|
|
Frobin1974
|
|
|
2-3 bij Girona vergeet ik nog. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
2-3 bij Girona vergeet ik nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2025 - 19:47 schreef kenny het volgende:[..] pffff inderdaad , er komen weer 2 busladingen terug van hun verhuur periode deze zomer , die te kloese heeft er toch wel weer een teringzooi van gemaakt en een hoop geld over de balk gegooid Die passen niet in de caravan van Trauner. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2025 - 19:47 schreef kenny het volgende:[..] pffff inderdaad , er komen weer 2 busladingen terug van hun verhuur periode deze zomer , die te kloese heeft er toch wel weer een teringzooi van gemaakt en een hoop geld over de balk gegooid Pedersen ws niet meer terug lijkt t.
uiteindelijk besloot Torino om de mandekker op huurbasis over te nemen. Mits Il Toro dit seizoen niet degradeert uit de Serie A, is de club verplicht om de koopoptie van 3,5 miljoen euro te lichten. Het ziet er sterk naar uit dat dat ook gaat gebeuren, want Torino bezet met 38 punten momenteel plek 11 in de competitie. Dat is een voorsprong van liefst zestien punten op nummer achttien Empoli. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En weer uitzicht op de 3e plaats. Zat ff wat tegen, maar Europees records gebroken. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2025 - 20:12 schreef Frobin1974 het volgende:Je heb gewoon een kutselectie, zoals een paar alwetenden hier suggereren. 1-3 bij Benfica 3-3 bij Manchester City 4-2 tegen Sparta Praag 3-0 thuis tegen Bayern 1-0 thuis tegen Milan 1-1 bij Milan Bijna alle wedstrijden met vele basisspelers geblesseerd. Ja, je heb door die doordeweekse belasting veel punten verspeeld. Maar zeggen dat er de afgelopen 2 jaar slecht is ingekocht kan niet, dan zie je het totaalplaatje niet of wil je het niet zien. Wees realistisch. Prikken, die beste man heeft gewoon niet gepast bij Feyenoord, die heeft door zijn wijzigingen, vele ook noodgedwongen, veel te weinig punten gehaald. Ga kijken op trainingsdagen, ga mee naar uitwedstrijden, ook europees en zoek de ttainingen op. Verdiep je in wat er echt speelt i.p.v negatief alles te benaderen. 2-6 uit bij Twente Topteactie baasje..💪 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 maart 2025 - 20:12 schreef Frobin1974 het volgende:Je heb gewoon een kutselectie, zoals een paar alwetenden hier suggereren. 1-3 bij Benfica 3-3 bij Manchester City 4-2 tegen Sparta Praag 3-0 thuis tegen Bayern 1-0 thuis tegen Milan 1-1 bij Milan Bijna alle wedstrijden met vele basisspelers geblesseerd. Ja, je heb door die doordeweekse belasting veel punten verspeeld. Maar zeggen dat er de afgelopen 2 jaar slecht is ingekocht kan niet, dan zie je het totaalplaatje niet of wil je het niet zien. Wees realistisch. Prikken, die beste man heeft gewoon niet gepast bij Feyenoord, die heeft door zijn wijzigingen, vele ook noodgedwongen, veel te weinig punten gehaald. Ga kijken op trainingsdagen, ga mee naar uitwedstrijden, ook europees en zoek de ttainingen op. Verdiep je in wat er echt speelt i.p.v negatief alles te benaderen. 2-6 uit bij Twente Kijk het rijtje clubs eens waar je op doelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het probleem van Feyenoord al jaren, maar dit jaar nog meer, is moeten spelen tegen elftallen die compact spelen en teruggetrokken spelen.
Als er meer ruimte is, zoals alle clubs hierboven, gaat het wel goed.
Er is gewoon rampzalig ingekocht de laatste twee jaar. Veel te weinig creativiteit en veel te weinig doelpunten. Vrijwel iedereen hier op het forum zei dit juni, juli, augustus en september al. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 - 11:29 schreef MMM het volgende:Het probleem van Feyenoord al jaren, maar dit jaar nog meer, is moeten spelen tegen elftallen die compact spelen en teruggetrokken spelen. Als er meer ruimte is, zoals alle clubs hierboven, gaat het wel goed. Er is gewoon rampzalig ingekocht de laatste twee jaar. Veel te weinig creativiteit en veel te weinig doelpunten. Vrijwel iedereen hier op het forum zei dit juni, juli, augustus en september al. Ja, behalve dat we dit nog niet echt in zijn volledig wasdom hebben kunnen zien. Simpelweg omdat het gewoon een kut seizoen was met meer dan een half elftal in de lappenmand.
Maar dan nog was t niet voldoende denk ik, maar minder slecht dan we er nu voorstaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 - 11:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, behalve dat we dit nog niet echt in zijn volledig wasdom hebben kunnen zien. Simpelweg omdat het gewoon een kut seizoen was met meer dan een half elftal in de lappenmand. Maar dan nog was t niet voldoende denk ik, maar minder slecht dan we er nu voorstaan. Ook eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 - 11:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, behalve dat we dit nog niet echt in zijn volledig wasdom hebben kunnen zien. Simpelweg omdat het gewoon een kut seizoen was met meer dan een half elftal in de lappenmand. Maar dan nog was t niet voldoende denk ik, maar minder slecht dan we er nu voorstaan. Is grotendeels toch echt te danken aan veel te weinig keuze. Dus rampzalig beleid bovenin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 maart 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 - 11:38 schreef van geil het volgende:[..] Is grotendeels toch echt te danken aan veel te weinig keuze. Dus rampzalig beleid bovenin Daar ben ik t gedeeltelijk zeker mee eens |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Paixao voor de hoofdprijs verkopen en van Bommel zien aan te trekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jaaaaa maar jij was toch diegene die echte top wil binnenhalen ......is hij dat ?? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 - 16:01 schreef piet de paler het volgende:Jaaaaa maar jij was toch diegene die echte top wil binnenhalen ......is hij dat ?? Absoluut. Mijnands ook. Die vind ik beter dan Steijn,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voetballend zoiezo eens, scorend vermogen daarintegen absoluut niet
Alleen is het zo dat je Steijn namelijk ook niet alleen voor het voetballende vermogen haalt,, maar puur omdat hij eigenlijk vaak als 2e spits aansluit/fungeert en gewoon omdat hij op meest gekke manieren goals maakt voor je
is altijd handig en gezien ons spel (wat bij vlagen gewoon al prima is) meest broodnodig in de 16 zon type omdat er qua type niet zo 1 loopt bij ons die wedstrijd daardoor om kan draaien zeg maar
in het verleden wel zulke types gehad maar geen voor terug gehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zat trouwens net is te kijken naar v bommel,, die is er intussen ook al 2,5 maand uit, voelt niet lekker gezien ons jaar😂
en wat me nog het meest verbaasde was zn al erg hoge transfer waarde (8 milj😯) waar hij eigenlijk als broekie daarvoor te weinig heeft laten zien dit jaar en vorige nog zeker voor zon hoge waarde
je zag absoluut zn talent hoor bij vlagen en heeft zn naam ook mee als zoon Mark wat mee speelt natuurlijk maar dat viel op,, dus kunnen gewoon al vet veel vragen contract af te kopen met zn 20 jaar (10-15 misschien wel) voor een voetballer wat nog geheel aan carrière zowat moet beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 - 17:35 schreef bijft007 het volgende:Zat trouwens net is te kijken naar v bommel,, die is er intussen ook al 2,5 maand uit, voelt niet lekker gezien ons jaar😂 en wat me nog het meest verbaasde was zn al erg hoge transfer waarde (8 milj😯) waar hij eigenlijk als broekie daarvoor te weinig heeft laten zien dit jaar en vorige nog zeker voor zon hoge waarde je zag absoluut zn talent hoor bij vlagen en heeft zn naam ook mee als zoon Mark wat mee speelt natuurlijk maar dat viel op,, dus kunnen gewoon al vet veel vragen contract af te kopen met zn 20 jaar (10-15 misschien wel) voor een voetballer wat nog geheel aan carrière zowat moet beginnen. Slechte investering inmiddels. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie zouden jullie behouden , welke da basis moeten gaan vormen voor het nieuwe seizoen. Rekening houden met vertrek gehuurde spelers, en vertrek van bv Paxao, Hancko En een van de keepers ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 - 11:29 schreef MMM het volgende:Het probleem van Feyenoord al jaren, maar dit jaar nog meer, is moeten spelen tegen elftallen die compact spelen en teruggetrokken spelen. Als er meer ruimte is, zoals alle clubs hierboven, gaat het wel goed. Er is gewoon rampzalig ingekocht de laatste twee jaar. Veel te weinig creativiteit en veel te weinig doelpunten. Vrijwel iedereen hier op het forum zei dit juni, juli, augustus en september al. Dat is moeilijk voetballen voor iedereen, zeker als je continue een ander elftal noodgedwongen moet opstellen. In de seizoenen hiervoor ging het ook moeilijk in veel van zulk soort wedstrijden, maar toen pakte je 8 van de 10 wedstrijden wel 3 punten tegen zulke tegenstanders. Er is absoluut niet rampzalig ingekocht, hoe kan je dat nou beweren/ weten? De beste spelers hebben nooit 2 wedstrijden met elkaar gespeeld, elke keer weer een andere formatie met elke keer weer andere en dan vaak mindere spelers. Het is gewoon niet reëel zoals er over gedacht wordt. Ik blijf erbij, als we een fitte selectie hebben zijn we top 2. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2025 - 15:14 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Dat is moeilijk voetballen voor iedereen, zeker als je continue een ander elftal noodgedwongen moet opstellen. In de seizoenen hiervoor ging het ook moeilijk in veel van zulk soort wedstrijden, maar toen pakte je 8 van de 10 wedstrijden wel 3 punten tegen zulke tegenstanders. Er is absoluut niet rampzalig ingekocht, hoe kan je dat nou beweren/ weten? De beste spelers hebben nooit 2 wedstrijden met elkaar gespeeld, elke keer weer een andere formatie met elke keer weer andere en dan vaak mindere spelers. Het is gewoon niet reëel zoals er over gedacht wordt. Ik blijf erbij, als we een fitte selectie hebben zijn we top 2. Meningen verschillen.
Ik vind dat er wel rampzalig is ingekocht. Te weinig creativiteit. Te weinig doelpunten. Veel te krappe selectie. Gelukkig VOOR september al gezegd, dus ben geen hypocriet die zijn gelijk wil halen na dit hopeloze seizoen. Dit zag je al van mijlenver aankomen.
Zerrouki, Ivanusec en Ueda zijn gigantische miskopen. Dat is al bijna 30 miljoen. En ja, Ueda was zijn laatste wedstrijd goed. Maar dat is wat karig, 1 potje in 2 jaar
En dan Nieuwkoop, Carranza, Osman, Nadje van de huidige selectie. Van de huurspelers is alleen Sauer en mogelijk Zechiël bruikbaar, de rest kan weg. Zitten ook veel aankopen bij.
Gonzalez ook nog niet weg van trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt hoor, er zijn ook spelers gehaald die niet renderen, maar ook zeker spelers die wel een versterking blijken. Osman is huur, nooit meer aan beginnen. Caranza valt vies tegen. Nadje was gokje, gewoon snel weg doen. Gokje mag wat mij betreft wel 1x per jaar. Nieuwkoop, veel geblesseerd, kan hij ook niet veel aan doen. Heeft wat mij betreft zeker wel waarde (gehad) |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Gonzalez, die wil ik een aantal wedstrijden acheter elkaar zien spelen, tot nu toe weinig kans gehad en ook weinig laren zien inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik denk dat je zonder Nieuwkoop niet zo ver had gekomen in de CL, dus die heeft zich zeker verdienstelijk gemaakt in de wedstrijden dat ie de aanjager was aan die kant. Heeft hem ook veel gekost en staat daardoor weer langs de kant, maar met Read een geweldige plaatsvervanger nu. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Prrcies, zo zie ik het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat degenen die voor September aangegeven hebben dat er te weinig creativiteit en doelpunten is ingekocht nu gelijk hebben, maar dat degenen die hoop hadden dat dit wel eens mee zou kunnen vallen dit nooit hebben kunnen zien. Wat ik wel zeggen is dat dit echt zo'n rampzalig seizoen was, dat als je Mbappé, Rice en Salah bijvoorbeeld gekocht had afgelopen zomer, ze waarschijnlijk alle drie stuk gegaan waren en we alsnog nu derde stonden. Hier valt geen beleid op te maken, behalve misschien in de keuze van de hoofdcoach want dat is achteraf misschien het meest slechte geweest. Al geloof ik niet dat hij de grootste invloed was op de eerste blessuregolf. Wel voor dat deze voort bleef duren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2025 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat degenen die voor September aangegeven hebben dat er te weinig creativiteit en doelpunten is ingekocht nu gelijk hebben, maar dat degenen die hoop hadden dat dit wel eens mee zou kunnen vallen dit nooit hebben kunnen zien. Wat ik wel zeggen is dat dit echt zo'n rampzalig seizoen was, dat als je Mbappé, Rice en Salah bijvoorbeeld gekocht had afgelopen zomer, ze waarschijnlijk alle drie stuk gegaan waren en we alsnog nu derde stonden. Hier valt geen beleid op te maken, behalve misschien in de keuze van de hoofdcoach want dat is achteraf misschien het meest slechte geweest. Al geloof ik niet dat hij de grootste invloed was op de eerste blessuregolf. Wel voor dat deze voort bleef duren. Niet? Wie is er dan verantwoordelijk voor de staf? Als ik zag bij trainingen hoe Prutske dit aanpakte dan lachte ik bijna de ballen uit mijn broek. Die kluns had er echt geen verstand van en liet zich van alles wijs maken door bepaalde fysieke coaches. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle internationals weer brak terug behoudens Hancko. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bert Konterman, kenner. Eindelijk eens een ander, realistisch geluid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Guilherme zou dat echt waar zijn 19 jarige Brazilliaanse aanvaller 3o milj ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar heb jij iets gehoord of gelezen van Bert Konterman maat? Ben wel nieuwsgierig wat je bedoel met wat hij gezegd heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 26 maart 2025 - 16:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waar heb jij iets gehoord of gelezen van Bert Konterman maat? Ben wel nieuwsgierig wat je bedoel met wat hij gezegd heeft. Dat Steijn tekort komt voor alles boven Twente, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh oke ging het daar over. Ja wel mee eens ,scoort veel maar het meevoetballen is er niet echt ingekomen het laatste halfjaar. Ik denk ook dat hij tekort komt. Thx voor je reactie 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit schijnt toch serieus te zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is dat die van dat liedje over Breezer ananas? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je van die muziek houd ....jij je zin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uberhaupt iets kopen bij die wannabe Duitsers staat mij tegen. Die directeur blijft het hoog in zijn bol hebben |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Steijn wordt al langere tijd naar voren geschoven als een interessante speler voor Feyenoord. In een video-item van Voetbal International wordt de huidige topscorer van de Eredivisie ook in verband gebracht met de Rotterdamse club. "Ik denk dat Feyenoord wel een poging gaat ondernemen", is Krabbendam duidelijk. De clubwatcher krijgt vervolgens de vraag of hij intern bij Feyenoord heeft gevraagd of Steijn een optie is. "Jawel. Ik zeg toch niet voor niks: misschien gaan ze wel een poginkje wagen?"
Daarmee lijkt Krabbendam te zinspelen op het feit dat Steijn daadwerkelijk in beeld is in De Kuip. "Volgens mij zijn ze bij Feyenoord wel overtuigd dat hij het aankan", zegt Krabbendam later nog over Steijn. "Het is ook zo: als je dit twee jaar achter elkaar doet, is het toch geen toeval meer? Ik ben ervan overtuigd dat hij dit op alle niveau's kan, want hij weet gewoon op de een of andere manier waar de bal gaat vallen. Hij staat goed gepositioneerd. Dat is iets: dat kun je niet leren, dat heb je."
De journalist ziet dat de huidige nummer vier van de Eredivisie sowieso al bezig is met volgend seizoen. "Ze hebben Moder en Targhalline al gehaald richting volgend seizoen. Ze zijn echt al bezig met volgend seizoen, ook omdat ze ervan uitgaan dat bijvoorbeeld Timber en Zerrouki weggaan. Maar er is nog veel meer werk aan de winkel. In dat kader past het wel dat ze al denken aan een doelpuntenmaker. Het is ook niet voor niks dat ze weer uitkomen bij Guilherme, terwijl ze nog steeds om de zoveel tijd naar die spits van Göztepe (Rômulo, red.) gaan om de banden warm te houden. Ze zijn echt wel bezig met de invulling van de selectie van volgend seizoen." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hou toch eens op met die Steijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Betere spitsen motten we hebben |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: +1 Precies. Hij is niet goed genoeg en het spekt alleen maar de kas van die ponyclub. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nogal fantasieloos ja. Wordt ook nogal luchtig over gedaan, alsof Feyenoord even een inkomend transferrecord moet gaan neerleggen voor zo'n speler. Ik ben ook niet overtuigd dat hij op een hoger niveau ook zoveel blijft scoren. Bovendien, buiten zijn goals om, vind ik dat er weinig overblijft.
Ik zie momenteel vooral een variant op Til. Die scoorde ook een hoop en werkte hard, maar werd nooit onomstreden basispeler op een hoger niveau in het buitenland, Feyenoord en PSV.
Als je hem al had willen halen, dan had je dat een paar jaar terug moeten doen. Voor een paar miljoen kan je misschien het risico nemen. Voor 10-15 miljoen totale waanzin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien wel meer trouwens, mocht er geen afspraak gemaakt zijn tussen Twente en Steijn. Dan zal de vraagprijs eerder 15 tot 20 miljoen zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik heb em tegen ons eens echt gevolgd, maar vond 't niets bijzonders.
Doelpunten maken doet ie wel, en daar ontbreekt t wel aan op ons middenveld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Maar hebben al vacatures genoeg:
Betrouwbare keeper, die gewoon een heel seizoen er staat. Een jongere versie van Trauner zijnde een opbouwende verdediger. Een baas als Hancko. Scorende middenvelder. Een spits waar je van op aan kunt.
Om maar wat te noemen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ajax is met 17 miljoen voor de tiende keer op rij de club die het meest betaald aan makelaars. In 2023/2024 waren de Amsterdammers in hun eentje goed voor 34 procent van al het geld dat werd overgemaakt naar zaakwaarnemers. Feyenoord is met 10,1 miljoen euro goed voor het zilver en het brons gaat niet naar PSV (5,7 miljoen), maar AZ met 7,7 miljoen euro.
Toch veel geld wat gewoon uit het voetbal verdwijnt. 10 miljoen bij ons, zal nu wel niet minder zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2025 - 17:13 schreef Cruzcontrol het volgende:Maar hebben al vacatures genoeg: Betrouwbare keeper, die gewoon een heel seizoen er staat. Een jongere versie van Trauner zijnde een opbouwende verdediger. Een baas als Hancko. Scorende middenvelder. Een spits waar je van op aan kunt. Om maar wat te noemen. Om daar allemaal voltreffers voor te halen is wel een heel serieus boodschappenlijstje.. Ik weet ook dat t nodig is hoor, alles staat of valt met de eindklassering en of evt kwalificatie CL. |
|
|
|