|
|
Stylzz
|
|
|
Is allemaal koffiedik kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet echt natuurlijk. Geweldige afmaker, als hij zijn vuile meters kan maken om steeds voor de goal te komen. Daar moet je je spel dan wel wat op afstemmen, en hem daarvoor ontlasten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente speelt inderdaad anders dan wij. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je moet hem iig niet vergelijken met szymanski of een Stengs ofzo die op hun best meer middenvelder met fluwelen pass zijn, deze komt eerder qua type (zelfde niveau gaat het dan niet over) in de buurt van Kuyt immers en til enzo al werd Kuyt overal wel neergezet in zn carriere maar qua karakter lijkt hij zo wel een kopie
Hij is Meer aanvaller dan middenvelder eigenlijk,, iets wat we dit seizoen voor die plek juist andersom hebben lopen dus als iets geforceerd moest worden had je er niet iets voor laatste kwartier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is het zeker . Het hangt allemaal van de plannen af van Robin en de uitvoering daarvan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En wie blijft of gaat. Al zijn sommige posities sws aam vernieuwing en of versterking toe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moussa zou dus ook zo maar een vertrekker kunnen worden deze zomer. Al weet ik niet of clubs werkelijk concreet zijn of hij gewoon een pushende zaakwaarnemer heeft die bommetjes dropt in de media. Z'n genoemde transferwaarde vind ik wel behoorlijk tegenvallen met 12 miljoen, zeker met nog 4 jaar contract. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoor en lees dat er leegloop zou komen,, maar betwijfel het en ja de verhuurden en overbodigen dat zekers
en zeker van de basis moet ik het maar zien,, puur omdat het nogal blessure jaar is geweest zou het op dat vlak niet ongunstig uit kunnen komen, buiten hancko die je op 1 zet voor een transfer en wel echt aan de beurt is normaliter
idem paixao moet ik de rest echt nog zien,, wel de 2 meest belangrijke nu in aanvallend en verdedigend opzicht dat is waar natuurlijk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Buiten Slory en Sauer, die kunnen het nu laten zien. Salaris huishouding mag ook wel gebalanceerd worden, dure bankzitters lozen dus. Overbodigen moet je nog maar zien dat je die kwijtraakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook daar moet je nu al mee beginnen en in werking zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben 15 spelers verhuurd. En 32 spelers in de huidige selectie. Dat zijn er dus serieus 47. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Terwijl we in de realiteit amper 11 volwaardige spelers konden opstellen. Dat zegt toch wat he. |
|
|
|