen.
pffff inderdaad , er komen weer 2 busladingen terug van hun verhuur periode deze zomer , die te kloese heeft er toch wel weer een teringzooi van gemaakt en een hoop geld over de balk gegooid
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 20 maart 2025 - 20:12   quote  deeplink  
Je heb gewoon een kutselectie, zoals een paar alwetenden hier suggereren.
1-3 bij Benfica
3-3 bij Manchester City
4-2 tegen Sparta Praag
3-0 thuis tegen Bayern
1-0 thuis tegen Milan
1-1 bij Milan

Bijna alle wedstrijden met vele basisspelers geblesseerd.
Ja, je heb door die doordeweekse belasting veel punten verspeeld.
Maar zeggen dat er de afgelopen 2 jaar slecht is ingekocht kan niet, dan zie je het totaalplaatje niet of wil je het niet zien.
Wees realistisch.

Prikken, die beste man heeft gewoon niet gepast bij Feyenoord, die heeft door zijn wijzigingen, vele ook noodgedwongen, veel te weinig punten gehaald.

Ga kijken op trainingsdagen, ga mee naar uitwedstrijden, ook europees en zoek de ttainingen op. Verdiep je in wat er echt speelt i.p.v negatief alles te benaderen.
2-6 uit bij Twente

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

1.0078649