|
|
Stylzz
|
|
|
Is allemaal koffiedik kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet echt natuurlijk. Geweldige afmaker, als hij zijn vuile meters kan maken om steeds voor de goal te komen. Daar moet je je spel dan wel wat op afstemmen, en hem daarvoor ontlasten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente speelt inderdaad anders dan wij. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je moet hem iig niet vergelijken met szymanski of een Stengs ofzo die op hun best meer middenvelder met fluwelen pass zijn, deze komt eerder qua type (zelfde niveau gaat het dan niet over) in de buurt van Kuyt immers en til enzo al werd Kuyt overal wel neergezet in zn carriere maar qua karakter lijkt hij zo wel een kopie
Hij is Meer aanvaller dan middenvelder eigenlijk,, iets wat we dit seizoen voor die plek juist andersom hebben lopen dus als iets geforceerd moest worden had je er niet iets voor laatste kwartier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is het zeker . Het hangt allemaal van de plannen af van Robin en de uitvoering daarvan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En wie blijft of gaat. Al zijn sommige posities sws aam vernieuwing en of versterking toe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moussa zou dus ook zo maar een vertrekker kunnen worden deze zomer. Al weet ik niet of clubs werkelijk concreet zijn of hij gewoon een pushende zaakwaarnemer heeft die bommetjes dropt in de media. Z'n genoemde transferwaarde vind ik wel behoorlijk tegenvallen met 12 miljoen, zeker met nog 4 jaar contract. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoor en lees dat er leegloop zou komen,, maar betwijfel het en ja de verhuurden en overbodigen dat zekers
en zeker van de basis moet ik het maar zien,, puur omdat het nogal blessure jaar is geweest zou het op dat vlak niet ongunstig uit kunnen komen, buiten hancko die je op 1 zet voor een transfer en wel echt aan de beurt is normaliter
idem paixao moet ik de rest echt nog zien,, wel de 2 meest belangrijke nu in aanvallend en verdedigend opzicht dat is waar natuurlijk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Buiten Slory en Sauer, die kunnen het nu laten zien. Salaris huishouding mag ook wel gebalanceerd worden, dure bankzitters lozen dus. Overbodigen moet je nog maar zien dat je die kwijtraakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook daar moet je nu al mee beginnen en in werking zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben 15 spelers verhuurd. En 32 spelers in de huidige selectie. Dat zijn er dus serieus 47. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Terwijl we in de realiteit amper 11 volwaardige spelers konden opstellen. Dat zegt toch wat he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We zitten inmiddels ook nog maar een paar miljoen onder de salarisbegroting van Ajax. Dat vind ik eigenlijk wel heel bijzonder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zolang te Kloese er zit als TD zit er geen beleid in en idee achter. Wil je daadwerkelijk stappen zetten dan zal er ten eerste een goede TD moeten worden aangetrokken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Steijn doet me denken aan Andre Hoekstra uit de ploeg van 84. Scoorde toen ook veel goals als beperkte voetballer.
Goede speler om er bij te hebben. Eigenlijk ook geen keus tussen hem of Valente, moet beide smaken in je selectie hebben. Niet of/of maar en/en.
Los van deze 2 namen trouwens maar je moet gewoon een sterke selectie aan start seizoen hebben. Geen kwantiteit, maar kwaliteit.
Grote schoonmaak met de grove bezem in selectie en dat verhuur waterhoofd.
Focus op Feyenoord één, de rest is bijzaak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou er wel vrolijk van worden als ze beiden gehaald zouden worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Steijn kan mogelijk ook naar Italië. Lekker laten gaan voor dat geld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Top, doorpakken Inter en Roma.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie ik Twente niet doen. Die betalen alles in 4 jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik vind eigenlijk Valente veel meer gok, zeker je veel gaat over betalen voor hem van toch een laagvlieger wat Groningen is, buiten dat we voor zn positie ook plenty keus nu hebben moet er ook eerst wat weg
want heb ook nog steeds die Diemers in gedachten die van laagvlieger fortuna kwam en soortgelijke prestaties leverde toen (ja echt) en dan nog meer goals ook, dus ga tegenwoordig minder snel mee in hypes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Net ook weer een waanzinnige reflex op een afketser Edit : nog een halve KO erbij ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gewoon GAE helemaal kopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 3 miljoen aftikken,klaar. wij de keeper,de rest naar Dordrecht. En speciaal voor Dennis, hij mag er twee verhuren met zijn dubieuze contacten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 april 2025 - 20:16 schreef tomson het volgende:[..] Net ook weer een waanzinnige reflex op een afketser Edit : nog een halve KO erbij ook Is tie altijd zo goed of is dit once in a lifetime? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nou ja GAE doet het verdomd goed dit seizoen. Dan moet de keeper toch ook goed werk leveren ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij speelde echt een 9 zonder Kuipvrees. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En toch vraag ik me af of er één speler van GAE hogerop zou kunnen. Team zit goed in elkaar, goede trainer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gewoon een goed team, geen echte spelers die top 3 basis aankunnen gok ik, maar je ziet het vaker als je vrij aardige spelers hebt en goed teamgevoel en alles erop en eraan kunt je echt mooi jaar draaien, van harte kowed💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaat heet Jari. Vergeet t maar 😬 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, belangrijker om te weten of hij wel vaker echt goed keepte, want om hem na 1 goeie wedstrijd binnen te halen is ook nogal wat😅, trouwens jari Schuurman kwam ook van ons en zelfs onze jeugd, en zn pa was Jari litmanen fan in die tijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Marcus Pedersen is na dit seizoen officieel geen Feyenoord-speler meer. De Noorse vleugelverdediger wist zich met Torino te handhaven in de Serie A, waardoor de club uit Turijn hem definitief over moet nemen.
Dankzij doelpunten van Che Adams en Ali Dembele wist Torino woensdagavond af te rekenen met Udinese. Door de zege kan de nummer tien van Italië niet meer ingehaald worden door een team in de Italiaanse degradatiezone. Torino speelt volgend seizoen ook Serie A en dat brengt gevolgen met zich mee.
Zo heeft de club waar ook Perr Schuurs onder contract staat een afspraak laten opnemen in het huurcontract van Pedersen. De Noor wordt dit seizoen op huurbasis overgenomen van Feyenoord, maar in de overeenkomst tussen Torino en de Rotterdammers is opgenomen dat de transfer definitief wordt, als Torino zich handhaaft. Na woensdag is het dus zeker dat Pedersen niet meer terugkeert in De Kuip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3.5 M voor een blind renpaard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Scheelt alvast 1 rechtsback. We hebben er nu nog 5. Read, Lotomba, Nieuwkoop en ook Benita en Kasanwirjo nog. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi voor ons en hem, Nieuwkoop aanbieden bij Erasmus en kasan verkopen en benita nog jaar verhuren? Geen idee hoe hij het doet bij heracles
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht dat lutomba op 1 andere zware blessure jaren terug na niet bekend staat met elk jaar lang eruit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2025 - 11:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Scheelt alvast 1 rechtsback. We hebben er nu nog 5. Read, Lotomba, Nieuwkoop en ook Benita en Kasanwirjo nog. Laatste 3 sowieso zien te lozen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker ja. Met Read en Lotomba kan je normaal gesproken het seizoen wel in, er van uit gaande dat het bij Lotomba niet wat structureels is. Dat ie vaak stuk is. Kan een jeugdspeler daarachter wel als derde optie dienen.
We hebben ook nog Mitchell trouwens, zit ik me te bedenken. Veel te veel spelers rondlopen voor die positie. Inclusief hem en Pedersen had je er dus 7 onder contract staan voor 1 plek. Spelers die bij O19/O21 spelen buiten beschouwen gelaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steijn lijkt een kwestie van teijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: AS Roma schijnt z'n droomclub te zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet nog niet wat ik er van vind |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Doen ze allemaal, extra club namen droppen om evt wat extra druk en geld erop te moeten gooien, Dennis niet meer dan 9-10 hoor, mits er wat prestatie bonussen voor hem bijzitten dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|