|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2025 - 15:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 2 wedstrijden achter elkaar de betere op het veld en nog zo jong maar een echte kerel met een gigantisch overzicht en controle . Zie hem liever komen dan Steijn. mee eens , steijn pikt zijn doelpuntjes mee maar voetballend ben ik niet kapot van hem , die valente laat het voetballend wel zien , mooie techniek en overzicht en nog maar 21 jaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dat is geen gok ?????? Je denkt toch niet dat je deze speler kan kopen voor 1 milj
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2025 - 18:45 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , steijn pikt zijn doelpuntjes mee maar voetballend ben ik niet kapot van hem , die valente laat het voetballend wel zien , mooie techniek en overzicht en nog maar 21 jaar En scoort niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spelers met een goed fysiek, gewend aan n druk programma,en goals. Daar moeten we naar op zoek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze had je al eerder op moeten pikken. Nu is t te laat/duur |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor kan nog steeds voor minder dan de helft van Steijn opgehaald worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2025 - 18:45 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , steijn pikt zijn doelpuntjes mee maar voetballend ben ik niet kapot van hem , die valente laat het voetballend wel zien , mooie techniek en overzicht en nog maar 21 jaar Genot om naar te kijken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deze zou in ons systeem denk ik op positie timber moeten, en niet structureel percee op 10, idem milambo sporadisch op 10, een scorende 10 of zogezegd 2e spits die vanaf basis of als invaller laatste fases wedstrijden kan beslissen moet er eigelijk ook echt wel komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tussen de linies is deze wel echt goeie voetballert eens,,en die zijn altijd welkom goeie creatieve spelers die een voor assist of assist ken geven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: De Jong Oranje-speler heeft nog een contract tot medio 2028 bij FC Groningen, maar staat er dus goed op. "Na de wedstrijd in De Kuip kwamen er ook spelers en stafleden van Feyenoord naar me toe en dan gaat het wel ergens over. Ik ga niet precies zeggen wat er dan wordt besproken, maar het zijn wel mooie dingen. Ik word er wel blij van", onthult spelmaker Valente.
Wie weet.... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi is dat, dat zegt ook wel dat hij in het veld echt indruk maakte op de spelers, wel allemaal in het voordeel van grunn, hoe meer in de picture hoe meer ze geneigt zijn te vragen💰 en blijft een gigantische stap van zon club naar top 3.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2025 - 20:09 schreef van geil het volgende:Spelers met een goed fysiek, gewend aan n druk programma,en goals. Daar moeten we naar op zoek. eens , maar als die valente ook nog eens scorend vermogen had zat hij al in het buitenland , deze jongen is nog maar 21 zit nog erg veel rek in daarbij in een top drie ploeg die vaker op de helft van de tegenstander speelt komen zijn kansen om doelpunten te maken ook te goede |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2025 - 10:21 schreef bijft007 het volgende:Mooi is dat, dat zegt ook wel dat hij in het veld echt indruk maakte op de spelers, wel allemaal in het voordeel van grunn, hoe meer in de picture hoe meer ze geneigt zijn te vragen💰 en blijft een gigantische stap van zon club naar top 3. Is ook, maar een exotische speler uit Verweggistan heeft ook weer de nodige aanpassingsproblemen.
Valente is heel andere speler als Steijn, allebei types die we zeker kunnen gebruiken en complementair aan elkaar zijn.
Is niet of/of, maar en/en...
Dan heb je al iets moois met Hwang, Moder, Milambo, Steijn en Valente. En lijken mij fitte gasten ook.
Financieel weet ik niet, maar liever dit dan weer 10 onbekende exoten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb liever gewoon iemand die er meteen staat. Valente doet t leuk bij Groningen. Maar is gewoon net zo'n gok als een 'exoot'.
Daarnaast. Is t wel eens lekker om gewoon G/A in te kopen. Daar blinkt ie voor een aanvaller niet echt in uit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Denk dat je dat met deze 2 beiden binnenhaalt.
En voor mij minder een gok dan een exoot die alleen al een jaar moet aanpassen aan ander continent.
Maar ik laat me graag verrassen hoor.
En mijn punt is ook dat nu vaak Valente wordt afgewogen tegen Steijn, terwijl ze wat mij betreft complementair zijn.
En moeten niet WEER onderbezet aan 't seizoen beginnen, met weer een blessure lawine als gevolg.
Maar ik zit niet vast aan de namen Steijn en Valente, andere opties ook welkom. Maar graag op tijd EN fit! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2025 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:Ik heb liever gewoon iemand die er meteen staat. Valente doet t leuk bij Groningen. Maar is gewoon net zo'n gok als een 'exoot'. Daarnaast. Is t wel eens lekker om gewoon G/A in te kopen. Daar blinkt ie voor een aanvaller niet echt in uit. Precies dit.
Leuke voetballer maar op #10 wil je goals en assists. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Al het goede voetbal bij Groningen komt bij hem en Kwakman vandaan. Scoren leert hij bij ons wel en assists geven.
Word een waanzinnige speler bij ons maatje haha |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2025 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Al het goede voetbal bij Groningen komt bij hem en Kwakman vandaan. Scoren leert hij bij ons wel en assists geven. Word een waanzinnige speler bij ons maatje haha Zo ist😎😎😎 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2025 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Al het goede voetbal bij Groningen komt bij hem en Kwakman vandaan. Scoren leert hij bij ons wel en assists geven. Word een waanzinnige speler bij ons maatje haha Ik weet het niet. Te veel uitgegeven aan middelmaat uit de subtop de laatste jaren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat ok vooral hoop dat er OP TIJD spelers gehaald worden dit keer, zodat we hey seizoen eens fatsoenlijk kunnen beginnen.
Beter een miljoen meer betalen dan wachten op de koopjeskrant op deadline day.
Is al vaak duurkoop gebleken. Zorg voor een goede kern bij de start, elimineert aal die huur chaos, sterke kern 23 spelers, aangevuld met eigen jeugd.
De focus op Feyenoord 1 en de jeugd opleiding.
Dat is waar al t geld uiteindelijk verdiend wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Spreekt ook een aardig woordje Nederlands. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Geboren en getogen, heeft ie al voor op de volgende van over de oceaan gehaalde speler. Ben je altijd een jaar aan kwijt.
En weet wel iets van Pasta... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi ,ik zeg halen en eerst een jaartje laten acclimaticeren. Ondanks zijn goede Nederlands 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu in beeld, nu nog eens paar wedstrijden volgen. |
|
|
|